rocket 635 Posted May 11, 2022 19 minutes ago, Jug said: Mondeo novi model ili? C5 je ok auto skroz, već je sve poznato o njemu majstorima, sa hidraulikom izuzetno udoban (zbog čega se svi razočaraju kada sednu u ds5) ali je kao model ipak stariji i manje svež od Mondea V ako tog gledaš (2015+) Gledao sam od 2011 do 2013, ali mislim da su cene sad prenaduvane. Za novije god nemam para Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 11, 2022 @rocket Jasno. U tom d segmentu, godište 2011-2014 šta god izabereš od Mondeo/c5/508 nećeš pogrešiti. Samo nemoj Insigniu, nju ipak posle ristajlinga (2014+). Rečju, C5 je sasvim dobar izbor i imaju ih zato bogami na ulici. Sent from my RMX2170 using Tapatalk 2 darkman14 and rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6883 Posted May 11, 2022 Hteo sam da kupim veći auto do 10 god starosti. Gledao sam limuzine i po ceni i onome što pruža, najviše mi se dopao Mondeo. Odustao sam od kupovine jer je ponuda slaba, a cene samo rastu. Nego šta mislite o C5 jer vidim da su spominjane Oktavije, Superb, Mondeo, Pasat, a niko ne spominje C5?Brat moj vozi C5, prvo je imao dizela pa sad benzinca, hidroaktiv oslanjanje, od opreme sve moguće, al udobnost....ja se u udobnijem autu nisam vozio. Ne znam detalje oko motora itd, al prava limuzina.Sent from my DN2103 using Tapatalk 3 djomla, rocket and Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 2 hours ago, andreja.micovic said: d1 i d2 su 1.6 hdi, d3 i d4 su 2.0 hdi, d5 je 2.0 volvo motor 5 cilindara, d6 je 2.5 njihov mislim isto 5 cilindara, d8 je penta za čamce motor E ovo je od 2010 pa na ovamo, ali su menjali sa pojavom novih modela 2016-17 čini mi se D3 je 2l itre 5 cilindara. D5 2,4 litre takodje 5 cilindara. Tako bar kaze wikipedia. 2 hours ago, totti said: Veliki servis za Volvo 2.0 D petak je van ovlašćenih nešto tipa 800€. U Wintu INA set zupcenja je oko 100e, regularna cena. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 11, 2022 2.0D ali sa 5 cilindara (noviji od ne znam koje godine su sa 4 cilindra) ima neke duple kaiševe (već sam zaboravio šta mi je pričano), a i nešto mu se obavezno menja na 60.000 km. Sad, žao mi je što ne mogu tačno svega da se setim, ali cena mi je ostala urezana. Ovo sam u razgovoru sa Acom iz Kraljevačke saznao. Možda si i čuo za njega. Sent from my SM-G770F using Tapatalk 3 Ivan, darkman14 and Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 Sve je moguce i da ima i te neke duple kaiseve. Volvo mi je spansko selo, struka su mi fiat i hyundai i po malo francuska zgarista. Nisam cuo za Acu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17445 Posted May 11, 2022 24 minutes ago, MiloshBg said: i po malo francuska zgarista @totti Ijao, sta nam covek rece ? Ranije smo negde caskali o tom petaku ispod 2l, koji je Volvo koristio. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 12, 2022 [mention=10479]totti[/mention] Ijao, sta nam covek rece ? Ranije smo negde caskali o tom petaku ispod 2l, koji je Volvo koristio.Pošto ja pažljivo čitam, a ko pažljivo čita ovaj forum primeti da Totti i Ivan poznaju cene održavanje, automobile, motore, eventualne probleme vrlo dobro, a kad ste već tu nebilo vam teško da kažete koju reč o Talismanu. Jer ima ovde članova koji su se estetski zalepili za taj auto, ali malo informacija. Znam da postoji Renault forum, ali namerno nismo tamo nego ovde Sent from my RMX2170 using Tapatalk 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6883 Posted May 12, 2022 Bio sam tamo na Reno forumu dok sam imao Modusa. Ubeđivali su me da je Corner Light funkcija totalno nepotrebna stvar i tako........Sent from my DN2103 using Tapatalk 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 12, 2022 Bio sam tamo na Reno forumu dok sam imao Modusa. Ubeđivali su me da je Corner Light funkcija totalno nepotrebna stvar i tako........Sent from my DN2103 using TapatalkNedaj bože da na drugim forumima budeš auto-kritičan prema marki kojoj je posvećen. Na ovom forumu je ipak drugačije. Sent from my RMX2170 using Tapatalk 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted May 12, 2022 1 hour ago, knezevic76 said: Corner Light funkcija totalno nepotrebna stvar Pa jest, ko hoće još i po danu i po noći da proverava šare na pneumaticima pomoću maglenki, mislim baš glupavo A tek da stave 2300K led unutra, skrnavljenje ! Zamisli, nakav žabarski auto, te obline, kvazi Aston Martin njuška i.....narandžaste maglenke ! Takve odmah da banujete, kao da u ITA tražiš kečap za picu Elem, Reno forum....kad konkretno nešto tehnički pitaš, ima njih koji daju konkretan odgovor ali samo nepostojanje neke tehničke dokumentacije za vozila (poput ePer i eLearn) dosta limitira stvari. Za Koleosa sam sasvim slučajno naleteo na uputstvo za rasklapanje i sklapanje elemenata inače ceo forum prevrteo i ništa...info, održavanje...slično kao i za Talisman, malo informacija. @JugJesi li razmišljao o nekom azijatu, tipa Honda (Civic) ili Tojoti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 12, 2022 Nisam, ne treba mi auto koji se ne kvari Šalim se, one baš nove corole i avensis deluju čak i dizajnerski podnošljivi. I verujem da su odlični mehanički.Sent from my RMX2170 using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted May 12, 2022 1 minute ago, Jug said: nove corole i avensis Nove Corole deluju spolja baš baš moderno, imam par u kraju ( jedna je hybrid, baš nečujna skroz i deluje napucana sa opremom). Unutra kao svemirski brod, ekrani, sve svetli nešto, light shou. Avensis već nisam video, samo prethodnu generaciju. E sad, što se motorizacije tiče, viđao sam po cenovniku da su same po sebi Corole skupe (kako nove, tako i u post prodaji, dobro drže cenu) i idu mahom sa 1,5 valvatec benzincem za koji kažu da je lenj. Dizlo...ako je 2.2, registracija uvek boli kad dodje Doduše veoma trajan i cenjen agregat. 1 Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 12, 2022 @ISV_01 Meni ta korola deluje isto odlično. Čujem i po recenzijama da su rešili čak i stari problem japanskih vozila - dovoljno dugačak i prostran sedalni deo u sedištima, koja su ranije nervirala naročito nešto vislje Evropljane. Sent from my RMX2170 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted May 12, 2022 Danas odem do auto placa u blizini. Nema nikoga. Uđem u c5, očuvan enterijer. Stisnem kvačilo, a ono tvrđe nego kočnica! Da li tvrdoća kvačila zavisi možda od hidraulike? U pitanju je c5 2011, 2.0, 140hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 13, 2022 Danas odem do auto placa u blizini. Nema nikoga. Uđem u c5, očuvan enterijer. Stisnem kvačilo, a ono tvrđe nego kočnica! Da li tvrdoća kvačila zavisi možda od hidraulike? U pitanju je c5 2011, 2.0, 140hpKako misliš od hidraulike? Koliko je poznato, tvrdoća kvačila obično ukazuje da je uskoro za zamenu, jer što je auto više u pogonu kvačilo vremenom od mekanijeg biva sve tvrdjim, ali bez pregleda majstora ne treba ništa zaključivati. Ima modela na kojima je kvačilo, da tako kažemo, fabrički nešto tvrdje. Zavisi i šta si pre vozio. Medjutim, kod C5 kvačilo je mekanije, barem ova dva tri što sam u godinama iza probao. Sent from my RMX2170 using Tapatalk 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2085 Posted May 13, 2022 Tvrdoca kvacila je relativan pojam, npr na oba moja c4 je bilo tvrdje kvacilo (na jednom sam skidao zbog druk lezaja koji se cuo ali korpa i lamela bili odlicni) a bio sam spreman za zamenu celog seta bas zbog tvrdoce, tako da ne mora da znaci ali uglavnom tvrdo kvacilo ukazuje da je set pred zamenom. Ako mislis na hidrauliku kvacila tj cilindre nemaju direktne veze sa tvrdocom ali mogu malo da uticu tj vise na sam hod pedale i razlicit otpor pri hodu tipa da krene meko pa zateze pri kraju i sl. 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 13, 2022 22 hours ago, Jug said: Nedaj bože da na drugim forumima budeš auto-kritičan prema marki kojoj je posvećen. Na ovom forumu je ipak drugačije. Sent from my RMX2170 using Tapatalk Osim ako se kritikuju performanse 1.4 u 500l i tipu 4 2 vicent, Dzimbo, Jug and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 13, 2022 7 minutes ago, OMP said: Tvrdoca kvacila je relativan pojam Ali ako je tvrđe od kočnice dok je auto ugašen, to je onda za kantu 2 rocket and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted May 13, 2022 On 5/13/2022 at 8:38 AM, vagenovac said: Osim ako se kritikuju performanse 1.4 u 500l i tipu Legenda kaze da se taj 1.4 proizvodio u dve varijante. Obe sa 95 ks ali konji iz varijante 1 su pobegli u varijantu 2 tokom sklapanja. Zato neki vlasnici imaju 500L i Tipa koji se jedva vucku a drugi identicne takve automobile ali trkackih performansi. 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted May 13, 2022 Sasvim dobar motor za ono za šta je predviđen.I mnogi su zadovoljni sa njime... doduše mnogi su zadovoljni i sa VW 1,4 16v sa 75ks(BBY,BKY)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6883 Posted May 13, 2022 On 5/13/2022 at 8:47 AM, debelizmaj said: Legenda kaze da se taj 1.4 proizvodio u dve varijante. Obe sa 95 ks ali konji iz varijante 1 su pobegli u varijantu 2 tokom sklapanja. Zato neki vlasnici imaju 500L i Tipa koji se jedva vucku a drugi identicne takve automobile ali trkackih performansi. Do vozača je Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 13, 2022 On 5/13/2022 at 8:32 AM, OMP said: Tvrdoca kvacila je relativan pojam, npr na oba moja c4 je bilo tvrdje kvacilo (na jednom sam skidao zbog druk lezaja koji se cuo ali korpa i lamela bili odlicni) a bio sam spreman za zamenu celog seta bas zbog tvrdoce, tako da ne mora da znaci ali uglavnom tvrdo kvacilo ukazuje da je set pred zamenom. Ako mislis na hidrauliku kvacila tj cilindre nemaju direktne veze sa tvrdocom ali mogu malo da uticu tj vise na sam hod pedale i razlicit otpor pri hodu tipa da krene meko pa zateze pri kraju i sl. Pitao je da li ima veze hidraulika auta ( hidroaktiv na tom c5) sa tvrdocom kvacila posto je bio ugasen auto, ja sam tako razumeo Mislim da nema veze kvacilo sa ostalom hidraulikom 2 totti and rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2085 Posted May 13, 2022 (edited) 2 hours ago, Vule said: Ali ako je tvrđe od kočnice dok je auto ugašen, to je onda za kantu to da a hidraulika svakako nema veze sa tvrdocom kvacila Edited May 13, 2022 by OMP 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 13, 2022 On 5/13/2022 at 11:06 AM, OMP said: to da a hidraulika svakako nema veze sa tvrdocom kvacila Pa, da, ima ono kad je malo tvrdje, tad još može da gura kad se pazi, a ima i ta faza kad je toliko tvrdo ko što je kolega lepo opisao - tu nema pomoći. Kada sam vozio jedan auto pri kupovini onomad kod Gorana na Altinu kažu mi: zamajac se malo čuje kad je hladan, sve ostalo top. Ali (pošto znaju kako vozim i da ne divljam) jedan od njih mi reče ali ići će ovaj tako još najmanje 30-40k km a da nije za zamenu. I tako je i bilo. Bitno je da dobar majstor to pogleda što detaljnije. 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites