Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

On 1/19/2021 at 10:20 PM, srdjos said:

Ako se dobro sećam, bili su autoplacevi

 

Raspitao sam se kasnije i kod drugih uvoznika zasto su tamo (manje-vise) sva vozila na placevima.

 

Kazu mi svi da je razlog taj sto je u Svajcarskoj jako skupo garaziranje odnosno cuvanje parkiranog neregistrovanog vozila.

Kazne su visoke ako ga ostavis na parkingu, a i iznajmljivanje garaznih mesta nije jeftino i onda se ljudi resavaju automobila komisionom prodajom.

 

E sad, "ako su lagali mene, lazem i ja vas", jer u Svajcarskoj nisam bio nikada, a jos manje sam bio vlasnik automobila tamo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar, koji je evo već godinu dana u CH, je kupio odličnu Mazdu 6 2013. karavan u maksimalno full opremi 2.2 skyactive. Od ulaganja je imao kočnice i gume. Kupio ju je za tipa 8000 eur. Kod nas sam tada gledao, na oglasima nije bila nijedna ispod 11000 eur sa takvom opremom. 

Pitam ga kako tako jeftinije, kaže niko neće da vozi Mazde ovde, nije Audi, nije BMW, Mercedes... Sramota ih da voze Mazde. 

I sam mi je rekao, tačno imaju pojedine marke koje nisu na ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/22/2021 at 7:49 PM, totti said:

emoji3.png

 

Screenshot_20210122-194646_Polovni Automobili.jpg

Bleda kopija. :evil:

Otkad sam ja patentirao ovo ime. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

Koje to Marke nisu na ceni

Koliko sam ga razumeo Japanci, Koreanci, Ford, Volvo... Kaže da ima do dostupnosti i cene servisa, da li ima mfk. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, andreja.micovic said:

Drugar, koji je evo je imao kočnice i gume. Kupio ju je za tipa 8000 eur. Kod nas sam tada gledao, na oglasima nije bila nijedna ispod 11000 eur sa takvom opremom. 

Kod nas da bi uvezao takav polovni auto treba da platiš samo državi od 700-1000e bez ostalih troškova tako da nema smisla upoređivati cene tamo i ovde
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

Sta mu je taj MFK.. Pojasni malo..

Drugar uvozi iz CH, a ja cu menjati kola. Pa malo da se tehnicki potkujem

S druge strane, bas sam razmisljao o nekom koreancu C segnenta iz CH, cenim da su sa dobrom opremom. 7god garancije.. Nebi trebalo da je to los izbor...

 

 

Edited by neshaoct
popravio tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, srdjos said:

Da, ali oni bez ulaganja, vozila baba do pijace...

Ne, vec kupljeni novi u srbiji odrzavani iskljucivo u ovlascenom, kompletna servisna istorija i to limuzina ;) 

Pritom je 8.800e i nije fiksna cena.

 

ch001.jpg ch002.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17568801/mazda-6?ref=search-normal&position_ref=9

 

Naravno ima i svajcaraca koji izgledaju pristojno za tu cifru. 

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno je bio ovakav primerak sa tipa oko 130-150k na satu, samo mazdina crvena boja 

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16905051/mazda-6-skyactiv-ch

 

Screenshot_2021-01-23-20-28-35-259_com.infostud.android_pa.thumb.jpg.f9489516108b9085c22c05fb1a9172ad.jpg

 

@shuxx mfk je njihov tehnički pregled koji je malo rigorizniji od našeg. Koliko mi je rekao i amortizere proveravaju na tehničkom. 

E sad, neki nemaju mfk i u startu su jeftiniji od ostalih, što nama znači jer takvi se dovoze kod nas. Ti što nemaju mfk, nemaju ga jer su u CH skupe popravke i onda ljudi skontaju da bolje da uzme novi auto, a ovaj proda.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

Sta mu je taj MFK.. Pojasni malo..

Oznaka (verovatno skracenica) za njihov tehnicki pregled. Koji je,za razliku od naseg,rigorozan,al' stvarno a ne samo na papiru.

Obavlja se periodicno,zavisno od tipa i starosti vozila..i vazi (skladno tome) od jedne do pet godina. Ako ti pronadju neki nedostatak (mislim da to izrazavaju kroz poene - sto je njihov broj manji to je problem minorniji i obrnuto) na izvestaju to naznace,a na poledjini tog izvestaja ostave imena servisa u kojima mozes da otklonis nedostatak/ke. Auto se odveze u jedan od tih preporucenih servisa,kada se posao odradi,servis o tome obavestava MFK servis, a vlasniku se postom salju dokumenti o obavljenom tehnickom i registraciji,tako da ne mora ponovo da vozi auto kod njih.
(ovde vec mozemo da detektujemo brojne prilike za razne manipulacije,ali zato sto toga nema - to je Svajcarska,ili obrnuto receno; u Svajcarskoj to ne prolazi)
Sto je taj MFK sveziji (tehnicki pregled novijeg datuma) to je auto sigurniji,kupac se tako uverava da je vozilo skoro,nedavno ili davno pregledano na tehnickom. Vozila sa svezijim MFK su i skuplja.

Mozda nesto od napisanog nije bas 'tako',ali to je ono sto ja znam i kako je meni objasnjeno.
(ima na forumu ljudi koje dovoze kola iz Svajcarske,pa ce podrobnije i preciznije objasniti)

Edited by Decak Iz Vode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno na pojasnjenju oko MFK.

Samo da pitam. Da li taj izvestaj ima vlasnik auta.

Zasto.... Da bi se videlo sta sve nije bilo dobro na poslednjem MFK... I samim tim na sta treba obratiti paznju...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E,to vec ne znam iskreno. Dakle,sta se desava sa tim izvestajem kad se on preda servisu u kojem ce se otkloniti nedostaci,ja ne znam.. da li ga zadrzava servis ili se predaje vlasniku..
Razumem zasto pitas,ali tebi je bitno da auto prosao tehnicki i da je datum upisan u saobracajnu dozvolu. Kazem - sto je MFK sveziji,to bolje za kupca.

Valjda ce se javiti neko ko bolje zna materiju
@integralac@gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Ali ovo je vazno kod onih koji nisu prosli mfk, a nama se prodaju. A u MFK pise sta mu fali...

Ko zna neka napise

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako auto nije prosao mfk vlasnik dobija listu sta sve treba da uradi, moze da uradi gde god hoce, ponekad ukucavaju levo u saobracajnu

Ne znam da li posle zadrzava listu, svakako da je bolje uzeti auto sa mfk nego bez ali ne mora nista da znaci, mnogo ih je po oglasima koji imaju svez mfk a u kvaru su

Nisu vise ni gore toliko rigorozni kao nekada, postoji muljanje, mada u manjoj meri ali ipak je moguce za po nesto da se progleda kroz prste

 

Moje iskustvo koliko god bilo malo ili veliko je:

NE POSTOJI AMA BAS NI JEDNO JEDINO PRAVILO, bukvalno

Svaki auto je prica za sebe

Zato slabo i komentarisem u ovim temama za kupovinu, sta god da se kaze moze da znaci a i ne mora :whistle::rofl:

 

Edited by integralac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznanik je uzeo i sredio audi a6 u slicnom stanju i sredio ga za nekih 5-6000e, ali to je samo u delovima i za prethodni model 2012g kojih ima mnogo vise i delovi su drasticno jeftiniji, pritom ima svoj limarsko/farbarski servis i radio je i mehaniku i sve sam i trajalo je malo vise od godinu dana.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo receno, za starije modele lakse je naci polovne delove, a za ove nove.. Mnogo tesko. A novi delovi kostaju vise nego ceo auto

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...