Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

A, sledeće pitanje:
''koja li je tajna niske cene, Seat Leon, koja li je tajna? "
 
Stvarno, cena za karavan verzije, 2017. godište, 1.6 tdi stvarno povoljna? 
 
Pa Sead, karavan...vidjas li ih na ulicama? :D Nije trazen, mislim da je samo to.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moguce da najjeftiniji nov auto (gledajuci samo internet cene, kao najdostupnije) nema ispod 12K ? I to je ona klasa malo veca od smarta aka i10 i slicni.

 

Znam da su cene svega otisle u nebo al da je mnogo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, ISV_01 said:

Jel moguce da najjeftiniji nov auto (gledajuci samo internet cene, kao najdostupnije) nema ispod 12K ? I to je ona klasa malo veca od smarta aka i10 i slicni.

Kad pomenu Hyundai, bas danas u firmu stigle ganc nove Hjunde i20. Doterali su ih kolege iz servisa firme (koji ce ih i voziti) na kraju radnog vremena, pa sam samo na brzaka stigao da ih osmekam kada sam krenuo kuci.

Kako sam prilazio kolima i dok mi pricaju, uzas :D - 1.2 85 atmosferci, beli, 15'' celicare sa ratkapnama... Ali na drugi pogled - unutra solidna opremica, digitalna klima, tempomat, senzori za svetlo i kisu, velika multimedija, rikverc kamera i senzori, kozni MF volan i menjac... Pazi kad zadnji brisac ima dodatni (i prilicno nepotreban) aksesoar :D, u vidu brisanja na mahove i stalnog brisanja.

Enterijer je gomila plastike, tj. sve na dodir je tvrda plastika, mogli su bar negde na vidno ili taktilno mesto da stave nesto "luksuznije". Ona u donjem delu vrata i oko rucne je bas teska plasticetina. Kvacilo mekano kao paucina, zamalo nisam probio pod na prvi pritisak :D .

Pogledacu ih i probati ovih dana detaljnije kada budem imao vremena. Ali to, da ne kazem sta, identicno kao na slici ispod - kosta 15 i kusur, nepunih 16 soma krstise.gif.4e9ada8e36b74f219f397a1089369fb9.gif  

 

da5c256f8779-1920x1080.thumb.jpg.dcfa01b1b34cb30f35f0b8bbc37c3b1c.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan said:

Kvacilo mekano kao paucina, zamalo nisam probio pod na prvi pritisak

Po probijanju poda papucice kvacila se nov auto poznaje :D Da, takav po netu je oko 15-16k. Ono, sumnjam da je oprema losa, gepek je na i20 solidan (mislim oko 300L +/-) ali cifra je da se zapitas. 

NIje ni cudo sto kod mene u firmi se neckaju sta da uzmu od vozila, kazu da je Duster preskup (dal gledaju 4x4 verziju il ne) mada je i on oko 16-17k u klotara opremi. 

zato smo vaskrsli sandera mk1 sa sve obradom glave i gomilom delova, nek potraje jos par godina. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ja mrzim kad je kvacilo tako mekano, inace novi i20 mi se uopste ne svidja, prethodni mi je bio ok

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je jedini privlacan automobil u ceni do 20 000e Ficko. Ima i panorama hibrid sad za 15 000.

Kada to uporedim sa periodom od pre oko 6 godina, bukvalno nisam znao sta da gledam u tom budzetu. Insignia, Superb, Leon, A3 limuzina i Q3 i Focus ST za mrvu izlazili iz toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, The Punisher said:

Ti 1.2 atmosferci si najpouzadiniji motori koji mogu da se kupe u Hyundaiu i Kia

HY ima odlicne motore, kako atmo, tako i turbo. Odlicno su se pokazali. Retki su koji i dalje furaju atmo motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno korejanci i japanci prednjace sa benzinskim motorima od uvek a cene su otisle u tacku, pre nekoliko godina je stvarno do 20k bio dobar izbor automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pre Korone je do 20 000 bas bilo lupanje glave sta uzeti.

Sada je granica tolikog izbora na 35-40 000e. Lep pokazatelj inflacije.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi jednako naduvali cene ovih godina.

Ne mislim da je CRV neko čudo od vozila u svojoj klasi, daleko od toga, a i vreme ga je potpuno pregazilo, baš je i vizuelno zastareo (uostalom, nov model dolazi na jesen u Srbiju), ali, ako preko Google vremenski prilagodjene pretrage nadjete članak sa B92 iz oktobra 2018 ( kada je startovala prodaja aktuelnog CRV-a u Srbiji), pa odete sada na sajt uvoznika Honde i pogledate današnje cene CRV-a ( posle 4,5 godine ), videćete da je CRV poskupeo za samo oko 3-4% za svo to vreme ( a RAV je, recimo, poskupeo oko 20% u istom periodu ). Doduše, ukinuli su iz ponude raniji baznjak ( Comfort mislim da se zvao ), ali, to je odnos cena za današnje istoimene pakete ( Elegance, LifeStyle i Executive ).

Ali, danas vam maltene isto košta ( manje od 1.000 evra razlike ) Honda CRV 1,5T CVT Elegance i KIA XCeed 1,5T u top opremi ( oko 36 i ispod 37 hiljada ).

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad bez 30k u dzepu ne treba ni razmisljati o iole pristojnom novom autu a da nisu manja kola tipa clio, fabia, fiesta, i sl. koja u nekom boljem paketu kostaju skoro 20k a ispod 15 ne mozes da ih kupis ni klotare.

 

Razlike u skoku cena kod odredjenih modela su normalne, neke je vreme pregazilo, neki nisu toliko popularni, pa goedamo ovo sto se najvise vozi i prodaje, tu su mislim cene najvise i skocile. Sigurno je Rav prodavaniji i popularniji model od Crv-a pa je i vise poskupeo.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu da navedem nekoliko preteranih poskupljenja za kola koja sam pratio:

 

  • Renegade je sa restyle izgubio u baznoj opremi 1.6 etorq i dobio 1.0 turbo - otisla cena sa 15400e na 18-1900e
  • Compass dobio LED svetla i 3-5000e visa cena sa restyle
  • Leon MK4 se kod nas prodavao pre restyle za 20 000e, sada je 32 000e bez panorame?!
  • Ateca je bila entry oko 18 000e, sada je na 25-27000e

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renegade 1,0T je davno kao nov na PA prebacio 23-24 hiljade, a imaš ih polovnih na oglasima i za 25-26 hiljada :) Ali, to sa cenama polovnih (da su veće od cene novih ) je već neka druga priča.

Sećam se da mi je diler Pežoa nudio početkom 2020. Rifter HDI 130 "u full"-u ( sa dosta opcija - na top paket ) za oko 25 hiljada, a videh neki dan da jedan vlasnik prodaje sada polovan iz 2020. (sa lošijim opcionalima) za 29 hiljada :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj šurak pre neki dan je kupio Megana Techno pack limuzinu od 140ks za 23000, sa stvarno dosta opreme! 

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena polovnog Renegade-a je prava misterija meni. Uvek na oglasima ima par komada koji uredno kostaju vise od novih. Pocinjem da mislim da su nekako rizicni u prvih 20kkm pa da ljudi naplacuju probnu voznju 10% vrednosti :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga i danas tako doživljavam.

I mislim da ću plakati za Renegade-om kada nestane sa tržišta novih automobila. To je verovatno poslednji model tog cenovnog ranga i dimenzija u koji i pozadi može da sedne čovek visine 2 metra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče prvi put seo u novu (ganZ novu) pandu hybrid, oprema RED. Jest ovako na oko mali, al unutra mesta koliko hoćeš i lepo se sedi, kao i kod većine crossovera. Ova nije bila 4x4. Kaže tip, ovaj hybrid je takav da energiju iz motora koja bi se rasipala sakuplja i koristi za pokretanje klime, svetala i slično, ne za pokretanje (što mi malo čudno). Elem, kaže da ovaj (1000cc turbo motor koji ima, ali ne znam koliko ks) nije za dalji put, ubrzanja mu nisu baš sigurica mada je za grad idealan. Gepek fino izgleda za tako mali auto premda vidno manje zapremine kada otvorim svoj na Bravu...gotovo upola. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te pande i jesu za grad ne samo zbog motorizacije vec i generalno nije to neki auto za duze voznje. Ne znam za tu novu jel ima razlike ali ona prethodna, konkretno model 2018. , drugar vozi komercijalu, bas je tesna unutra, sednemo nas dvojica napred i guramo se, nista veca od stare, mozda nesto menjali kod te nove.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

Elem, kaže da ovaj (1000cc turbo motor koji ima, ali ne znam koliko ks) nije za dalji put, ubrzanja mu nisu baš sigurica

Koliko znam, u Pandi je 1.0 FireFly trocilindras ali bez turba (u toj varijanti sa hibridom). Ima 70 KS i smesan obrtni, nesto samo oko 90 Njutna (matori 1.2 su bili preko 100 Nm).

Jedino ako nisu i u Pandu naknadno ubacivali turbo varijantu. A vec ta verzija FireFly je sa minimum 100 KS (ustinuta verzija za Tipo, standardno 120 KS) i duplo vecim obrtnim od 190 Njutna, sto bi onda za taj autic bilo puna kapa. Tako da mi nesto od ovoga sto su ti rekli prilicno ne pije vodu :) , tj. kontradiktorno je.

Ranije su u Pandi imali turbo verzije TwinAir dvocilindrasa, 0.9 motor (tacnije 875 ccm) ali bez Hybrid sklopa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Pa što ga nisi kupio?

Inače Renegade i 500L ne mogu da se porede nikako. Renegade je daleko bolji i ozbiljniji model.

Sent from my 2203129G using Tapatalk
 

Nisam ga kupio jer bih zbog 130 ks kod 1,6 MJ u Renegade imao problem zbog ograničenja sa jednim "mladim vozačem" ( koga ću imati u kući još skoro 2 godine ), a sa Jazz-om taj problem nemam, jer je njemu SUS samo 98 ks i policija u vezi "mladih vozača" gleda samo tu snagu, a ne snagu elektromotora od 109 ks ( fejslift verzija sada ima SUS od 107 „konja“, a pogonski ekektromotor 122 KS ). I opet je za "mlade vozače". Što se policije tiče, "mladi vozač" bi mogao da vozi i verziju 1,5 hibrida iz HRV-a kod koje je EM od 130 ks.

Ali, zato "mladi vozač" ne sme da vozi ni Renegade sa 1,0T.

Naši propis su krajnje debilni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...