neshtry 14854 Posted May 7, 2019 Evo jedan zanimljiv, po ceni Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted May 7, 2019 Drugari...sve je receno u ovoj slici za sve nas na forumu kada trazimo novog cetvorotockasa...Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted May 8, 2019 hehe otprilike koliko god ulagao, na kraju ces ga prodati jeftinije i moraces cenu dole, tako nam je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted May 23, 2019 Megane Grand Coupe Zen benzinac 115ks Kakav je auto? Mane/prednosti? Kakva mu je potrosnja po gradu? Fabrika kaze 8.5, e sad koliko laze.. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 23, 2019 Curin ujak vozi to. Njemu je prosek oko 8.5 a ima i dosta otvorenog, ne mogu da kazem u kojem odnosu. Motor, po meni, malo slab i lenj za tu karoseriju, ali odradjuje posao... Jednostavan za odrzavanje, bez nekih mana. Tih, udoban, ja sam bio fasciniran udobnoscu tog auta (uzmi u obzir da sam neko ko je konstantno vozio tvrdje aute, glasnije aute)... 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 23, 2019 Gde me nadje . Da ovo malo izvozam, pa vec polako pratim i Megane Mk4, doduse Hatch. Stidljivo se pojavljuje i kao polovnjak jer je startovao 2016. Po trenutnim cenama, za neki standardni Megane doplata bi mi bila 5+ soma. Da jos malo legne sa cifrom i omasovi se, pa ce se za tu doplatu uzimati i neki napucaniji. A otkako sam ga u komsiluku provozao u GT varijanti, djavo mi ne da mira ... U stvari, ne znam da li gledas za sebe, nov/polovan, ja pisem iz svog ugla stanja polovnjaka... Generalno udoban i tih auto. Mislim da je taj 1.6 motor SCe ili tako nesto... Atmo, otprilike slicna prica kao i 1.4 na Tipu - nije stedisa, nema neke performanse, jedina prednost je jednostavnost. Ako po gradu fabrika specificira "svojih" skoro 9l, onda ti je sve jasno. Za moj ukus, ne bih se uopste razmisljao da uzmem turbaka. Sa pocetka produkcije postoji 1.2 TCe 130, a za Hatch i slabija 100 varijanta. Mislim da su od 2018. krenuli i noviji 1.3 TCe, za mene je prava merka 140, a postoji i 115 i 160. Pricam o "putnim" varijantama, ima i jacih. Dodatno, sedan za koji pitas je poprilicno veliki auto za klasu, ima preko 4.6 m i 30 cm je duzi od Hatch-a. 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 23, 2019 Cccc. , sta ti decko radis..Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted May 23, 2019 Prijatelji treba da dobiju preko firme nov Megane pa rekoh da se malo raspitam o autu Gledao sam malo testove, nesto nije bas prostran pozadi, dolazi im u finoj opremi: alu 16, parking senzori, led svetla, digitalna klima, onaj veliki ekran na tabli, zatamnjena stakla, senzori za kisu i svetla.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 23, 2019 (edited) Pa si resio nas da aktiviras i zaje*avas kao da ti kupujes ... 1 hour ago, MS PK said: Cccc. , sta ti decko radis.. Bez zezanja - sta bi ti preporucio kao alternativu za sledeci polovni hatch, u narodnom Compact segmentu? Zabari pr*nuli u cabar (Fiat i Lancia, Giuliettu sam gledao u ovoj iteraciji). Od Nemaca i "Nemaca" me radi jedino neki nasvirani Leon. U klasi su jos Focus i Astra, dok su zadnji 308 i C4 dizajnom nedinamicni i umrtvljeni za moj ukus. I ostaju ti Korejanci (koji su mi nekako jedino logicni kao novi) i Japanci (od kojih mi je odlicna i "najevropskija" Mazda 3). To je opet samo moje vidjenje i ukus. Bukvalno identicnog Rendzu sam imao priliku da provozam i meni se po svemu svideo (OK su mi i standardne varijante, uopste se ne bih bunio): @Danilo1 Ponekad bacim pogled i na nase vloggere/bloggere za neki model koji me zanima... Evo ovde su se Petrolheadsi zezali sa Megane Mk4, doduse Hatch i 1.2 TCe, pa mozes da vidis poprilicno detalja. Dizelasi im najcesce idu od 90-130 KS. Edited May 23, 2019 by Ivan 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 23, 2019 Golf, A3,Leon, Astra.. nesto od tih normalnih Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 23, 2019 Eto vidis, slazemo se oko Leona ... I Megane . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted May 23, 2019 @Ivan Pa pitah za savet, da li da uzimaju ili ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted May 23, 2019 (edited) Kod Megana ne mogu da svarim ovu abominaciju u sred table, pa ne znam... Ako urade update enterijera da bude kao klio za 2019-u onda mozda moze da prodje... Edit: Coveku koji je ovo zamenio sa ovim treba dati Nobelovu nagradu Edited May 23, 2019 by shomispc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 23, 2019 Eto ti , a meni je bilo kakva varijanta integrisane i malo nize postavljene multimedije mnogo lepsa, nego ovi nakalemljeni tableti na vr' instrument table. Em svi lice jedni na druge, em kao da si ga nasadio tu, em nikakve dizajnerske fore da se to lepo uklopi u tablu. Apsolutno se slazem da je onaj donji deo oko potenciometara mnogo lepse resen na novijem vozilu. 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted May 23, 2019 Ne volim ni ja brate što štrče, to mi je baš ono "Nemamo para za dizajnera, daj zalepi ga na sred", ali ovi su uzeli tablet koji štrči i samo su ga spustili malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14854 Posted May 23, 2019 @IvanE tu moram da pohvalim Ranault, da su te "tablete" lepo rešili, bar tamo gde sam ih ja video... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 23, 2019 (edited) 2 hours ago, Ivan said: Bukvalno identicnog Rendzu sam imao priliku da provozam i meni se po svemu svideo (OK su mi i standardne varijante, uopste se ne bih bunio): De napisi koju o tom vozilu, specificno o motoru, kako ide novi 1.3 tce (ili si vozio 1.2 tce?) ? U poredjenju sa tvojim recimo? Kakav je upravljac na Meganu 4? Jel ima nesto zivota u njemu? Meni se vizuelno megan 4 ubedljivo najvise dopada estetski u toj klasi (prvi sledeci mi je focus 4, samo izes ta njihova tri cilindra), ali generalno resho nije moj fah bas Mekano, ljuljavo... Mada ako me umore opruge i auspuh, odo ja u penzionere kod sledeceg Edited May 23, 2019 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted May 23, 2019 Daj te opruge i nastavke ovamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 23, 2019 3 hours ago, horvat said: Mada ako me umore opruge i auspuh, odo ja u penzionere kod sledeceg Moja varijanta eto vidis sta sad vozim... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6005 Posted May 23, 2019 Ufff nikako se ne bih složio sa Ivanom... Probao sam Megan pre dve godine i njaaa nije mi leg'o. Bio je srednji paket, mislim intense, bez onog odvratnog tableta, 1.2 od 130ks... Ko mrtav konj! Auto imao manje od 5000 pripalo mu vozačevo sedište i još ponešto od plastike. Instrumenti malo manje odvratni nego na "starom" Cliu... U sedištima nikako nisam mogao da se namestim... Vratio sam se opet nakon kupovine Toyote i zagledao ga opet pažljivo i ostao je utisak da nisam pogrešio sa Aurisom! Ono što bih ja izabrao u ovoj klasi, bar po dizajnu, posebno enterijera, je KIA Ceed, posebno ako snize cenu turbo benzincima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 23, 2019 5 hours ago, horvat said: De napisi koju o tom vozilu, specificno o motoru, kako ide novi 1.3 tce (ili si vozio 1.2 tce?) ? U poredjenju sa tvojim recimo? Kakav je upravljac na Meganu 4? Mozda ja imam malo drugaciji utisak, posto je ovaj bio malo ozbiljnija zverka , 1.6 TCe sa 205 KS i 280Nm, 7 stepeni EDC menjac sa samaraljkama na volanu... Dosta ozbiljniji auto nego prethodni GT u Mk3 varijanti koji je bio vise sminka. Vesanje jeste tvrdje, ali opet lepo kupi sitne neravnine. Upravljac je direktniji (nisam siguran, ali mislim 2.3 kruga), 3 moda voznje (Comfort, Normal, Sport). Prilicno sportskih detalja - alkantra kadice, alu pedale, difuzori, 18'' felne, tamna stakla, onda LED svetla... Ali taj auto i kosta, pitanje je koliko ce biti i kao polovnjak, meni su i standardne verzije OK. Da, ima i sistem 4Control za kontrolu zakretanja zadnjih tockova (po gradu suprotno od prednjih za lakse manevrisanje, preko 80 km/h u smeru prednjih za vecu stabilnost). 1.2 TCe 130 bi bio otprilike uporediv sa T-Jet 120. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 23, 2019 (edited) Mada Megane 4 sa 1.2 tce 130 ks ubrzava do 100 za citavih 1.2 sekunde sporije od npr moje Alfe sa T-Jet 120 ks: https://www.auto-data.net/en/renault-megane-iv-1.2-energy-tce-130hp-22554 https://www.auto-data.net/en/alfa-romeo-giulietta-type-940-1.4-tb-120hp-start-stop-16764 Ne smatram da podaci do 100 govore celu sliku, ali 1.2 sek je bas velika razlika Tek 1.3 tce 140 ks ima slicno ubrzanje do 100 (i malo vecu max brzinu) : https://www.auto-data.net/en/renault-megane-iv-1.3-tce-140hp-fap-35487 Tako da, ispod tog, ne bih mogao da razmatram Megana Edited May 23, 2019 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted May 24, 2019 (edited) Na papiru jeste tako sto se tice performansi, ali ima i manju potrosnju (sa cim T-Jet bas i ne moze da se pohvali, pogotovo u gradu). E, sad, ovi novi 1.3 su poslednje generacije, krenuli su od 2018. Nesto slicno kao i Fiat sa svojim FireFly T3 i T4 (1.0 i 1.3). Kako su nas ubacili u brazdu sa propisima, mislim da su generalno verzije 130-150 konjica, turbo naravno, sasvim pristojne za tu tezinu auta i nase uslove saobracaja. Edited May 24, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 24, 2019 7 minutes ago, Ivan said: Na papiru jeste tako sto se tice performansi, ali ima i manju potrosnju (sa cim T-Jet bas i ne moze da se pohvali, pogotovo u gradu). http://vrelegume.rs/renault-megane-1-3-tce-140-intense/ "Tim bolje, uz pomoć Stop&Start sistema, uspevam da potrošnju održim na nekih 8-8,5 litara, što je veoma dobar prosek za pariske uslove. Tek u “ljutim” špicevima penje se na 10-11 litara što je i dalje odličan podatak u poređenju sa trocilindarskim agregatima konkurenata." <--- Ovo je otprilike opis moje potrosnje (doduse ne po Parizu, i bez S&S)... Upitna je ta potrosnja malo...ali verujem da trosi malo manje, francuzi su uvek nekako bili ekonomicni izbor u klasi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14854 Posted May 24, 2019 0.9tce na kliu nije preterano štednjivPoslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites