Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

21 hours ago, oktopod said:

nadji mi na oglasima punto sa pravih 70k i rezervisi dolazim sutra sa devojkom.

Moja žena vozi punto, 2011 godište, prešao je pravih 85000 km. Mi smo prvi i jedini vlasnici, nov kupljen u Srbiji. (classic 1,2 benzin)

Hoću da kažem, ima toga, što da ne, ovde se manje vozi.

Ne prodajemo mi taj automobil, da ne bude zabune, vrlo je koristan i upotrebljiv, ne kvari se, pouzdan je ... 

Za grad, pun pogodak. 

E jedino, što takav auto, sa malom km, verovatno je vožen samo u gradu, pa to ima svoje mane (očešan, ogreban itd).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na oglas sumnjam da ces naci nesto sto vredi iliti stariji auto ispod 100 000 pravih km . Nije taj lud da se ubedjuje sa kupcima oko klapni dpf i katalizator filtera :D cuvace ga dok ne oseti potrebu odnosno nesto zaskripi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ste lepo rekli sva trojica ko ima auto da je malo presao jos prvi vlasnik bolje da ga zadrzi retko je bas potreba da se proda.

Jeste jeftino odrzavanje za punta, al kad predje puno dosade popravke, ceste su i nekom ko je dao 2-3k za auto je mnogo da da u roku par meseci 500 eur, a opet da dajes za 15 godina star punto 4k ili vise ili nece niko ili je sumnjičavo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, oktopod said:

Stvarno mi je fascinantno kako postoje ljudi koji jedva cekaju da pljunu na stanje necijeg auta i istaknu svoj kao odlican a porede nov sa 180k pređenih, a ja bas i pricam o 180+k u oglasima za 3-4 soma, nevezano za marku i model to je neisplativa kupovina, da se ne ponavljam mozes procitati opet.

Ako se na mene odnosi, izvinjavam se, nije mi bila namera. thumbsup.gif

 

Sticajem okolnosti, bravo kog vozim od prošle godine imao je 175K na satu i plaćen je baš četiri soma kad je kupljen, ali ne bih baš mogao da se složim da je neisplativa kupovina. Jeste bilo početnih ulaganja, ali nakon toga evo već godinu dana i 10K kasnije nisam imao nikakvih problema. Naprotiv, vožnja je pravo zadovoljstvo. A mogao sam i da nagraišem pa da ga zamrzim jbg. Polovnjak je mačka u džaku, kako ti se zalomi ...

 

 

 

 

28 minutes ago, oktopod said:

ko ima auto da je malo presao jos prvi vlasnik bolje da ga zadrzi retko je bas potreba da se proda.

To stoji, ali se dešava se, kao recimo što sam ja prodao svog punta ... Jednostavno je postao višak, i morao je da ode. A otišo je za 2K, iako je bio NOV,NOV,NOV, sa svom opremom, ~70K na satu, redovno i kvalitetno održavan, utegnut ko praćka itd. itd.

Mogao sam možda da izboksujem i koji evro više zbog stanja i male kilometraže, ali to bi automatski značilo i nekoliko meseci dužu prodaju, ubeđivanje sa raznim preprodavcima, cenkanje i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznato mi je to sa prodajom, ja sam punta dao za 1600 prvom koji je naisao jer mi se smucio a taman imao i novo kvacilo i diskove plocice paknove, veliki servis...

Decko me dodao na fejsbuk nije verovao da nije prevara nahvalio me silno, ja mu jos tad rekao da ce za 10 godina moci da ga proda za iste pare i tako i jeste.

Meni se smucilo sto su krenule i bas sitnice tipa sajla koja vraca unutrasnju rucicu za vrata crkla pa moras rukom da vratis da bi zatvorio vrata, piksla se istopila, ceo auto enterijer mi preko noći postao gadan a ceo auto za klince, neozbiljan.

A i rubovi sa tačkicama sam znao sta zapravo znace, kad dodje do toga da radis lim po meni bolje se resavaj.

 

Jedino ga zalomilo rupe po podu kod zadnjih tockova kad je hteo da uradi rubove pa krenuo da čuka al jbg jos za te pare samo da peva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se nije smučio, baš je zgodan bio za po lokalu, a i gospođa se lepo na njemu naučila da tečno vozi, stekla samopouzdanje i rutinu. Prodao sam ga jer sam morao češće da prelazim duže relacije autoputem, pa mi je trebalo nešto udobnije i stabilnije.

 

Što se enterijera tiče, jeste skroman, spartanski, ali funkcionalan. Ja nisam imao zamerki. Jedino sam sedišta prednja stavio od 147 jer fabrička nisu imala lumbalnu podršku.

 

500L je žena bila kibicovala, ali za nov nisam imao, a polovni sa jačim motorima po oglasima su bili papreni kad sam menjao jbg. A i ovaj bravo je naleteo na prvu, i to je bilo to ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je kao kad sam ja prodavao mog Stila 2005 god pre 3 godine, prešao tad bio 275.000, lepa km, al u solidnom mehaničkom stanju, 1,9jtd, na oko onako... ratkapne crne ja farbao, maska mu neka rešetka od TA peći, ja farbao takođe u mat kad sam ga u jednog iza zalepio... ma ne možeš da ga prodaš nema šanse, niko ti ne veruje ni da je menjan zamajac ništa... cena povoljna, oko 1.400 ne znam ni ja tačno, otišao je i za  manje, zainteresuje se jedan lik u gradu, odvede kod nekog majstora, pazi za te pare auto pali radi bez ikakavih smetnji, zimi nikakvih problema, ne purnja, nov akumulator, u gepeku 4 dobre zimske guma, majstor gleda i kaže mu, ljudi plate bicikl 3.000 eur, motor dobar, imaš gume, šta očekuješ...  i evo služi ga i danas dobro, a nije mi verovao, vario ga malo ispod gredu na zadnjim točkovima...  vidim ga je pre neki dan stoji nebo odvaljeno i dalje, kaže treba to da zamenim... služi ga i ne dira ništa... Ja sam ga prodao jer je počela elektrika da ga zeza, dva puta sam ga šlepao, jednom čak i novog vlasnika čim ga je uzeo, ali eto izgleda da ga posle više nije rnjala, i 10 god je već bio kod mene, dosta prešao, trebalo mu je ulaganja amortizeri, nebo se odlepilo, sedišta već počela, turbina nem pojma kad će verovanto može se desi... i ta nepredvidivost oko elektrike dal će negde na putu da me ostavi sa sitnom decom rešim da ga menjam... za ova sad pravila kod tehničkog morao bih dosta da mu radim, cunjam po otpadima, a ja nešto vremena za to i nisam imao..   

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, oktopod said:

@neshtry ova dva oglasa jel su to tvoji automobili ili neki primer? Jel prvi vlasnik ili prvi u Srbiji pominjes uvoz iz Nemacke

Primer

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/21/2022 at 10:55 AM, oktopod said:

Jeste jeftino odrzavanje za punta, al kad predje puno dosade popravke, ceste su i nekom ko je dao 2-3k za auto je mnogo da da u roku par meseci 500 eur, a 

 

zato je bolje naci neki u malo boljem stanju, malo vise para dati u startu da bi bio miran kasnije

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada ga kupiš lepo uradiš sve što treba i onda te služi posle duže vreme

kvari im se elektroservo na volanu,broj motora hoće da se ne vidi,dekla poklopca ventila hoće da masti i to je to

proveriš kočnice,vešanje i klimu,a servise moraš da uradiš sve jedno

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta mislite o VW 1.2 TSI motoru, DSG, 2016. godina? Kako su se pokazali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da kod tih novijih generacija, posle 2012.  nema nekih bitnih problema, stavljen kais umesto lanca koji je pravio probleme u pocetku a te prve serije su imale jos neke probleme koji su valjda reseni sa revizijama, drugar je imao fabiu dsg sa tim motorom, bas je hvalio

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, sledeće pitanje:

''koja li je tajna niske cene, Seat Leon, koja li je tajna? "

 

Stvarno, cena za karavan verzije, 2017. godište, 1.6 tdi stvarno povoljna? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja o Leonu mogu da kazem samo najbolje, a i o 1.6tdi. Jednostavno ne drze cenu kao Golfovi + karavan je u preprodaji uvek okarakterisan kao lubenicar.

 

Sto se Leona karavan tice meni je bas lep, mnogo lepsi od Golfa ili Octavie karavan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat nikad nije imao cenu kao vagen pa ni skoda on je uvek bio najjeftiniji iz te grupacije e sad da su imali lepa kola i nisu, jedino leoni su mi bili simpa, karavan ne izgleda lose koliko karavan i moze biti lep uopste sad cene tih modela nisam pratio i uporedjivao sa ostatkom grupacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba uzeti u obzir i da je klot 1.2 tsi kostao tacno duplo manje od FR 2.0 TDI, a Cupra je isla jos 7-8000e u ceni preko FR. Otuda i toliko jeftini klotovi.


Leon je bio eksperiment VW grupacije sa LED farovima i zbog toga su te verzije bile dosta skuplje od verzija sa halogenim sijalicama. + su stavljali bolje navigacije, vece felne, drugacija vesanja, drugacije plastike, sedista, volane,.. jednostavno je bio drugi auto.

I onda te neko pita kako karavan 1.6tdi kosta 8000e, a FR 12-13000 isto godiste :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, cak je bio svojevremeno 1.2 za oko 13 000, a za FR trazili oko 27 000 i onda nastupio period popusta gde su FR prodavali za 20 000, pa 22 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...