Ivan 23647 Posted May 27 Nema ih mnogo ali lepo drze lepo cene i napolju. Doduse, u toj meri da i sa nizom kilometrazom, uz dazbine i dovoz, moze primetno povoljnije da se prodje nego sa ovim domacim. I sam si sve lepo rekao, a za te pare moze da se bira ohoho . 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4327 Posted May 28 Meni se civic nikako ne svidja ni ovaj novi ni onaj pre, ni onaj pre pre , svemirac neki lepo sredjen bi mogao da prodje i to je to. Mozda jeste dobar i kvalitetan auto ali uvek bih pre giuliu iako nisam nesto ni njen veliki fan ali mi se svidja vise. 2 MS PK and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted September 25 (edited) Ima li neko informaciju iz prakse kakvi su ovi KIA 1.4 T-GDi motori od 140 KS? Cisto tehnicki, imaju li nekih izrazenih mana, da li su na kais/lanac, itd. (za poznatiji 1.6 T-GDi vec imam informacija). Po performansama je bukvalno pandan Fiatovom 1.4 MultiAir Turbo koji sam vozio u Bravo Sportu. Sasvim dovoljno za Compact karoseriju. Obicna Kia Ceed zadnje generacije mi se nikada nesto nije svidjala, lepsi su mi XCeed (crossover verzija) ili ProCeed (shooting break verzija). Ali kao GT-Line, Ceed mi je skroz druga prica - pragovi, zadnji branik, felne, panorama, profilisana sedista, crno nebo, alu pedale. Mislim da ima i MultiLink pozadi, cetvorocilindras, manuelac, ima cak i rezervni tocak , klasika milina. A i boja mi je odlicna, jedino mi ovaj TV u boji kvari utisak. Japanci 2020+ (Civic 10, Mazda 3 BP) su sa cetvorocilindrasima bar 40% skuplji, vrte se oko 20.000 EUR (doduse kupljeni kod nas i sa manjim kilometrazama). https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/27404548/kia-ceed-15-b-gt-line?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0 Edited September 25 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted September 25 KIA 1.4 T-GDi motor od 140 KS koristi lanac za pogon bregastih osovina, a ne zupčasti kaiš. Lanac generalno traje mnogo duže od kaiša i često se smatra da je projektovan da traje koliko i sam motor, uz redovno i adekvatno održavanje. Za modele poput KIA XCeed 1.4 T-GDi, navodi se interval provere ili zamene lanca na oko 150.000 km, ali to je informativno i uvek je najbolje pratiti preporuke proizvođača iz uputstva za vaše vozilo. Opšte informacije o motoru 1.4 T-GDi (140 KS) Motor 1.4 T-GDi (Turbo Gasoline Direct Injection), poznat i pod kodom G4LD, se generalno smatra dobrim i sposobnim agregatom: * Performanse: Sa 140 konjskih snaga i turbopunjačem, nudi solidan balans snage i efikasnosti u svakodnevnoj vožnji. Pruža dovoljno živahnu vožnju, posebno u srednjem opsegu obrtaja. * Vožnja: Vozači ga često opisuju kao elastičnog, sa dobrim odzivom. Neki su primetili blagu turbo rupu (turbo lag) pri naglom ubrzanju, ali je to obično rešeno blagovremenim prebacivanjem u niži stepen prenosa. * Potrošnja: Potrošnja goriva je generalno prihvatljiva za turbo benzinski motor te snage, ali, naravno, zavisi od stila vožnje. * Pouzdanost (Direktno ubrizgavanje - GDI): Kao i svi motori sa direktnim ubrizgavanjem benzina (GDI), ovaj motor može biti podložan stvaranju naslaga ugljenika (čađi) na usisnim ventilima tokom vremena. Ovo nije specifičan problem samo za KIA/Hyundai, već za većinu GDI motora. * Preporuka: Ključno za dugovečnost i pouzdanost GDI motora je redovna i blagovremena zamena ulja (preporučuje se na 10.000 - 15.000 km, ili godišnje) i generalno pažnja na održavanje. Ukoliko razmišljate o kupovini vozila sa ovim motorom, ne bi trebalo da brinete previše, ali svakako obratite pažnju na istoriju servisiranja i pridržavajte se gore navedenih saveta za održavanje GD I motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2178 Posted September 25 Generalno ti motori su vrlo dobri, nemaju nekih posebno naglasenih mana, sem sto se mora postovati sistem ubrizgavanja, postoji aditiv koji se sipa uz gorivo i on sprecava/i unistava naslage cadji. Lanac nema propisan interval zamene vec se delovi oko istog menjaju po potrebi. Cesce se trose klizaci lanca nego sam lanac a uz redovnu zamenu ulja i normalnu eksploataciju, lanac traje i po 300-400k km. 1 1 knezevic76 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9285 Posted September 25 Čovek pitao za iskustva iz prakse. Sent from my SM-S926B using Tapatalk 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted September 25 (edited) Hvala Losmi, bas to me i zanima. A cini mi se da si bas ti ranije pisao o nekim drugim KIA/Hyu motorima i iskustvima konkretno iz servisa. Koksiranje na usisu je problematika kod benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem generalno. Da nemas slucajno neku preporuku za njihovo korektno odrzavanje van mreze ovlascenih? PS: Najmanji problem za bilo koga je da ukuca par reci u ChatGPT za (upitno) teoretisanje. Edited September 25 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted September 25 Ništa nije netačno jer je sve to iskustvo drugih na mreži,a koliko god ga ne voleli to je budućnost Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6963 Posted September 25 40 iljadarki godišnje, alal vera! Meni je dizajn prethodne generacije bio lepši, bio je u Solunu jedan Ceed karavan parkiran na ruti koju sam često tabanao, bombonica, svaki dan sam ga zagledao, mislim da smo @Ivan i ja već komentarisali. Enterijer mi je nekako spoj, nespojivog, gomila haj-tek rešenja, sa gomilom zastarelih, napucana sedišta, alu papučice, sportski volan, a tabla (središnji deo i deo kod suvozača) isuviše obična. E sad ukusi su različiti, kad stavim u kontekst kupovine moje japanske gospođe onomad, čini mi se da sam dobro prošao... Eh da boja i felne su brutalne! A rezervni točak+ Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5207 Posted September 25 3 hours ago, MiloshBg said: Generalno ti motori su vrlo dobri, nemaju nekih posebno naglasenih mana, sem sto se mora postovati sistem ubrizgavanja, postoji aditiv koji se sipa uz gorivo i on sprecava/i unistava naslage cadji. Kakav aditiv treba koristiti ? I koliko često? Razmišljam da počnem da koristim za 1,5T u CRVu. Znam da je ovl. mreža Toyote naplaćivala ranije uz svaki redovan servis i ovaj aditiv sa slike, ali tu stavku nisam video na poslednjem računu za redovan servis ni za privatni, ni za poslovni Jaris.. 7 hours ago, Ivan said: Ima li neko informaciju iz prakse kakvi su ovi KIA 1.4 T-GDi motori od 140 KS? Cisto tehnicki, imaju li nekih izrazenih mana, da li su na kais/lanac, itd. (za poznatiji 1.6 T-GDi vec imam informacija). Po performansama je bukvalno pandan Fiatovom 1.4 MultiAir Turbo koji sam vozio u Bravo Sportu. Sasvim dovoljno za Compact karoseriju. Obicna Kia Ceed zadnje generacije mi se nikada nesto nije svidjala, lepsi su mi XCeed (crossover verzija) ili ProCeed (shooting break verzija). Ali kao GT-Line, Ceed mi je skroz druga prica - pragovi, zadnji branik, felne, panorama, profilisana sedista, crno nebo, alu pedale. Mislim da ima i MultiLink pozadi, cetvorocilindras, manuelac, ima cak i rezervni tocak , klasika milina. A i boja mi je odlicna, jedino mi ovaj TV u boji kvari utisak. Japanci 2020+ (Civic 10, Mazda 3 BP) su sa cetvorocilindrasima bar 40% skuplji, vrte se oko 20.000 EUR (doduse kupljeni kod nas i sa manjim kilometrazama). https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/27404548/kia-ceed-15-b-gt-line?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0 Kaže mi ( preko posrednika ) jedan koji ga ima već par godina ( kupio ga je novog ): "Kvačilo i kalibracija gasa, treba neko da odrobija za ono" "Problem počinje od toga da kao kod većine benzinaca auto može krenuti na kvačilu samo je ono pipavije nego dizelsko jer auto ima manje momenta, a i zamajac je teži. Kvačilo samo po sebi nije problem već pedala gasa koja ima previše hoda u sebi gdje se ništa ne dešava. I tako kad si u saobraćaju i negdje npr na raskrsnici gdje treba brzo odreagovati ako pustiš kvačilo malo hitrije nekad auto zatrza ili ako dodaš gas prije vremena jer je kvačilo pipavo kas odvaja dođe do međugasa. Dakle, nije kvar nego osjećaj" "17ke felne su prevelike za amortizere i opruge koje fabrika stavlja. Sem ako mu nije žao selen blokova" 1 1 MS PK and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6963 Posted September 26 8 hours ago, moron said: Razmišljam da počnem da koristim za 1,5T u CRVu. Znam da je ovl. mreža Toyote naplaćivala ranije uz svaki redovan servis i ovaj aditiv sa slike, ali tu stavku nisam video na poslednjem računu za redovan servis ni za privatni, ni za poslovni Jaris Meni su na jednom servisu ostavili bocu u kabini, tako da sam na ovom zahtevao da mi ne sipaju... Lično, smatram te aditive velikim placebom, ali uskoro ako Bog da, trebam da skoknem do Soluna, pa ću naliti pre polaska! 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4327 Posted September 26 Meni se kia gt bas svidja i ovaj model i prethodni, doduse ne i ova cigla boja ali npr. crvena, crna i bela su mi top...realno za male pare lep, mlad i dobar auto pod uslovom da su im motori dobri 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2178 Posted September 26 13 hours ago, moron said: Kakav aditiv treba koristiti ? I koliko često? Razmišljam da počnem da koristim za 1,5T u CRVu. Znam da je ovl. mreža Toyote naplaćivala ranije uz svaki redovan servis i ovaj aditiv sa slike, ali tu stavku nisam video na poslednjem računu za redovan servis ni za privatni, ni za poslovni Jaris.. Kaže mi ( preko posrednika ) jedan koji ga ima već par godina ( kupio ga je novog ): "Kvačilo i kalibracija gasa, treba neko da odrobija za ono" "Problem počinje od toga da kao kod većine benzinaca auto može krenuti na kvačilu samo je ono pipavije nego dizelsko jer auto ima manje momenta, a i zamajac je teži. Kvačilo samo po sebi nije problem već pedala gasa koja ima previše hoda u sebi gdje se ništa ne dešava. I tako kad si u saobraćaju i negdje npr na raskrsnici gdje treba brzo odreagovati ako pustiš kvačilo malo hitrije nekad auto zatrza ili ako dodaš gas prije vremena jer je kvačilo pipavo kas odvaja dođe do međugasa. Dakle, nije kvar nego osjećaj" "17ke felne su prevelike za amortizere i opruge koje fabrika stavlja. Sem ako mu nije žao selen blokova" Koliko se secam bio je Wyns u pitanju, ovako nesto https://lavauto.rs/product/wynns-petrol-total-action-treatment/18977/ 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted September 26 (edited) 15 hours ago, bane1321 said: Meni je dizajn prethodne generacije bio lepši 4 hours ago, OMP said: Meni se kia gt bas svidja i ovaj model i prethodni Visi na BG Autoplacu i jedna "prava" GT prethodne generacije, 1.6 sa nesto preko 200 KS. Mada, to je vec malo starije, 2015. godiste. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26587118/kia-ceed-gt-16t-pan-xen-nav?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0 Edited September 26 by Ivan 2 OMP and bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dash 56 Posted September 26 Novije Kie su mi bile zanimljive dok nisam iz prve ruke cuo iskustva sa novijom Optimom da sve nesto cudno krene da se "raspada" na oko 200000km, a gomila delova postoji iskljucivo iz originala i cene su jezive. Ni za Ceed onaj stariji nisam cuo da je preterano pouzdan, ne znam da li su bolje ove novije generacije, a i kakva je situacija sa delovima. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9285 Posted September 26 Te Kie i ostali koreanci samo narodne verzije. Ive sport i ostale varijante ne bi nikad razmatrao.Sent from my SM-S926B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted September 26 Ih, a Kia Stinger . Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2810 Posted September 26 I Stinger ima narodnu verziju, dizel od 200 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 771 Posted September 26 Pa i nije bas tako. Imadoh Kiu 1,6 CRDi 2019 sa 393k km i izgledala je kao da je presla max 100k km. Nista nije krckalo,motor je lepo radio, u voznji utegnuta da ne verujete. Jedina mana je bila lambda sonda a koja nigde nije mogla da se kupi sem u ovlascenom servisu i kostala je 32k i kusur dinara. Sad sam prodao jednu Ceed 1,6 CRDi 2019 sa 184k km i to je maltene nov auto. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5207 Posted September 26 Gledam oglas za ovaj ( sedmosed ) CR-V 1,5T CVT iz 2019. Ima malo km u nogama ( oko 55.000 km ), ali, sudeći po podacima borda iz oglasa, dobar deo svoga života je proveo kao "gradski automobil" https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/27459349/honda-cr-v-15-lifestyle-7sedat?attp=p5_pv1_pc1_pl1_plv0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 2024 Posted September 26 Kia, korejski Fiat ove generacije od 2012-13 pa navise, ok su se pokazale Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2178 Posted September 26 3 hours ago, Dash said: Novije Kie su mi bile zanimljive dok nisam iz prve ruke cuo iskustva sa novijom Optimom da sve nesto cudno krene da se "raspada" na oko 200000km, a gomila delova postoji iskljucivo iz originala i cene su jezive. Ni za Ceed onaj stariji nisam cuo da je preterano pouzdan, ne znam da li su bolje ove novije generacije, a i kakva je situacija sa delovima. Ima delova, problem je Srbija i nase trziste tj nasi trgovci, kod nas samo vw... Kolega 15ak godina vozi samo HY, redovno servisiranje zavrsava ovde, specificnije stvari za mnogo manje novce porucuje od preko. Set kv.sa zamajcem za hy i40 1.7crdi svojevremeno porucivao iz Singapura za 350e a ovde je kostao 850e. Jbga, dovija se, ali je prezadovoljan kvalitetom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8425 Posted September 26 Ima li neko informaciju iz prakse kakvi su ovi KIA 1.4 T-GDi motori od 140 KS? Cisto tehnicki, imaju li nekih izrazenih mana, da li su na kais/lanac, itd. (za poznatiji 1.6 T-GDi vec imam informacija). Po performansama je bukvalno pandan Fiatovom 1.4 MultiAir Turbo koji sam vozio u Bravo Sportu. Sasvim dovoljno za Compact karoseriju. Obicna Kia Ceed zadnje generacije mi se nikada nesto nije svidjala, lepsi su mi XCeed (crossover verzija) ili ProCeed (shooting break verzija). Ali kao GT-Line, Ceed mi je skroz druga prica - pragovi, zadnji branik, felne, panorama, profilisana sedista, crno nebo, alu pedale. Mislim da ima i MultiLink pozadi, cetvorocilindras, manuelac, ima cak i rezervni tocak , klasika milina. A i boja mi je odlicna, jedino mi ovaj TV u boji kvari utisak. Japanci 2020+ (Civic 10, Mazda 3 BP) su sa cetvorocilindrasima bar 40% skuplji, vrte se oko 20.000 EUR (doduse kupljeni kod nas i sa manjim kilometrazama). https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/27404548/kia-ceed-15-b-gt-line?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0 Davno si pogresno skrenuo i nikako da se vratis na pravi put! Pozuri covece Sent from my SM-A346B using Tapatalk 2 2 dekirs, Ivan, neshtry and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted September 26 Bi' ja Mico, nego nam se sa svakim godistema auta u plusu, manevarski prostor drasticno suzava . Otvoren sam za sve benziMske Euro 6 predloge i sugestije. Niti gde zurim, niti sam nezadovoljan, lagano se krcka materijal za sledecu iteraciju. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted September 27 Koliko sam ja otpratio samo Japanci, Korejci i pokoji Renault,ovo ostalo nije nezašta... Pureshit sa lancem se nije pokazao, čitam juče kod britanskih časopisa, jedva dogura do 100k milja( oko 160k km) A delova za Hyundai/Kia nema i čim prođu garantni rok od sedam godina lete na oglase 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites