igor0511 2823 Posted January 24, 2021 Ja sam cuo za par prica da su majstori ozbiljno zaradili popravljajuci slupane skupe automobile, ali ovom deluje da nema spasa. Koliko vidim izgoreo je tako da nema govora o zdravim delovima kola. 2 horvat and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 24, 2021 Zdravi su mu papiri Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 igor0511 and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted January 24, 2021 Imas u NS-u BMW 535d za 6300, udaren od napred i pozadi, slicna prica, bas razmisljam vredi li. Posto je felna riknula, samo felne kostaju brdo para u M varijanti, pa ostali delovi, ruke, svasta nesto, bez 15.000 nece izaci i imaces lupan auto.Ali bar znas kako i koliko lupan Ovakav je bas od marta prosle god. Pre toga se prodavao ako se secam i za 16.500, pa 18.000, varirao je.Bila je cena 7.500 ili tako nesto, sad spustio. Airbagovi napred ispucani i soferka pukla.Farovi, branik, jedna maglenka ostala, zadnje stopaljke, branik, felna, hauba, krila, to je sto vidis od ljusture. Kineske branike (m skupi original), polovne farove, i svasta nesto...ima tu puno love za delove. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15680515/bmw-535-xdrive-313 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted January 24, 2021 Ja bih ovo uzeo samo da sam majstor koji ima slobodan kanal i semu za delove pa da se igram za svoju dusu. Mada i tad ko zna kako ce da ispadne. Vrlo cesto se ovakva kola nikad ni ne vrate u fabricko stanje. Uvek ostane nesto da lupka i melje. 2 Grafit and Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 24, 2021 Gledam sve to i mislim se...nikad čvrstina materijala koji se sabio/savio nije ista kao kod tek izlivenog/novoformiranog (šasija, stubovi) posebno kod delova koje....pa nije da ne možeš promeniti, ali nisu na šraf da bi ih promenio (šine branika i sl, što se može naći novo / polovno) , već neke moraš fizički seći pa variti nazad. Lično nikad, čak i kad bih imao brdo para i ne znao šta ću sa sobom, ne bi uzeo havarisan auto da ispravljam... (lupan i kako tako, zavisno od stepena oštećenja, ali ne lupan pa odvaljen od života). Iskreno me takvih i strah, koji vraćaju auta u "look-like" prethodno stanje..ne bih voleo da kupim takav nikad...A ima dobrih majstora kojima samo treba motivacija u vidu novca da vrate totalno havarisane u takvo stanje (npr ludi rusi i slično). 2 Grafit and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 24, 2021 Otkud znas da taj sto vozis nije bio takav nekad, ili da je polovina od dizela a druga polovina od benzinca Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 24, 2021 Takve stvari se moraju videti kad je auto na dizalici...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6785 Posted January 25, 2021 21 hours ago, MS PK said: Zdravi su mu papiri Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока A posto bas ne moze tako da napise u oglasu, onda stavi Samo ozbiljni koji znaju sta hoce.. 2 Reacher Gilt and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 26, 2021 On 1/23/2021 at 10:26 PM, integralac said: Moje iskustvo koliko god bilo malo ili veliko je: NE POSTOJI AMA BAS NI JEDNO JEDINO PRAVILO, bukvalno Svaki auto je prica za sebe C4 Picasso 2012 1.6HDi sa poluautomatskim menjačem. MFK star mesec dana. Odličan, lep, dobra oprema, malo km, odlična cena....jer je menjač rešio da crkne. Dakle u ovom slučaju MFK ili Expertise ili Collaudazione, ne vredi mnogo. Samo jedna od potvrda pravila da nema pravila kako reče @integralac On 1/23/2021 at 7:22 AM, shuxx said: Koje to Marke nisu na ceni.... Mozda bas nama odgovaraju, jos ako su ocuvane, i odrzavane.. Citroen, Renault, Fiat, Opel... On 1/23/2021 at 7:02 PM, vagenovac said: Kod nas ih ima za 9000e da nije fiksno. Bežite od 2.2 dizela iz te Mazde... prošle godine 4 kom riknula , tri kupljene u Srbiji. Kilometraže od 100k - 180k. Predugačak servisni interval. Bukvalno se motor uguši u sopstvenoj štroki... Dakle samo benzinac atmosferac. Inače je auto brutalan... 2 1 darkman14, Dale and srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 26, 2021 MFK- Motorfahrzeugkontrolle Kontrolisanje motornog vozila 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 7, 2021 EmisijaSAT: Kakvi su polovnjaci za 5.000 evra? 2015. Renault Clio 1.5 dCi sa 75KS 2017. Opel Corsa 1.3 MJet (CDTi) 75KS 2011. VW Polo 1.2 TDI 75KS 2016. Citroen C3 1.6 HDi 75KS 2014. Fiat Grande Punto 1.3 MJet 85KS 2012. Opel Insignia karavan 2.0 MJet (CDTi) 130KS 2007. Hyundai Santa Fe 4x4 2.2 CRDi 150KS 2009. Fiat 500 1.3 MJet 75KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted March 7, 2021 Po polovnimautomobilima najtrazeniji su audi a3/4/6, golf 5/6 i bmw 3 pa su trebali da testiraju sta se od pomenutih modela moze uzeti za 5000e i kako se medjusobno kotiraju Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 4 Mijailović P., jevta, Reacher Gilt and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10532 Posted March 7, 2021 Ima li u Srbiji prodaje Benzinaca.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 7, 2021 Ja nisam cuo 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clover 78 Posted March 7, 2021 Odbranicu cast benzinaca..samo da ga kupim. 1 1 neshaoct and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted March 7, 2021 Novi su mahom benzinci Quote Share this post Link to post Share on other sites
IDzO 1569 Posted March 7, 2021 Kakvi su dizel motori u Astri K? Mislim na 1,6 CDTI (110 i 136ks). Jedni govore da su dobri i pouzdani, a onda sa druge, drugi govore, da se mnogi žale na lanac i da se trebaju izbegavati (kao da je benzinac je bolji izbor). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted March 7, 2021 Benzinac je jednostavniji motor,ali puno troši. Dizel je kao FIAT,samo zakomplovan na opelov način.Moj drug kupio novu Astru sa 1,6cdti, posle godinu dana vožnje po Novom Sadu,začepio mu se dpf...Jedva ga Aca(auto centar Aca)otčepio... znaju i da se zapale zbog toga (mojoj komšinici izgoreo Insignia 1.6cdti)... Uz dobro održavanje verovatno da je dobar auto 1 IDzO reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted March 7, 2021 2 hours ago, IDzO said: Kakvi su dizel motori u Astri K? Mislim na 1,6 CDTI (110 i 136ks). Jedni govore da su dobri i pouzdani, a onda sa druge, drugi govore, da se mnogi žale na lanac i da se trebaju izbegavati (kao da je benzinac je bolji izbor). Motori su vrlo dobri i izdrzljivi ali ako počne da se čuje lanac, mora se odmah menjati, ne sme se čekati. Kao najčešći kvar se spominje da hidraulični zatezač ne dobija dovoljan pritisak ulja. Više detalja ćeš naći na Opel forumima. Dpf i ostali kujac, pajac senzori su osetljivi na čistu gradsku vožnju kaoni kod ostalih dizela. 5 hours ago, shuxx said: Ima li u Srbiji prodaje Benzinaca.... Slabo jer ih slabo uvoze, sve ta vozila sa lizinga su dizeli za drljanje. Benzinac kako ubodeš. 1 IDzO reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted March 7, 2021 (edited) 1 hour ago, neshtry said: Benzinac je jednostavniji motor,ali puno troši. Kako idemo ka novijim, sve kontra - niti su jednostavniji, niti puno trose . Opet, kako idemo ka novijim vozilima, sve cesci izbor su turbo benzinci. Taj trend se polako preslikava i ovde na forumu. Gledah danas ovo. Ne sad sto ih ja najvise pratim - nego i od mene ide zamerka sto preskocise najbrojniju i allrounder Compact klasu. Nekoliko predstavnika SubCompacta koji realno i mogu da se kupe mladji za te pare (Clio, Punto, Corsa, C3, Polo), pa skok na matore Insigniu karavan i ono cudo od Hyundaija sa 7 sedista . Najjace kada pitase vlasnika Pola za prednosti - laka kasnija prodaja . Blago onome kome je to najbitniji parametar u kupovini. Edited March 7, 2021 by Ivan 3 igor0511, Reacher Gilt and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted March 7, 2021 1 hour ago, Ivan said: ] . Blago onome kome je to najbitniji parametar u kupovini. Nažalost, kriterijum kod najvećeg broja ljudi u našoj jadnoj zemlji. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted March 7, 2021 Ocigledno je najbitniji parametar jeftino odrzavanje, pa jeftina registracija. A onda sve ostalo. 3 Ivan, MS PK and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted March 7, 2021 (edited) Ovo oko kupoprodaje - pre bih rekao mentalitet. A realno svi mi ovde gledamo da prodjemo povoljnije (upravo ovo sto kaze imenjak), a opet da vozimo nesto sto nam lezi. Pa prvo sto Mladen prokomentarisa je da Polo deluje prilicno klot , da je dizel u njemu ubedljivo najtromiji i vrlo bucan, pohvaljene su (standardno) komande/ergonomija. Vlasnik, pored lake prodaje, kao prednost pomenu lepotu - sad, taj proizvodjac i dizajn vecine njihovih modela, 'aj neka bude licni ukus, da ne komentarisem... Od konkretno predstavljenih u klasi, za slican novac ne bih ga pogledao pored recimo C3 1.6 HDi. Motorizacija, oprema, dizajn, eksterijer, enterijer, 5 godina mladji... PS: Niko ne komentarise - Fiatova sedista najbolja i najudobnija u predstavljenim SubCompactima ? Edited March 7, 2021 by Ivan 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 7, 2021 5 hours ago, vagenovac said: Po polovnimautomobilima najtrazeniji su audi a3/4/6, golf 5/6 i bmw 3... Jedno je na šta ljudi pare oči, a drugo šta najviše kupuju... Realno, nije ni hteo Alvirović da puni emisiju sa polovnjacima starim oko 15 godina...a toliko mora imati taj A4, A6, ili Serija 3 ako košta do 5.000 evra... 2 Reacher Gilt and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted March 7, 2021 (edited) 34 minutes ago, neshaoct said: Jedno je na šta ljudi pare oči, a drugo šta najviše kupuju... Zadnja normalna godina pre Covida (2019.), sa sve tim "parenjem"... Nasa realnost, po osnovu istrazivanja PRETRAGA (ne ostvarenih kupoprodaja) sajta Polovni Automobili, uradjeno pre godinu dana. 57% pretraga su bila vozila do 3.000 EUR, okruglo 50% starija od 2008. godista: Edited March 7, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites