Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Talisman je prelep auto ali je predugacak, ko ne mora da se gura po kosnicama je super resenje.. DS5 je zanimljiv i dosta kraci od talismana, pasata i ostalih..

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.53m duzine, 1.87 sirine, WB 2.73m - gled'o :D .

Od FCA, dimenzijama je recimo vrlo uporediv sa Deltom, najveca razlika je u sirini gde je DS5 na +8 cm. I za tako malu razliku (bar u spoljnim dimenzijama) - Delta je u Compact segmentu, a DS5 u Midsize.

Talisman je maltene iste duzine i kao sedan i SW, ako se dobro secam.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2021 at 6:30 PM, Dule 021 said:
Surak mi je kupio Kadjar 1,3 pre dve godine u salonu i evo posle 55k km pocela da mu se cepa koza na vozackom sedistu. 
Trosi kad se vozi 140-150 oko 7L i kaze sam da dosta vise trosi od Fluensa 1,5Dci kog je pre ovog imao. 
Provozao sam ga u ja kad ga je uzeo i sve je to ok ali pitanje je koliko taj motor moze da traje a to jos ne znamo jer su mlada kola. 

Drugar koji ima qq sa tim motorom isto dve godine kaze da trosi 7.5l 120-130kmh, a na 140-150kmh bude oko 8.5l.

Ovo je vec realno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Ivan said:

4.53m duzine, 1.87 sirine, WB 2.73m - gled'o :D .

Od FCA, dimenzijama je recimo vrlo uporediv sa Deltom, najveca razlika je u sirini gde je DS5 na +8 cm. I za tako malu razliku (bar u spoljnim dimenzijama) - Delta je u Compact segmentu, a DS5 u Midsize.

Talisman je maltene iste duzine i kao sedan i SW, ako se dobro secam.

 

Samo Delta ima značajno više mesta unutra. 

 

Par cm je razlika između sedana i grand tourera talismana. Negde sam našao podatak da je čak gepek sedana veće zapremine od gt?! Ali otvor gepeka sedana je smejurija, šteta što nisu uradili kao Škoda ili Ford da se otvara gepek sa sve staklom. Ovako je skoro pa upotrebljiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Jug said:

Ja isto kao trazim i gledam neki auto, kibicujem i nisam pametan šta bih uzeo sad i sam do nekih 10 k evra mozda maks 12 k evra.  Od svega što sam gledao, jedino su me dojmili noviji Mondeo, volvo v40 2015 +(odličan autić, kvalitetno odrađen), passat b8 koji je ipak korak napred u odnosu na sedmicu i picasso c4 i Scenic noviji (oba su korektni i interesantni modeli).

  

ja sam isto gledao pa sam skontao da, dok je korona i ovako stanje na trzistu (carine, uvoz, jevropa), bolje kupiti 10+godina mator auto pun pogodak bas iz razloga sto si naveo. Sa druge strane, D segment je još malo pa mrtav, SUV vozila sve više uzimaju primat i sad kad bi uzimao SUV-a, bio bi to X-Trail ili tako neki, poveći.

Ovi SUV compacti su mi onako, lep je ali ne miriše

  

15 hours ago, Jug said:

wanna be džip.

 

to nisu džipovi, to je samo kombinacija vozila bazirana na nekoj light truck šasiji

sve ostalo je marketing

8 hours ago, Woodoo said:

Talisman je prelep, nudi mnogo prostora i tu se svaka ozbiljna priča za taj auto završava. Kome je bitno bilo šta osim ove dve stavke treba da ga zaobiđe.

Evo ga, najveći fan Renoa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja čekam da pojeftine Giulie...

Joj i ja...

2.0 turbo,jedino ću zadnji lonac da skinem,da pusti malko zvuk...Ja se već spremam, uživam u autiću

PSX_20210409_071909.thumb.jpg.bfb0407c31ce27c57d76306f1b456980.jpg

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, moron said:
Čestitam !!! Kako ste našli sa 1,6 MJ i da je 2021 ? Ja tražio i nigde ga (osim kao N1 ). Možda neku reč da napišeš o tome na temi o 500L

p,s, za ova kola koja sebi tražiš, 508 SW mk1 je (za mene) "san snova"  Čak i sa 1,6 HDI. On je, ako ne grešim, sa 270 Nm i to ide lepo. Potencijal 2,0 HDI ćeš biti u prilici jako retko da iskoristiš. Mada je nesporno potentniji.

Mislio sam da predstavim i Cromu i 500 L jer verovatno, pošto je forum šarenolik i sve je više Francuza i sl (pratim forum i čitam dugo već iz potaje :), retko ko ima dva IT vozila na parkingu. Možda grešim default_).gif  

Što se tiče 508, u ristajlu a i pre ristajlu, koliko čujem od ljudi, to je prilično pouzdan auto. Ni 1.6 nije za bacanje i meni se kod restajla 508ice gotovo više sviđa karavan. Mislio si verovatno na ovako nešto https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17644298/peugeot-508-16bluehdi-business?ref=gen_ad

default_).gif ?

 

15 hours ago, MS PK said:
Pa malo nas bi ga kupilo zato sto nemamo toliko para prosto receno, pa moramo da razmisljamo i za dalju prodaju kako ce se odigrati, koliko kosta neka akcija oko limarije ili nekog specificnog dela , inace meni bar se taj auto nenormalno svidja makar kao pojava, nisam nikad ni seo u njega. Kupio bih ga svakako kada ne bih morao da kalkulisem sve ovo sto sam naveo , pa ako mi se ne svidi u voznji prodao bih ga, izgubio nesto koliko god i toliko default_D.gifA za ovo iznad..nemas sta da poredis bilo kog Megana ili slicno vozilo sa tvojom Cromom, klasa ispod je svakako plus sto je Reno ( uvek su bili monotoni i bas plasticni unutra) a i vidis po ceni...b8 je vec auto - po meni default_).gif Nemas razloga da "silujes" mozak i finansije u ovom trenutku i da kupujes drugi auto, em kao sto vidis da nije trenutak ( losa ponuda, nerealno podignute cene krseva a pritom imas bukvalno nov auto u kuci, pored tvog dobrog default_D.gif ) Ja bih na tvom mestu odustao trenutno samo bih povremeno pratio ponudu i pustio "buvu" jer uvek izleti nesto dobro kad se najmanje nadas.

To sam i odlučio kako gore rekoh da niš' ne diram za sad. 

Iako znaš menjalo bi se, naiđe crv.

Što se tiče ds5 i sličnih modelapo egzotici, mislim da se solidan primerak uvek proda bez obzira na egzotiku. Recimo, kad sam kupovao lanciu rekli su mi nećeš je prodati a ja je prodao očas posla. Isto je bilo za volvo 50 otišao brzo.

 

Ds5 će padati s cenom strmoglavo i onda će mnogima biti luksuz za malo kinte i lakše će se i prodati. Takva vozila uvek plene pažnju neke ciljne grupe a neosporno niko nije ravnodušan na ds5.

 

14 hours ago, ISV_01 said:
Ja boh brajo na tvom mestu, ako te toliko svrbe dlanovi, uradi tvojoj Cromici jedno poliranje, pranje, utegni je i uzivaj i dalje u njoj jer vreme nije dobro ni za sta trenutno. Em je to trajan i robustan auto, sa motorom koji traje i u biti je D segment vozila koji neces moci da kupis bez solidno love, a da uzivas u prostoru i komforu kao kod nje.   

PS

Od viska idi na neko putovanje

 

Cromica je bombonica. Uzeta sa 120 pravih stvarno km. Održavana. Vožena ne preterano. I ne puno po gradu (fotka je sa Zlatibora). Sve radi. Ima panoramu, p.senzore blabla al mene uhvatio crv. Izlazno je, 2011 godište kad je sve otklonjeno. Al crv je tu pa gledam... Probam...

 

9c1f9e6ce7b6491059fcad9bbe9a1f9f.thumb.jpg.46da4e598e47c9494ea3ab5e76f524f6.jpg

 

13 hours ago, Dzimbo said:
Talisman je prelep auto ali je predugacak, ko ne mora da se gura po kosnicama je super resenje.. DS5 je zanimljiv i dosta kraci od talismana, pasata i ostalih..

Meni talisman limuzina lepše deluje od karavana, a kod 508 u ristajlu obratno.  

 

Edited by Ivan
Sredjena slika, skinuti visestruki TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja čekam da pojeftine Giulie...
Uh to mi je već skupo jer i kad padne cena biće u rangu da može da se kupi solidno novo vozilo.

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Jug said:

Cromica je bombonica. Uzeta sa 120 pravih stvarno km. Održavana. Vožena ne preterano. I ne puno po gradu (fotka je sa Zlatibora). Sve radi. Ima panoramu, p.senzore blabla al mene uhvatio crv. Izlazno je, 2011 godište kad je sve otklonjeno. Al crv je tu pa gledam... Probam...

Bukvalno, greota prodavati...

Za max četvrtinu novca koji bi dao u doplatu, ovu Cromu možeš da održavaš u top stanju i naredne 2-3 godine, ako ne i više.

I ja sam se isto tako zimus vrpoljio da menjam auto, pa sam privremeno odustao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Jug said:

Ona je izlazno 2011 godište, 1.9, 120 ks

Mali off - zar se 1.9 jos ugradjivao tako kasno? Iz Brava su ga izbacivali iz ponude vec od polovine 2008., mislim da kasnije od pocetka 2009. vise i ne postoji.

Sta ti kaze ePer za mesec proizvodnje, zivo me zanima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Croma se prestala proizvoditi 2010 koliko znam, tako da je 2011 verovatno prva registracija.

Ugradjivao se 1.9 mjet do kraja proizvodnje, kao i u saab 9-3 cija je croma karavanska kopija, samo sto su kod saaba prestali ugradjivati obicne 1.9 mjet 2010, ali su u 2011 i 2012 nudili detunovane 1.9 mjet twinturbo sa snagom 130 i 160ks pored onog od 180ks.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Croma se prestala proizvoditi 2010 koliko znam, tako da je 2011 verovatno prva registracija.

 

Ugradjivao se 1.9 mjet do kraja proizvodnje, kao i u saab 9-3 cija je croma karavanska kopija, samo sto su kod saaba prestali ugradjivati obicne 1.9 mjet 2010, ali su u 2011 i 2012 nudili detunovane 1.9 mjet twinturbo sa snagom 130 i 160ks pored onog od 180ks.

 

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

 

 

Upravo tako kako Vagenovac kaže. Ova moja je kraj bukvalno 2010 ali se vodila kao 2011 zbog prve registracije jer je proizvedena na samom kraju desete.

 

Motor je 1.9 u pouzdanoj, ali i slabijoj 120ks verziji. Međutim taj motor skroz radi posao u svakom smislu.

 

Ristajl je bio 2008, a jedan od vlasnika nekog custom Croma modela bio je upravo Šumaher, što je zanimljivo. Croma je još zanimljiva jer je bila jedan od prvih modela koji je varirao između karavana i cross overa sa nešto višljom pozicijom sedenja. Kasnije je tu filozofiju ostvario x1 i drugi.

 

 

 

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Jug said:

Ja isto kao trazim i gledam neki auto, kibicujem i nisam pametan šta bih uzeo sad i sam do nekih 10 k evra mozda maks 12 k evra. A suludo mi je da trecerazredni SUV platim isto ili vise od daleko ozbiljnijih limuzina.

Izvinjavam se sto upadam kao padobranac u diskusiju i secem ti post,ali bas me zanima sta podrazumevas pod "trecerazrednim SUV-om"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izvinjavam se sto upadam kao padobranac u diskusiju i secem ti post,ali bas me zanima sta podrazumevas pod "trecerazrednim SUV-om"?

Ništa default_).gif svi upadamo, to jest pričamo i to je ok.

 

Mislim na sva SUV vozila niže klase koja sem višljeg sedenja ne nude ništa više značajnije i bolje od pobrojanih limuzina a često koštaju daleko više ili isto, par godina stariji modeli.

 

Kao i uvek to jeste stvar ukusa, definitivno SUV modeli su najpopularniji danas, ljudi pokupovaše šta se nudi samo da liči na džip ili šta slično i ja to poštujem ali baš zbog tog u dobroj meri i pomodarstva i trenda SUV vozila neka (ne sva) su precenjena.

 

 

Ali primera radi qq se ceni i košta nekad kao audi a4 noviji modeli u karavan verziji a ne moram da objašnjavam koliko je audi iako ne isti segment naravno jeste ukupno uzevši bolji auto i kvalitetnije urađen i pripada premium već kategoriji.

 

Nissan juke košta polovan nekad kao i neka limuzina novija d segmenta a on sem zanimljivog atraktivnog izgleda i visokog klirensa ne nudi ni vožnju, ni komfor, da ne govorim kvalitet unutrašnjih materijala u poređenju s pomenutim.

 

Jasno je naravno da je bilo šta što liči na SUV danas popularno, pa čak i da Monovolumene nove prevlače ka tom segmentu. Jasno je da to implicira i nestanak klasičnih limuzina pa i drugog.

 

Ali ne može niko da me ubedi da plastični i povišeni clio (mislim na captur) treba da se plati koliko i neka limuzina i da imaju gotovo istu cenu. Naprosto ne ide.

 

S druge strane, x trail, x3, rav 4 i slični su već ozbiljna vozila naročito u izvedbi 4x4 za one kojima su potrebni takvi automobili.

 

 

 

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Jug said:

Mislio sam da predstavim i Cromu i 500 L jer verovatno, pošto je forum šarenolik i sve je više Francuza i sl (pratim forum i čitam dugo već iz potaje :), retko ko ima dva IT vozila na parkingu. Možda grešim default_).gif  

Što se tiče 508, u ristajlu a i pre ristajlu, koliko čujem od ljudi, to je prilično pouzdan auto. Ni 1.6 nije za bacanje i meni se kod restajla 508ice gotovo više sviđa karavan. Mislio si verovatno na ovako nešto https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17644298/peugeot-508-16bluehdi-business?ref=gen_ad

default_).gif ?

Biće mi drago da pročitam to predstavljanje za 500L. Da vidim kako ga doživljavaju drugi vlasnici :)

Što se tiče 508 SW mk1 u FL izdanju, to će da mi ostane neostvareni san :) Jbg ...

Mislim da je to prava porodična limuzina. A moja iskustva sa dva pežoa tokom 15-ak godina su bila zaista super.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/28/2021 at 3:52 PM, moron said:
Biće mi drago da pročitam to predstavljanje za 500L. Da vidim kako ga doživljavaju drugi vlasnici
Što se tiče 508 SW mk1 u FL izdanju, to će da mi ostane neostvareni san  Jbg ...
Mislim da je to prava porodična limuzina. A moja iskustva sa dva pežoa tokom 15-ak godina su bila zaista super.

Eto ja vozio svašta a pežo nisam - možda je vreme :)

Svakako, delimo mišljenje za 508.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/28/2021 at 12:12 AM, Woodoo said:
Talisman je prelep, nudi mnogo prostora i tu se svaka ozbiljna priča za taj auto završava. Kome je bitno bilo šta osim ove dve stavke treba da ga zaobiđe.

Ovo mi promaklo. Izvinjavam se, malo šta znam o Talismanu ali, da, privlači pažnju.

Imao si loše iskustvo? Ili Talisman važi za loš i nepouzdan model?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Jug said:

Ili Talisman važi za loš i nepouzdan model

Malo se zale na kvalitet i nacin sklapanja, ali prvenstveno na tipove motora. Mk1 verzije su imale 1.5 dci 110ks, restyle 1.6 dci/hdi/stagod i mislim najnoviji je 1.7 dizel. 

 

Nije auto za ludovanje sa konjima pod haubom, obzirom na paletu motora koji ide. Vise je za 'uzivam u lepoj krstarici, nigde ne zurim i svuda stizem ako na vreme krenem' :)

 

Ume da ga naruzi onaj GSP validator ako je u najvisem paketu opreme (touch screen), dok onaj sa 3 valjka deluje upotrebljivije i sto dosta funkcija je prekoistog touch-a... Nema dugme bajo...nego namesti pa vozi jer nije bas prakticno paralelno raditi.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Jug said:

Ovo mi promaklo. Izvinjavam se, malo šta znam o Talismanu ali, da, privlači pažnju.

Imao si loše iskustvo? Ili Talisman važi za loš i nepouzdan model?

Ne preporučujem ga jer je mnogo lošiji od konkurencije i tu prvenstveno mislim na ono što treba da bude na prvom mestu kada se kupuje limuzina D segmenta a to su vozne karakteristike. Ne kupuje se taj auto zbog velikog displeja nego zbog dobrog ležanja, dobrih kočnica, motora i menjača, dobre upravljivosti. Kada uporedo u kratkom roku voziš Talismana pa odmah zatim Passata, 508, Mazdu 6... vidiš drastičnu razliku u svemu gore nabrojanom. Svako ko misli da kupi neka proba obavezno, nije rent a car toliko skup, greške nisu jeftine da bi se olako donosila odluka. Pisao sam već da im je 1.6 dizel loš a kupiti taj auto sa 1.5 i 110 ks je onako, baš bacanje para.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i 2.0 od 160ks i 200ks. Izašao sa restyle modelom. EDC je oznaka automatskog menjača. 

A za 1.6dci sam gledao, izgleda da su ispeglali dečije bolesti i navodno je u talismanu ok. E sad, ko će ga znati... 1.6dci sa 2 turbine ima 161ks i 380Nm mi je zanimljiv, kao i 2.0. Drugar ima 1.6dci od 130ks i kaže da je zadovoljan, vozi ga duže vreme i nema nekih strašnih kvarova. 

 

Ja se svakako razmišljam o nekom gt sa preko 160ks. Nekako mi je isto razmišljanje kao i kad sam Deltu kupovao, dosta prostora, dosta opreme za relativno malo novca spram konkurencije.

 

Da sam slušao i gledao šta sve ne valja na 2.0mjet motoru i šta sve može da crkne vozio bih biciklu. Klapne, protokomeri, hladnjak ulja, usisna glava, zamajac, turbina, dizne... 

A da dodam na to i skupi karoserijski delovi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam citao da se dosta vlasnika Lagune 3 zali na Talismana, slicno sto kaze Woodoo, ali opet s druge strane, malo su ti subjektivni dojmovi upitni. U Istri sam jednom pokusao da pratim jednog Talismana, po vijugavim putevima, vozio sam max brzo koliko sam smeo, fokusiran kao na nekim trkama, i jedva sam uspevao da ga pratim, a on je sve vreme delovao kao da maltene telefonira dok vozi tom brzinom... Da napomenem, u pitanju su bile krivine, tako da me nije ogranicavala mala snaga... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...