Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

i kod renoa ima razlike u motorizaciji

 

image.thumb.png.16f40dc64369e689957c709a404c2bc3.png image.thumb.png.cb8a9e3d8b0f16e279a49755a4294773.png

 

naravno da se neki motori nadju i u jednom i u drugom, kao sto je 1.5dci ili 1.3tce i 1.6 tce i sve zavisi koja snaga sa kojim motorom u kom autu. 

 

Vecina to radi, to je do pojeftinjenja modela. Uzme jednu sasiju i onda ima osnovni model na toj sasiji, pa onda ovaj sto je broj veci malo razvuce, rasiri, napakuje gotovo identicno unutra i stavi jaci motor. Plasticno sam napisao, ali je manje vise tako. Retko ko razvija model od pocetka bez neke modularnosti. 

 

E sad, sto su identicni unutra, opet usteda. I opet, primeti se razlika u materijalima izmedju Intense i Paris Initiale opreme. Nisam ulazio u novoga megana niti probao, ali sam primetio razliku u enterijeru kod Talismana u zavisnosti od nivoa opreme. Sedista su stvarno kao fotelje + masaza :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sedišta u Talismanu su baš dobra.
Ali ni Megane nisu loša. Jasno mi je to što pričaš, hoću samo da kažem vizuelno Megane sedane, talisman, pa i karavani zaista liče. Daleko više no na primer Insignia i Astra, ipak je Insignia namunjenija itd.
 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni licno, megan nije interesantan jer je mali, tj ne odgovara mi prostorom, zato ga nisam ni razmatrao, a jeftiniji je. Kad pogledam, megan karavan je slicno kao i marea koju sam imao pre delte. A sad, posle delte, ne bih se vracao u uze cipele. Svidja mi se distanca koju imam u odnosu na suvozaca, toliko da oboje imamo dovoljno prostora, svidja mi se prostor iza vozacevog sedista gde me niko ne udara u bubrege dok vozim.

E da bih zadrzao ovo sto imam i imao veci gepek, skontao sam da mi odgovaraju automobili tipa talisman, mondeo, oktavija ili neki suv prosirenog c segmenta. 

Primera radi, dosao je drugar iz CH sa Mazdom 6 2015. godiste 2.2 dizel karavan u onom njihovom top paketu opreme sa ozvucenjem, elektricnim sedistima, navigacija, kamera.... Stvarno gomila stvari. Auto ima veliki gepek, stvarno, ali unutra je nekako uzak, ocekivao sam vise prostora. Kad ja sednem, iza vozaca nema mesta za noge, samo dete moze sesti i to na busteru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic slažem se, naprosto Megane karavan i ima mesta, heč nikako ne.

Što se tiče tvog izbora za novi automobil, slično razmišljamo. I meni se vrzmaju Talisman, Mondeo, ali i Passat B8 u nekoj karavanskoj verziji recimo čak. Imaš neki konkretni SUV da ti se dopada ili je to opcija b?

Pošto sam i sam jedno vreme vozio Libru, pa kratko i Deltu (kratko jer mi se zalomio baš loš konkretan primerak) očigledno nam u vidokrug ulaze slična vozila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug Meni passat nije ni na pamet pao. Tu je kao opcija superb, koja je cenovno tu kao passat a licno mislim da pruza vise. Ipak mi je kod VW grupacije Octavia RS karavan prvi pik. Mada su im i cene spram potraznje i vw grupacije.

 

Pisao sam ranije na x mesta, ne bih suv, ali ako se zalomi to ce biti neki dal mu dodje prosireni C segment suv (x trail, 5008, eventualno 3008 ili Kuga). Komsinica ima kugu, bas sam gledao i probao, skroz je dobar auto, a pristupacan, pogotovo sa titanium opremom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

Passat i superb su slični automobili skroz, te mislim da i u limuzinskoj i karavanskoj verziji to mu dodje prilično slična kupovina.

Octavia je ipak nizi segment iako joj ne manjka mesta. Naprotiv.

Ta kuga koju opisuješ je novija, ona sa drugačijom, većom maskom?

Fordovi su odlični, ali baš potcenjeni automobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug Ova konkretno kod komsinice je ona 10tak godina stara, nije sa sirom maskom. Vise sam probao zbog mesta, da vidim kako se vozi. 
Pre jedno 6-7 godina smo, u tadasnjoj firmi, dobili novog Rangera, neki startni paket. Menjac je bio bas dobar, mali hod, cini mi se svega oko cm, toliko mali da sam proveravao da li sam ubacio u brzinu. 

Kad pogledas koliko su cene otisle gore i koliko su pojedini modeli precenjeni (npr probao sam novog Tiguana, kosta oko 45k u visem paketu opreme sto je previse), shvatim da Ford pruza prilicno za onoliko koliko kosta. Uvek ce biti onih koji ce reci i sto bi to uzimao to crkava, al kad malo sagledas, sve crkava. Uzimamo polovne automobile, oduvek je bilo da sa strane treba da ostane budzet za zamajac, turbinu i dizne :) 

 

Sto se passata b8 i superba tice, ne znam sta bih rekao. Passat b7 i b8 mi uopste nisu privlacni, ne lice ni na sta, poslednji da mi je ok je B6. Uvek bih pre skodu nego passata, moze se isto izvuci, pogotovo ako se uzme Laurin&Klement

Share this post


Link to post
Share on other sites

Složio bih se sa @MS PK i meni je b7 outdated, više nego drugi iz klase. Nekako mi je potrošeniji izgledom i od Insignije, 508, ali B8 mi je već super auto u tom d segmentu, kao i Mondeo u tom godištu, isto odličan. Naravno, superb je uvek dobar izbor i odličan auto.

Kod SUV vozila, a bio sam se zapalio da uzmem nedavno i skoro izbrojao pare bukvalno, od svega što sam probao (a probao sam sve od Moke iz B pa do Tiguana, Kia Sportage, Kuga ta stara/zato sam i pitao i QQ) lično mislim da najviše ima smisla uzeti QQ. Govorim o budžetu do 13k evra i u nekom 2014-2015 godištu.

Bolje mi izgleda def od te Kuge pre ristajlinga prednje maske, ima ih koliko hoćeš (održavanje nije problem) itd. Preko toga već druga priča. Tu već ima svega.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja razmisljam o A4 B8 allroad i Volvo-u XC60 prve generacije, preFL naravno jer FL verzije su prilicno skuplje. 

Ima li neko konkretna iskustva i savete? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo taj baš model ima drugar, odličan auto, preudoban, ali je kupljen nov i to u Madjarskoj i od početka se mazi pazi. Održavanje je prilično skupo i to je to što mene uvek odbije od tog auta kao poslovnog. Ali za Volvo je to inače i jedina "mana". Sve drugo je vrhunski, ergonomija sedenja naročito.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom misljenju XC60 je mali unutra u kabini, mislim na zadnju klupu.
Kad sednem, nema dovoljno mesta pozadi. S obzirom na gabarite auta, ocekivao sam više mesta pozadi

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Jug said:

Volvo taj baš model ima drugar, odličan auto, preudoban, ali je kupljen nov i to u Madjarskoj i od početka se mazi pazi. Održavanje je prilično skupo i to je to što mene uvek odbije od tog auta kao poslovnog. Ali za Volvo je to inače i jedina "mana". Sve drugo je vrhunski, ergonomija sedenja naročito.

Hm, gledao sam cene delova posto tako radim za svaki auto koji mi privuce paznju i po onome sto videh delovi trapa, kocnice i redovni servisi pa i veliki nista posebno nije skupo. Diskovi su oko 5-6k po komadu, plocice od 3 do 6k, silent blokovi prednji 2-3k, kugla oko 2.5k.... Set zup. kaisa oko 9k. Generalno nista posebno, jeste malo jace, ali te stvari se ne menjaju svakodnevno. Ono sto se po meni bas izdvaja su gume, SUV dimenzije i njih nema ispod 100e po komadu. Kakvi li su sa potrosnjom goriva, 2.0 i 2.4 motori?

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=5204]MiloshBg[/mention]

 

Ne znam zaista cene delova, ali znam da su ove naše porodične prijatelje iz priče baš klepali za taj auto. Možda je ovlašćeni bio, jer je uzet nov, ali sećam se da je tipa veliki servis bio preko 1100evra iz priče. Što je meni nepojmljivo dati za bilo koju mašinu ako ima mašina koje daju isto ili slično, a polovne ne koštaju toliko za održavanje. Ali to je samo moje mišljenje. Zato i kad sam imao love uvek sam izbegavao BMW novije, jer jednom se opekoh.

 

Inače, taj auto se meni, pošto se vozih u njemu i vozih ga par puta kratko, jako dopada. Taj Volvo minimalizam i udoban je jako. Na otvorenom ne troši puno, u gradu srče oko deset i preko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno, ovlasceni servisi su posebna prica. Ako za jedan fiat 500l org pr plocice kostaju 13-14k, mogu misliti koliko su za SUV Volvo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jug said:

u gradu srče oko deset i preko.

Imajući u vidu da je u pitanju veliki i težak auto, sasvim opravdana potrošnja. 

 

Beše su ugrađivali HDi motore (1,6 jeste, za 2.0 nisam siguran da je isto HDi, mada verujem, a 2,4D je bio Volvoov) ? Od benzinaca već ne znam šta više ugrađuju.

 

Kod njih je skupa karoserija...pandam Lancia, razmotriti kasko. Ne kupuje baš svako Volvo da ga drži za delove, a i ako to uradi, dobro će naplatiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 su D3 motori, tj 5 cilindara te verujem da su Volvo.

Doduse, na nasim oglasima videh i neki sa 2.0 sa 136 konja a inace su sa 163, da li je permutacija ili ne, ko ce ga znati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam da kupim veći auto do 10 god starosti. Gledao sam limuzine i po ceni i onome što pruža, najviše mi se dopao Mondeo. Odustao sam od kupovine jer je ponuda slaba, a cene samo rastu. Nego šta mislite o C5 jer vidim da su spominjane Oktavije, Superb, Mondeo, Pasat, a niko ne spominje C5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.eae1b4589eb0627b1aaeaab767e76df0.png

 

d1 i d2 su 1.6 hdi, d3 i d4 su 2.0 hdi, d5 je 2.0 volvo motor 5 cilindara, d6 je 2.5 njihov mislim isto 5 cilindara, d8 je penta za čamce motor

 

E ovo je od 2010 pa na ovamo, ali su menjali sa pojavom novih modela 2016-17 čini mi se

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, rocket said:
Hteo sam da kupim veći auto do 10 god starosti. Gledao sam limuzine i po ceni i onome što pruža, najviše mi se dopao Mondeo. Odustao sam od kupovine jer je ponuda slaba, a cene samo rastu. Nego šta mislite o C5 jer vidim da su spominjane Oktavije, Superb, Mondeo, Pasat, a niko ne spominje C5?

Mondeo novi model ili?

 

C5 je ok auto skroz, već je sve poznato o njemu majstorima, sa hidraulikom izuzetno udoban (zbog čega se svi razočaraju kada sednu u ds5) ali je kao model ipak stariji i manje svež od Mondea V ako tog gledaš (2015+)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...