Jump to content
FAS Euroauto Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Ima svega, neki su se zeznuli kupovinom nabrzaka, neki su kupovali godinu dve i opet se zeznuli.

 

Ali svakako prodavci vise vole da te lome u momentu i da ti uzmu vreme za razmisljanje, jeftini fazoni tipa dolazi sutra ili za sat vremena drugi kupac, ako ti ne kupis, ode auto, pa stvaraju lazni pritisak da pozure ljude.

 

Retkost je da se pojavi nesto ekstra povoljno, a i kada se pojavi to plane odmah, to se mora pratiti i odmah reagovati sa kesom, a normalnih/prosecnih ponuda i automobila uvek ima i bice, tu se ne treba nervirati ako promakne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja jako cudnu pricu. Kolega me pita da pogledam kola sa njim. Nov auto, kupljen u Srbiji i star 5-7god, prvi vlasnik, deda, sve idealno.

 

Odem i probam kola i stvarno je bio kao nov. Nateram kolegu da proveri kola u ovlascenom za svaki slucaj, servis isto potvrdi da je sve odlicno i obave kupovinu.

 

3-4 meseca od toga krece haos. Crkava pumpa za gorivo, pa odlazi kvacilo, onda se trapovi raspadaju i krece jos gomila problema uz to.

 

Moguce da je nov vozac napravio haos, ali bas je bilo previse. Pamtim da je auto kupljen za 4000e i ulozeno u prvoj godini preko 2000e u kvarove.

 

Rekoh bas bih imao grizu savesti da ga nisam naterao da ode u ovlasceni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg nije imao sreće

Al po nekoj logici ako auto ima 150k km i više, a sam prodavac ti kaže da nije ništa radio (trap,kvačilo,turbina,diskovi,šta god) što često kažu kao plus kad prodaju auto, ja bih očekivao da će me nešto od tih stvari koje su relativno skupe sačekati

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustvo mog servisera/poznanika za Opel vozila iz Beograda... Jurio par meseci po nalogu nekog iz svoje familije Corsu C 1.2 motor benzinac... U globalu poznat kao jako pouzdan motor bez nekih problema... Napokon naleteo na neki pristojan primerak sto se kompletnog stanja tice... Posle nepunih 2-3 meseca zakucao motor... Pitam ga pa kako bre,ne mogu da verujem... Kaze covek, "ma mozes ti da gledas koliko hoces i na dijagnostiku da ga stavis i provozas itd ali ja ne mogu da otvaram motor i njegove sklopove pre kupovine..." Eto... Desi se jbga... Nikakav pregled ne znam kakvih experata pre kupovine nije 100postotna garancija...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug kupio od nekog dede Zastavinog Puntaća,33k km, odličan.... fabrički plin, zadnja serija 2011. ...
Bio kod Stojanova,svi servisi tamo rađeni, auto extra
Prošlo 6 meseci,prsne prvo pumpa za gorivo,pa onda centralna brava,pa kompresor klime,pa lajt šou u kabini....
Loša sreća
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2021 at 10:12 AM, neshtry said:

Moj drug kupio od nekog dede Zastavinog Puntaća,33k km, odličan.... fabrički plin, zadnja serija 2011. ...
Bio kod Stojanova,svi servisi tamo rađeni, auto extra emoji106.png
Prošlo 6 meseci,prsne prvo pumpa za gorivo,pa onda centralna brava,pa kompresor klime,pa lajt šou u kabini....
Loša sreća

I moj će 500L jednog dana da bude kao od tog dede. U junu će mu puna šesta godina, a on još nema 38 kkm :) Ali, nema veze, lepo ga je nekada provozati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2021 at 10:25 AM, moron said:
I moj će 500L jednog dana da bude kao od tog dede. U junu će mu puna šesta godina, a on još nema 38 kkm  Ali, nema veze, lepo ga je nekada provozati.

Da je benzinac, sad bi ti uplatio avans za njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 500l su se već izvežbali...

500l 1.4 16v kod žene u domu zdravlja,304k km....

Juče video...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, sta najbolje uzeti do 3000-3200? Mislim na Fiata naravno, dizel, 6 brzina, i naravno iznad 120-130 ks...Dvoumim se izmedju Chrome i Brava...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, rkoma1986 said:

Sudeci po ceni za tako mlad auto i kupljen nov u Srbiji, verovatno je bila neka Dacia u pitanju il tako nesto

 

Ford Fusion i to benzinjara 1.6. Oprema totalni klot.

Ovako kada stavis na papir apsolutno ti ne pada na pamet nijedan skup kvar :D 

 

Ja sam bas i mislio da je deda vozio 1.6 motor, to mora da je bilo rastereceno skroz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisno šta ti je prioritet. Gepek - Croma. Grad - paaaa, čak ni Bravo, pre GP/EVO.

Autoput - Oba će završiti dobar posao, mada mislim da je Croma malo udobnija shodno dužini.

Potrošnja - tu su negde.

Kvarovi - Bravo je 99% mehanički kompatibilan sa delovima sa prethodnika Stila, za Cromu nisam baš siguran, ali verujem da ima sličnih delova (izuzimajući motor). 

Kod 1,9 150ks (ako se razmatra) obavezno vađenje klapni. 

6b - samo kod Brava sa 1,9 mjet 16V 150ks, 1,6mjet 16v 120 ks. Bravo 1,9 mjet 120ks ima samo 5b. Croma ima 6b u obe verzije (120/150).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa malo vecu prednost kod mene ima otvoren put, Chroma je ogroman bas auto, trenutno nemam potrebu za tolikim autom ali vise mesta uvek dobro dodje, vozio sam stila karavana komfor top top.

 

E sad postavlja se pitanje kakva je Chroma za odrzavanje..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tema za kupovinu Nuova Bravo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-novi-bravo/

Tema za kupovinu Crome: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38344-fiat-nuova-croma-iskustva-saveti-pre-kupovine/

 

3 hours ago, ISV_01 said:

Kvarovi - Bravo je 99% mehanički kompatibilan sa delovima sa prethodnika Stila

Tesko da ce ici ;) , cak ni za one ulazne verzije. Tacno je da se ponesto poklapa, ali ni blizu u toj meri. Od izbacivanja 1910 ccm bloka pogotovo.

 

Edited by horvat
editovano u skladu sa spajanjem

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2021 at 10:32 AM, shuxx said:

Da je benzinac, sad bi ti uplatio avans za njega emoji106.png

Nisu dizeli baš tako skupi za održavanje ili skloni skupim kvarovima kako ih kod nas uobičajeno bije zao glas. Ja sam za 17 godina vožnje automobila sa dizel motorima samo jednom imao kvar EGR-a. Čak ni kao "polovnjak" po meni dizel nije toliko za izbegavanje, sve pod uslovom da se nadje neki u korektnom stanju. Uostalom, ako nemaš sreće, i benzinac može da bude gori nego pokvarena bomba kašikara u džepu  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se uvazeni kolega na dezinformacijama, ostavljam od sada strucnijem kadru da uskace u pomoc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, ja stvarno mislim ono što sam "tamo" napisao. Nije loš taj novi C4 (čak ni na zadnjoj klupi nije teskoban u meri u kojoj sam to očekivao), ali ... "bolja je kupovina" Tipo Cross  :) Šalim se malo ( sa ovim "bolja je kupovina" ), đavo će ga znati, ali, zaista nas proizvodjači i uvoznici šišaju kao ovce ...  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...