Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Moze da preporuci neki auto za 4000 mozda 4500e?

Prelazim oko 2000-do 2500 km mesecno.

Izbegao bih dizela zbog mogucih skupih kvarova. Jurim grande punta 1.4 benzin(ugradio bi plin) ili fabricki metan-plin ali ponuda je poprilicno losa. Dizela 1.3mj ima koliko hoces ali...

Takodje gledam fieste mk6, 1.4 benzin.

Preporuka za nesto drugo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes Kiu Ceed prve generacije, 1.4 cvvt benzinski motor. Pouzdan auto, prostran, jeftin za odrzavanje... malo dosadan, al zahvalan :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za gradsku vožnju ili...
Meni je pored Grande Punta sa tim motorom zanimljiv i novi Bravo,500l, Polo/ibica/fabia, Hyundai i20...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, virke said:

Prelazim oko 2000-do 2500 km mesecno.

 

2000-2500km * 12 = 25 000-30 000 km godisnje
meni ovo deluje za novi auto ako gledas ulozeno/dobijeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja napisao šta mu treba, nema zbunješke

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da imam 10k evra odakle mi! Nisam ja blesav, znam sta valja, novo je novo ali odakle rođaci. I ovo je pola kesh pola kreda tako da... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, virke said:

Moze da preporuci neki auto za 4000 mozda 4500e?

Prelazim oko 2000-do 2500 km mesecno.

Izbegao bih dizela zbog mogucih skupih kvarova. Jurim grande punta 1.4 benzin(ugradio bi plin) ili fabricki metan-plin ali ponuda je poprilicno losa. Dizela 1.3mj ima koliko hoces ali...

Takodje gledam fieste mk6, 1.4 benzin.

Preporuka za nesto drugo?

 

Možda GP 1,3 ali 6b ? mislim verovatno bi ti i 1,3 mjet 5b radio posao vrlo dobro, a mali ja dobar i živahan i posve zahvalan za održavanje obzirom da ima lanac. Samo dobar da naleti i vredi razmisliti. U principu će ti on malo bolje vući od 1,2- 1,4 klot atmo uzbrdo i pri startovima jer je dizel malo živahniji i uzbrdo se neće toliko "drati". 1,4 je odličan izbor ako ćeš gas. To su provereni agregati i lagani za održavanje. E sad, imaj na umu cenu ugradnje plina, atesta i slično ako planiraš sam ugrađivati na auto koji to nema ugrađeno, kao i da imaš iole pošten rezervoar tipa 40-50L a ne točak bocu ako juriš ekonomičnost. 

 

Sastavi računicu pa vidi da li ti se na kraju isplati dizelku uzeti i voziti se za cenu ugradnje i atesta plina ili uzeti neki sa već ugrađenim plinom i po mogućstvu svežim atestom o servisom da ne moraš reatest raditi uskoro. JA bih u prvoj varijanti uzeo dizelku i sit se navozao za razliku.

 

Ako gledaš iole veću klasu, benzinski atmo u Bravu će ti isto vršiti posao, ali je malo trom za tu težinu i karoseriju, te mu ni plin neće mnogo pomoći sa ekonomičnošću. Grande Punto mislim da ti je odlična varijanta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A GP 1.9mjet 130ks, koji je nažalost samo sa dvoje vrata? Ima 130ks fabrički, bolju opremu i enterijer od običnih GP. Verovatno ima i bolje vešanje i kočnice. 

Inače, taj lanac na 1.3mjet i nije prednost, kada se prevede u pare i pouzdanost. Naravno da nije večan, to prevaranti preprodavci i prodavci ističu kao prednost, kao ima lanac, znači nema velikog servisa. 

Nemojte pogrešno da me shvatite, nisam klinac, imam 43 godine, i shvatio sam da su ti kilavi motori tipa 1.3mjet čisto gubljenje živaca, i da je ušteda diskutabilna. 

Recimo, Fiat Idea 1.3mjet od 70ks mi prosečno troši 6,3l/100km, a Golf 5 2.0TDi 140ks troši 7,5l/100km. Ako nemam za taj litar i kusur razlike u gorivu i 10.000 dinara skuplju registraciju bolje da ne vozim auto. 

Ko hoće da se vozi za jako male pare najbolje da uzme Punto 1.2 na plin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim, ako nam mozes pojasniti za sta ti konkretno treba auto i kojeg su ti tipa relacije ? Ako ti je nepohodno da non stop pakujes nesto ili cesto putujes sa nekim (tipa poslovno i slicno) onda bilo sta sa 3 vrata batali. Ako ti se mesecnica u 70% slucajeva vrti po nekim usponima, cukama, a ostalo ravno, onda sto kaze kolega bolje gledati 1.9 120ks. Elasticniji motor i svakako ce uzbrdo bolje ici i manje se naprezati od svih navedenih, samim tim imanju potrosnju imati.

Takodje, ako juris sturu ekonomicnost, pazari si 500L/GP/puntaju 1.4/1.2 atmo i stavi mu plin i uzivaj. Malo je diskutabilno sta bi ti trazio, ali u sustini sve se vrti oko 1.2-1.4 + plin i 1.9 dizelke,.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim gp 1.3 90ks

Prešao sam sa njim skoro 30 000km, od popravki na njemu sam radio homokineticki i male servise. Veliki servis na 200 000 (može i vise),uskoro ga radim i cena će biti oko 240eura. A potrošnja po gradu 5 do 5.3l, na otvorenom 3.7 do 4.2l

Sa punim rezervoarom  1000-1200km

Nadam se da sam pomogao barem malo, sa ličnim iskustvom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 30000km godišnje uračunaj troškove malih servisa, barem dva mala godišnje ili tri, jedan veliki na dve godine i set guma na dve godine.
Ja bih gledao po tom pitanju da prođem što jeftinije. Što jeftiniji za održavanje.

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisanu kilometrazu prelazim na relaciju Pancevo Bg jer tamo radim. S obzirom da idem obilaznicom preko Pupinovog mosta moze se reci da je 80% voznje na otvorenom a brzina 60-90km/h zbog ogranicenja brzine i cestih patrola milicije :( Trennutno je tako ali mzoda promenim firmu pa bude gore ili losije po pitanju kilometraze :D

Imam i cerkicu od 17meseci pa ne bih uzimao auto sa 3 vrata.

Moj problem je sto ne znam koji bi auto kupio :) Trenutno vozim Punta 1, 1.2 16v i koji god auto da sednem posle njega je kao da sam u spejs satlu da se ne lazemo. Sa te strane mi je svejedno koji je auto u pitanju :)

Zanima me auto koji je pouzdan, jeftin za odrzavanje i da ne trosi mnogo ( znam znam sta cete reci ali....)

Zbog svega gore napisanog nekako se izbor sveo na GP, Polovnih delova ima gde hoces, nije komplikovan auto za odrzavanje itd.

Isao bi max do 1.6 kubika zbog registracije i bas ne bih dizela zbog mogucih skupih kvarova ali s obzirom na ponudu poceo sam da gledam 1.3 GP bez plivajeg onako stidljivo jer je ponuda MNOGO u odnosu na benzince.

Gledao sam odprilike 2007-2011 godiste.

Po meni,super bi mi legao GP na metan ali nema ih mnogo i ponuda je poprilicno losa. Pojavi se poneki koji deluje ok na slikama ali uglavnom to bude Cacak, Kraljevo i sl a malo mi je problem da se ogranizujem i odem nabrzaka. ja ne mogu zbog posla, drugi ne mogui kad ja mogu itd :)

Sto se para tice 4000e mi je neka moja zamisljena granica i 500 za registraciju i servis pa posle polako, jedno po jedno. Mozda bih dao za auto 4500 pa da se snadjem ostale troskove ali to onda mora da bude bas bas dobar auto :) 

Moj cilj je smanjiti tenutnu potrosnju goriva od nekih 20 000rsd na sto manje (sve ispod 10k bi bilo premija) :D i kupiti bolji auto od trenutnog sto i nije tako tesko :)

19 hours ago, srdjos said:

 

2000-2500km * 12 = 25 000-30 000 km godisnje
meni ovo deluje za novi auto ako gledas ulozeno/dobijeno

Apsolutno sam uvek za novo ali odakle lova za to planinarenje? :)

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi BAS mnogo para da iskesiram odjednom. Nemam toliko.

Vise sam za ovako nesto

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14463113/fiat-evo-14

Ovaj se punto juce pojavio a iskren da budem ovakvog prvi put vidim. Mislim na opremu. Taj mi je tu blizu pa cu da odem da ga vidim za vikend najverovatnije. Mislim da je 2009 godiste ali videcu jos.

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par godina razlike uvezen ,a ne kupljen kod nas ,pa onda i nije povoljniji.Još skoro 100 k razlike

Idi ti da vidiš onog skupljeg sa para koliko imaš pa onda posle ponude odluči

Edited by jevta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zašto predlažete te kornjače od 77ks. Njegov sadašnji punto 1.2 16v je raketa za tog GP. 

Meni bi u njegovom slučaju najbolje rešenje bio GP 1.4 16v na TNG. Vozilo ih je dosta ljudi sa foruma, a takođe taj motor je išao u gomilu drugih modela. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naglasak je na jednostavnosti. Ima i alfi 147 za te pare...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, pa taj atmo motor 1.4 16v je maksimalno jednostavan, i radi na plin bez problema. 

Inače, nevezano za muke virketa oko izbora auta, moje dosadašnje iskustvo sa polovnim kantama je takvo da sam imao problema sa svim drugim sem sa motorom (izuzimajući ozloglašeni 1.9D u Škodi Feliciji). 

- Bravo 1.9JTD - nikakav problem sa motorom. 

- Idea 1.3mjet takođe 

- Golf 5 2.0TDi - da ne ureknem, za sada sve ok, ne dižem haubu, prešao sam samo 3000 i kusur kilometara, jer sam pred novu godinu slomio nogu. 

Hoću reći, ako se kupi auto sa motorom koji se u praksi pokazao kao dobar, i ako je dobar primerak, neće biti problema sa samim motorom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, neshtry said:

Naglasak je na jednostavnosti. Ima i alfi 147 za te pare...

Ima. :)

1,9Mjet 2007/2006 (pala na homologaciji jer je proizvedena 20.12.2006) a motor sa 150ks i 6 brzina. Kilometraza za neverovati ispod 200k km tacnije 168k. Ko hoce da proverava dobije targu. 

 

18832C6C-2E46-41B5-B9EA-40701E6530FB.jpeg2B7F6F5F-C72B-4BC0-8DE3-8675388ACD4E.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...