darkman14 5792 Posted May 9, 2022 i kod renoa ima razlike u motorizaciji naravno da se neki motori nadju i u jednom i u drugom, kao sto je 1.5dci ili 1.3tce i 1.6 tce i sve zavisi koja snaga sa kojim motorom u kom autu. Vecina to radi, to je do pojeftinjenja modela. Uzme jednu sasiju i onda ima osnovni model na toj sasiji, pa onda ovaj sto je broj veci malo razvuce, rasiri, napakuje gotovo identicno unutra i stavi jaci motor. Plasticno sam napisao, ali je manje vise tako. Retko ko razvija model od pocetka bez neke modularnosti. E sad, sto su identicni unutra, opet usteda. I opet, primeti se razlika u materijalima izmedju Intense i Paris Initiale opreme. Nisam ulazio u novoga megana niti probao, ali sam primetio razliku u enterijeru kod Talismana u zavisnosti od nivoa opreme. Sedista su stvarno kao fotelje + masaza 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 9, 2022 (edited) Da sedišta u Talismanu su baš dobra. Ali ni Megane nisu loša. Jasno mi je to što pričaš, hoću samo da kažem vizuelno Megane sedane, talisman, pa i karavani zaista liče. Daleko više no na primer Insignia i Astra, ipak je Insignia namunjenija itd. Edited May 9, 2022 by Ivan Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted May 9, 2022 Meni licno, megan nije interesantan jer je mali, tj ne odgovara mi prostorom, zato ga nisam ni razmatrao, a jeftiniji je. Kad pogledam, megan karavan je slicno kao i marea koju sam imao pre delte. A sad, posle delte, ne bih se vracao u uze cipele. Svidja mi se distanca koju imam u odnosu na suvozaca, toliko da oboje imamo dovoljno prostora, svidja mi se prostor iza vozacevog sedista gde me niko ne udara u bubrege dok vozim. E da bih zadrzao ovo sto imam i imao veci gepek, skontao sam da mi odgovaraju automobili tipa talisman, mondeo, oktavija ili neki suv prosirenog c segmenta. Primera radi, dosao je drugar iz CH sa Mazdom 6 2015. godiste 2.2 dizel karavan u onom njihovom top paketu opreme sa ozvucenjem, elektricnim sedistima, navigacija, kamera.... Stvarno gomila stvari. Auto ima veliki gepek, stvarno, ali unutra je nekako uzak, ocekivao sam vise prostora. Kad ja sednem, iza vozaca nema mesta za noge, samo dete moze sesti i to na busteru. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6883 Posted May 9, 2022 Sve više imam utisak da ljudi prave dosta nekih, meni nelogičnoh kompromisa, al ok, svi smo različiti. Neko će zarad brenda ili privlačnosti nekog modela žrtvovati komfor kabine ili zapreminu gepeka..... 2 Jug and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 9, 2022 @andreja.micovic slažem se, naprosto Megane karavan i ima mesta, heč nikako ne. Što se tiče tvog izbora za novi automobil, slično razmišljamo. I meni se vrzmaju Talisman, Mondeo, ali i Passat B8 u nekoj karavanskoj verziji recimo čak. Imaš neki konkretni SUV da ti se dopada ili je to opcija b? Pošto sam i sam jedno vreme vozio Libru, pa kratko i Deltu (kratko jer mi se zalomio baš loš konkretan primerak) očigledno nam u vidokrug ulaze slična vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted May 10, 2022 @Jug Meni passat nije ni na pamet pao. Tu je kao opcija superb, koja je cenovno tu kao passat a licno mislim da pruza vise. Ipak mi je kod VW grupacije Octavia RS karavan prvi pik. Mada su im i cene spram potraznje i vw grupacije. Pisao sam ranije na x mesta, ne bih suv, ali ako se zalomi to ce biti neki dal mu dodje prosireni C segment suv (x trail, 5008, eventualno 3008 ili Kuga). Komsinica ima kugu, bas sam gledao i probao, skroz je dobar auto, a pristupacan, pogotovo sa titanium opremom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 10, 2022 @andreja.micovic Passat i superb su slični automobili skroz, te mislim da i u limuzinskoj i karavanskoj verziji to mu dodje prilično slična kupovina. Octavia je ipak nizi segment iako joj ne manjka mesta. Naprotiv. Ta kuga koju opisuješ je novija, ona sa drugačijom, većom maskom? Fordovi su odlični, ali baš potcenjeni automobili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted May 10, 2022 @Jug Ova konkretno kod komsinice je ona 10tak godina stara, nije sa sirom maskom. Vise sam probao zbog mesta, da vidim kako se vozi. Pre jedno 6-7 godina smo, u tadasnjoj firmi, dobili novog Rangera, neki startni paket. Menjac je bio bas dobar, mali hod, cini mi se svega oko cm, toliko mali da sam proveravao da li sam ubacio u brzinu. Kad pogledas koliko su cene otisle gore i koliko su pojedini modeli precenjeni (npr probao sam novog Tiguana, kosta oko 45k u visem paketu opreme sto je previse), shvatim da Ford pruza prilicno za onoliko koliko kosta. Uvek ce biti onih koji ce reci i sto bi to uzimao to crkava, al kad malo sagledas, sve crkava. Uzimamo polovne automobile, oduvek je bilo da sa strane treba da ostane budzet za zamajac, turbinu i dizne Sto se passata b8 i superba tice, ne znam sta bih rekao. Passat b7 i b8 mi uopste nisu privlacni, ne lice ni na sta, poslednji da mi je ok je B6. Uvek bih pre skodu nego passata, moze se isto izvuci, pogotovo ako se uzme Laurin&Klement Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 10, 2022 B7 je onako, neprimetan ali B8 mi je bas bas dobar u svakom pogledu 1 Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 10, 2022 Složio bih se sa @MS PK i meni je b7 outdated, više nego drugi iz klase. Nekako mi je potrošeniji izgledom i od Insignije, 508, ali B8 mi je već super auto u tom d segmentu, kao i Mondeo u tom godištu, isto odličan. Naravno, superb je uvek dobar izbor i odličan auto. Kod SUV vozila, a bio sam se zapalio da uzmem nedavno i skoro izbrojao pare bukvalno, od svega što sam probao (a probao sam sve od Moke iz B pa do Tiguana, Kia Sportage, Kuga ta stara/zato sam i pitao i QQ) lično mislim da najviše ima smisla uzeti QQ. Govorim o budžetu do 13k evra i u nekom 2014-2015 godištu. Bolje mi izgleda def od te Kuge pre ristajlinga prednje maske, ima ih koliko hoćeš (održavanje nije problem) itd. Preko toga već druga priča. Tu već ima svega. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 Ja razmisljam o A4 B8 allroad i Volvo-u XC60 prve generacije, preFL naravno jer FL verzije su prilicno skuplje. Ima li neko konkretna iskustva i savete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 11, 2022 Volvo taj baš model ima drugar, odličan auto, preudoban, ali je kupljen nov i to u Madjarskoj i od početka se mazi pazi. Održavanje je prilično skupo i to je to što mene uvek odbije od tog auta kao poslovnog. Ali za Volvo je to inače i jedina "mana". Sve drugo je vrhunski, ergonomija sedenja naročito. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted May 11, 2022 Po mom misljenju XC60 je mali unutra u kabini, mislim na zadnju klupu. Kad sednem, nema dovoljno mesta pozadi. S obzirom na gabarite auta, ocekivao sam više mesta pozadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6883 Posted May 11, 2022 Jel i taj model ograničen na 180 km/h, kao ovaj novi i u krivinama pri oštrijim izlascima se ljulja kao autobus? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 8 hours ago, Jug said: Volvo taj baš model ima drugar, odličan auto, preudoban, ali je kupljen nov i to u Madjarskoj i od početka se mazi pazi. Održavanje je prilično skupo i to je to što mene uvek odbije od tog auta kao poslovnog. Ali za Volvo je to inače i jedina "mana". Sve drugo je vrhunski, ergonomija sedenja naročito. Hm, gledao sam cene delova posto tako radim za svaki auto koji mi privuce paznju i po onome sto videh delovi trapa, kocnice i redovni servisi pa i veliki nista posebno nije skupo. Diskovi su oko 5-6k po komadu, plocice od 3 do 6k, silent blokovi prednji 2-3k, kugla oko 2.5k.... Set zup. kaisa oko 9k. Generalno nista posebno, jeste malo jace, ali te stvari se ne menjaju svakodnevno. Ono sto se po meni bas izdvaja su gume, SUV dimenzije i njih nema ispod 100e po komadu. Kakvi li su sa potrosnjom goriva, 2.0 i 2.4 motori? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 11, 2022 [mention=5204]MiloshBg[/mention] Ne znam zaista cene delova, ali znam da su ove naše porodične prijatelje iz priče baš klepali za taj auto. Možda je ovlašćeni bio, jer je uzet nov, ali sećam se da je tipa veliki servis bio preko 1100evra iz priče. Što je meni nepojmljivo dati za bilo koju mašinu ako ima mašina koje daju isto ili slično, a polovne ne koštaju toliko za održavanje. Ali to je samo moje mišljenje. Zato i kad sam imao love uvek sam izbegavao BMW novije, jer jednom se opekoh. Inače, taj auto se meni, pošto se vozih u njemu i vozih ga par puta kratko, jako dopada. Taj Volvo minimalizam i udoban je jako. Na otvorenom ne troši puno, u gradu srče oko deset i preko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 Jasno, ovlasceni servisi su posebna prica. Ako za jedan fiat 500l org pr plocice kostaju 13-14k, mogu misliti koliko su za SUV Volvo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted May 11, 2022 1 hour ago, Jug said: u gradu srče oko deset i preko. Imajući u vidu da je u pitanju veliki i težak auto, sasvim opravdana potrošnja. Beše su ugrađivali HDi motore (1,6 jeste, za 2.0 nisam siguran da je isto HDi, mada verujem, a 2,4D je bio Volvoov) ? Od benzinaca već ne znam šta više ugrađuju. Kod njih je skupa karoserija...pandam Lancia, razmotriti kasko. Ne kupuje baš svako Volvo da ga drži za delove, a i ako to uradi, dobro će naplatiti. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 2.0 su D3 motori, tj 5 cilindara te verujem da su Volvo. Doduse, na nasim oglasima videh i neki sa 2.0 sa 136 konja a inace su sa 163, da li je permutacija ili ne, ko ce ga znati. 1 Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted May 11, 2022 Imali su oni verzije sa 4 i 5 cilindara. Sa 4 cilindra su HDI. 2 MiloshBg and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 11, 2022 Ma ko ce ih pohvatati, imaju oznake D3, D4, D5... Pitaj Boga sta je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted May 11, 2022 Hteo sam da kupim veći auto do 10 god starosti. Gledao sam limuzine i po ceni i onome što pruža, najviše mi se dopao Mondeo. Odustao sam od kupovine jer je ponuda slaba, a cene samo rastu. Nego šta mislite o C5 jer vidim da su spominjane Oktavije, Superb, Mondeo, Pasat, a niko ne spominje C5? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted May 11, 2022 d1 i d2 su 1.6 hdi, d3 i d4 su 2.0 hdi, d5 je 2.0 volvo motor 5 cilindara, d6 je 2.5 njihov mislim isto 5 cilindara, d8 je penta za čamce motor E ovo je od 2010 pa na ovamo, ali su menjali sa pojavom novih modela 2016-17 čini mi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 11, 2022 26 minutes ago, rocket said: Hteo sam da kupim veći auto do 10 god starosti. Gledao sam limuzine i po ceni i onome što pruža, najviše mi se dopao Mondeo. Odustao sam od kupovine jer je ponuda slaba, a cene samo rastu. Nego šta mislite o C5 jer vidim da su spominjane Oktavije, Superb, Mondeo, Pasat, a niko ne spominje C5? Mondeo novi model ili? C5 je ok auto skroz, već je sve poznato o njemu majstorima, sa hidraulikom izuzetno udoban (zbog čega se svi razočaraju kada sednu u ds5) ali je kao model ipak stariji i manje svež od Mondea V ako tog gledaš (2015+) 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 11, 2022 Veliki servis za Volvo 2.0 D petak je van ovlašćenih nešto tipa 800€. 3 djomla, Jug and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites