neshaoct 9584 Posted March 19, 2019 (edited) @neshtry Po svemu navedenom joj odgovara, samo što nije nov...ali takav nov i da hoće, ne može da kupi: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13030654/honda-accord-24-exe-at-asp 2013. Honda Accord 2.4 benzin sa 200 konja, automatik. Edited March 19, 2019 by neshaoct dopuna: printscreen oglasa 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14505 Posted March 19, 2019 Javljam kada kupi,biće neka glupost 100% Da nije trgovac navaljivao na Tuscona,uzela bi ona Elantru,videla ju je u USA... Neša joj ukapirao ukus Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted March 19, 2019 7 minutes ago, neshaoct said: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13030654/honda-accord-24-exe-at-asp 2013. Honda Accord 2.4 benzin sa 200 konja, automatik. Ta Honda je 100 godina na oglasima i mislim da je preskupa Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14505 Posted March 19, 2019 Ja je shvatam kao ilustraciju,Honda je prežestoka za nju...Sent from my LG-M250 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted March 19, 2019 Kanda je neki sleeper 1 1 marko.jovanovic and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted April 5, 2019 Kao i svaka potraga za karavanom u Srba, počinjem da razmišljam o Pasatu. ima li neko od poznavaoca vagena da kaže reč-dve o B7? b6 ste "nahvalili" a njega i ne bih jer mi je to već staro... Za b8 nema se kinte... Ono, ima li standardne boljke, nešto na šta treba ppsebno obratiti pažnju? Motor bih uzeo 2.0, nešto mi 1.6 ne deluje primamljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted April 5, 2019 Kaze drug da ke taj b7 izvanr3dan mehanicki, idkljucivo pasate vozi godinama, za b6 da je najvce govno, b5.5 avangarda i tesko da ce ponovoti takav auto madaisli da je b8 vrhunac jer ga trenutno vozi.Lm od motora za 1.6 kaze da ima problem sa elektronskim egr-om koji se resava za 100 do 150 eur, pristojno ide, 2.0 je pogodjen u svemu. Sto se menjaca tice kaze iskljucivo i samo manuelac, kvalitet dsg/multitronik je cista fama.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока 1 Smireni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted April 5, 2019 Manuelni menjač isključivo gledam kod vagena. Dsg nije za mene. Prodam moj auto i dignem kredit, mogao bih da uzmem b7 ali ulaznog godišta, možda neko 2011. E sad, to je već auto u godinama...Moram tu razmišljati o mogućim ulaganjima. A hteo sam da budem porodičan čovek skroz, i da uzmem karavan/automatik, ali ne mogu da nađem dobru opciju (za pare koje imam!!) Pusti snovi su BMW sa b47 motorom, ali to je tooooliko daleko van domašaja, da nije tuzno, bilo bi smesno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 6, 2019 6 hours ago, zunto said: Kaze drug da ke taj b7 izvanr3dan mehanicki, idkljucivo pasate vozi godinama, za b6 da je najvce govno, b5.5 avangarda i tesko da ce ponovoti takav auto madaisli da je b8 vrhunac jer ga trenutno vozi. Lm od motora za 1.6 kaze da ima problem sa elektronskim egr-om koji se resava za 100 do 150 eur, pristojno ide, 2.0 je pogodjen u svemu. Sto se menjaca tice kaze iskljucivo i samo manuelac, kvalitet dsg/multitronik je cista fama. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Zašto je b6 govno? Nije samo 2.0tdi išao u b6, pa da nešto kažeš. Eno @rkoma1986 je kupio b6 karavana, pitaj ga da li je đubre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted April 6, 2019 Djubre jedno neopevano elem, koliko sam ja upucen, b7 je zapravo malo ozbiljniji facelift b6-ice. Ok, sigurno tu ima nekih stvari koje se na sestici nisu pokazale najbolje, pa je to na sedmici ispravljeno (Ne znam nista konkretno da navedem) ali je u sustini to ista platforma, mehanika... Ono sto hocu da kazem... Ako je b6 govno, i b7 je naravno, 2.0 pd motor u Passatu uopste ne dolazi u obzir, mislim da to vise ne treba ni spominjati, i moja zena je naucila Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted April 6, 2019 2.0 CR motori u B7 nemaju nikakve specijalne probleme sem sto su kod nas u oglasima mahom motori koji su zgazili puno km...B7 je isti auto kao B6 pa ako jedan djubre, i drugi je... drugačija je armatur tabla, limarija napred nazad a ostalo isto.. čak 2010. b6 ima climatronik, instrument tablu i volan sto ide u B7Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 marko.jovanovic and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted April 6, 2019 Mislim da može da se nađe i pristojan b6 2010. godište. Samo treba tražiti. Uvek sam više za modele koji su izlazna godišta nego za ove sa početka proizvodnje. Ako nemaš dovoljno za b7, bolje uzmi najbolji b6. I sam sam gledao tako nešto, ali isključivo 2010. i 170ks. Retki su baš, a dobra im je cena Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted April 6, 2019 Zašto je b6 govno? Nije samo 2.0tdi išao u b6, pa da nešto kažeš. Eno@rkoma1986 je kupio b6 karavana, pitaj ga da li je đubre. Ja prenosim ono sto je drug meni rekao, co vek koji je otprilike svaku generacija vozio u dva ili tri primerka. Trenutno vozi drugi b8. B.5.5 je vozio 4x, kako kaze sve varijacije na temu tdi...b6 isto. Jedino gde skida kapu b6-ci ke izolacija, kaze ozbiljno tih auto.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted April 6, 2019 Ja jedino sto zameram sestici (za ovo kratko vreme sto je vozim) je kvalitet plastike na donjem delu table (sve ispod lajsne) Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 6, 2019 35 minutes ago, zunto said: Ja prenosim ono sto je drug meni rekao, co vek koji je otprilike svaku generacija vozio u dva ili tri primerka. Trenutno vozi drugi b8. B.5.5 je vozio 4x, kako kaze sve varijacije na temu tdi...b6 isto. Jedino gde skida kapu b6-ci ke izolacija, kaze ozbiljno tih auto. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Da li je i on nakupac? Kada stigne da izmenja toliko automobila? Da li ih kupuje nove, treba mu zbog posla, pređe 100.000km godišnje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted April 6, 2019 Da li je i on nakupac? Kada stigne da izmenja toliko automobila? Da li ih kupuje nove, treba mu zbog posla, pređe 100.000km godišnje? Nije, ima para, skroz druga bransa, kupi dobro, proda dobro. Za Passata/A4 momak je genije. Zna ih u bob.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted April 6, 2019 (edited) Ne bih voleo da ovo preraste u neku svađu. Trebaju mi neke informacije od ljudi koji znaju, a ne volin/ne volim vagena, pa sam zato u pravu. Jesu motori u b7 i b6 isti? Ja nisam čuo za pucanje glave, niti dizne kod b7. Da li grešim? Mom paši su crkle dizne na b6 kao i velikom broju ljudi. Hvala svima koji se uključuju sa korisnim komentarima. Edited April 6, 2019 by Smireni Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 6, 2019 Pasat b6 ima dobru mehaniku, 2.0tdi je novi tip u 2009-2010 godištu.Dotle je preporuka za 1.9tdi koji je nekima slab.Glavna zamerka b6 u odnosu na b5.5 što su prešli sa Audi a4 platforme na golf platformu i to se osetilo u mnogim segmentima.B7 su još malo poboljšali i utegli i svi dizeli su u principu dobri.B8 je na skroz novoj golf platformi na kojoj se pravi sada većina modela iz VW grupe od Audija TT do Škode kodiaq.Sent from my STF-L09 using TapatalkP.s. kod b6 ti je lako razlikovati stari i novi 2.0 TDI po poklopcu motora.Novi tip je ////Stari IIIIAko me kapirasSent from my STF-L09 using Tapatalk 2 1 Smireni, djomla and rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 6, 2019 Ništa posebno problematično i loše na B7 2.0, ok je.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Smireni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted April 6, 2019 (edited) Tako je, sto se tice b6 jedina losa stvar je 2.0 motor do 2008 godine (pd tehnologija). Sto se tice 1.9, evo ja ga vozim posle 2.0 u A3... Iskreno, nije naporan za voznju, deluje jace od snage na papiru Edited April 6, 2019 by rkoma1986 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14505 Posted April 6, 2019 Kakav je dsg na sedmici 2.0 tdi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 6, 2019 Moj rodjak je imao B6 tdi dsg 170ks limuzinu, kupio novu i prodao sa nekih 400+hkm. Nije radio menjac sigurno a za motor koliko se secam nije ali eto ne mogu da garantujem kao za menjac. Doduse zivi u D i redovno servisira naravno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted April 6, 2019 Limit tog menjača je 400Nm a 170KS ima 350Nm, čini mi se. Manje trpi onaj od 140KS i 320Nm. Menjač kao menjač nema nekih zamerki ako je dotad rađena redovno zamena ulja i filtera. Meni je recimo crkao računar menjača ali to nije nešto sto je standardna boljka, desi se pa se desi. Robustan je i izdrzljiv i naravno da ima neki vek trajanja pa kod auta koji su prešli boga oca, moguće da će biti zamena solenoida ili mehatronike sto je dosta skup sport. Ako nije izraubovan, odličan menjač... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14505 Posted April 6, 2019 Taj sa b6 je i na b7 sa 140ks? Gledamo i ovo: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13287612/volkswagen-passat-b8-virtual-dsg-pano Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 6, 2019 On 4/6/2019 at 3:44 PM, voodoons said: Limit tog menjača je 400Nm a 170KS ima 350Nm, čini mi se. Manje trpi onaj od 140KS i 320Nm. Menjač kao menjač nema nekih zamerki ako je dotad rađena redovno zamena ulja i filtera. Meni je recimo crkao računar menjača ali to nije nešto sto je standardna boljka, desi se pa se desi. Robustan je i izdrzljiv i naravno da ima neki vek trajanja pa kod auta koji su prešli boga oca, moguće da će biti zamena solenoida ili mehatronike sto je dosta skup sport. Ako nije izraubovan, odličan menjač... Pitaj iskreno sugrađanina Dula021, da li je bolji auto sa DSG sa 150.000 km ili sa 250.000km Quote Share this post Link to post Share on other sites