Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

ma uzeo sam dosta opreme, 18tice felne (za letnji set), zatamnjena stakla (nakon sto su mi sjebali stila da skidam folije na tehnickom i odlepili mi komplet grejace pozadi, rekao sam folije vise nikad samo fabrika), adaptivni tempomat (do 160km/h, koci sam u magli i ako se ne vidi auto ispred), blind spot senzore (za isparkiravanje kad ides unazad perverzija), navigaciju, prednje parking senzore (zadnji su default), dodatne usb uticnice pozadi , uticnica za laptop, light assist (da sam pali gasi duga). Jedino gde sam stedeo su celicare za zimski set (bio sam totalno dekintiran za neke alu, a polovne sam samo dva seta nasao na KP sa 6.5J na koje je fabrika propisala lance za sneg) a nista ispod wintersport 5 guma nisam hteo da stavim, posto sam zamalo zaginuo sa winterama na stilu pre dosta godina i skapirao sta znaci dobra guma. Al please necemo vise o parama i cenama, smucilo mi se. Sto se tica predstavljanja automobila , to je za mladje forumase ja jos malo pa imam 5 banki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja pa još malko pa 5 banki pa nisam star za predstavljanje automobila...ajd baš da vidimo tog superba

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodavci stalno reklamiraju te akcije a pitanje da li je išta na akciji,mora stalno da se prate cene samo tako može da se provali postoji li ta akcija ili lažu. Nešto imam osećaj da su cene auta kod nas  skoro cele godine iste,možda malo sajam promeni nešto. 

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vara te osećaj,na kraju godine ako ostane neka neprodata zaliha koje hoće da se reše je jedina šansa da ideš ispod cene... uvek je kao akcijska cena!

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sve sa debelim razlogom minimalnih zarada dilera na prodaji novih vozila... UVOZNIK još i ima solidnu zaradu ali za prodaju van svojih salona dilerima daje mizeriju u zavisnosti od načina plaćanja. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze mala pomoc, budzet 14.000e, koji auto uzeti? 
petoclana porodica, auto se vozi svaki dan na posao tako da nije pozeljno ni neki veliki bas.. 
za sad ideja je Elantra i tako nesto slicno u tom segmentu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elanta iznutra ti je iste veličine kao i Tipo, sa tim da je 2018. model je imao manji ekran multimedije nego Tipo.Jedino što Elantra ima 1.6 benzin atmosferac,a Tipo 1.4...Dizele nisam ni gledao

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov, polovan?

Uvek sam pre za 3-4 godine star polovan nego nov. 

Ako je polovan u pitanju, izbor je pristojan, za te pare neki qashqai 1.6 dci. Iako je suv nije veliki auto, a komotan za petočlanu porodicu

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavio sam zbog ovog elantra.

Kia ima akciju na ocaj ceed sto je izlazni model, dobija se dosta opreme u tom cenovnom rangu, mislim da je i megan tu negde oko te cene pocetna.

Drugar je sad kupio novog klija onaj tce, kaže da je zadovoljan.

 

Ima se izabrati, ali treba birati ove što su sa lagera i gde se menjaju modeli. Inače, uvek bih pre kiu nego hyundai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi obiđi salon Hyundai,pa onda Fiat,ja sam bio,mislim,decembra i nisam su oduševio ni prodavcima kod Hyundaia...

Kia menja gamu...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

al ceed mi je nekako manji od Elantre.. 
U svakom slucaju ima vremena za razmisljanje, uskoro ce sajam pa ocekujem popuste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, zovem se Nikola,

 

dugo citam ovaj forum i zaista je odlican do te mere da sam cesto ako je nesto sitno falillo na autu i sam provaljivao sta je ili majstorima po opisima ovde govorio sta je zapravo problem, i tako zajedno suzavali predeo potencijalnog problema :) Evo sad sam se i registrovao, iako je pracenje znatno duze, i posto sam video da je tu gomila dobrih i normalnih ljudi da da savet nama na mukama, resih da i ja upitam za isti, ako to nije problem. Naravno, da i volim italijanske automoble i da sam vozio par njih, najduze doduse Alfe 147 i Stila u proslosti, s kojim sam, ako izuzmemo realni light show na tabli i malo losiju plastiku, za te novce bio zadovoljan, narocito motorom.

 

Nazalost, ne mogu da predstavim svoj auto u tom odeljku, jer je moj donedavni auto pretrpeo havariju :(, i zena i ja smo u potrazi za novim autom. Imamo nekih 5.000, max magicnih 5.500 eura. Deo bismo dali recimo ucesce, a mozda manji deo kredit, jer nam tako trenutno odgovara, da sacuvamo kes, pa da idemo ne neku sitnu otplatu. No, to je vec nasa matematika po srpski. Prelazimo godisnje oko 20.000 km, max 24000 hiljade sa letovanjem, zimovanjem i povremenim izletima. Tu smo negde na granici mozda da lil dizel ili benzin. Ali zato i pisem ovde jer trazim iskren savet.  Dobar deo kilometraze je zbog posla. Osnovni kriterijumi su da je auto udoban u voznji, jer svaki dan idemo na posao istim i ne trpimo bol u ledjima, nismo vise toliko mladi ;) Imamo i jedno detence i to je to.

 

Da ne trosi ko kamion, nego sto je to mogucno ekonomicnije. Ali da opet nije mrtvo puvalo, te da moze i da pretekne kad treba, a treba cesto makar malo snage. Sve to da li je bedz ovaj ili onaj nije nam bitno, nije bitno ni da l je karavan, ili limuzina ili hecbek, da l ima trista ili dvesto konja.

 

Recju, ako ispunjava ovo sveto trojstvo: udoban, pouzdan i trosi ok, to je auto za nas. 

 

Molim vas za savet, sta biste mi prepocuili da gledam, i to neki auto 2007., 2008. godiste plus. I ne mora biti samo Italijan, jer ne robujem bedzu, ali nemam nista naravno, kako sam vec spomenuo, ni protiv nekog italijanskog lepotana/lepotice koji bi odgovorili na ove izazove. U tom cenovnom rangu ima svasta, znam, 308-ce, 207-ce, lancie delte, fiati bravo, crome, evo punto, skode ove one od fabija do Roosmetera, cak toyote auris, nekih Fiesti, Opela, Suzuki S x 4 recimo, Volvoa, ali me zanima sta biste vi sa ovim kategorijama pretrage gledali i kupili i zasto. Konkretno.

 

Hvala svima na razumevanju, vremenu i savetima,

 

Znacice nam,

 

Jos jednom sve pohvale za forum! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je nezahvalno davati ovakve savete, ipak cu pokusati da kazem nesto pametno, a ekipa vec dopuniti. Na tu km verovatno bolje uzeti dizela, ali bih svakako gledao da je sto manje presao (mada je upitno koliko je to moguce ispuniti za 10 god star auto). Slazem se da ne treba robovati bedzu, ali ne treba ni uzimati vozilo za koje postoji 1 servis u celom gradu. Treba uzimati vozilo za koje postoji dovoljan broj servisa, kao i dobra dostupnost zamenskih i polovnih delova. U tom smislu bih rekao da su Volksvagen grupa (tu ukljucujem i Skodu, ali ne i Seat), PSA grupa (pre svega Peugeot i Opel modeli), Fiat (manje-vise svi modeli) i donekle Reno (Clio, Megan, Laguna) neprikosnoveni. Dakle, ako ne mozes naci dizela u dobrom stanju, onda trazi benzinca - za benzince ne savetujem uzimanje slabijih, atmosferskih modela (npr. automobil Golf klase, sa atmo benzicem od 80ks). Sto se klase tice - mislim da nema smisla da ides nize od Golf klase.

 

Srecno!

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mirko, 

 

ne bismo dakako isli nize od Golf klase. Hvala na savetu. Da li bi izdvojio neki konkretan model?

 

Slazem se da je i dostupnost delova bitna. Recimo, Delta Lancia mi se jako svidja, prelep auto, ali drugar je ima par godina unazad, i jednom ima vec vremena neko ga je cuknuo, na kraju je teskom mukom i s dosta para zavrsio limarske radove oko branika. Prosto, nema delova. Mozda je sada bolja situacija, ovom pricam o pre par godina, kada su bas bile retke.

 

Hvala jos jednom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od auta. Po meni nije toliko bitno. Npr, razlika u obrtajima kod 1.6 hdi 92 ks 5b i 1.6 hdi 114 ks 6b je na 140-150 km/h nekih 200 obrtaja. Zanemarljivo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok od ovih pomenutih modela, jedini motor koji mi je uslovno poznat je 1.9 mjtd, jer sam vozio onu stariju verziju sa 116 ks. Super izdrzljiv motor.


E sad, videh da 1.6 hdi ima sa 92 ks i onih sa 110 ks, isto je sa 1.5 dci manje vise, medjutim citah po netu, kako kod ovih sa manjom konjazom prednost jeste to

sto nemaju famozni plivajuci zamajac?

Istina, mit ili zabluda na netu.

Verovatno neko zna, pa neka napise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom zabluda to da ga nemaju.

 

Ali sa druge strane, što slabiji motor - dugotrajniji plivajući, čak i da ga ima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...