Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Mi smo jako cudno trziste. Svako bi da vozi 2 broja veci automobil nego sto treba.


Evo i od sebe polazim, cim sam krenuo da putujem sa jos jednom osobom gledaju se dzipovi i SUV C klasa. Sa prinovom cu da gledam samo D klasu i da mislim da nema dovoljno mesta za kofere :D

 

E onda udari realnost pa gledamo kola od po pola miliona kilometara da bismo vozili ono sto zelimo, a takav auto je negde za rashod.

 

Isto je i za motore. Opet da kazem na svom primeru da se neko ne uvredi. Nisam presao 130km/h brzinu od letos, ali mora 2.0 TDI :D Da sam pametan pa da sledeci auto bude 1.0, teram do 150kkm i bacim posle :D 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pre ce se kupiti 2007 audi ili bmw za 5000 nego onaj hyundai santafe recimo.

Takodje kako je moglo da prodje bez golfa bilo kog.

Fiat bravo takodje, alfa 159 popularna, pa recimo honda civic svemirac, ima popularnih automobila u tom cenovnom rangu.

Ovako mi sve deluje kao vozila za komercijaliste osim santafea i insignije koji su ono bas slabo trazena roba.

Retko ko kupuje zs 5000e 2.2 kubikazu pa i mercedes se muci, a opel karavan automatik takodje nije nesto trazeno/cenjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/7/2021 at 7:36 PM, Ivan said:
Kako idemo ka novijim, sve kontra - niti su jednostavniji, niti puno trose  . Opet, kako idemo ka novijim vozilima, sve cesci izbor su turbo benzinci. Taj trend se polako preslikava i ovde na forumu.
Gledah danas ovo. Ne sad sto ih ja najvise pratim - nego i od mene ide zamerka sto preskocise najbrojniju i allrounder Compact klasu. Nekoliko predstavnika SubCompacta koji realno i mogu da se kupe mladji za te pare (Clio, Punto, Corsa, C3, Polo), pa skok na matore Insigniu karavan i ono cudo od Hyundaija sa 7 sedista  .
Najjace kada pitase vlasnika Pola za prednosti - laka kasnija prodaja  . Blago onome kome je to najbitniji parametar u kupovini.

Imam u komšiluku dve ovakve Astre od 2 ljuta opelovca.Jedna je benzinac, druga dizel.Ako vlasnici koji ih redovno voze tako kažu... mislim nisi mi jasan, bolje znaš od njih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citaj sve kako je napisano!

Jel i porse slabo trazena roba posto i njih mozes ds vidis par komada redovno u saobracaju u ns.

Dakle iako insignija ima i relativno su trazene, ok mozda ima desetine trazenijih modela, ali i za njima postoji nekakva traznja veca od nule.

Ali za karavan automatik insgnijom ima daleko manje interesovanja nego za "obicnom" insignijom pa smatram da je los predstavnik tipicne kupovine za 5000e.

Evo ako sam sad razjasnio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem, sem ovih 5 SubCompacta - prilicno cudan izbor za kupovinu (ukljucujuci i nasvirani 500, Insigniu karavan automatik i Santa Fe 2.2). Kao da je poenta bila sta sve moze da se kupi za istu cifru, a ne sta je trazeno.

Takodje se slazem da je od Compacta morao da bude bar Golf, kao etalon te klase.

37 minutes ago, neshtry said:

Imam u komšiluku dve ovakve Astre od 2 ljuta opelovca.Jedna je benzinac, druga dizel.Ako vlasnici koji ih redovno voze tako kažu... mislim nisi mi jasan, bolje znaš od njih...

:blink:

Ne znam sta je poenta, pojasni mi, molim te?

Ako mislis na to sto sam rekao da su moderni turbo benzinci sve komplikovaniji (GPF, gasenja cilindara, plivajuci zamajci, intercooleri, turbine, direktna ubrizgavanja, nasvirani trocilindrasi...) i da sve manje trose (a vozim upravo malog turbaka) - ako tako cvrsto stojis iza svog iskustva, reci mi samo koji je motor u toj Astri benzincu i koja generacija tehnologije? Licno sam vozio i turbo-dizel i turbo-benzin i u svojim i u sluzbenim vozilima, pa na osnovu toga poredim.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem,misliš uopšte...
Ovi na ovoj Astri su druge vrste,one što puno troši i manje su komplikovani od dizela
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stariji benzinci, a pogotovo atmo su druga prica i dimenzija, zato te i pitam. Da me ne razumes pogresno - i atmo sam vozio davno, sa sve plinom i pretakanjem iz boca (vrelom vodom ili pumpom za pretakanje, u onim nesrecnim godinama). I uz njih odrastao, tako da samo poredim kako se tehnologija razvija vremenom. A i precizirao sam o cemu pricam:

3 hours ago, Ivan said:

Kako idemo ka novijim, sve kontra - niti su jednostavniji, niti puno trose ;) .

I cisto usputno pitanje, iz mog skromnog iskustva - da li je puno, ako mi je benzinac jaci 25KS i sa maltene istim obrtnim, skoro iste tezine (cca 1.3 t), u istim uslovima voznje, za 2 godine trosio generalno +0.6 l u odnosu na dizela ;) ?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, vagenovac said:

Pa pre ce se kupiti 2007 audi ili bmw za 5000 nego onaj hyundai santafe recimo.

Za ovo si skroz u pravu. Koleginica i muž imali pasata B 5.5  TDI i rešili da promene auto jer prelaze  6 - 7.000 km godišnje. U ovu kilometrazu je ukljuceno putovanje do mora i nazad a prošle godine ni toga nije bilo. 

Da skratim, gledali su što mlađi auto za 6.000 € sa manjim motorom a na kraju dali pasata i oko 3.000€ za BMW peticu 2.0d  2007. 

Na pitanje što opet limuzinu kad pređete 90% vremena u gradu sa jedva 7.000 km dobih odgovor "Ali ovo je BMW, ne žalimo ni eura, znaš kako nas drugačije komšije gledaju sad." :lol:

 

Strašno je što naš inat "Kad može on, što sam ja gori od njega" definitivno živi i danas među mlađim generacijama. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i moj komšija (kome je izgorela Insignia) prešao na BMW serije 5 dizel...a bio zadrti opelovac
Komša do njega sa Golfa 4 prešao na BMW 530d i šta će...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, da ubrzo ocekujemo i tebe da predstavis makinu u "Automobilima izvan Fiat grupacije".

Bavarac dizel, naravno ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče SAT testa, trebao je Mladen da sedne u sva vozila na zadnje sedište pa da uporedi prostor, a to nije uradio. Drugo, u Korsi je naglasio da su nazad ručke za podizanje/spuštanje prozora, a kod Klia i C3 nije ništa rekao...

Malo je to šturo odrađeno ali to je moje mišljenje. Svakako je bilo zanimljivih informacija.

Grande Punto i C3 najbolji izbor. :)

 

Drugarov šurak kupio BMW 5 ('10. god.), pa kada je video koliko troši i kakvo je održavanje stavio ga u oglase. Ne može da ga proda više od 6 meseci. Auto više stoji na parkingu nego što se vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, IDzO said:

Što se tiče SAT testa, trebao je Mladen da sedne u sva vozila na zadnje sedište pa da uporedi prostor, a to nije uradio.

Nije za sva, tacno. Za Polo je pohvalio prostor pozadi i uporedio sa starim Golfovima, za C3 primedba da se teze ulazi nazad. Za Insigniu da moze da se "igra kolo pozadi", isto vazi i za Santa Fe uz podesavanje nagiba zadnjih sedista. Dok je za 500L rekao da se maltene ne pokusava da se sedne pozadi :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Ivan said:

 Dok je za 500 rekao da se maltene ne pokusava da se sedne pozadi :) .

gde je bio taj 500L? Nisam ga video :D

 

Edited by Ivan
Sredjen citat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danilo1

Ko je uopste pomenuo L, pogledaj sta citiras :harhar: , pricamo o 500 ?

Salu na stranu, moj lapsus, hvala na ispravci. Svidja mi se ovaj novi 500L Cross, pa navijam za njega :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Ivan said:
Znaci, da ubrzo ocekujemo i tebe da predstavis makinu u "Automobilima izvan Fiat grupacije".

Bavarac dizel, naravno  .

Šta fali VW Passat B5.5 ili B6.

Odmah pa BMW...

Nedam ja puntaća nizašta,a tih para sam je u kuću ubacio,po jednog sveke sezone

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, IDzO said:
 Drugarov šurak kupio BMW 5 ('10. god.), pa kada je video koliko troši i kakvo je održavanje stavio ga u oglase. Ne može da ga proda više od 6 meseci. Auto više stoji na parkingu nego što se vozi.


Iznenadila ga je cena malog servisa?
Odrzavanje nije uopste nenormalno, jedino ako je uzeo neispravan auto ili je posle otkrio neke neispravnosti koje su izuzetno skupe za sanaciju.

Potrosnja takodje ne treba da ga iznenadi ako je vozio bilo kakav 1.9-2.0 motor, cak moze biti pozitivno iznenadjen, osim ako nije uzeo 3.0 benzinca ili dizela sa 4x4 :D

Sto se tice prodaje bmw5 mogu ti reci da su neki komadi opreme kljucni i ako ih nema da je prodaja po normalnoj ceni skoro nemoguca, jedno da spusti bas bas.

Recimo velika navigacija, automatik, bixenoni to je ono osnovno.
Dalje su trazena profilisana sedista, limuzina da bude i 2.0d.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ti si u tem Somboru? :)
Koliko polemike oko jednog texta jedne ozbiljne revije. Verujem da su random nabacali vozila, cisto da pise nesto :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovacPojam skupoće se definiše za svakog pojedinca. Nekome je 5.000 RSD mnogo za servis, a sa druge strane, nekome 30.000 RSD nije. :)

Kakva je njegova finansijska situacija ne znam, samo čujem iz priče, da mu se ne isplati da ga vozi, jer mu je skupo. Kako mogu zaključiti iz priče, kupovina je bila impulsivna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Ivan said:

Za Polo je pohvalio prostor pozadi i uporedio sa starim Golfovima, za C3 primedba da se teze ulazi nazad.

Nadam se da neće biti Off Topic, jer se tiče i C3 ... Neki dan sam malo ušao u salon Citroena (seo u C3, C3 AirCross, novi C4 i C5 AirCross), pa iz njega u susedni salon BMW-a (seo u "keca", X1, X3) i na kraju u Audi ( seo u Q3 i Q5).

Deluje možda neverovatno, ali, pozadi, veoma visoka osoba ne može da sedne u C5 AirCross, a može u ("kockasti") C3 AirCross.

Kod C5 AirCross je kabina dosta sužena u zoni krova/glava i meni glava (pa i spoljno rame) zapinje jednako bočno, a i odozgo. Ono je, dakle, teški DEBILIZAM.

A, u novi C4 sam prethodno bio dosta skeptičan pozadi, zbog izrazito padajuće linije krova, ali, u odnosu na BMW jedinicu, novi C4 je pozadi za glave kao dnevna soba. Tu, dakle, i nema nešto baš puno prostora za glave visokih ljudi, ali, to je ništa u odnosu na to kako nema mesta za glave u BMW jedinici pozadi.

A što se tiče pominjanog C3 i pozadi mesta za glave, pa ... ono je smehotres. Polo je "dva broja veći" pozadi za glave visokih osoba.

 

Sve zavisi šta čovek traži za tih "XXXX" evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodao bih i ovaj apsurd. Za glave veoma visokih ljudi (ili dugoga trupa), više mesta pozadi za glavu ima u X1 (tu mogu da sednem knap), nego u novom X3 (tu udarim glavom u nebo).

U Q3 ne mogu nikako da sednem pozadi, mnogo mesta mi fali (nebo se naglo spušta, baš u zoni naslona zaglavu), a Q5 ima pozadi za glavu manje mesta od BMW X1.

3 minutes ago, andreja.micovic said:

au brate @moron s tobom treba MarkaZvaka da ide da snimi emisiju kao Pipaci hleba... 

Ne brini, moj obilazak ta tri salona je trajao ukupno pola sata, nisam pri tome ni najmanje angažovao ljudske resurse bilo kog dilera (namerno sam izabrao vreme kada im je najveća gužva), a i to malo gledanja mi je bio dovoljno da steknem potrebnu prostornu predstavu o vozilima (i o još nekim osobinama koje upadaju "u oko" već pri pri površnom "susretu" ) i da mnoga od tih vozila "zauvek otpišem" (tako da ni pod razno za najveći deo toga ne bih prihvatio testnu vožnju sve da mi je neko i ponudi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da nisi nikoga maltretirao... I penzosi (ne mislim nista pogrdno) iz emisije su po desetak sekundi pipali hleb,,, Svaki... I nisu angazovali resurse prodavnice nego eto tako pipali... 

 

Bakin kolac mekan kao dekin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...