Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Naljutismo Nidzu... :)
niko nije kudio tvoju Cromu, naprotiv, svi mi ti želimo da je voziš uz osmeh, da te sto manje košta po km i da je se otarasis kad ti budeš hteo a ne ona ;)
Meni je bilo čudno da DPF odlazi na tako nekoj kilometrazi, uz konstataciju kakvo je stanje na mom TDI-u za DPF...
No, kao sto Ivan kaže, ima tema i za to pa da ne idemo dalje u Off...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej ljudi, srecni praznici svima koji slaviste.

 

NIsam bio par dana pri kompu, jer mi je posao na kompu, pa sam praznike iskoristio da odmorim od istog. Hvala za savete oko ulja, ali nisam jos nikakav servis radio. Uskoro cu.


Najpre, @voodoons pogresno si razumeo, nisam se uopste naljutio, stavise zahvalih se svim ljudima na pomoci, samo sam odgovorio razumno da pri kupovini polovnjaka nije sve idealno. A i na neka pitanja, koliko je vlasnik vozio u visokim obratajima, da li je skinuo dpf jer ga je smarao, jer nije znao da ovaj treba da se regenerise ili ko zna zbog cega, da li zna da vozi pa nije smorio kvacilo odmaranjem noge na njemu, nemamo odgovore, pa ni ja. Gledamo stanje auta ukupno i slusamo majstora, eventualno limara, pa kako nam zapadne. I vrsimo neke provere, pa opet sta nam one kaze pokusamo da verujemo.

 

Evo, ja sam s ovom Cromom, a nista nisam pipnuo sem sto sam stavio letnje gume nove, koje su biiip, pa cu ih reklamirati btw, presao vec 500 km od onog dana, sto autoput, sto grad, sto magistrala, namerno nisam radio nikakav servis, da izvozam auto i vidim zapravo sta sve mora da se radi, i auto zaista lepo fercera. Usput, cuo sam se opet s vlasnikom (pominjao sam vec), i znam sada dosta o istoriji auta, prava je km. Nije dirana. Oni su bili prvi vlasnici, tacnije on, pa je djirala zena, a nakon razvoda auto je vozen po gradu cesce i tu je dpf stradao, na kraju je ugasen. Za sada sve to radi svako dugme, auto nema dima ni kad se potopi gaz do poda na leru, a dizel je jelte, lepo linerarno ubrzava, ne duva nigde. Ako me nesto plasi, za negde ubuduce, jeste zamajac, jer ovako tezak auto opterecuje te delove i menjac, ali koliko sam proverio u mom primerku nije M32 ozloglaseni. I grejac je otisao. Blue and me, parking senzori, sve funkcije, te dzidzabidze sve to radi skroz lepo. Stigao je na dobrim zimskim Continentalkama, 17-cama, i Alu felnama. 

 

Nadam se da ce tako i ostati, jedino to mozemo zar ne.

 

Pozdrav svima i hvala jos jednom svima na iskrenom misljenju, cimanju, pomoci. Pa da ostavimo temu za neke nove kupce :)

 

Jedino sto me nervira, resetovao sam potrosnju i merio nanovo, na ovih od reseta 130 km predjenih, a tu je bilo i magistrale i grada, prosecna je kaze board 6.1 litara, medjutim meni po nekom osecaju tocenja trosi nekako vise, pa i preko sedam. Ocigledno board u Cromi ozbiljnije laze ...

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alfini0507 Nisu, izgleda su Crome koje su proizvedene od 2010 godine, lisene tih m32 menjaca. 

 

Bas smo kolega @Ivan i ja nesto gledali, ovlas u Eperu i ispada da je m88 menjac koji je tada koriscen, no sada ne mogu da nadjem aktivan eper link, pa da proverim.

 

Mislim da su Crome pre neke 2008. godine imale i te, koliko citam na forumu, "ozloglasene" m32 menjace i jos neki u opticaju koji je bas bio Fiatov, a koji je pravio manje problema, nego ovaj GM/ov.

 

Moja je 2010 sa 8v i proizvedena je cini mi se polovinom te iste godine.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

M32 je valjda samo pet brzina, i isao je u Brava 1.9 8v. Ne znam sto uopste dizete frku oko tog menjaca, ja ga imam, i skakuce kao na yt klipovima, ali sve radi bez neke muke... Osim po velikom minusu u prvu, dok se ne zagreje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alfini0507 Goran moze sigurno :) Mada, eper takodje moze kataloski da pokaze sta se i kad ugradjivalo.

 

@shomispc hehe nismo mi digli famu....stavise, verovatno je masa ljude zaobisla bilo kakav problem s tim menjacem, ali eto stvorila se fama.

 

Svakako, proveravao sam kataloski zato i rekoh da sumnjam da je taj menjac cak i u Bravo kasnije isao. Cini mi se da je on "masovnije" ugradjivan tu do neke 2008. godine, ali verovatno ima onih koji imaju pouzdanije podatke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imate li neku preporuku za manji gradski auto do 3000e? Pretezno ce ga zenska osoba voziti pa treba da bude sto jednostavniji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14346905/fiat-punto-13-jtd-dynamic
Moja preporuka je u ovom fazonu.Punto 2b ristajl dizel 1.3 multijet ili 1.2 8v sa plinom, za grad0284d6116e8dff09c5b480eb00daf317.jpg

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolji je stariji punto jer nema ni komplikovano kvačilo ni dpf, limarija se lako sređuje itd

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Malo lepsi :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

 

2 hours ago, Danilo1 said:

E da, obavezno da ima 4 vrata.. 

Obican Punto je malo ruzan, ne znam kakav je Evo u odnosu na GP: 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13470632/fiat-evo-13-mjet

Ova cena za ovo godiste je toliko sumnjiva da prosto boli.BTW ovo godiste ide i do 4700e,e sad ko je tu lud,stvarno ne znam.Veliki je raspon cena u oglasima za isto godiste i za slicnu opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za zensko Pug 107, 206, Yaris kao izmisljeno. :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je najpribliznije tome. Moze lepo glavu da izbaci napolje kad se ukljucuje posto se retrovizori i onako ne koriste. :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niva,

Punto mk2b je za žensko 200% pogodak,branik polovan 2500-3000rsd,vrata polovna u boji 50 jura, 1.3mjet super motor, moderan svi ga majstori poznaju, delova ima svuda.

Komforan u kabini, razne opcije podešavanja sedišta i volana...

Drugo,sveži su, pravljeni i kod nas, nisu 400k km ko ovi pugovi, vw, škoda iz uvoza...

Yaris i Suzuki su skupi za održavanje, ovo redovno... Mada se i ne kvare...

 

 

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...