Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Kakva Fabia bre, kakav Seat!? Marko, i ti si izgleda umro sa bravom? :D

Iz ove tvoje ponude ili G4 ili Gp iskljucivo dizeli!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo je imao 4 zvedice pre svega zahvaljujuci losijoj zastiti pesaka - tu je imao samo jednu zvezdicu na testu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre bre Aco, što si trol? Odlično znaš zašto je Feđa prema tvom viđenju uzalud potrošio pare na Golf 4. Prvo ga je doveo u top stanje, iako je mogao lepo da se vozi u stanju u kakvom je kupljen. Pa ga je remapirao na 175KS i 440Nm i tako sabio skoro 40.000km i to uz mnogo gaženja, a sada ga je baš sredio, ima veći turbo, veliki intercooler..... i ima izmerenih 210KS, a preko 200KS ima od 2800-4200rpm, i ide za 6s do 100km/h. I taj auto se vozi svaki dan. Ne razumem šta hoćeš da kažeš. Mislim, ako je auto leš on je leš, bio to Stilo ili Golf, a po meni VW PD motori od 131ks i 150ks su vrhunski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš zato što nisam trol sam ti napisao što sam napisao.

Quote

Prvo ga je doveo u top stanje, iako je mogao lepo da se vozi u stanju u kakvom je kupljen.

 

Sa njegovom nogom (a i tvojom sličnom) ćeš vrlo slično da pripremiš sumu za istu stvar kao i on. Radi kako hoćeš, tvoje pare. Samo zapamti, nisam ti neprijatelj da me ovako etiketiraš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko može da kaže nešto o spoljnom izgledu na osnovu fotografija. Uživo je spolja super, mada sam ga gledao po kiši. Tipa da li je farban, udaran... Znam da je maltene nemoguće, al reko da probamo, dok ne odem sa majstorom.

Inače auto je stvarno onakav kao što je na fotkama. Pali odmah, nema verglanja ni malo, radi tiho i mirno, radi sve u kabini, sem što sija lampica za grešku airbag-a. Kažu da je prešao 250.000km, a tako i izgleda za G4 sa tom kilometražom, a izgleda sasvim pristojno, naslon za ruku na primer nije odvaljen od života. Volan je sigurno farban, jer nema šanse da je onakav posle 250.000km.

E da, zamenjen je set kvačila, stavljen je LUK, zamajac je remontovan kod Fiće u Ostružnici, zamenjene su paštete koje često stradaju. Sigurno je bilo strašno slušati udaranje i nisu mogli takvog da ga puste u prodaju. Kočnice su onako, mogu još da guraju, kao i gume.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7934167/volkswagen-golf-4-19-tdi-highline

 

 

Capture.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na osnovu fotografija odlicno izgleda,  cak i previse dobro :D Nema ogrebotina, nigde nije oguljen oko tockova i sl.  Nerealno. Unutra  super, vidi se da je radjen volan, cini mi se i da je malo izlizan prekidac za sva 4 zmigavca,  rucica menjaca, onako, malo izguljena pa zbuni coveka :) Ovako sa slika "vredi pogledati" sto bi se reklo, mada, dosta ce to para da izadje, kao neki Audi a4 npr 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo je ovaj sredjeno za prodaju, na slikama deluje super 😎 čini mi se kao lepa podloga za sređivanje. Da je neki krš kolko god da ga lickaju ovakav ne bi bio. Pristojno stanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/21/2016 at 7:31 AM, The Punisher said:

Baš zato što nisam trol sam ti napisao što sam napisao.

 

Sa njegovom nogom (a i tvojom sličnom) ćeš vrlo slično da pripremiš sumu za istu stvar kao i on. Radi kako hoćeš, tvoje pare. Samo zapamti, nisam ti neprijatelj da me ovako etiketiraš.

 

Da li ti stvarno misliš da je G4 TDI PD skup za održavanje kao recimo Tuareg V10 TDI? Ajde realni da budemo, razlike u održavanju nema bitne u odnosu na npr. Stilo JTD, čak je i jeftinije od nekih modela sa senzorima na filteru za naftu. A to da li će da mu izgori dihtung glave ili neće, zavisi isključivo od toga koliko ga dugo bude držao na velikim brzinama na nemačkom autobahn-u (200+ Kmh), a iskreno mislim da bi ga za više od 150Kmh žena roknula i izbacila kroz otvor za ventilaciju na instrument tabli. :D 

Dakle, vozi 200+ duže vremena bilo kog turbodizelaša do 2 litra sa 4 cilindra i rizikovaćeš riknjavanje turba (zbog visoke vrednosti EGT) koji je kod mene npr. u odličnoj formi (ne računam sad ovaj novi od A5), rizikovaćeš eventualno naprsnuće glave i gubitak rashladne tečnosti zbog dihtunga glave.

 

Sve ostalo je bez greške na tom autu, naročito ako se vozi stock, a može i sa remapom. Dobar set kvačila drži bez problema, plivajući zamajac... pa evo kod mene ne lupa, a nije menjan od kad sam uzeo auto, a ima 55.000 km od čega je 45.000 sa remapom, a sada i sa većim turbom. 

 

A što se ćuninga tiče...to je uvek skup sport. Niko te ne tera da to radiš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mislim da je G4 skup za održavanje kao Tuareg koga btw niko nije pomenuo nego je skup u odnosu na Fiat grupaciju. Da li se zeznuo ili ne će saznati tek kad dođu delovi na naplatu, ali Bože, uživanje nema cenu :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je to skuplje na G4  1.9TDi PD130 u odnosu na stila 1.9mjet 16v? Živo me zanima. Nemoj mi samo porediti babe i žabe, tipa Stilo 1.2 16v sa tim Golfom. 

Pošto si sa Banjice, svrati do majstora Zvezdana, malo ispod pijace (njegov je i turbo servis Kunić), pa se raspitaj za cene, kvarove... 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista meni fiat grande 1.9 nije jeftiniji za odrzavanje u odnosu na bivseg passata b55 1.9, cak ni u odnosu na sadasnjeg superba 2.0cr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je ista klasa po svemu, i ako ima razlike vrlo je mala, tipa mozda je skuplji natezac kaisa i sl. Spone, kocnice, filteri, manje vise isto za svaki auto

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/24/2016 at 1:48 PM, vagenovac said:

Nista meni fiat grande 1.9 nije jeftiniji za odrzavanje u odnosu na bivseg passata b55 1.9, cak ni u odnosu na sadasnjeg superba 2.0cr.

 

E, a kad ja kazem koji ce mi moj 1.9 mjtd/hdi/tdi/dci/tdci.......u autu B segmenta koji treba da je po svemu jeftiniji od C (bar po mom rezonu) cesto me ne razumeju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ima tu da se ne razume. Jeftinije gume, jeftinija registracija, potencijalno manje delova koji mogu da se pokvare i sl. ali sve ima neke svoje prednosti i mane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da se dosta razumete u automobile, da pratite ponudu.

Nemojte se mnogo cimati (samo onako iz glave, ili link do nekog oglasa) posto još nisam ozbiljan kupac, nisam doneo odluku. Samo razmišljam da bih mogao promeniti auto pa reko' da se malo informišem, gledam izloge, biram i uživam u tome. (i vas smaram)

Šta je najbolja kupovina do 7k, max 8k eur? Nisam vezan ni za jednu marku. Da ne bude veliki, ali ni mali. Sto ekonomicniji, i izdrzljiviji, da nije skupo odrzavanje. Ne zanima me fancy, auto za pokazivanje mada nije zgoreg da traje 100 godina i da cice padaju na njega. Haha Šalim se malo, ne zamerite. Znao bih šta bih kupio da imam više, ali je ovo neki max koji bih uložio u auto. Neka ipak 7k eur bude granica, to mi deluje realnije u mojoj trenutnoj situaciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, DrWho99x said:

Vidim da se dosta razumete u automobile, da pratite ponudu.

Nemojte se mnogo cimati (samo onako iz glave, ili link do nekog oglasa) posto još nisam ozbiljan kupac, nisam doneo odluku. Samo razmišljam da bih mogao promeniti auto pa reko' da se malo informišem, gledam izloge, biram i uživam u tome. emoji1.png (i vas smaram) emoji1.png

Šta je najbolja kupovina do 7k, max 8k eur? Nisam vezan ni za jednu marku. Da ne bude veliki, ali ni mali. Sto ekonomicniji, i izdrzljiviji, da nije skupo odrzavanje. Ne zanima me fancy, auto za pokazivanje mada nije zgoreg da traje 100 godina i da cice padaju na njega. Haha Šalim se malo, ne zamerite. Znao bih šta bih kupio da imam više, ali je ovo neki max koji bih uložio u auto. Neka ipak 7k eur bude granica, to mi deluje realnije u mojoj trenutnoj situaciji.

 

Za 7K... Fiat Bravo 2.0 mJET 165. Vrlo cool automobil, ali sam čuo svašta za kvalitet i izdržljivost menjača... a to najbolje FIAT poznavaoci da ti pojasne, da li je u njima kvarljivi GM menjač kao u Insigniji npr... ili nije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, DrWho99x said:
Vidim da se dosta razumete u automobile, da pratite ponudu.

Nemojte se mnogo cimati (samo onako iz glave, ili link do nekog oglasa) posto još nisam ozbiljan kupac, nisam doneo odluku. Samo razmišljam da bih mogao promeniti auto pa reko' da se malo informišem, gledam izloge, biram i uživam u tome. (i vas smaram)

Šta je najbolja kupovina do 7k, max 8k eur? Nisam vezan ni za jednu marku. Da ne bude veliki, ali ni mali. Sto ekonomicniji, i izdrzljiviji, da nije skupo odrzavanje. Ne zanima me fancy, auto za pokazivanje mada nije zgoreg da traje 100 godina i da cice padaju na njega. Haha Šalim se malo, ne zamerite. Znao bih šta bih kupio da imam više, ali je ovo neki max koji bih uložio u auto. Neka ipak 7k eur bude granica, to mi deluje realnije u mojoj trenutnoj situaciji.

 

 

Koliko prelaziš km godišnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 20-25k

Nisam to napisao, voleo bih sto mladje ako je moguće za te pare sa sto manje kilometara. Ako je iz uvoza, negde se nadam da ima nesto do 180k pravih, i mozda do 4 godine starosti. A ako je domaci, od prvog vlasnika onda i stariji ali sa manje pravih km.

Nisam pametan, ne znam da li je realno. Zato sam i smanjio na 7k, za nedaj Boze neko veliko ulaganje u prvoj godini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, DrWho99x said:

 

Koje je to godiste?

Registracija skupa?

Oko 30.000 za 2.0 mJET . Godiste 2009.-2010.  Za 25.000 godisnje se isplati turbodiesel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je važna cena registracije a obzirom da prelaziš solidne kilometraže godišnje onda samo 1.6 mjet/hdi/tdi...Ako ograničiš budžet na 7000-7500€ i hoćeš što mlađe vozilo onda si u situaciji da gledaš ove malo jeftinije marke kao što je Fiat Bravo , Peugeot 308, Renault Megane i sl. Za malo više para ili ako ti ne smeta malo stariji auto možeš da gledaš i malo ekskluzivnije marke i modele kao što je Lancia Delta, Mercedes B i slično. Na tebi je da odlučiš šta ti je važnije.

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...