Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

19 minutes ago, Jug said:

Mondeo novi model ili?

 

C5 je ok auto skroz, već je sve poznato o njemu majstorima, sa hidraulikom izuzetno udoban (zbog čega se svi razočaraju kada sednu u ds5) ali je kao model ipak stariji i manje svež od Mondea V ako tog gledaš (2015+)

Gledao sam od 2011 do 2013, ali mislim da su cene sad prenaduvane. Za novije god nemam para

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rocket

Jasno. U tom d segmentu, godište 2011-2014 šta god izabereš od Mondeo/c5/508 nećeš pogrešiti. Samo nemoj Insigniu, nju ipak posle ristajlinga (2014+).
Rečju, C5 je sasvim dobar izbor i imaju ih zato bogami na ulici.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hteo sam da kupim veći auto do 10 god starosti. Gledao sam limuzine i po ceni i onome što pruža, najviše mi se dopao Mondeo. Odustao sam od kupovine jer je ponuda slaba, a cene samo rastu. Nego šta mislite o C5 jer vidim da su spominjane Oktavije, Superb, Mondeo, Pasat, a niko ne spominje C5?
Brat moj vozi C5, prvo je imao dizela pa sad benzinca, hidroaktiv oslanjanje, od opreme sve moguće, al udobnost....ja se u udobnijem autu nisam vozio. Ne znam detalje oko motora itd, al prava limuzina.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, andreja.micovic said:

image.thumb.png.eae1b4589eb0627b1aaeaab767e76df0.png

 

d1 i d2 su 1.6 hdi, d3 i d4 su 2.0 hdi, d5 je 2.0 volvo motor 5 cilindara, d6 je 2.5 njihov mislim isto 5 cilindara, d8 je penta za čamce motor

 

E ovo je od 2010 pa na ovamo, ali su menjali sa pojavom novih modela 2016-17 čini mi se

D3 je 2l itre 5 cilindara. D5 2,4 litre takodje 5 cilindara. Tako bar kaze wikipedia. 

 

2 hours ago, totti said:

Veliki servis za Volvo 2.0 D petak je van ovlašćenih nešto tipa 800€.

 

U Wintu INA set zupcenja je oko 100e,  regularna cena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0D ali sa 5 cilindara (noviji od ne znam koje godine su sa 4 cilindra) ima neke duple kaiševe (već sam zaboravio šta mi je pričano), a i nešto mu se obavezno menja na 60.000 km. Sad, žao mi je što ne mogu tačno svega da se setim, ali cena mi je ostala urezana.
Ovo sam u razgovoru sa Acom iz Kraljevačke saznao. Možda si i čuo za njega.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je moguce i da ima i te neke duple kaiseve. Volvo mi je spansko selo, struka su mi fiat i hyundai i po malo francuska zgarista. 

Nisam cuo za Acu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, MiloshBg said:

i po malo francuska zgarista

@totti

Ijao, sta nam covek rece :D ?

Ranije smo negde caskali o tom petaku ispod 2l, koji je Volvo koristio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=10479]totti[/mention]
Ijao, sta nam covek rece  ?
Ranije smo negde caskali o tom petaku ispod 2l, koji je Volvo koristio.
Pošto ja pažljivo čitam, a ko pažljivo čita ovaj forum primeti da Totti i Ivan poznaju cene održavanje, automobile, motore, eventualne probleme vrlo dobro, a kad ste već tu nebilo vam teško da kažete koju reč o Talismanu. Jer ima ovde članova koji su se estetski zalepili za taj auto, ali malo informacija. Znam da postoji Renault forum, ali namerno nismo tamo nego ovde :D

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bio sam tamo na Reno forumu dok sam imao Modusa. Ubeđivali su me da je Corner Light funkcija totalno nepotrebna stvar i tako........

Sent from my DN2103 using Tapatalk


Nedaj bože da na drugim forumima budeš auto-kritičan prema marki kojoj je posvećen. Na ovom forumu je ipak drugačije.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Corner Light funkcija totalno nepotrebna stvar

Pa jest, ko hoće još i po danu i po noći da proverava šare na pneumaticima pomoću maglenki, mislim baš glupavo :D A tek da stave 2300K led unutra, skrnavljenje ! Zamisli, nakav žabarski auto, te obline, kvazi Aston Martin njuška i.....narandžaste maglenke ! Takve odmah da banujete, kao da u ITA tražiš kečap za picu :) 

 

 

Elem, Reno forum....kad konkretno nešto tehnički pitaš, ima njih koji daju konkretan odgovor ali samo nepostojanje neke tehničke dokumentacije za vozila (poput ePer i eLearn) dosta limitira stvari. Za Koleosa sam sasvim slučajno naleteo na uputstvo za rasklapanje i sklapanje elemenata inače ceo forum prevrteo i ništa...info, održavanje...slično kao i za Talisman, malo informacija. 

 

@JugJesi li razmišljao o nekom azijatu, tipa Honda (Civic) ili Tojoti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, ne treba mi auto koji se ne kvari

Šalim se, one baš nove corole i avensis deluju čak i dizajnerski podnošljivi. I verujem da su odlični mehanički.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Jug said:

nove corole i avensis

Nove Corole deluju spolja baš baš moderno, imam par u kraju ( jedna je hybrid, baš nečujna skroz i deluje napucana sa opremom). Unutra kao svemirski brod, ekrani, sve svetli nešto, light shou. 

 

Avensis već nisam video, samo prethodnu generaciju. E sad, što se motorizacije tiče, viđao sam po cenovniku da su same po sebi Corole skupe (kako nove, tako i u post prodaji, dobro drže cenu) i idu mahom sa 1,5 valvatec benzincem za koji kažu da je lenj. 

Dizlo...ako je 2.2, registracija uvek boli kad dodje :D Doduše veoma trajan i cenjen agregat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01

Meni ta korola deluje isto odlično.

Čujem i po recenzijama da su rešili čak i stari problem japanskih vozila - dovoljno dugačak i prostran sedalni deo u sedištima, koja su ranije nervirala naročito nešto vislje Evropljane.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas odem do auto placa u blizini. Nema nikoga. Uđem u c5, očuvan enterijer. Stisnem kvačilo, a ono tvrđe nego kočnica! Da li tvrdoća kvačila zavisi možda od hidraulike? U pitanju je c5 2011, 2.0, 140hp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danas odem do auto placa u blizini. Nema nikoga. Uđem u c5, očuvan enterijer. Stisnem kvačilo, a ono tvrđe nego kočnica! Da li tvrdoća kvačila zavisi možda od hidraulike? U pitanju je c5 2011, 2.0, 140hp
Kako misliš od hidraulike?

Koliko je poznato, tvrdoća kvačila obično ukazuje da je uskoro za zamenu, jer što je auto više u pogonu kvačilo vremenom od mekanijeg biva sve tvrdjim, ali bez pregleda majstora ne treba ništa zaključivati.

Ima modela na kojima je kvačilo, da tako kažemo, fabrički nešto tvrdje. Zavisi i šta si pre vozio. Medjutim, kod C5 kvačilo je mekanije, barem ova dva tri što sam u godinama iza probao.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvrdoca kvacila je relativan pojam, npr na oba moja c4 je bilo tvrdje kvacilo (na jednom sam skidao zbog druk lezaja koji se cuo ali korpa i lamela bili odlicni) a bio sam spreman za zamenu celog seta bas zbog tvrdoce, tako da ne mora da znaci ali uglavnom tvrdo kvacilo ukazuje da je set pred zamenom. Ako mislis na hidrauliku kvacila tj cilindre nemaju direktne veze sa tvrdocom ali mogu malo da uticu tj vise na sam hod pedale i razlicit otpor pri hodu tipa da krene meko pa zateze pri kraju i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Jug said:

Nedaj bože da na drugim forumima budeš auto-kritičan prema marki kojoj je posvećen. Na ovom forumu je ipak drugačije.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Osim ako se kritikuju performanse 1.4 u 500l i tipu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, OMP said:

Tvrdoca kvacila je relativan pojam

Ali ako je tvrđe od kočnice dok je auto ugašen, to je onda za kantu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2022 at 8:38 AM, vagenovac said:
Osim ako se kritikuju performanse 1.4 u 500l i tipu  

Legenda kaze da se taj 1.4 proizvodio u dve varijante. Obe sa 95 ks ali konji iz varijante 1 su pobegli u varijantu 2 tokom sklapanja.
Zato neki vlasnici imaju 500L i Tipa koji se jedva vucku a drugi identicne takve automobile ali trkackih performansi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim dobar motor za ono za šta je predviđen.I mnogi su zadovoljni sa njime... doduše mnogi su zadovoljni i sa VW 1,4 16v sa 75ks(BBY,BKY)...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2022 at 8:47 AM, debelizmaj said:

Legenda kaze da se taj 1.4 proizvodio u dve varijante. Obe sa 95 ks ali konji iz varijante 1 su pobegli u varijantu 2 tokom sklapanja.
Zato neki vlasnici imaju 500L i Tipa koji se jedva vucku a drugi identicne takve automobile ali trkackih performansi.

Do vozača je

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2022 at 8:32 AM, OMP said:
Tvrdoca kvacila je relativan pojam, npr na oba moja c4 je bilo tvrdje kvacilo (na jednom sam skidao zbog druk lezaja koji se cuo ali korpa i lamela bili odlicni) a bio sam spreman za zamenu celog seta bas zbog tvrdoce, tako da ne mora da znaci ali uglavnom tvrdo kvacilo ukazuje da je set pred zamenom. Ako mislis na hidrauliku kvacila tj cilindre nemaju direktne veze sa tvrdocom ali mogu malo da uticu tj vise na sam hod pedale i razlicit otpor pri hodu tipa da krene meko pa zateze pri kraju i sl.

Pitao je da li ima veze hidraulika auta ( hidroaktiv na tom c5) sa tvrdocom kvacila posto je bio ugasen auto, ja sam tako razumeo :) Mislim da nema veze kvacilo sa ostalom hidraulikom

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 hours ago, Vule said:

Ali ako je tvrđe od kočnice dok je auto ugašen, to je onda za kantu :D 

to da

 

a hidraulika svakako nema veze sa tvrdocom kvacila

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2022 at 11:06 AM, OMP said:
 to da
 
a hidraulika svakako nema veze sa tvrdocom kvacila

Pa, da, ima ono kad je malo tvrdje, tad još može da gura kad se pazi, a ima i ta faza kad je toliko tvrdo ko što je kolega lepo opisao - tu nema pomoći.

Kada sam vozio jedan auto pri kupovini onomad kod Gorana na Altinu kažu mi: zamajac se malo čuje kad je hladan, sve ostalo top. Ali (pošto znaju kako vozim i da ne divljam) jedan od njih mi reče ali ići će ovaj tako još najmanje 30-40k km a da nije za zamenu. I tako je i bilo.

Bitno je da dobar majstor to pogleda što detaljnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...