Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

On 1/5/2018 at 6:37 AM, vicent said:

Obazirom na količinu oglasa i brojnost ljudi na forumu, prodaja je ravna statističkoj grešci.
Ali ,zato je količina komentara i nalaženja mana prilično velika, što sam mogao da osetim i na svom primeru. Više ništa i ne oglašavam, ne želim da se nerviram.

 

Ako uzmes u racunicu samo automobile za forumase, tj privatne automobile ljudi sa foruma i one koje uzimaju za privatne, nije uopste.

 

U poslednje recimo 2 godine ako me secanje dobro sluzi:

 

Stilo kolege Jankovica je bio kod IvanaBG, a Clio zavrsio kod Joshija.

Onaj zuti Punto mk2b Sporting je promenio, cini mi se, 3 vlasnika na forumu.

Dovlin Bravo je bio kod Ticme ako me secanje sluzi.

Onda promene kola izmedju FantomaX i Vuleta da i ne nabrajam :D

Milutinov Punto HGT zavrsio kod Dezurnog.

Moj Stilo je preko foruma prodat Canetovom drugaru.

Dosta forumasa je iskljucivo htelo kod Tottija da kupi kola, a fin broj je to i uradio.

...

 

S obzirom na broj promena vozila kod forumasa ovo nije zanemarljiva cifra.
I to ima smisla poprilicno. Znas coveka, kako vozi i kako odrzava kola + imas temu gde je sve uredno napisano. Daleko je bezbednija kupovina nego da nadjes nesto na oglasima sto prvi put vidis.

A i verujem da niko od "starije" ekipe ne bi nikoga namerno zeznuo.

 

E sad kad dodje neko sa 3 posta na forumu i prodaje auto iz uvoza svakih nedelju dana to je vec potpuno druga prica i nema razloga da taj auto ima vecu prednost ovde nego recimo na polovnim automobilima.

 

Sto se "razvlacenja" automobila i vlasnika tice, ovo je forum za razmenu misljenja gde postoji mogucnost ostavljanja komentara. Kome isto ne odgovara, nebitno bilo pozitivno ili negativno, treba da koristi druge medijume komunikacije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2018 at 6:37 AM, vicent said:

Obazirom na količinu oglasa i brojnost ljudi na forumu, prodaja je ravna statističkoj grešci.
Ali ,zato je količina komentara i nalaženja mana prilično velika, što sam mogao da osetim i na svom primeru. Više ništa i ne oglašavam, ne želim da se nerviram.

 

Većina posetilaca na forumima ima viška vremena i pre nego što provere bilo šta, lakše je opaliti koje slovo po tastaturi, svakako je to internet...

Troše višak energije na nešto što ne bi trebalo.

 

Treba samo ignorisati te postove...naucice vremenom

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/4/2018 at 5:07 PM, nidza said:
Ljudi, skroz ste skrenuli sa teme.

Vozio sam dugo 159, mehanički je bilo igrarija zbog lošeg održavanja prethodnog vlasnika, ali enterijer tog auta u višim paketima opreme je skroz pristojan.

Koža na volanu nigde oguljena, sedišta odlična, alfatex kad se očešlja kao nov. Bokovi sedišta su malo imali tragova upotrebe, ali ne materijal, nego sunđer. To se lako zameni, mene je mrzelo.

Sve u svemu neviđeno zahvalan auto za svoj segment. Doduše, mislim da nije realno za 5000 uzeti auto bez ulaganja. Klapne nisu mana jer maltene svi 16v dizeli iz tog vremena ih imaju. To se zavari ili zameni, ja sam novu granu stavio jer utiče veoma na elastičnost motora ispod 2000rpm.

Moja je bila remapirana na izmerenih 190+ ks, ima tema merenja na forumu, nađite ako vas ne mrzi. Kod mene nije od kraja 2016., a kupac je vozi i dalje tako remapiranu sve u 16, bez ikakvih većih ulaganja. Valjda mu je reostat crkao i dopunio je jednom klimu.

Od mene sve najbolje o autu. Kupio bih ga ponovo da nije prestao da se proizvodi 2011, tako da mi je bio smo da celu priču počinjem ispočetka i ponovo kupujem auto star 5-6g.

Moja je bila 2006. Tako da sad gazi 12tu godinu, i ništa joj ne fali. Odlična oprema, odličan enterijer, odlične performanse posle remapa. Sa običnim civilnim gumama od 60tak Alfi je napravila drugo vreme na Adi Huji, čisto da imate predstavu koliko je taj auto brz čak i na stazi koja mu uopšte ne odgovara. Auto je izmeren 1620kg, a postideo je 300-400 kg lakše automobile na polusliku.


Konacno neko da napise nesto pametno a da to nije hvalospev o nekom svaBskom vozilu. Prica se o nekom kvalitetu kao da ce neko da vozi auto dok se ne dezintegrise, to neunistivo je potrebno ako ces da teras drva u kolima, sa normalnom upotrebom i redovnim odrzavanjem ce sve da traje. Veoma mali broj ljudi odrzava enterijer vozila, jednom u dva tri meseca kada bi se kozna sedista tretirala nekim sredstvom mogla bi da traju beskonacno, isto je sa bojom i sa lakom. Mehaniku da ne spominjem. Ja kada prodajem i napisem da je auto bez ulaganja onda je bez ulaganja a to znaju i ljudi koji su kupili, bilo bi me sramota da zbog 200-300€ padam na niske grane. Dobar deo i zna da sam cele automobile farbao zbog par tackica i sitnijih ostecenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defitinivno sam izbor suzio na 159 i 120d, to su mi rivali iako nisu u klasi, gledao sam i jedne i druge po par komada, cekam samo da dobijem novac za svoj auto posle praznika i krecem u akciju. Kupicu onaj auto u kom se budem najbolje osecao, koji mi bude najtisi, najudobniji, najutegnutiji. Od onih sam ljudi koji kupe stvar instiktivno, naravno prvo proverim par vitalnih stvari, urodjenih mana i slicno, ali bitno je kako se osetis u tom autu. U ovom trenutku mi je favorit jedan 120d sa full koznim sport sedistima jer su brutalna ali videcemo da li ce se pojaviti jos nesto u medjuvremenu, imam neku corcisu pa se ne zurim zaista.

 

Ono sto sam iz ovih kratkih testova primerio je da je alfina prednost u dizajnu table, spoljni dizajn oba auta je ili ti se svidja ili ne (alfa je mozda nesto lepsa), gepek - ipak je limuzina iako ne moze da se pohvali sa previse prostora, cena - nesto je niza za nesto mladji auto, upijanje rupa, lakse je naci primerak u dobroj opremi po slicnoj ceni. BMW-ova prednost, upravljanje i lezanje - ja sam iznenadjen kako je izbalansiran auto, mozda je na oko "zdepastiji" ali je fenomenalan. Vozio sam i trojke i petice ali ova zadnja vuca u hatchback-u je pravi pogodak, oseti se veliko medjuosovinsko rastojanje u malom autu i sila koja te gura, raspored mase idealan, odlican osecaj. Performanse - 120d ima 163ks i ide kao nevreme (7,9s do 100), ne smem da zamislim taj auto cipovan, dok alfa dosta zaostaje zbog odnosa snaga/masa ali neki cip moze ublaziti nedostatak. Mana bmw-a je sto su bolji paketi opreme redji i skupo se placaju, ali recimo ta sport kozna sedista su nesto neverovatno slicno kao alfina TI. Mogla bi prica da se nastavi u nedogled, oba auta imaju + i -, videcemo sta se prvo pojavi da za to kazem to je to. Sta god da uzmem zaj3bacu se :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre Honde sam hteo da uzmem 120 ali 2.0 benzin u nekom M paketu, auto kao auto je zaista fenomenalan ali kada sam video gepek, nije ni za dvoje kada idu na put a ne za porodicni auto, to je ono sto je mene odbilo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2018 at 11:31 AM, igor0511 said:

Znaci biras izmedju automobila sa najmanjim i najvecim ajnslagom dostupnim na trzistu :D

Moze i tako da se kaze :)

23 hours ago, Ticma said:

Pre Honde sam hteo da uzmem 120 ali 2.0 benzin u nekom M paketu, auto kao auto je zaista fenomenalan ali kada sam video gepek, nije ni za dvoje kada idu na put a ne za porodicni auto, to je ono sto je mene odbilo.

120i ima nezahvalan motor, nisu se pokazali dobro kao 120d(samo 120kw), inace i sam ne bih bezao od benzinca. Sto se gepeka tice, auto je u klasi A3, Golfa i slicno...za porodicu nije definitivno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj je bio kupljen nov kod nas i imao je nepunih 120kkm na satu tako da je motor bio super, ne bih da lazem za snagu ali imao je nesto preko 200ks
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrati pažnju, ako ti je bitno uopšte, Alfa ima neuporedivo bolji osećaj na volanu.

Zanimljivo, meni je glavna dilema bila Serija 1 vs 159, ali kako sam se više udubljivao u dostupne podatke, Alfa je lagano pobeđivala. Kudikamo veći, praktičniji i stameniji auto, a i dalje veoma okretan.

Na kraju krajeva, sasvim različit segment. Primeti se na svakom koraku, ponajviše iz ugla vozača. Tabla na Bimeru, volan, posle aluminijuma i kože na Alfi je kao da si ušao u sirotište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno zavisi od paketa od motora i od samog stanja na kraju krajeva ali osecaj na volanu mi je bio daleko bolji kod nemca, alfa je bolje upijala neravnine zbog svoje mase i zato sto je visa klasa, ali sama okretnost i lezanje u krivini je na strani bavarca.

Za tablu se slazem, daleko je lepsi dizajn kod alfe, meni se oni krugovi svidjaju izuzetno, nekome se to ne svidja opet zavisi od ukusa. Meni je tu veliki plus za alfu. Ono sto sam zaboravio spomeniti je jedan minus kod alfe a to je menjac, nema tu glatkocu promene brzina, to mi malo smeta ali se covek verovatno navikne.

 

23 hours ago, Ticma said:

Pa kazem ti, bio je neki M paket. Ne secam se tacno oznake motora.

M paket nema nikakve veze sa snagom motora, to je samo paket branika , vesanja, i jos nekih estetskih detalja. 2.0i ima samo od 150ks i od 170ks koji je dosta redak, sledeci benzinac po snazi je 3.0i sa 265ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj menjač u Alfi je verovatno najlošiji segment tog auta. Na stranu što crkava, izuzetno je grub i težak za saradnju, meni je to najviše smetalo za godinu dana koliko sam je vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loše održavan auto sa nepodmazanim sajlama ili nekim većim problemom. U Srbiji mnogi dobri automobili ostave loš utisak zbog toga.

Svojevremeno sam snimio video mog menjača da vide ljudi da to može da radi kako treba. Ručica sama ulazi u brzine i uopšte nije težak za saradnju. Potrebna je veća sila nego na VAG recimo, međutim kad se savlada početni otpor koji drži menjač u neutrali on sam povuče ruku u brzinu.

Tom menjaču sa vozačke strane ništa ne fali. Kvalitet ležajeva je loš i to je poznata mana. Mnogo skuplje probleme ima Bimer dizel, s obzirom da je u opciji. Sve navedeno od mana da se zameni na 9tci je verovatno jeftinije nego zamena lanca na kecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena lanca na "kecu" je skuplja duplo sa originalnim delovima odnosno oko 300e od velikog servisa na 159ci tako da ne može mnogo drugih stvari da se uradi za razliku u novcu jer računamo da i na toj 9ci mora da se uradi veliki...

 

Čišćenje usisa na bimeru je jednostavnije i jetiinije 10x nego na jtd(m) a kod oba se mora uraditi ako da održavanje dođe tu i tamo slično...isto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, nidza said:

Loše održavan auto sa nepodmazanim sajlama ili nekim većim problemom. U Srbiji mnogi dobri automobili ostave loš utisak zbog toga.

Svojevremeno sam snimio video mog menjača da vide ljudi da to može da radi kako treba. Ručica sama ulazi u brzine i uopšte nije težak za saradnju. Potrebna je veća sila nego na VAG recimo, međutim kad se savlada početni otpor koji drži menjač u neutrali on sam povuče ruku u brzinu.

Tom menjaču sa vozačke strane ništa ne fali. Kvalitet ležajeva je loš i to je poznata mana. Mnogo skuplje probleme ima Bimer dizel, s obzirom da je u opciji. Sve navedeno od mana da se zameni na 9tci je verovatno jeftinije nego zamena lanca na kecu.

Ne menja se lanac na tom bimeru (120kw, m47 motor), barem ne pre 500k km. Samo odrzavanje jeste relativno skuplje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od godista.
Kazu da na novijim godistima BMW lanac traje jednako kao zupcasti, a desavalo se da traje i krace.

 

Sto bi jedan drugar rekao sta i da ocekuju kada stavljaju lanac od bicikla :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceh je tipa 800, a ne dinara, i plaše ga se više nego Srbin plivajućeg zamajca i promaje zajedno.

Ne kažem da ne treba kupiti Bimer, to je super auto, ali moj utisak je da većina budućih vlasnika nema pojma u šta se upušta. Zato oprez ako se kupuje auto vožen u Srb. Preporučio bih isključivo uvoz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda je bolje kupiti auto vožen u Srb, imaš servisnu istoriju koju je lakše proveriti i kilometraža koja se kod nas prelazi je često dosta manja nego što ljudi prelaze na zapadu.
A čisto sumnjam da će Nemac ili neko drugi da zameni lanac i onda proda auto, uglavnom sve doteraju do panja kad znaju da će prodavati auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato i gledam samo M47 motor, jer je lanac vecna stvar na njemu kao sto je nekad bio na svim bmw vozilima , ali to je proslost sada stavljaju sa bmx-a :)

 

Iz mog iskustva nema pravila da li je bolje iz srb ili iz uvoza, imao sam trojku iz uvoza sa pravom km (180k) ocesani branici i krilo pa je bio isplativ uvoz i auto je tambura, isto tako sam imao trojku iz srbije odrzavanu po p.s-u, 330k km bez ikakvih ulaganja, a imao sam peticu iz uvoza + 5 god Srbije koja je za 300k km unakazena toliko da se na kraju tek posle 2500 eur ulaganja vratila u top stanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, ChobbyNS said:
Pa valjda je bolje kupiti auto vožen u Srb, imaš servisnu istoriju koju je lakše proveriti i kilometraža koja se kod nas prelazi je često dosta manja nego što ljudi prelaze na zapadu.
A čisto sumnjam da će Nemac ili neko drugi da zameni lanac i onda proda auto, uglavnom sve doteraju do panja kad znaju da će prodavati auto.

Koju servisnu istoriju za auto star 10+ godina i 5000e? Njemu je servisna istorija završila ko zna kad.

Mislio sam na kola iz uvoza, pa vožena u Srb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo se razumeli, ja sam mislio na kola stara do jedno 5 godina.
Ta kola preko odvale minimum 200k a ovde često ni 100k pa kupovinom takvog auta kod nas ima prostora još koju godinu do većih intervencija a na takvom primerku iz uvoza je sve spremno za remont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...