Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Ma pusti ti ove sto im fali snaga, obrtni moment, kubikaza...

 

Vozio onaj nas Lauda Ficu na trkama, tata ih na letovanje u Fici vizio, a njima sad fali snaga

 

Otac jos uvek vozi jugica 55, kupljenog novog davne '91 bato...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/13/2021 at 11:33 AM, srdjos said:
 koliko sam procitao, 1.6 dci do 2013-e su imali te neke decije bolesti, 2013 i posle nova generacija motora i sve je ok.

nesto nisam siguran, Reno je brzo iste zamenio sa 1.7 i novim 2.0

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, andreja.micovic said:

Ajd kad smo presli na Francuze ovde, zainteresovao me je 1.6dCi

Polako ali sigurno, za par godina stara vozila vidim da vecinom planiramo ili Francuze ili Nemce... Sasvim ocekivana posledica FCA politike sa evropskim modelima tokom zadnjih godina. Ono sto je nama vecinom interesantno - ili su poubijali modele ili ih cesto tehnicki unazadili, sto se posebno odnosi na SubCompact, Compact i Midsize klasu (koje kod nas jos uvek odolevaju navali Crossovera).

I mene je interesovao taj 1.6 dCi u Megane Mk4, ali se nisam bas nesto naslusao lepih prica o njemu? Sto rece kolega, nekako su brzo "nestali", niti se nesto pominju... A svako mi je od trenutne ponude odmahivao glavom i upucivao na slabiji 1.5 dCi , ako vrsi posao.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Baš tako. 

Tipo me je totalno razočarao. Očekivao sam da će napraviti boom kao što su to nekad uradili sa Bravo/Brava/Marea ali nije ni blizu ako bi se gledalo na period pojavljivanja i uopšte kvalitet dostupan tada i ovo što tipo nudi sada. Probao i sedan i SW i jednostavno ne razumem ko izdvoji 18-19000 eur za tipa. Delta, koja je 10 godina starija, pruža više, ima više opreme, materijali kvalitetniji u kabini, ima panoramu, ima motorizaciju. Isto kao i Bravo. Napravili su auto da im bude predstavnik u kvazi C segmentu koji je lošiji od prethodnog predstavnika u C segmentu. Iskreno SX-4 SCross je bolja kupovina (i njega sam probao). 

 

Gledao sinoć malo oglase, Talisman karavan mi je oduvek bio zanimljiv i ajd malo da prelistam i vidim da su 2.0dci (177 ks) retkost, gotovo ih i nema po oglasima. Mobile.de u pretrazi mi je izbacio tipa 80% 1.6dci (160ks) i zainteresovao sam se. Ipak je veliki auto a treba mu snage i momenta. Jedino što ne mogu da svarim je onaj glupavi tablet sa ona još gluplja 2 potenciometra, kao dete kad crta radio bukvalno. Ali u Paris Initiale verziji bih oprostio :)

A dalja interesovanja su neka Skoda Octavia karavan (ili Lauren&Klement ili vRS verzija prethodnog modela ili ovaj novi hibrid 1.4 204ks).

Možda je najizvesnije da sačekam drugara kada bude prodavao XTrail +2 (2.0dci 177ks) pošto je on kupio novog u full opremi 2018. pa će to još koju godinu da vozi i da prodaje. Znam kako vozi, kako održava ali me odbija SUV jer ne volim visoko sedenje, a u automobile sa nižim sedenjem ne mogu da stanem kako želim. 

 

Samo sam iznenađen za ovaj Talisman, 3 godina stari automobili sa cenom koja je bila 35000+ eur sada se prodaju tipa za 13-14000 eur. Baš im pada cena. A i moraću da odem na neki plac rekreativno da probam koliko ima mesta napred/nazad. Ne želim kolena u bubregu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, andreja.micovic said:

Jedino što ne mogu da svarim je onaj glupavi tablet sa ona još gluplja 2 potenciometra, kao dete kad crta radio bukvalno.

Kada smo caskali oko Megane, mene su ovde na forumu naucili da je to BusPlus validator :D .

Talisman mi vrhunski izgleda (kao i vecina novih Renault), ne kopcas se ni ti naopacke ;) .

Jeste da je manji (Premium Midsize) i generacijski trunku stariji - ali jesi li od Francuza mozda razgledao DS5? Vanvremenski dizajn, avio-kokpit (meni koncepcijski najlepsi u novijoj autoindustriji), HDi motori odlicni...

Ili takodje iz PSA mozda 508?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao DS5 kad sam kupovao deltu. Cenovno je bio bar duplo skuplji od delte ali je mali unutra za mene. Tada je bio izbor Delta, Croma, Octavia A6, eventualno B6. Ali Delta je bila zelja i kupovina srcem, ovo ostalo bi bilo samo podmlađivanje voznog parka. 

Jednostavno, nijedan model od bilo kog proizvođača od 2015. na ovamo mi nije sad da kažem WoW moram imati kao što je bilo za deltu. Jedno vreme sam razmišljao o XC60 ali je mali unutra kad sednem, malo mesta bude pozadi. Možda nova Octavia (i to mi baš ovaj hibrid sa 1.4 benzincem deluje interesantno), ali i to je lep auto spolja a iznutra, onako grdan... Ne znam kako opisati drugačije. Treba sačekati i videti kako će se ti hibridi ponašati kroz 4-5 godina eksploatacije da ne bude da prvi vlasnik vozi a drugi menja i dizne i zamajac i baterije i... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš dobru poentu sa Francuzima...
meni je Clio V puna kapa sa tCe
Peugeot ne vidim satove,bem ih u design...
Nemci, napravili bolji Peugeot sa Corsa
VW preskup
Tipo sa novim GSE firefly bi mogao da bude zanimljiv
Hoće li taj firefly i u 500L,zna li se?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, zunto said:

nesto nisam siguran, Reno je brzo iste zamenio sa 1.7 i novim 2.0

1.6 je euro 5 norma

1.7 je euro 6 norma

i to je bio glavni razlog zamene

 

a info oko upgrade tog motora sam nasao na Renault forumu jer i ja pratim takvog Scenica od 130 ks. Ima malo informacija na temu kvarova, vise ima informacija na temu sto ga hvale. Neki problemi su na temu lanca, tipa ako se cuje menjaj odmah, ne cekaj. A zamena nije jeftina

 

e sad... Ostale informacije jedino direktno od majstora.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je komša nahvalio taj 1.6 od 130, kao Nissanov, kao neuništiv...

Merkam pomalo Scenice Mk.4, pa mi se iz dosadašnjeg iskustva sa 1.5 on čini upotrebljivijim!

A Reno forum je prilično neupotrebljiv, Eno postavio sam pitanje pre mesec dana još uvek bez odgovora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor se pojavio 2011 ako se dobro sećam i tada je bio euro 5, međutim još prilikom predstavljanja su rekli da će zadovoljavati sve euro 6 zahteve. Mislim da se ugrađivao u Reno i Nissan modele do 2018 kada već uveliko nije bilo moguće kupiti nov euro 5 motor jer su zabranjeni za nove automobile od 1. septembra 2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, postoje primerci 2018. sa tim motorom!

Moguće da su prilikom konverzije ispravili "bubice"... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...