Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Mnogo znaci poznat put, gde znas koliko brzo mozes gde, a i snaga itekako znaci po krivinama, da ubrzas nakon izlaska iz krivine.

Takodje ako je imao 18/19 gume 245 sirine i to mnogo znaci po krivinama.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pa vi ste me ozbiljno informisali, meni se u limuzinskoj varijanti Talisman jako sviđa, štaviše po meni najuspešniji dizajn limuzine ali nisam imao pojma na sve ove zamerke iskreno.

 

Opet, meni se dosta dopao i mondeo mk5, lepo se sedi, lepo vozi, dobro je izveden auto, i da budem iskren iako sam ga probao u slabijoj verziji dizelaškoj bio sam prijatno iznenađen. Nije to za trke ali nije baš ni skroz mrtav konj.

 

I kad sam kupovao Cromu testirao sam i 150ks i 120ks i taj slabiji je meni radio posao. Stvar je navike verovatno na performanse.

 

Kad već pričamo, ima jedan auto koji se sve više vozi, iz Fiat je grupacije uslovno rečeno, baš ga viđam sve više da se đira, Freemont. Je l valja to čemu da pitam kad smo tu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Jug said:

Freemont. Je l valja to čemu da pitam kad smo tu?

Mmm... U odnosu na pomenuta vozila, prilicno ces se razocarati. Na to je solidno redak i umeju delovi da kostaju djavo i po. Imas Ovde malo postova o njemu.

 

Video sam ih par komada ali nikakav mi utisak nisu ostavili. Kao da vidim neki americki auto samo fiat znacka (sto je i ok jer je na platformi kao Dodge Nitro i mislim jos koji). Fiat Fullback je nesto drugo, kao L200 Micubisi. 

15 minutes ago, Jug said:

mondeo mk5,

Mondeo je uvek vazio za dobar auto. Iako je Ford slabije zastupljen (D segment) imaju dobra kola, motori dobri i istrajan trap. Za ostalo ne bih mogao reci, ima par znalaca Fordova na forumu pa ce se javiti. 

 

Ja nisam neki ljubitelj Opela jer zakukulje i zakomplikuju auto ali meni se najnovija Insignija svidja mnogo. 

 

Ako vec gadjas dzipica, ostani ti kod QQa/Kadjara, mozda pogledaj Xtrail i Nivu :D

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, ISV_01 said:
Mondeo je uvek vazio za dobar auto. Iako je Ford slabije zastupljen (D segment) imaju dobra kola, motori dobri i istrajan trap. Za ostalo ne bih mogao reci, ima par znalaca Fordova na forumu pa ce se javiti. 
 
Ja nisam neki ljubitelj Opela jer zakukulje i zakomplikuju auto ali meni se najnovija Insignija svidja mnogo. 
 
Ako vec gadjas dzipica, ostani ti kod QQa/Kadjara, mozda pogledaj Xtrail i Nivu

Hej ne gađam. Najverovatnije ako budem nešto uzimao, kako rekoh gore, biće na tragu ili 508 u ristajlu, mk5 mondeo ili tako nešto. Ne bih nikad išao na preko 10/11 k za polovnjaka jer sve više je onda bolje nešto novo.

A za Freemont pitah jer volim te poluproizvode koji su tako glomazni i meni je to onako dopadljivo, i vidim da ga sve više voze u poslednje vreme, a čuo sam i da ima baš izdržljiv trap pa pitam kad smo već tu rekoh možda čujem nešto više.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/28/2021 at 11:55 PM, Woodoo said:
Ne preporučujem ga jer je mnogo lošiji od konkurencije i tu prvenstveno mislim na ono što treba da bude na prvom mestu kada se kupuje limuzina D segmenta a to su vozne karakteristike. Ne kupuje se taj auto zbog velikog displeja nego zbog dobrog ležanja, dobrih kočnica, motora i menjača, dobre upravljivosti. Kada uporedo u kratkom roku voziš Talismana pa odmah zatim Passata, 508, Mazdu 6... vidiš drastičnu razliku u svemu gore nabrojanom. Svako ko misli da kupi neka proba obavezno, nije rent a car toliko skup, greške nisu jeftine da bi se olako donosila odluka. Pisao sam već da im je 1.6 dizel loš a kupiti taj auto sa 1.5 i 110 ks je onako, baš bacanje para.

Kolega, ako si štucao neki dan kad sam testno vozio jednog Talismana, to sam bio ja default_).gif Iskreno, pomislio sam na ove tvoje komentare jer Talismana nisam nesto drugacije promatrao sem kao verovatno najlepši u klasi, sa svim boljkama tog odnosa u auto industriji.

 

Neki dan sam međutim imao priliku da provozam taj auto u karavan izvedbi sa onim 1.6 dci od 130 konja. Zanimljivo bio je manuelni menjač. Nisam vozio mazdu 6, vozio sam starijeg 508 i b8, b6.

 

Pa evo, iako razumem sve što si napisao, moram priznati da auto nisam doživeo tako katastrofalno kao ti. U svim segmentima.

Zarad poređenja passat b8 se bolje vozi u krivinama (vozio sam karavan), bio je dsg i ne mogu to poredim, dsg u 1.6 savrseno dozira snagu tog motora. Generalno passat b8 je bolje sklopljen auto ucelo. No, iskreno, 508 mi nije nesto daleko od Talismana, štaviše Talisman ako se razume za šta je napravljen ima neki svoj šarm i ruku na srce prebrutalno je nacrta auto. A nudi komfor onoga za sta je predvidjen: velika francuska udobna in direktna limuzina za kruziranje magistralnim i autoputem.

 

Zanimljivo mi je da sam ga vozio na terenu sa par uzbrdica i da je taj motor ok išao. Nije trkač naravno ali nije baš ni premrtav. Snage mu manjka u međubrzinjima, istina, ali kažem nije on tome ni namenjen. Iznenadilo me je što se lako vozi, okreta je, iako je naročito karavanska verzija ogromna. Menjač je soliddan, mogo bi biti bolji ali može da prođe, ne bih ga ocenio kao totalni treš. Enterijer kao u celoj ekipi renoa, ali ipak zbog masivnosti u talismanu je to u nekim detaljima dosta dobro odrađeno iako ima i fejlova.

 

Udobnost je dobra mada mozda malo pojedinim momentima imaš utisak kao da voziš na nekim balonima (bio je 17cama čini mi se). Velik je i pufnast i tako se i vozi. Passat je tu mnogo definisaniji uvožnji, standardno. Generalni utisak sa tim 1. 6 dci 130ks motorom nije loš. Ne znam koliko su ti motori pouzdani, verovatno znaš više. I to mu je def donja granica snage, ispod toga ne vredi uzimati. Dakle, 1.5 nikako.

 

Generalni utisak o autu isto nije katastrofalan. Imaju francuzi to nešto i Talisman se ne vozi na način nekog bmw ili slično pa ni passata ali je solidan. Štaviše deluje mi zanimljivije nego mondeo i 508. Passat je, naravno, daleko bolje sklopljen auto.

 

Molim te nemoj da shvatis ovo kao neku polemiku ili nedaj boze sta slicno, nego mi je tvoj komentar ostao upecatljiv i slazem se sa dosta toga a opet neke stvari mi toliko ne smetaju. Štaviše kada bih lično birao prvi bi pik bio b8 a odmah zatim Talisman, naravno nikako u 1.5 dci verziji, nego ovoj 1.6 pod uslovom da ta 1.6 nema nekih izrazenih mana. Nisam upućen pa ne znam. Mondeo je super i 508 ali bi mi bili manje upecatljivi.

 

No to je samo moj licni utisak.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam drugare koji rade brave i elektroniku na aitomobilima i uvek su oljuvali po Renaultu a pre neki dan izbaci status na fejsu i jos jedan poznanik koji ugradjuje alarme i evo procitajte ga. 

 

20210622_213816.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

SHIT , ja bas gledam Reno Clio 3 1.2 tce

 

Nasi forumi, hrvatski, i sve sto razumem.

U principu, malo problema.

 

Ta generalizacija, oko Renoa, nemam utisak da su problematicniji od ostalih....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021 To za komarce u Zreeenjanin-u istina ziva. Ne smeju da ih prskaju, mada i nemaju sucim, jer se okupe u jatima i kidisu.

Coveku su izlupali Resoa kao da ga grad izudarao. Kaze, bio na Peskari i srecom nije auto bio daleko pa se sklonio.

Lokalni majstori trljaju ruke od posla. Musterija kol'ko o's, Nema sanse da prodjes bez stete ako naletis na besnu gomilu u naletu.

Meni jednom prilikom malo falilo da popuca soferka kada sam uleteo u besno jato, priznajem isao sam brze.

Zato savetujem, kada se nadjete u okolini ZR vozite oprezno i ispod ogranicenja.

Cuo sam da planiraju da postavljaju znakove upozorenja samo da snime lokacije na koje cesto zalaze,

Tako. srecan put!

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Dule 021 said:
Imam drugare koji rade brave i elektroniku na aitomobilima i uvek su oljuvali po Renaultu a pre neki dan izbaci status na fejsu i jos jedan poznanik koji ugradjuje alarme i evo procitajte ga. 

 

20210622_213816.thumb.jpg.8f1cf5f508f0f73f42a9226563a52119.jpg

Reno je ranije pratio taj glas za elektroniku al pratio je i Fiat, ruku na srce ili barem glasina. A opet ja taj problem kod Fiata nisam imao.

 

Koliko vidim ovde neki od kolega voze Reno pa bi bilo dobro cuti njihova iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, srdjos said:
Reno je vazda bio "klimav" sa elektronikom
15 hours ago, MS PK said:
I svime ostalim default_D.gif

Ne znam na šta mislite, ali se (pre)debelo ne slažem. Trenutno 5 Renoa imam "u kući", a desetine mi ih je prošlo kroz ruke...

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, srdjos said:

Reno je vazda bio "klimav" sa elektronikom

Izgleda da "kako se kome potrefi kakav polovnjak i isti održava" vazda bilo pravilo za bilo koji auto. Laguna II kod mojih bila u vlasništvu od 2005 (auto 2003.god) do prošle godine (2020). Elektronika ? Crkla 1 sijalica oboreno svetlo i jedna u zadnjoj maglenci za sve te godine. Sada teraju Koleos 2011 facelift (od početka 2021-ve) , pali-radi-vozi, menjana maglenka kod vozača jer je polomljena bila, ostalo ništa. 

Ne hvalim Renault ali iskreno mislim da redovno i preventivno održavanje bilo kog auta ima uticaj na njegovo dalje eksploatisanje, a posebno bitno je koliko je neko spreman da kešira za zaista dobar polovnjak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ISV_01 said:
Izgleda da "kako se kome potrefi kakav polovnjak i isti održava" vazda bilo pravilo za bilo koji auto. Laguna II kod mojih bila u vlasništvu od 2005 (auto 2003.god) do prošle godine (2020). Elektronika ? Crkla 1 sijalica oboreno svetlo i jedna u zadnjoj maglenci za sve te godine. Sada teraju Koleos 2011 facelift (od početka 2021-ve) , pali-radi-vozi, menjana maglenka kod vozača jer je polomljena bila, ostalo ništa. 
Ne hvalim Renault ali iskreno mislim da redovno i preventivno održavanje bilo kog auta ima uticaj na njegovo dalje eksploatisanje, a posebno bitno je koliko je neko spreman da kešira za zaista dobar polovnjak.

Ovome bih još pridodao to da se ta priča odnosila na starije modele, kao što se odnosila na stilo onaj iz dve hiljaditih a to je bilo pre 20 godina :) Kao što jeste bio problematičan. Kao što je i 1.5 dci znao da zeza ali, opet, ti stariji modeli dok novi ide i u mercedes.

U vremenu Talismana kada su svi automobili iz slične ili iste konfekcije, sa nekoliko izvora elektronskih komponenata sumnjam da u globalu može da bude nešto tako loše. Može da ima neki karakterističan propust ali da baš kao sve otkazuje to je i za mene lično malo preterano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se javim kao bivsi vlasnik dva Fiata a sada Renoa. Svaki put, i pri kupovini Stila, a tek Crome a onda i Scenica su mi drugari pricali da nisam normalan, da stavljam sebi bedu na vrat, da uzmem odmah pomoc na putu....i tako ja poslednjih 8 godina vozim tu djubrad od kola, sa prosekom cca 15k godisnje...i nikada nijedan problem zbog kojeg nisam mogao voziti ili cak neki skuplji kvar.
Dakle, ja ne slusam druge, cak ne vodim mi majstora kada kupujem....i ne robujem predrasudama. Ako mi se svidja model i konkretan primerak, to je to....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam Lanciu, vozim Cromu, izlazno godiste i potpuno novi 500 L  nam je u familiji, kao momak kratko vozio sam onomad Stila i jedino mi je on pravio problem sa ECU. 

 

Renoa nisam vozio, Talisman mi je toliko lep da bih zgresio, ali mogu da kazem isto sto i ti, sa Lanciom, Cromom (500 L je presao ni 1.000 km pa se nema sta reci), ali generalno nisam imao narocito lose iskustvo.

 

Ali to je i do primerka. Kolega ima Insigniu iz 2014 (doduse tad su resene sve bubice), eno ga gazi 400tu hiljadu km, bez ikakvih zezancija, sem potrosnih delova.

Kolega prevalio pola km sa 2.0 Volvo V50. Auto se i dalje vozi dobro. Menjao je ok kvacilo, zamajac, ali vozi ga toliko. 

 

Kolega uzeo BMW/a oterao ga u opasne troskove, od lanca, do elektronika sve ga stiglo. BMW je implicira los auto. Ne bih rekao. Njegov je imao problem, iako priznajem to iskustvo moze biti nekad tako mucno da naprosto zamrzis neku marku automobila. Ovaj je moj sad u fazonu: "Nikad vise BMW/a, to djubre se nekad dobro pravilo, sad je to kanta". Verovatno zvuci poznato.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki moj drugar na Scenicu II vec treci put menja neki reostat ventilatora ili čega li već pa sam zato napisao ali izgleda da je to samo njegov slučaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo vec kod ovoga i Renola, kako se pokazao taj 1.6 dci od 130ks?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Jug said:

1.6 dci od 130ks

Da se baš dobro pokazao, ne bi ga menjali u sadašnjoj gami sa 1,7 dizelom, bar ja tako gledam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/24/2021 at 4:37 PM, ISV_01 said:
Da se baš dobro pokazao, ne bi ga menjali u sadašnjoj gami sa 1,7 dizelom, bar ja tako gledam.

Prvi modeli su imali problem, upravo s lancem, znao je da ode na malim km, ali kasnije, tamo od 2014 +, nisu imali neke extremne boljke, koliko sad citam i po nasim i po ino forumima. 

Taj motor ide i u Kadjar, QQ, Talisman itd.

 

Dopuna: na ino forumima problemi su se uglavnom odnosili na 1.6 ali u jacoj verziji, tu 130ks cak hvale ovi koji voze xtraila, QQ, kadjar itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/24/2021 at 8:18 AM, Jug said:
Vozio sam Lanciu, vozim Cromu, izlazno godiste i potpuno novi 500 L  nam je u familiji, kao momak kratko vozio sam onomad Stila i jedino mi je on pravio problem sa ECU. 
 
Renoa nisam vozio, Talisman mi je toliko lep da bih zgresio, ali mogu da kazem isto sto i ti, sa Lanciom, Cromom (500 L je presao ni 1.000 km pa se nema sta reci), ali generalno nisam imao narocito lose iskustvo.
 
Ali to je i do primerka. Kolega ima Insigniu iz 2014 (doduse tad su resene sve bubice), eno ga gazi 400tu hiljadu km, bez ikakvih zezancija, sem potrosnih delova.
Kolega prevalio pola km sa 2.0 Volvo V50. Auto se i dalje vozi dobro. Menjao je ok kvacilo, zamajac, ali vozi ga toliko. 
 
Kolega uzeo BMW/a oterao ga u opasne troskove, od lanca, do elektronika sve ga stiglo. BMW je implicira los auto. Ne bih rekao. Njegov je imao problem, iako priznajem to iskustvo moze biti nekad tako mucno da naprosto zamrzis neku marku automobila. Ovaj je moj sad u fazonu: "Nikad vise BMW/a, to djubre se nekad dobro pravilo, sad je to kanta". Verovatno zvuci poznato.

Najvise je do vlasnika, kako prethodnog tako i sadasnjeg :D

A predrasude su cudo, kao i nerealna ocekivanja ljudi.

Evo primer alfa romeo 147 1.9mjet 150ks, zena presla nekih 80ak hiljada za 5 godina i realno je sluzila natprosecno dobro, a mnogi u firmi su ju zezali za alfu kako se kvari i kada god se i pokvari bilo sta ili treba servis tek onda krece sprdnja.

Dakle za 80kkm i 5 godina odradjen v.servis, remontovan dvaput prednji trap kompletan, akumulator, sajle rucne, crevo turbine, plocice napred i nazad (diskovi i dalje ok od prethodnog vlasnika), termostat i egr.

Da je nov auto bilo bi previse, ali za auto od 10 do 15 godina u raspomu od 160-240 hiljada je ok i dalje fabricka turbina, zamajac itd.

A ako pogledas da je prvog vlasnika fenomenalno posluzila da u 10g i 160kkm osim jednog v.servisa, komplet diskova i plocica nista pipnuo nije, pa cak ni akumulator, onda je to vec impresivno.

Tako je kod vecine automobila, mora kad tad da dodju neke stvari na red, ali ako je u pitanju automobil sa dobrim voznim karakteristikama, snazan i opremljen ipak se tu moze vise progledati kroz prste nego nekom drugom komadu lima :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada god vidim da neko juri do 20m od semafora, pa legne na kocnicu i onda se jos gura da sto pre krene, pa pun gas od kretanja, uvek pomislim "samo da ne kupim auto od takvog vlasnika".

 

Sve se da srediti, ali automobil koji se sistematski unistava godinama ima toliko stvari za sredjivanje da je totalno neispaltiv svaki pokusaj dovodjenja u tip-top stanje.

 

Evo Stlo je dosao takav, iako to nisam znao u startu. I otisla je gomila novca da se sve sredi nakon cega je buduceg vlasnika odlicno sluzio, iako je bio 3. vlasnik i od 223kkm.

Sa druge strane smo sa druga dva polovnjaka bas imali srece. Astra presla 90kkm bez ijednog kvara, verovali ili ne. 

Deltu necu da baksuziram, ali za sada je samo EGR zamenjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...