Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Kolega Mića reče za merak bi nešto drugo, van grupacije, eto da dodam i ja bih tim putem. Do sada vozio isključivo Italijane i redje Japanezere, sledeći definitivno neće biti ni jedno ni drugo nakon puno godina.

Ne zato što sam nezadovoljan IT vozilima, pa ni japanskim, već reko ajde da vidim šta kažu te Švabe, Francuzi, pa čak i neki Ford ;)

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

usrecis sa vec "cuvenom" Euro 5 verzijom 1.3 MultiJet. 

 

Nisam u toku, šta su to ukakili sa njom kad je postala tako čuvena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaju da budu problematicne dizne kod dizelasa a ne mogu da se repariraju, nove skupe jako..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti šta znači, poznanik vozi i jako je zadovoljan za sada. Više od toga, pojedinosti ne znam, ali vidim da hvali auto. Pre toga je imao Polo nešto stariji.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MS PK said:

Znaju da budu problematicne dizne kod dizelasa a ne mogu da se repariraju, nove skupe jako..

Euro4 verzija sa 90KS nosi 0445110183 dizne koje mogu da se nađu na svakoj trafici za 20-25e testirane, dok euro5 sa 85 i 95KS nose 0445110351, koje navodno ne mogu da se repariraju a nove naravno skupe kao da su od zlata.

Na sve to, Euro5 ide sa 5 brzina, Euro4 sa 6 (bar je tako kod recimo Mita, ne znam 100% za GP), što mnogo znači kad je tako mali motor u pitanju, posebno za otvoren put.

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisano sve u temama o Puntu Evo i Puntu MY12 kao i u temama o 1.3 motorima (konkretno Euro 5)...

Rekose vec ljudi, problematicno jutarnje paljenje, neravnomeran rad, dimovi, problemi sa diznama koje se ne repariraju a polovne "kao nove" su i po 400-500 EUR za komplet, standardno DPF problematika, petobrzinski C510.5 menjaci (a jedini sestobrzinac je onaj lepi GM :) , poznat kao "Chocolate bearings", samo ne u M32 nego u M20 verziji)...

Kod benzinaca, vec rekoh, ako u Evu neces anemicne 1.2 i 1.4 8v 77, mozes iskljucivo na MultiAir verziju (izbacili cuvenu i atmo i turbo klasiku, u vidu 16v FIRE 95 i T-Jet 120 :blink:). Pa MA Turbo od 135 KS opet sa C510.5 menjacem (a ne C635 sestobrzincem koji je bio sveze predstavljen i isao na njihove sve zive turbake), itd... Iskomplikovali ga sa motorizacijama za medalju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Ivan said:

Pisano sve u temama o Puntu Evo i Puntu MY12 kao i u temama o 1.3 motorima (konkretno Euro 5)...

Nisam čitao jbg, samo ovo iz sopstvenog iskustva pri kupovini Mita :D Zapravo nisam ni bio svestan tih silnih problema, jedino sam znao da neću 5 brzina i tako sam i kupio :D 

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na inicijalno pitanje ;) , cisto da pomognem i usmerim ako nekoga detaljnije zanima...

Da zna da oko Euro 5 problematike vec ima sve ranije ispisano, na odgovarajucim temama za Puntice ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka neka, sve je to ok, zato ima dosta polovnih automobila sto stoje mesecima, neki cak i godinu dve na oglasima, to je druga strana medalje.

Prodaja novih auta se takodje smanjila, jedino sto je nestasica pojedinih delova stvorila zastoje u proizvodnji sto je zauzvrat rezultiralo nenormalnim rokovima isporuke, pa krivi sliku da je traznja veca od ponude.

 

Vecina auto fabrika funkcionise po JIT principu (just in time) prakticno bez lagera i kamioni stalno dolaze/odlaze, a svako kasnjenje po ugovorima naplacuju penale dobavljacima. 

 

1631014576-2-Prodaja-novih-automobila-2048x731.png

1631014572-1-Prodaja-polovnih-automobila-2048x737.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šta mislite o Citroen C3 III (Phase I, 2016) 1.6 hdi 99KS? Konkurent 208-ici iz iste kuće
Samo da ne bude sa plastičnim volanom, koji je pod rukom identičan šmirgli.

Sedišta u 208 su daleko punija, kao lazy bag u odnosu na taj C3.

Neobičan unutra, sve je nekako pod oštrim uglovima.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deca igraju važnu ulogu u izboru porodičnih automobila

 

ford puma 1.jpg

 

Sklonost određenoj marki, pouzdanost i sigurnost utiču na proces kupovine automobila. Ipak, postoji još jedan faktor koji je do sada bio prilično nedovoljno izložen i podcenjen - a to je mišljenje dece. Od ispitane dece, 82% smatra da su automobili zabavni do veoma lepi. Više od 34% dece čak i učestvuje zajedno u procesu kupovine automobila, objavio je Ford. Za proizvođača automobila istraživanje je u Velikoj Britaniji sprovela agencija Quirus.

 

Deca nisu uvek zadovoljna porodičnim automobilom. Oko 57% ispitane dece kaže da je sadašnji porodični automobil lep, ali neki (10%) navode da ga se ponekad ili često srame. Često se čuju komentari kritične dece: to je stari model, mislim da auto nije dovoljno sportski i mislim da je to auto za starije. Čak 61% dece takođe razgovara s drugima o automobilima, a tata i prijatelji su najodabraniji sagovornici. Sportski automobil/kupei su najpopularniji (22%), a odmah iza njih su SUV-ovi (21%). Slede kabrioleti i karavani (po 18%), pa tzv obični automobili (12%) kakve vozi većina nas. Manje popularni su pick-upovi (5%), mali automobili (2%) i kombiji (1%).

 

Prostor je na vrhu liste ključnih kriterijuma. Gotovo 97% dece to smatra važnim. Brzina, luksuz i ekonomičnost su takođe ozbiljna pitanja. Prema mišljenju većine dece, novi auto bi trebalo da bude kul, po mogućnosti sa lepim felnama. Takođe mora da ima opcije za aplikacije, isto tako internet u autu je obavezan kao i opcija za punjenje pametnih telefona. Dosadašnja istraživanja u Velikoj Britaniji su takođe pokazala da deca igraju važnu ulogu u izboru automobila svojih roditelja. Istraživanje sprovedeno sa 1.000 roditelja dece starosti od 5 do 11 godina je pokazalo da je 39% očeva otvoreno prema ovom uticaju, u poređenju sa 33% majki.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2022 at 4:05 PM, The Punisher said:

Imao sam super iskustvo sa 208 1.5 HDI 100hp u prethodnoj firmi, trošio je više AdBlue-a nego goriva, non stop izbacivao greške, multimedija se toliko bagovala i nasumično gasila i palila da mi je bukvalno u nekim momentima došlo da ga namerno zakucam u drvo. Od Niša do BG 3 puta gašenje, ostaneš bez muzike i nekih osnovnih komandi i funkcija. Pritom, nije primerak bio u pitanju pošto smo uzeli 15tak istih rentacarova, ganc novih, na svakom isti problem, neke druge kolege su se još bolje provele. Šteta, pošto je inače super autić za vožnju, mekan, dobar prenos sa 6 brzina, čak i za autoput skroz kul, 140 može da se drži bez ikakvog napora, mekana sedišta, udobna... Ali Francuz kad sklopi instalaciju, sunce ti poljubim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da taj random reboot problem sa multimedijom može da se reši update-om firmwera.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/27/2022 at 7:30 PM, djomla said:

Pretpostavljam da taj random reboot problem sa multimedijom može da se reši update-om firmwera.

Inace nije random reboot, nego se jednostavno ugasi i ne postoji nacin da je upalis, nego krene da radi kada ona odluci. Posle 5 minuta ili sat vremena, kako kad.

 

Sama cinjenica da su pustili u prodaju nesto sa takvim bagom mi dovoljno govori o razvoju, testiranju i kontroli kvaliteta. Pritom nije nesto sto se desilo posle 400.000km i 15 godina nego nesto sto su mogli u fabrici da ustanove za 20 minuta. Ja bih preskocio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo već kod francuskih poluproizvoda (šala naravno), ima li neko ili barem neko njegov iz okoline iskustva s ovim Talismanom? Da li je stvarno tako nepouzdan kako čitam na forumima ili, kako neko jednom mudro reče, na forumima pišu samo oni koji i imaju problem, većina samo vozi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 dci u njemu je "dovoljan" (po meni dno ponude) za taj auto ali se 1.5 kao agregat jako dobro pokazao u bilo kojoj varijanti (75/90/115ks), elastičan, ekonomičan i pouzdan premda za toliki auto nedovoljan shodno kilaži. 1,6 dizel se nešto kratko zadržao i zamenjen je se 1,7 dizelom. neki kažu da taj 1,6 nije loš, neki kažu jeste, lično mislim da je bio dobar, ostao bi neko duže vreme u ponudi. 

 

Dosta zamerki je na kvalitet izrade enterijera (škriputanje, puckanje). Kažu tvrđe trimovan, poput švaba (tako tu negde).

 

Talisman sa 2,0 dizelom ne znam da li sam video ikad u oglasima premda je to prava mera motora za taj auto. 2,0 dci je raga, pogon lanac i ne pravi neke probleme. Neki kažu da je i benzinac 1.8 isto pouzdan ali se ograđujem jer benzince nikad nisam gledao niti su me interesovali. Moji su uzeli Koleos 2,0dci/150ks pa otud neki info, a u Talismanu je isti motor sa 160ks i mislim 200ks. 

 

Jedan od automobila koji bi, ako ni zbog čega drugog, posedovao kao karavana zbog izgleda. Unutra mi je onako fensi baš, šmekerski a karavan ima enorman gepek.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 dci je od 2020. godine, posle restyle-a pa ga i nema kod nas na oglasima. I mislim da je to dobra kupovina, ali je preko 17-18k eur. 
1.5 dci je dovoljan za megana ali ne i za talismana, ići će to, ali... A naravno da je pouzdan, isti takav ide i u mercedesa. 

 

I mene malo odbija ta nepouzdanost koju sam isčitao po forumima za 1.6dci. Drugar ima intense 1.6dci, nije se nešto žalio, skroz je ok, dok se meni sviđa onaj jači, sa 2 turbine od 161ks. 

Ono što sam na Renoovom forumu iščitao nije bilo ništa nešto loše. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj drugar vozio talisman sa tim 1.6 najjacim motorm i u najjacem paketu opreme, bio je zadovoljan ali ga nije dugo zadrzao...inac e meni je talisman jedan od najlepsih automobila te klase trenutno, genralno renoova gama u zadnje vreme je odlicna sto se dizajna tice, megan isto vrh, kao i suv-ovi koje inace ne gotivim generalno ali su lepi.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...