totti 13151 Posted January 10, 2018 Bilo kako bilo, u ono vreme kad se pojavio je bio vanvremenski i predmet svačijeg drk*nja Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Nemci su uvek imali klasičan kockaste dizajn u strahu od tržišta,pa je takav dizajn bio revolucionaran za " klasičare".Uvek su se oslanjali na inženjerske invencije...Evo kako je 1983. izgledao BMW a kako civic...Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 10, 2018 Tja, zna se šta valja od samog starta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Uvek se setim paralele golf-tipo...Tipo je dizajnerski tri u glavu za golfa!Plus dgt sa digitalnom tablom,a kod golfa časovnik i led diode.. Lada nije dobar primer ,mitsubishi bi bio boljiПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 10, 2018 Pih, a golf kao nije imao digitalnu tablu 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Imao je i gsi....u cenovnom rangu tipa dgt nije imao,gti je priča za sebeПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 10, 2018 Pa GTi je bolji od GSI i Tipa zajedno, vreme je pokazalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4523 Posted January 10, 2018 Pda jos je generaciju stariji, a imao je I elektropodizace, klimu itd uz doplatu naravno.Trojka koja je vrsnjak tipa je opet bila ozbiljnija.Kakve sad ima veze cena ako su klasa I generacija.Cena ima veze samo ulozeno dobijeno, a nikako koji je apsolutno bolji, jer je uglavnom bolji onaj skuplji Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Stvar ukusa...Redtop motor(opel c20xe),je i dan danas jedan od najboljih motora ikada Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 10, 2018 19 minutes ago, neshtry said: Uvek se setim paralele golf-tipo... Tipo je dizajnerski tri u glavu za golfa! Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Me bih se složio sa ovim. Meni je Golf ovde daleko u prednosti.... Ali kako kažu o ukusima... 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Pogledaj branike,točkove zadnji stub...U to vreme su ljudi najviše kupovali TAS-ove golfove sa 1.6 dizelom,golf3 nije baš bio lako dostupan,tak kasnije su švercovani na cg tablice ili na krajinu...gti je bio san snova,a široko je bio lepšiПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 10, 2018 A zamslite, ja 85-e imao Mitsubishija Galanta 2.0. Brisači farova, poluautomat klima, grejanje sedišta, board comp, fontana šoferke u 5 tačaka, zadnja klupa se pruža po dužini, volan gore dole, dubina volana, sedišta po visini, na motor mož staviti čašu šampanjca da se kap ne prospe.SVEMIRAC. Koliko znam tada je bilo 3(tri) u Jugi, jedan 1.6, jedan 2.0, i jedan 2,3 TD.Delovi vanzemaljski skupi, ili Grčka tuturutu (555), ili Boch, Klagenfourth (Austria) original. U Bgd, faks šaljem ili od M. Đelmaša. Ili od Paje Komnenovića, obojica trkači.Egzotika de luxe.Ali, nije mi žao ! Sent from my LG-G3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Pa da,golf bio poprilično zastareoПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 10, 2018 Za dobro očuvanim Golfom (da ne govorim o nekom GTI) se i danas uvek okrenem, Tipo da me udari na pešačkom ne bih video šta je.... 4 1 SkyBlu, PremieRacing, dellas and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 10, 2018 Golfa 2 GTI-16v sam imao 3 god., i šta god neko pričao., u to vreme, a čak i u današjne, pojam dobrog ležanja i stabilnosti.Bilo je i jačih motora ali odnos 51-49, prednja-zadnja osovina, teško da može neko da isprati.Vozim JTD već 10 god, uvek mi izmame osmeh na licu (chip), ali GTI-16V, je ozbiljna stock mašina. Sent from my LG-G3 using Tapatalk 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4523 Posted January 10, 2018 Jaoj sada bih tako slatko uzeo nesto od tih matorih auta sa dusom, ali bi tu mogao usuti para koliko hoces.Najgore sto si danas sa takvim autima za odrzavanje osudjen na tursku kinu I otpad, kvalitet ili ne moze da se nadje ili kosta oho ho.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 10, 2018 22 minutes ago, Markobgd said: Za dobro očuvanim Golfom (da ne govorim o nekom GTI) se i danas uvek okrenem, Tipo da me udari na pešačkom ne bih video šta je.... Danas Tipo da te udari morao bi pod hitno po tetanus 2 1 Sava, PremieRacing and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Za dobro očuvanim Golfom (da ne govorim o nekom GTI) se i danas uvek okrenem, Tipo da me udari na pešačkom ne bih video šta je....Tek kasnije je gti postao pojam...U to vreme je bilo puno uzbudljivi hothečeva:205 gti,r5gt turbo,gsi,eskort cosfort...Ležanje mu je bila najlepša prednost,mada je i r5 gt turbo lepo ležaoПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 10, 2018 Uhhhh, voleo bih da stanemo na crtu. Tada sam sa mnogim cenjenim imenima iz sveta trka stajao na crtu, voleo bih o sada.Mlado, ludo,Mlado, ludo. Ali u svetu trka 35 god, virus !Sent from my LG-G3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted January 10, 2018 Ima jedan ocuvan na Fejsu iz Prokuplja prodaje se za 1500 evra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 10, 2018 Pogledaj, pregledaj. Ako je dobar, to je filing i doživljaj. Ja sam Avalu vozio 20-25 puta i ne znm gde su mu granice.Svaki put po 5 sec brže..Kad preteraš, završavaš u šumi.Sent from my LG-G3 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 U nedostatku para,mi smo budžili jugiće....u Trst po duplog webera(32/34,34/34),u IMR na obradu glave motora,eksperimenti sa izduvom,ručno skraćivanje opruga,ručno poliranje izduvne grane.... uzbudljivo!....Golf gti samo na posteru!Mada sam ja više (a i danas) preferirao lanciu deltu integraleПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока 2 Markobgd and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 10, 2018 Prefeeirao sam je i ja.Egzotika bila za mene , a i za ovu dečurliju.Jebe se meni za opremu, panoramu, dvozonsku klimu i sl.to mora prvenstveno da idddeee.Sent from my LG-G3 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted January 10, 2018 Pusti,moj prvi auto bio ŠKODA 110L,iz 1970. .... Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 10, 2018 To b'e kič !1000mb egzotika ! trt Quote Share this post Link to post Share on other sites