Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

@neshtry

 

Po svemu navedenom joj odgovara, samo što nije nov...ali takav nov i da hoće, ne može da kupi:

 

ha002.jpgha001.jpgha007.jpg

ha003.jpgha005.jpgha004.jpgha006.jpg

 

Screenshot_100.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13030654/honda-accord-24-exe-at-asp

 

2013. Honda Accord 2.4 benzin sa 200 konja, automatik.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna: printscreen oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javljam kada kupi,biće neka glupost 100%

Da nije trgovac navaljivao na Tuscona,uzela bi ona Elantru,videla ju je u USA...

Neša joj ukapirao ukus

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je shvatam kao ilustraciju,Honda je prežestoka za nju...

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i svaka potraga za karavanom u Srba, počinjem da razmišljam o Pasatu.

ima li neko od poznavaoca vagena da kaže reč-dve o B7?

b6 ste "nahvalili" a njega i ne bih jer mi je to već staro... Za b8 nema se kinte...

Ono, ima li standardne boljke, nešto na šta treba ppsebno obratiti pažnju? Motor bih uzeo 2.0, nešto mi 1.6 ne deluje primamljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze drug da ke taj b7 izvanr3dan mehanicki, idkljucivo pasate vozi godinama, za b6 da je najvce govno, b5.5 avangarda i tesko da ce ponovoti takav auto madaisli da je b8 vrhunac jer ga trenutno vozi.
Lm od motora za 1.6 kaze da ima problem sa elektronskim egr-om koji se resava za 100 do 150 eur, pristojno ide, 2.0 je pogodjen u svemu. Sto se menjaca tice kaze iskljucivo i samo manuelac, kvalitet dsg/multitronik je cista fama.


Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manuelni menjač isključivo gledam kod vagena. Dsg nije za mene.

Prodam moj auto i dignem kredit, mogao bih da uzmem b7 ali ulaznog godišta, možda neko 2011.

E sad, to je već auto u godinama...Moram tu razmišljati o mogućim ulaganjima.

 

A hteo sam da budem porodičan čovek skroz, i da uzmem karavan/automatik, ali ne mogu da nađem dobru opciju (za pare koje imam!!)

Pusti snovi su BMW sa b47 motorom, ali to je tooooliko daleko van domašaja, da nije tuzno, bilo bi smesno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, zunto said:

Kaze drug da ke taj b7 izvanr3dan mehanicki, idkljucivo pasate vozi godinama, za b6 da je najvce govno, b5.5 avangarda i tesko da ce ponovoti takav auto madaisli da je b8 vrhunac jer ga trenutno vozi.
Lm od motora za 1.6 kaze da ima problem sa elektronskim egr-om koji se resava za 100 do 150 eur, pristojno ide, 2.0 je pogodjen u svemu. Sto se menjaca tice kaze iskljucivo i samo manuelac, kvalitet dsg/multitronik je cista fama.


Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
 

Zašto je b6 govno? Nije samo 2.0tdi išao u b6, pa da nešto kažeš. Eno @rkoma1986 je kupio b6 karavana, pitaj ga da li je đubre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djubre jedno neopevano :D elem, koliko sam ja upucen, b7 je zapravo malo ozbiljniji facelift b6-ice. Ok, sigurno tu ima nekih stvari koje se na sestici nisu pokazale najbolje, pa je to na sedmici ispravljeno (Ne znam nista konkretno da navedem) ali je u sustini to ista platforma, mehanika... Ono sto hocu da kazem... Ako je b6 govno, i b7 je :) naravno, 2.0 pd motor u Passatu uopste ne dolazi u obzir, mislim da to vise ne treba ni spominjati, i moja zena je naucila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 CR motori u B7 nemaju nikakve specijalne probleme sem sto su kod nas u oglasima mahom motori koji su zgazili puno km...
B7 je isti auto kao B6 pa ako jedan djubre, i drugi je... drugačija je armatur tabla, limarija napred nazad a ostalo isto.. čak 2010. b6 ima climatronik, instrument tablu i volan sto ide u B7


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da može da se nađe i pristojan b6 2010. godište. Samo treba tražiti. Uvek sam više za modele koji su izlazna godišta nego za ove sa početka proizvodnje. Ako nemaš dovoljno za b7, bolje uzmi najbolji b6. I sam sam gledao tako nešto, ali isključivo 2010. i 170ks. 

Retki su baš, a dobra im je cena

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zašto je b6 govno? Nije samo 2.0tdi išao u b6, pa da nešto kažeš. Eno@rkoma1986 je kupio b6 karavana, pitaj ga da li je đubre. 
Ja prenosim ono sto je drug meni rekao, co vek koji je otprilike svaku generacija vozio u dva ili tri primerka. Trenutno vozi drugi b8. B.5.5 je vozio 4x, kako kaze sve varijacije na temu tdi...b6 isto. Jedino gde skida kapu b6-ci ke izolacija, kaze ozbiljno tih auto.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, zunto said:

Ja prenosim ono sto je drug meni rekao, co vek koji je otprilike svaku generacija vozio u dva ili tri primerka. Trenutno vozi drugi b8. B.5.5 je vozio 4x, kako kaze sve varijacije na temu tdi...b6 isto. Jedino gde skida kapu b6-ci ke izolacija, kaze ozbiljno tih auto.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
 

Da li je i on nakupac? Kada stigne da izmenja toliko automobila? Da li ih kupuje nove, treba mu zbog posla, pređe 100.000km godišnje? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li je i on nakupac? Kada stigne da izmenja toliko automobila? Da li ih kupuje nove, treba mu zbog posla, pređe 100.000km godišnje? 
Nije, ima para, skroz druga bransa, kupi dobro, proda dobro. Za Passata/A4 momak je genije. Zna ih u bob.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih voleo da ovo preraste u neku svađu. Trebaju mi neke informacije od ljudi koji znaju, a ne volin/ne volim vagena, pa sam zato u pravu.

 

Jesu motori u b7 i b6 isti? Ja nisam čuo za pucanje glave, niti dizne kod b7. Da li grešim? Mom paši su crkle dizne na b6 kao i velikom broju ljudi.

 

Hvala svima koji se uključuju sa korisnim komentarima.

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasat b6 ima dobru mehaniku, 2.0tdi je novi tip u 2009-2010 godištu.
Dotle je preporuka za 1.9tdi koji je nekima slab.

Glavna zamerka b6 u odnosu na b5.5 što su prešli sa Audi a4 platforme na golf platformu i to se osetilo u mnogim segmentima.


B7 su još malo poboljšali i utegli i svi dizeli su u principu dobri.

B8 je na skroz novoj golf platformi na kojoj se pravi sada većina modela iz VW grupe od Audija TT do Škode kodiaq.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

P.s. kod b6 ti je lako razlikovati stari i novi 2.0 TDI po poklopcu motora.

Novi tip je ////
Stari IIII
Ako me kapiras3aa524a6abecf8dc6e42d718c8bd2656.jpge9f905bd6c5d074caeef1ca45c956aaf.jpg

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, sto se tice b6 jedina losa stvar je 2.0 motor do 2008 godine (pd tehnologija).

Sto se tice 1.9, evo ja ga vozim posle 2.0 u A3... Iskreno, nije naporan za voznju, deluje jace od snage na papiru

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj rodjak je imao B6 tdi dsg 170ks limuzinu, kupio novu i prodao sa nekih 400+hkm. Nije radio menjac sigurno a za motor koliko se secam nije ali eto ne mogu da garantujem kao za menjac. Doduse zivi u D i redovno servisira naravno

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limit tog menjača je 400Nm a 170KS ima 350Nm, čini mi se. Manje trpi onaj od 140KS i 320Nm.
Menjač kao menjač nema nekih zamerki ako je dotad rađena redovno zamena ulja i filtera. Meni je recimo crkao računar menjača ali to nije nešto sto je standardna boljka, desi se pa se desi. Robustan je i izdrzljiv i naravno da ima neki vek trajanja pa kod auta koji su prešli boga oca, moguće da će biti zamena solenoida ili mehatronike sto je dosta skup sport. Ako nije izraubovan, odličan menjač...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/6/2019 at 3:44 PM, voodoons said:

Limit tog menjača je 400Nm a 170KS ima 350Nm, čini mi se. Manje trpi onaj od 140KS i 320Nm.
Menjač kao menjač nema nekih zamerki ako je dotad rađena redovno zamena ulja i filtera. Meni je recimo crkao računar menjača ali to nije nešto sto je standardna boljka, desi se pa se desi. Robustan je i izdrzljiv i naravno da ima neki vek trajanja pa kod auta koji su prešli boga oca, moguće da će biti zamena solenoida ili mehatronike sto je dosta skup sport. Ako nije izraubovan, odličan menjač...

Pitaj iskreno sugrađanina Dula021, da li je bolji auto sa DSG sa 150.000 km ili sa 250.000km :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...