Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Dule hvala ti, ok to su neki posebni momenti, no mozda ce nekom biti zanimljivo.

 

Iskreno, o cemu se radilo, otisao sam na jedan plac Croma mi se jako svidela, delovala je super, 2008., 150 ks, i nista krenem kuci, jer mi je bilo sumnjivo sto je auto prema proveri koju smo sproveli stajao u IT citavih godinu dana, takodje i neke druge stvari, je rje tu servis u sklopu placa itd. Cena je niza, pitanje je koliko je placena tamo. Dakle, okruglo 12 meseci. Nije vozena, navodno je konfiskovana zbog neplacenog kredita pa prodata placu, kolkiko sam razumeo, ali opet Croma u full kozi, sa svim zajebancijama od opreme je stajala 12 meseci negde tamo i vise verovatno. Svakako covek je bio korektan do momenta, kada sam mu ponudio sledece, na njegovo navaljivanje da kupim, da je auto savrsen, da nema boljeg, da necu naci bolje. Oce da prodam vidim, znam sebe ne volim to iako imam nameru da kupim, trazim auto (Sledeci pik je bio beli pezo 308 u ns). Pitam coveka je l garantujes za auto (plac je u pitanju), "da brate auto je ubica", ja kazem, ok druze, postujem, evo ovako cemo: daj mi garanciju pismenu 12 meseci na motor, menjac + usisnu ako bude trebalo da se resi u njhovom servisu (ruke ih ne kostaju), a ja ti auto ne placam 3.500 nego 4.000, dakle dajem ti 500 evra plus :) ako to das pismeno.

 

Zasto sam to uradio?

 

To je stara psiholoska fora, iznenadna ponuda koje se ne odbija, gde se u stvari vidi koliko prodavac stoji iza svojih reci i svoje robe. Prodavcu ponudis vise, jer je navikao na manje, time sam ga vec usinuo, al sam mu trazio garanciju i videces kakva je roba. Tip je naravno ispao teski saner, a kasnije je cak i vredjao, u smislu kako on trazi 5.000 evra da bi dao garanciju, i kako jedino tad moze, budala, kako su drugi placevi biiip itd, kako je sad ne bi meni ni prodao, onako potpuno nebitan lik. Doduse, ja ga jesam zezao namerno, kasnije, jer smo provalili da je komsiji prodao krsa i ispao nefer pre jedno pola godine, i onda smo ga tovarili, drugar i ja porukama :) za logicnu stvar ako garantujes za auto, navalentan si, a prodajes ga po nekoj ceni, kako da ti ja verujem ako ja ocu da platim vise, a ti ne smes da das pismenu garanciju ni kad platim vise, a gotovo te pokrivam za generalku na motoru itd.

 

No, problem je nasih placeva sto 99 vozila dolazi na kamionu, nepregledano, kupuju se na fotku, sve znate, i na izgled na fotkama. U toj prici, nisu jedino nesto skuplji automobili, gde se gadja neka klijentela, ali ovo od 6.000 pa nadole sve se tako mahom prodaje bez gotovo ikakve ozbiljnije provere. Cast izuzecima, ali 90 odsto placeva je tako. Nemaju pojma sta nude.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Nidza Savin said:

u smislu kako on trazi 5.000 evra da bi dao garanciju, i kako jedino tad moze

Ovo sam negde i procitao ovde na forumu...

Ima neka tema o tome, tipa da se ne isplati ljudima koji uvoze automobile da daju i garanciju za iste iako su skroz full, skoro novi, pouzdani, sve izmenjano... Samo sipaj i vozi ;) 

 

Svaka cast na ideji, i realno da je pristao, sto ne bi uzeo takav auto?! Istina je da ne zna ni on sta prodaje i nije siguran u isti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovicupravo tako! :)

 

Zamisli sad ti i ja prodajemo auto. Za taj auto generalna kosta 500 evra, i dodje neko da kupi, i kaze nam ajd garantuj mi za motor narednih godinu dana platim ti 500 e plus na tvoju cenu, pa ako ista znam o autui, i ako auto nije kanta, ne da cu prihvatiti, zasto zato sto ako je auto ok, nema neke felere, i ako ga detaljno proverim, recimo cak i da sam fiziki lice, pa platim dijagnostiku 2.000 + merenje kompresije 3.000 recimo, to je ispod 40 evra. da promenim ulje + i filtere, ostace mi 400 evra suve zarade neocekicane + svejedno planirane zarade. A ako bas nesto zvekne, pa 500 evra ce to pokriti ili tih 400, a ako auto nije krs za njega tih pisljivih 12.000 km garancije nije nista. Ali nije stvar u tome sto je to neka matematika, nego u psihologiji prodavca, auto je ful, druze nema da brines, ok evo ti vise para, daj garanciju, e onda krece pa ne mogu, pa ne ide to tako. Ako ne pristaje za 500 eura da garantuje makar za motor i menjac, nek se tera u biiip.

 

I super je fora, zato sto je bilo placeva koji su na to bezali, a bilo je pametnih koji su rekli odma moze. Nazalost, nemamo svi uvek luft da ponidimo te dodatne pare i da tu hvatamo caku, ja sam sad ostavio lufta, jer sam isao logikom, mladji auto tri godine vise kosta (recimo 2013 308 ili tako nesto, Croma je izlazno 2010), alil ne mora biti bolji, trazim primerak, nemam ograde, ne patim od bedza, iako volem talijansko, tu razliku mogao sam koristiti za ovakav prsiholoski trik da odma elemenisem prodavce. jer sam mogao da manipulisem sa budzetom. Recimo, jedan plac u BGD je odma rekao nema frke, dobices na 20.000 km hehe

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2019 at 1:53 PM, MS PK said:

Dule, nisi li prodao skoro neki X3 u Prokuplje?

Aha. 

Htedoh da ga oglasim ovde na forumu i ne stigoh koliko se brzo prodao. 

Prelep primerak i dobar sto je najvaznije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2019 at 2:57 PM, Nidza Savin said:
Recimo, jedan plac u BGD je odma rekao nema frke, dobices na 20.000 km hehe

Slobodno reci koji je taj plac.
Btw, super fora, svaka cast!
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, taj Duletov BMW je stvarno bio mnogo dobar, jedan drugar ga je smekao, koji se navozao bas BMW-a i kaze da je bio stvarno jako dobar. Nije reklama za njegova vozila, nego za konkretni primerak, prosto tako je.

 

@djomlapa ako insistiras reci cu, nema frke, ako nije protiv pravila foruma, moje pozitivno iskustvo je, u smislu da ipak nisu tolika stoka, i ozbiljni su placevi: u bgd> Imperial, zaista znaju da imaju ok vozilo po ok ceni i hoce da daju garanciju ako si ozbiljan kupac, cak na onu prvu cenu, takodje ovaj iz Nodike 011 ce ti na pocetnu cenu uvek dati pisanu garanciju makar na 12.000, ako spustas nece, no ne mora da znaci, sve je stvar trenutka i dogovora, da li vlasniku placa stoji dugo neki auto, da li mu treba nova tura, pa hoce sto brye sve da rasproda da mu ne stoji itd itd, ali to mu ga je neki nepisani princip. U NS sam imao posebno ok iskustvo sa Autodiv placem, u smislu da prodaju nesto skuplja vozila, ali zaista odlicna mahom i Caruso u NS su ok, ali nisu imali nista za mene.

 

Poenta je price, sem pojedinih placeva, vecina nakupaca nema pojma sta uzima sa kamiona i mahom svi skidaju km, bio sam tu kad je covek s placa kupovao sledecu turu, dobije fotku iz inostranstva, gleda fotku s vibera :) i pita kolegu, deluje ok ovaj, ovaj klimne glavom i pici se, uzima se na veliko, bude dobrih komada, ali u toj ceni, da bi italijan ili Turcin u Svabiji na velikim placevima prodali kontigent uzme se po smesnim cenama i neki neotkriveni biser ili cesce neopevani krs kako bi se zaokruzilo i potkusurilo, pa kosta dovati. Ipak, kupci su sve oprezniji, pregledi sve detaljniji, modeli sve vise poznati majstorima, pa su i placevi postali delom obazriviji, da nema vise toliko krpljena 5 automobila u jedan za prodaju i slicno, ali ima toga jos u nekoj meri. Ali skidanje km ima jako puno. Primera radi, drugar je nedavno autoplacu u bgd jedan auto dao u zamenu sa 290 000, posle smo ga gledali sa tricavih 130 000 u oglasu :) Kada je tako niska cena nekog auta na placu, znajte ili da je dosao iz zamene, prethodnom vlasniku je brutalno ubijena cena da bi ovaj primerak onda bio ispod cene i brzo se prodao dalje, jer se to tako placu isplati, ili da je upravo krsina kojoj je spustena km, koja je uzeta u paketu, na satu je magicnih 151.000 km jer su morali i sad hoce da je se otarase i malo zarade. Ili cak nekad samo da ode, makar samo povratii pare i zaradili 50 e vise. Ne znaci nuzno sve ovo, zato i kazem neotkriveni biser, jer se nekad zalomi i ok auto sa smanjenom cenom, koji je prosto uleteo u toj kombinaciji. Da ne govorim da se dosta auta uveze, pa se uzimaju na carini, ko sta pokupi, koga sta zalomi u toj turi. Ali to je vec sve manje vise poznato, ono sto nije poznato nama, jeste da prebrodimo tu psihologiju, da kad pitamo vlasnika placa je l sigurno tako kao sto kaze, da l autu nesto fali, da l ovo, da l ono, da razumemo da oni u 80 odsto slucajeva blage veze nemaju sta prodaju zapravo. Moj je savet, ako vas zanimaju odredjeni modeli, otidjite na poznate autoplaceve u IT ili DE, pogledajte u kojoj km je koja cena i raciunajte da to  moze ici tamo za nase nakupce i dole, ali to nam je neki reper. Na cenu tamo dodajte troskove carine, prevoza, + zarade vlasnika placa i otprilike cete znati koja je realna cena ovde automobila. Sustinski ako mislimo da Audi A 3 2007. ovde moze da kosta 4.500 3 a da nije ubio 300.000 grdno se varamo, nazalost.

 

Kada sam to shvatio da vlasnici placa blage veze nemaju sta prodaju, trazio sam onih 20 odsto upravo s onom forom dizanja uloga. I psiholoskim trikom. A na pare je svako lakom, 500 evrica nije sala u ocima prevaranata posebno, sem onaj koji zna da prodaje tesko biiip i da ne zna jasno ni da l bi mu tih 500 evra pomoglo da me ne zezne a i sebe ;)

 

Eto, ako sam nekom pomogao, drago mi je, a ja se svakako zahvaljujem svima koji su meni pomogli na ovom forumu.

 

Upravo zbog toga ga citam, pratim, a i predstavicu ako Bog da Cromu vec od sutra na ovom forumu, gde je za to mesto. Pozdrav svima! :)

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, napomena, onaj kolega koji je dao auto u zamenu sa 290.000 a mi ga gledali u oglasu sa 130.000 prelepih je inace bio benzinac, tako da se ubija i ona fama kako su eto benzinci sa pravom km. Sve se to skida. Neko manje neko vise, neko po stanju auta, oceni da li bi mogao da ga mune sa tristo 'iljada na jedno 200 ili, pak, 130. Surova realnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boris90 joj druze Borise, pa svi skidaju veruj mi. Znam jednog momka koji zivi od tog skidanja km, i ima puno posla :)

 

BUkvalno svi, ili vecina to rade, cak nekad to umesto njih obave Turci i Italijani jos tamo nazalost, pa oni vec kupe auto sa skinutom km.

 

Ovo konkretno je bio plac RS koji, iako ume da ima ok auta, eto za ovaj primerak sigurno znam da su skinuli. To opet ne znaci da to rade i na drugim, kazem kako se zalomi, zato je sve to macka u dzaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Nema me pod imenom jer 90% ljudi gleda kola a ne ko je prodavac. Zato imam paket gde mogu da okacim neku kolicinu automobila ali bez reklame koja mi i ne treba. 

Kad nadju neki auto dovoljno je u gornjem desnom uglu kliknuti na ostalu ponudu prodavca i izbaci sve oglase. 

Inace ja sam Audi A4 2011 prodao sa 267k km i nudio mi je neki momak iz Vrbasa korektan Pasat 1,9TDI 2006 u zamenu. Pregledam Pasat a ono holandjanin i izgledao je sasvim lepo i pristojno a isto tako je i palio i gasio jer mu je zamajac bio ok. Otvorim haubu i nadjem nalepnicu da je na 485k km radjen servis ali 2015 godine. Ja mu rekao pa ovaj moj Audi je momak naspram ovog Pasata kom je na satu bilo 280k km. I eto ga lep auto sa pola miliona koji sluzi super vlasnika. Pravilo je da nema pravila a stvar je prvenstveno u odrzavanju i ne treba toliko bas gledati kilometre koliko u auto i kako je sacuvan i odrzavan. 

Eto juce mi bio brat da mu zamenim sijalicu na Mondeu 2009 koji ima oko 360k km i nista se tu ne nazire da ce da popusti tako da nemoj neko da mi izvrce  ono sto sam napisao ali evo juce je stigao Golf 1,9TDI 2007 sa 184k km i zamajac melje. Auto je prelep i sacuvan ali zamajc i set kvacila mu ne ginu. Da je dosao sa 220k km to bi bilo zamenjeno i tu je potvrda price da je ponekad bolje uzeti auto sa nesto vise km jer ce se promeniti ono sto je bilo za zamenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nidza Savin said:

@Boris90 joj druze Borise, pa svi skidaju veruj mi. Znam jednog momka koji zivi od tog skidanja km, i ima puno posla :)

 

BUkvalno svi, ili vecina to rade, cak nekad to umesto njih obave Turci i Italijani jos tamo nazalost, pa oni vec kupe auto sa skinutom km.

 

Ovo konkretno je bio plac RS koji, iako ume da ima ok auta, eto za ovaj primerak sigurno znam da su skinuli. To opet ne znaci da to rade i na drugim, kazem kako se zalomi, zato je sve to macka u dzaku.

Znam ja da manje vise svi vracaju ali isto tako svaki put kada se pise neko iskustvo sa placa od majstora treba pisati ko su ti prevaranti..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2019 at 11:28 AM, Nidza Savin said:

...ubio sam je koliko sam mogao, po onom @neshaoct principu, jer sam znao koliko takva Croma moye da kosta s tom km preko i koliko vlasnik placa ima lufta jer je u startu stavio malo visu cenu da moze da se cenjka, a mi kao mislimo spustili smo :)

Nije to moj princip :D, ja sam samo ili ''naterao'' preprodavce da kažu i na Forumu ono što su govorili fonom, ili sam za veće iznose podsetio na njihovo ranije pisano po Forumu oko korekcija takvih (većih) cena.

Bitno je da se zna da se ne može dobiti ništa ako se ne traži. :thumbup: 

 

On 4/23/2019 at 5:56 PM, voodoons said:

Kako ti je sa tako malom km bio zapusen DPF pa skidan?

Pre jedno 4-5 godina, Walker je imao promotivnu turu po Evropi za njihove profesionalne kupce (servise i lance prodavnica delova). Kod nas je promocija bila na prostoru staze Autokomerca pored autoputa. Tu su bila parkirana dva velika šlepera ''transformersa'' kompanije Walker, tj. njihove prikolice se ustvari rasklope i budu kao dva velika objekta...nešto kao oni šleperi koje vidimo na TV-u, a koje koriste timovi F1. :) Ljubaznošću ljudi iz Euroauta nas par je pozvano da prisustvuje i iz prve ruke sazna dosta stvari o izduvnim sistemima, DPF-ovima.

 

Na toj prezentaciji je objašnjeno da se izduvni sistemi projektuju da traju oko 150.000 kilometara, odnosno da pokriju interval prvog velikog servisa. Posebno nam je napomenuto da se ''pripazimo'' kada budemo kupovali polovnjake godište 2012. i mlađe jer je kod njih to postalo uobičajeno...i da se tako pravi da nema druge nego zamene kompletnog sistema. Bilo je na promociji prisutno i majstora koji rade skidanje DPF-a, koji su se odmah nadovezali da će oni i dalje skidati DPF kao što se i sada radi. Odgovorili su da sve to oni znaju, da znaju kako se DPF masovno vade i to ne samo u SRB, nego i u Bugarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, ali da to kod ovih novijih automobila neće moći lagano da se uradi jer zbog potrebe zadovoljavanja sve strožijih i strožijih euro normi (a najveći teret za postizanje tih cifara je na izduvnom sistemu), oni postaju toliko komplikovani da neće moći auto da se startuje. Kao što sada imamo poseban komp za motor, poseban kao centralu vazdušnih jastuka, poseban body komp, tako i izduvni sistemi dobijaju svoj komp, tj. jedan problem više koji se mora zavarati da nekako radi iako više nema DPF-a.

Sve sam ovo pisao ranije, dobar deo sam sada samo iskopirao. :) 

 

Ok, oni su verovatno to sve (oko nemogućnosti da se auto ''prevari'' i da se zato mora kupovati drugi DPF komplet) rekli malo onako više ''katastrofično'' jer im je u interesu da se menjaju izduvni sistemi kad DPF počne da zeza, a ne da se ljudi ''snađu''. Tih 141k kilometara koje je pomenuo @Nidza Savin da mu ima nova Croma je onda taman negde kad i počne da zeza DPF. To ne znači da će svima na istoj kilometraži naravno, zavisi od uslova vožnje, goriva...ali generalno između 150k i 200k je realno očekivati da DPF počne da pravi problem...realno je jer ga tako i prave, toliko da potraje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala km obicno znaci i da je auto vozen na kracim ili kratkim relacijama sto direktno utice na vek auta a i tog biip prvo :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej ljudi, pozdrav svima. Al ste se raspisalii :P Prvo, da rascistimo, ne zato sto je moj automobil, sta mu fali ili ne fali to je neizbezno kod polovnjaka (uvek nesto fali, vozite i sami svoje pa znate, makar to bila sijalica, nosac motora ili vreme za menjanje diskova, balans stangle), nego inace, za polovnjake vrlo je nepotrebno, moze da dovede u zabludu, a i vrlo pausalno, iznositi ovakve  pausalne ocene. Pa da krenemo redom :)

Dakle, to sto je nekom automobilu skinut i ugasen DPF, moze biti iz milion razloga, i nikako ne nuzno jer je auto vozen iskljucivo po gradu. Dva, to sto se uopste skida DPF cesto je slucaj ne shvatanja, narocito kod vlasnika koji su ispocetka uzimali automobile sa DPF, upravo od tih 2010. + godina da auto mora da radi generaciju, tako su vlasnici, i vlasnice, vozili auto a da je DPF odlazio u prljanje, jer ljudi uopste nisu kontali da je regeneracija u toku i na posletku se desavalo da auto cak ode u safe mode, da je dpf skroz zapusen itd. O tome svemu imate masovnu pricu na forumima preko, upravo tih  godina. I onda je sledilo gasenje. Naravno, bilo bi ok da auto ima DPF, i ja bih to voleo, i voleo bih da uopste nije zapusen. Ali voleli biste i mi svi stosta, polovnjaci su veliki kompromis kupovine necega u cemu je neko vec prdeo i zuljao bulju vec xy kilometara. Ali, nazalost, sam Goran i majstori su mi rekli da im prakticno polovina automobila dolazi bez dpf i ljudi ih skidaju masovno. Ali ako uzmemo da su ljudima ovde na forumu odlazile letve volana, zamajci, turbine, kv acila, ovo, ono, da smo poluosovine placali nove po 15.000 za recimo lanciu neku, onda je racunica i da je DPF deo, inace kosta evo vidim 35.000 https://www.silux.rs/proizvodi/motor/izduvni-sistemi/dpf-filter/240582/dpf-filter-fiat-croma-05, sto znaci tacno dve poluosovine nove i frtalj. Odvratan trosak, tesko shit, kao i zamaja i reparacija turba, ali ako je nekome bas stalo, 300 evra i eto nov DPF. To je jedna strana price.

 

Da dodam, u firmi prethodnoj, automobili koji su vozeni tamo amo, imali su taj problem. Mislite da sluzbenik koji trci na sastanak razmislja da l se DPF regenerise, ne razmislja, gasi auto, i auto polako ali sigurno ne dobija potrebnu regeneraciju,a DPF polako i sigurno odlazi dodjavola. Nesto slicno desavalo se i privatnim licima i to ne samo u RS, nego i u DE (radio sma na relaciji Nemacka-Temisvar- Srbija 5 godina pa znam vrlo dobro situaciju i iskustva kolega).

 

Druga stvar, misliti da auto sa malom km jeste nuzno vozen u gradu jes isto tako nonsens, kao i misliti da ako kupite auto sa velikom km jeste vozen iskljucivo po gradu, a i slicno tome da ako kupite auto sa dpf da je automatski dobar. Kod polovnjaka nema pravila i ja se nicemu ne nadam, pa ako me usere super. Ono sto sam mogao jeste detaljna provera auta, to smo i ucinili. U prilog, imam u sirem krugu drugara, cija zena vozi Qashqai toliko malo da joj niko nece verovati kada ga budu prodavali, naprosto mislice da laze, jer je 1. dizel 2. za 10 godina je presla 80.000. Zasto, zato sto je auto prvobitno namenjen za cesta putovanja za bgd (tada je radila na relaciji bgd ns), a potom nakon pola godine dobija ponudu za ns, i auto se vise ni ne vozi do posla tamo amo i eto.

 

E sada poslednje, ja sam vrlo covek koji ne voli da trci pred rudu. Obazriv sam, nije mi ovo prvi auti, kupovao sam i vozio i skuplje i jeftinije. Zalomile su mi kante, super primerci, primerci koji su inicijalno imali probelam, a potom sam ih terao 100.000 bez stuca. Odrzavao sam ih besprekorno, pa su me zezali, a neke sam vostio bez milosti pa su bili nepoderivi. Auto smo proverili kod Gorana pre kupovine, majstori rekose, da je trap ko pracka, da su kocnice zrele da se trose jos sigurno na desetine iljada, da mehanicki auto deluje stvarno dobro i limarijski, i onda kao manu naveli dpf koji je skinut i to u slucaju da nije dobro ugasen, ako je dobro ugasen i to je ok, sem ako tehnicki bude zezao. Ali ako bude, kupicu nov dpf i to je to. Sranja se desavaju. Takodje, obd je ocitan, kao i proverene table, na poslednjem tehnickom u IT je inala stvarno toliko km. Ja ne mislim da je to prednost niti mana, prednost je samo to da auto bude ui sto bolje stanju. KM me ne zanima toliko presudno. Sta mi vredi auto sa 80 ako je kanta? :) A imate takvih zilion.

 

E sada, juce sam preuzeo Cromu, vozio sam je auto putem BGD NS, u svim rezimima, stajao posmatrao motor, gledao da l duva na meracu, stiskao je u leru, dim nije izbacila, stiskao je do 160 linerarno ubrzava ne trese, dim nije pustila, kolega me je pratio iza. pa potom do ZR-a da je izvozam maksimalno pa potom po gradu isto tamte amte. Svako dugme radi,

patosnice su originalne, svaki podizac radi, rucka menjaca, koza, naslon, bukvalno sto bi rekli neki kao novi. Cak i ona dugmad za svetla i parking senzor levo od volana nisu nabubrena, nego je sve sto bi neko rekao novo, novo, novo! U prilog tome ide cinjenica da sam pri sipanju goriva u BGD upitan od lika koji radi, je l nov? Ja reko jeste sa 8, 9 godina. Ja jos uvek ne sudim o autu, ali je to dobar znak, jer Fiat, ako je krsen, brzo pokazuje znake umora na dugmicima, na tak nekim stvarima, na spojevima itd, nije to Mercedes E klase pa da mu spojevi i posle 12 godina deluju ko pracka. Medjutim, mislim da cu vise saznati o autu ovih dana. Ne samo voznjom, nego i od prethodnog vlasnika.

 

Kako?

Znate da se u dokumentaciji dobiju i podaci o bivsem vlasniku. Obisno oni odu u SUP i ne vrate vam to. Ja sam slikao sada te podatke IT vlasnika neposredno pre predaje dokumenata.

 

Kad posle u kolima nadjem covekovu vizit kartu, vidim to je to ime i pozovem :)

 

Evo ovako, auto je kupio 2010. godine u martu u salonu u Bolonji. Bio je kod njih sve vreme, odrzavan u prvo vreme u ovlascenom, kasnije u servisu ciju adresu takodje imam i kontakt.. Toliko je hteo da mi kaze i mogao, slabo govori Engleski, 75 je godiste iz Bologne. Rekavsi da mozemo da se cujemo za vikend, i smejao se jako kada sam ga kontaktirao, verovatno je pomislio da sam ludak. Nije ni razumeo isprva kad sam ga okrenuo sta ocu. Kazem slabo govori engleski :)  A ja verovatno i jesam ludak hehe Auto je vozio on ispocetka, kasnije zena, ona ga je i cuknula i branik je zamanazan, to je i limar video i rekao mi zamazan je ali nije ozbiljije slupan, ocecala ga je. Nisam hteo da smaram coveka vise.

 

Ono sto ne zameram ovom autu je da je Croma jako kvalitetna, enterijer, sve je to cvrsto, nista ne lupka, rupe, kaldrma, utegnuto. Ono sto za sada vidim kao manu, jeste da na ovllikolm automobilu, kada nije na auto putu (za to je savrsen :)) u gradskim uslovima kvacilo i zamajac jesu jako optereceni. Velik je jbga. Trpi sve.

Takodje, mana su sedista koja imaju losu bocnu potporu. I jos je jedna mana, motor od 120 ks verujem da je dugovecan, ali je slab za ovoliki auto. Ne na auto putu, tu ona i ubrzava, napuni nekako, nego u ovim kratkim medjuuzbrzanjima, mrtva je ko konj. Dobro, to zavisi sta ste pre toga vozili. Ono sto ja mogu da kazem, moja Libra od 116 ks, Astra H 1.7, BMW 2.0 ili Volvo V 40 2.0 hdi koje sam posedovao svi su isli mnogo bollje od nje. Zasto, jaci motori ili manja masa. Najvise se ovo kod Crome oseti pri polasku, ta prva brzina joj je toliko troma, a to znaju Cromasi s ovim motorom.

 

Inace, sedi se kao u dzipu gotovo, visoko, monovolumenski, i ovaj auto tek na autoputu pokaze da je skriveni biser. Odlicno je izolovan.

 

Od opreme auto ima sve i previse, od parking senzora, cruise-a, raznih pizdarija. I sve radi kao prvog dana. Kao i panorama. Nju mi je vlasnik inace rekao da ne koristim jer su je vec jednom vec popravljali :(  ako sam ga dobro razumeo....Kazao je nije problem da se otvori ona deo ispod stakla, ali samo staklo ne. Na to su me upozorili i na placu, a i na forumima vidim da je tako. Da se mora odrzavati.

 

Vozicu je jos par dana ovako, da uocim neku manu, da osetim auto, i onda ide na veliki. Vec je registrovana.

 

Jos jednom hvala svima na pomoci i kontruktivnim komentarima. Slikam je pa okacim neke slike, alki na novoj temi. Lep je auto stvarno.

 

Ja sam prakticar, ali je stvarno lep.

 

 

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bilo je ili uzeti 150 i imati eventualni problem sa usisnom granom ili uzeti ovaj slabiji i izbeci to. 

Postavlja se putanje da li nekom vredi uloziti nekad u tu granu nesto para zarad osmeha na licu kad das gas. 

Vecina bi rekla da vredi. 

E sad ako je doticni primerak tako dobar onda ne treba zaliti za 150 ks a pogotovo sto za male pare taj motor dizes na 150-160ks i opet nemas potencijalni problem. 

Ja da sam na tvom mestu to bih sigurno uradio, mislim na chip tuning. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021 jos uvek ga ganjam ovako, gledam, slusam, stvarno dleuje sve ok. Majstor u Goranom servisu je rekao da po njihovom pregledu treba mu samo veliki servis. Cak mu i termostat radi...

 

E sad, potpuno si u pravu, nakon VS-a, bice neminovno da se ide na neki cip, makar blazi 20 ks gore, ali morace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nidza Savin

Da od teme za kupovinu i izbor ne pravimo svastaru u kojoj cemo pitati sve sto nas zanima ;)... Za tehnicka pitanja postoje odgovarajuce teme (opste ili za konkretan model) koje ces lako pronaci pomocu Search foruma (sredicemo postojecu temu).

Npr. problematika oko DPF: 

 

 

Tema vezana za problematiku i izbor ulja:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...