Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Ja sam cuo za par prica da su majstori ozbiljno zaradili popravljajuci slupane skupe automobile, ali ovom deluje da nema spasa. Koliko vidim izgoreo je tako da nema govora o zdravim delovima kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas u NS-u BMW 535d za 6300, udaren od napred i pozadi, slicna prica, bas razmisljam vredi li. Posto je felna riknula, samo felne kostaju brdo para u M varijanti, pa ostali delovi, ruke, svasta nesto, bez 15.000 nece izaci i imaces lupan auto.

Ali bar znas kako i koliko lupan default_).gif :) default_).gif

 

Ovakav je bas od marta prosle god. Pre toga se prodavao ako se secam i za 16.500, pa 18.000, varirao je.

Bila je cena 7.500 ili tako nesto, sad spustio.

 

Airbagovi napred ispucani i soferka pukla.

Farovi, branik, jedna maglenka ostala, zadnje stopaljke, branik, felna, hauba, krila, to je sto vidis od ljusture. Kineske branike (m skupi original), polovne farove, i svasta nesto...ima tu puno love za delove.

 

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15680515/bmw-535-xdrive-313

 

f150b4af18e1a56966bf29f7fc751b21.jpgb95eab8241c9031caba755651b4eac51.jpg498fc494f9a133ab86b09af06bcab946.jpga7fee1e711d18d0da47d046c6627eeb2.jpg1c19010ff9e2e0e9850a75a53b735d58.jpgc68da7ae09a56956d1e5a6269a26fe7e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ovo uzeo samo da sam majstor koji ima slobodan kanal i semu za delove pa da se igram za svoju dusu. Mada i tad ko zna kako ce da ispadne.

 

Vrlo cesto se ovakva kola nikad ni ne vrate u fabricko stanje. Uvek ostane nesto da lupka i melje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam sve to i mislim se...nikad čvrstina materijala koji se sabio/savio nije ista kao kod tek izlivenog/novoformiranog (šasija, stubovi) posebno kod delova koje....pa nije da ne možeš promeniti, ali nisu na šraf da bi ih promenio (šine branika i sl, što se može naći novo / polovno) , već neke moraš fizički seći pa variti nazad. Lično nikad, čak i kad bih imao brdo para i ne znao šta ću sa sobom, ne bi uzeo havarisan auto da ispravljam... (lupan i kako tako, zavisno od stepena oštećenja, ali ne lupan pa odvaljen od života). 

Iskreno me takvih i strah, koji vraćaju auta u "look-like" prethodno stanje..ne bih voleo da kupim takav nikad...A ima dobrih majstora kojima samo treba motivacija u vidu novca da vrate totalno havarisane u takvo stanje (npr ludi rusi i slično). 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znas da taj sto vozis nije bio takav nekad, ili da je polovina od dizela a druga polovina od benzinca

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, MS PK said:

Zdravi su mu papiri :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

A posto bas ne moze tako da napise u oglasu, onda stavi

Samo ozbiljni koji znaju sta hoce..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/23/2021 at 10:26 PM, integralac said:

Moje iskustvo koliko god bilo malo ili veliko je:

NE POSTOJI AMA BAS NI JEDNO JEDINO PRAVILO, bukvalno

Svaki auto je prica za sebe

C4 Picasso 2012 1.6HDi sa poluautomatskim menjačem. MFK star mesec dana. Odličan, lep, dobra oprema, malo km, odlična cena....jer je menjač rešio da crkne. Dakle u ovom slučaju MFK ili Expertise ili Collaudazione, ne vredi mnogo. 

Samo jedna od potvrda pravila da nema pravila kako reče @integralac 

 

 

On 1/23/2021 at 7:22 AM, shuxx said:

Koje to Marke nisu na ceni.... Mozda bas nama odgovaraju, jos ako su ocuvane, i odrzavane.. emoji16.png

 

Citroen, Renault, Fiat, Opel...

On 1/23/2021 at 7:02 PM, vagenovac said:

Kod nas ih ima za 9000e da nije fiksno.

Bežite od 2.2 dizela iz te Mazde... prošle godine 4 kom riknula , tri kupljene u Srbiji.  Kilometraže od 100k - 180k. 

Predugačak servisni interval. Bukvalno se motor uguši u sopstvenoj štroki...

Dakle samo benzinac atmosferac. Inače je auto brutalan...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Kakvi su polovnjaci za 5.000 evra?

 

2015. Renault Clio 1.5 dCi sa 75KS

2017. Opel Corsa 1.3 MJet (CDTi) 75KS

2011. VW Polo 1.2 TDI 75KS

2016. Citroen C3 1.6 HDi 75KS

2014. Fiat Grande Punto 1.3 MJet 85KS

2012. Opel Insignia karavan 2.0 MJet (CDTi) 130KS

2007. Hyundai Santa Fe 4x4 2.2 CRDi 150KS

2009. Fiat 500 1.3 MJet 75KS

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po polovnimautomobilima najtrazeniji su audi a3/4/6, golf 5/6 i bmw 3 pa su trebali da testiraju sta se od pomenutih modela moze uzeti za 5000e i kako se medjusobno kotiraju :D

IMG_20210307_152414.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi su dizel motori u Astri K?

Mislim na 1,6 CDTI (110 i 136ks).

 

Jedni govore da su dobri i pouzdani, a onda sa druge, drugi govore, da se mnogi žale na lanac i da se trebaju izbegavati (kao da je benzinac je bolji izbor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinac je jednostavniji motor,ali puno troši.
Dizel je kao FIAT,samo zakomplovan na opelov način.Moj drug kupio novu Astru sa 1,6cdti, posle godinu dana vožnje po Novom Sadu,začepio mu se dpf...Jedva ga Aca(auto centar Aca)otčepio... znaju i da se zapale zbog toga (mojoj komšinici izgoreo Insignia 1.6cdti)...
Uz dobro održavanje verovatno da je dobar auto
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, IDzO said:
Kakvi su dizel motori u Astri K? Mislim na 1,6 CDTI (110 i 136ks).

 

Jedni govore da su dobri i pouzdani, a onda sa druge, drugi govore, da se mnogi žale na lanac i da se trebaju izbegavati (kao da je benzinac je bolji izbor).

 

Motori su vrlo dobri i izdrzljivi ali ako počne da se čuje lanac, mora se odmah menjati, ne sme se čekati. Kao najčešći kvar se spominje da hidraulični zatezač ne dobija dovoljan pritisak ulja. Više detalja ćeš naći na Opel forumima.

 

Dpf i ostali kujac, pajac senzori su osetljivi na čistu gradsku vožnju kaoni kod ostalih dizela.

 

5 hours ago, shuxx said:
Ima li u Srbiji prodaje Benzinaca....   

Slabo jer ih slabo uvoze, sve ta vozila sa lizinga su dizeli za drljanje. Benzinac kako ubodeš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshtry said:

Benzinac je jednostavniji motor,ali puno troši.

Kako idemo ka novijim, sve kontra - niti su jednostavniji, niti puno trose ;) . Opet, kako idemo ka novijim vozilima, sve cesci izbor su turbo benzinci. Taj trend se polako preslikava i ovde na forumu.

Gledah danas ovo. Ne sad sto ih ja najvise pratim - nego i od mene ide zamerka sto preskocise najbrojniju i allrounder Compact klasu. Nekoliko predstavnika SubCompacta koji realno i mogu da se kupe mladji za te pare (Clio, Punto, Corsa, C3, Polo), pa skok na matore Insigniu karavan i ono cudo od Hyundaija sa 7 sedista :D .

Najjace kada pitase vlasnika Pola za prednosti - laka kasnija prodaja :D . Blago onome kome je to najbitniji parametar u kupovini.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo oko kupoprodaje - pre bih rekao mentalitet. A realno svi mi ovde gledamo da prodjemo povoljnije (upravo ovo sto kaze imenjak), a opet da vozimo nesto sto nam lezi.

Pa prvo sto Mladen prokomentarisa je da Polo deluje prilicno klot :D , da je dizel u njemu ubedljivo najtromiji i vrlo bucan, pohvaljene su (standardno) komande/ergonomija. Vlasnik, pored lake prodaje, kao prednost pomenu lepotu - sad, taj proizvodjac i dizajn vecine njihovih modela, 'aj neka bude licni ukus, da ne komentarisem...

Od konkretno predstavljenih u klasi, za slican novac ne bih ga pogledao pored recimo C3 1.6 HDi. Motorizacija, oprema, dizajn, eksterijer, enterijer, 5 godina mladji...

PS: Niko ne komentarise - Fiatova sedista najbolja i najudobnija u predstavljenim SubCompactima :blink: :D ?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, vagenovac said:

Po polovnimautomobilima najtrazeniji su audi a3/4/6, golf 5/6 i bmw 3...

Jedno je na šta ljudi pare oči, a drugo šta najviše kupuju... :D

Realno, nije ni hteo Alvirović da puni emisiju sa polovnjacima starim oko 15 godina...a toliko mora imati taj A4, A6, ili Serija 3 ako košta do 5.000 evra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, neshaoct said:

Jedno je na šta ljudi pare oči, a drugo šta najviše kupuju... :D

Zadnja normalna godina pre Covida (2019.), sa sve tim "parenjem"...

Nasa realnost, po osnovu istrazivanja PRETRAGA (ne ostvarenih kupoprodaja) sajta Polovni Automobili, uradjeno pre godinu dana.

57% pretraga su bila vozila do 3.000 EUR, okruglo 50% starija od 2008. godista:

 

y1.thumb.png.28023856ff83b1836b50c45eb345fad3.png y2.thumb.png.ba1b9b525ed58fb9f1d65f2ab0ef3f55.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...