Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Znaci ovaj od 84ks ima plivajuci :( Znam da onaj sa 90 ks i 6 brzina ima sigurno ali sam se nadao da ovaj od 84 ks nema.

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, virke said:

Znaci ovaj od 84ks ima plivajuci :( Znam da onaj sa 90 ks i 6 brzina ima sigurno ali sam se nadao da ovaj od 84 ks nema.

Ja mislim da nema...da vidimo sta kazu ostali forumasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji i opcija koja se zove Search foruma ;) . Do detalja je oko GP sve objasnjeno u ovoj temi - i oko verzija motora, poredjenja, potrosnje, cena, odrzavanja, zamene lanca kod 1.3 dizela... I naravno sve u vezi (uz promaju najveceg straha u Srba) - cuvenog plivajuceg zamajca :rolleyes: :

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@virke zamajac se cuje ako je otisao totalno, ima mnogo vise stvari koje mogu na kraju da te kostaju kao zamajac i skuplje a koje se ne mogu primetiti.

 

Takodje, razumem te sto se tice Muse, meni onako lepuskast automobil spolja, ali unutra stvarno nekako nije to to. Iako je u tom rangu kvalitetan auto.

 

Benzinci vs dizeli, po meni ima smisla jedino ako prelazis jako malo km, do nekih 12.000 km godisnje ili, u suprotnom, ako ides na benzinski motor koji dobro i provereno dobro podnosi plin, neka od tih 1.6 benzin varijanti poput Megana III, i onda ides na ugradnju plina i tu si normalno dobar vremenom i ustedices.

 

Zna se, ako ovo nije slucaj, osudjen si na dizel i on je logican izbor. A tu opet, najproverenije od toga sto si pomenio jeste neki neiznjakan Bravo, 120 ks, pouzdan motor, nema nekih izrazenih mana. Dobro podnosi nase gorivo, koliko toliko i mogu dosta da prevale. U tom cenovnom rangu, to je to. Ono sto sam ispustio a sto bi mogao da pogledas, opet ako mozes da svaris taj auto, jeste jedan simpatican auto koji pokrece jako pouzdan i ne toliko ni trosljiv Nissanov 1.4 benzinac. Jako dobar motor, pouzdan, dzapaner, a model je Nissan Note. To bi mogao namaci u toj ceni. Dizajn je diskutabilan, ali je udobnost tog autica, prostranost, moze da bude i sa ok opremom, i motorizacija odlicna + mala cena rege. + uklapas se u budzet.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek malo, na taj bravo od 120ks moze da se ugradi plin? 

Gledao sam malo te Nisane, nije bas velika ponuda. Onako na slikama mi delujevok, sta znam. Ne znam kakav je uzivo :)

Trenutno prelazim oko 2000km mesečno. U narednom periodu sigurno nema prostora za smanjenje. Osim ako ne promenim posao. 

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@virke Bravo koji sam spominjao je dizel, sa cuvenim i pouzdanim 120 ks agregatom :)

 

Nissan note je simpatican auto. Cak je lepuskast uzivo za tu kategoriju auta. S tim 1.4 benzincem niko nije imao problema, stavise. U njih idu i 1.5 dci reno dizeli, medjutim ovaj 1.4 je sasvim dovoljan, pouzdan, na otvorenom nije trosljiv, i to je laganiji auto, moze da ga pogura.

Cena mu se uklapa, zato sam i predlozio njega.

 

Sto se tice udobnosti, skroz je ok, pregledan, a i prostran jer je neka varijanta monovolumena. Moze da se nabode s ok opremom, od felni pa nadalje. I predlog je jer se negde uklapa u tvoj budzet, a taj Nissanov motor je stvarno ok.

 

Prema km koju prelazis, ako je 2.000 mesecno, a i sam toliko gazim, ako ne i vise, nemoj da bezis ni od dobrog primerka dizelasa. Benzinci noviji su svi turbobenzinci, i sama ugradnja plina moze biti veca i skuplja zajebancija. Ako vijas vec plin benzin varijantu, onda je to ipak neki klasicniji benzinac, samim tim i nesto stariji automobil. No, s tim budzetom to bi i bilo to.

 

Za kraj, topao savet>sta god da kupujes, dobro pregledaj auto kod proverenog majstora. Ono dijagnostika, majstorova test voznja kratka, plus dizalica, pregled vitalnih sklopova i mehanike itd. Provozaj ga i ti pre toga, poslusaj, prekontrosili da li radi svako dugme, klima, itd, da li je kvacilo tvrdo ili meko, ako prodje tvoju proveru, onda tek kod majstora. Pre toga iscitaj sve o tom modelu, da znas neke osnovne boljke.

I kupuj na iole proverenim placevima ili od vlasnika koji koliko toliko imaju neke racune i istoriju odrzavanja.

Sto se mene tice, da sam na tvom mestu i da vijam benzinca iskljucivo i jedino, dakle ultimativno benzinca, isao bi na taj Note sa tim 1.4, Bravo sa istim motorom (i dosta tromim autom, ali to progutas) ili bi se ispruzio jos malo do aurisa, koji je isto tako prostran i fin. Ni GP nije lose resenje, imas ih dosta, ako nije pretesan, i pretvrd. A to opet zavisi sta si ranije vozio, pa i uporedni utisak igra ulogu.

 

Pozdrav & srecno! :) Jer s polovnjacima uvek treba puno srece na kraju balade ;)

 

 

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem plin za turno benzin, ide klasičan sekvent uredjaj.
Problem je ugradnja plina na motor sa direktnim ubrizgavanjem. Mislim, nije ni to problem već cena uredjaja, koji je osetno skuplji od sekventa..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije više toliko skuplje

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma može plin na Bravo i lepo podnosi plin!

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka



Mislio sam na dizela od 120ks, tu nece da moze plin.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš plin i za dizel, samo je neisplativo

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao da ga nema, ko ce jos sa tim da se zajebava.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa, prosto, ne moze i jare i pare, ako hoces veliki auto, da dobro ili solidno ide, da malo trosi, da je rega 15.000 to nema, nazalost.

 

Ako hoces mali auto, onda je to mali auto, znaci manje je udoban (ne nuzno uvek), i sve redom.

 

Bravo je na sredini, tu izmedju covekove nedoumice, nije nesto ni velik, nije ni mali. Ok je auto. Ok su mu motori i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najkorektnije vozilo u tom rangu

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari jel ima neki sajt za proveru vozila iz Italije preko broja šasije? Znam za ovo preko tablica...

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kupiti do 10 000€ ?

 

- Da bude automatik

 

- Ne ispod 2009god

 

- limuzina ( ili hatchback ali kao fora hatchback verzije insignie, ne mislim da klasicne hatchback poput megana, golfa, citroena itd) 

 

- do 2000cc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog menjača, koliko sam čitao i pitao, dsg menjač i ovi kod fiata(zahvaljujući servisu goran) su servisno najbolje podržani...
Jedna Insignia se zapalila kod mene skoro, nisu znali sa dpf i aut. menjačem... Ispred pekare...
 

On 6/12/2019 at 8:04 PM, marko.jovanovic said:
Jel te to Neshtry naložio da pitaš? 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je jedna... Engleski forumi puni takvih promera... Kolega iz PO gasio vec dve, tri... Kod komsija u CRO vec par slucajeva...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...