Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

Ja bih u tom izboru bez razmisljanja uzeo 159. Iako se mnogi zale na enterijer, meni je 159 kompletno daleko ispred svog vremena i deluje daleko besnije od ostalih navedenih automobila.

Ubedljivo auto sa najvise smeka od navedenih. Cak iako BMW-ovi imaju objektivno lepse sedenje, kokpit 159 mi deluje kao da je tu samo zbog vozaca sto savrseno izgleda.

 

Doduse po performansama nije najbolja, ali je prilicno brz auto kada krene.

 

1.6 mjet bih izbacio jer mi je previse nedorecen u odnosu na ostale sa spiska.

 

Serija 1 mi deluje u prvim generacijama preskupo za ono sto pruza, pogotovu ako dolazi sa malo opreme. MIslim da osim voznih karakteristika nema mnogo uzivanja sa njom.

 

A4 B6 - baaas matora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kec mali i uopste ga ne bih razmatrao, e90 vs 159 po meni mrtva trka, dakle nijanse.Majstori kazu da bog pozivi vlasnike e46 i e60. E39 ne sto je imama ali stvarno kvalitetan auto.
Na tvom mestu ganjao bih 159-ku, mislim da pruza isto kao i e90 ali je daleko povoljnija za odrzavanje i po pitanju delova.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice poredjenja 159 i e90 to su pravi rivali gde verujem da je vise stvari na strani e90, ako nista performanse, zadnja vuca, materijali... Ali definitivno je najveci minus razlika u ceni od 2k u startu, a kasnije i odrzavanje verovatno. Tu bitku u mom slucaju dobija alfa samo zbog cene.

 

Takodje bih mozda na spisak dodao w211, mada nisam ljubitelj mercedesa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice 159-e90, alfa je malo stabilnija, upravljivija, najveca razlika je u udobnosti, tu alfa nosi jasnu pobedu po meni iako ni ona nije tu sampion i ima masivnija sedista, koja su meni prijatnija.

Sto se tice 1/3/5 20d obrati paznju na lanac i na klapnice, isto kao kod 1.9 16v, potencijalan problem u najavi.

e90 fino se vozi, izuzetno tvrd, nema mesta za rezervni tocak, treba runflat ili normalne gume pa da se klacka negde rezervni tocak ili makar onaj sprej za krpljenje kao u puntu, fino je sklopljen, nema nekih plemenitih kvalitetnih materijala, ali je sve precizno uklopljeno.

serija 1 jako zabavna.

serija 5 udobnost cak nesto bolja od alfe, vozna dinamika losija, enterijer kvalitetan, zvucna izolacija odlicna.

 

delta mi je nekako uljez, ok auto, ali mi se direktno ne poredi ni sa jednim ovde.

 

a4 b6 / e46 / e39 dobri auti ali noviji modeli za klasu bolji, oseti se ta razlika. Posto si imao e46/e39, a a4 b6 nisi mozda i njega da izgustiras ako naleti dobar sa dobrom cenom, a mislim da je tesko naci bas dobar da nije nenormalna cena za svoje godiste.

 

w211 bih zaobisao osim ako nije FL, jer su prve serije imale problema sa korozijom elektronikom, svasta nesto, dok je FL dosta kvalitetniji, ali i skuplji, udoban jako, nezanimljiv za voznju, antiteza gore navedenim autima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima slicna su nam razmisljanja.

 

Da hocu karavan tu ne bih imao dilemu za malu razliku u ceni uzeo bih e91 ispred alfe, ali kod limuzina je drugacija prica e90 je daleko skuplji auto.

 

Imam jos neko vreme da razmislim, pa cu doneti neku udluku, u subotu gledam jedan e91 od drugara cisto malo bolje da upoznam taj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček', isključivo dizel? Nznm kakvo ti je brojčano stanje, al' mi je serija 1 def. najinteresantnija od ponuđenih. I kao što neko reče, najmanja. A možda si se zasitio malih auta, Clio RS, Saxo VTS, ..., ako ti je sada gušt malo veći auto - 159 je pravi izbor. Veliki, a nije autobus. Pogledaj i ovog lepotana: 

 

Screenshot_17.jpg

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11543926/seat-leon-20-tdi-fr

 

A pošto nikako nisam ljubitelj modela kojih ima na svakoj raskrsnici, moj pik onako brzinski iz glave: Brera, Lexus IS220/IS250, Laguna Coupe, ... Možda ti nešto zagolica maštu pa kumujem nekom novom lepom poznanstvu i višegodišnjoj ljubavi  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada sam gledao jednu alfu i jednog e90, na zalost e90 je u fullu pa mi je ostavio mnogo bolji utisak, ona sport sedista i navigacija u njemu su cudo. Razlika u ceni od 2500 je ipak po meni previse , obzirom da je bmw i 2 godine stariji. U obzir uzimam i clk 200, svidja mi se ta coupe verzija mercedesa. Ne zurim se imam corsicu c sa plinom dok ne kupim auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se vi lozite na opremu.

Nije sve u toj opremi nego ima nesto i u autu gde vecina ne gleda neke klotare jer nemaju opremu a 16x su u boljem stanju od nekih  napucanih promeraka.

Eto taj BMW ima navigaciju a ja sam je imao u jednom i nekim slucajem mi je oslabio akumulator i ja krenem da ga palim i on onako pocne da stenje  i vrti vrti i upali ali vise navigacija i muzika ne rade. Zovem elektricara i kaze samo opusteno " Dali si palio auto sa losim akumulatorom?"

I ja kazem da jesam i on automatski kaze da mi je crkao cip  i da popravka kosta 550€.

Navali narode na opremu.:lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto ne bi uzeo jacu opremu? Na novom vozilu oprema menja cenu i po 5000e, pretpostavljam da onda menja nesto u voznji.

 

Ako juri BMW to je jer verovatno zeli uzivanje u voznji. Za uzivanne treba jaca oprema.

 

Za malu razliku u ceni imas daleko veci komfor. E sad to sto si ti verglao sa losim akumulatorom ne menja tu bas mnogo :D

 

Bez ljutnje Dule, ali volis malo da "navodis vodu na svoju vodenicu" i favorizujes ono sto je trenutno u ponudi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idite bre u... :lol:

Opet dolazimo na onu narodnu: "serbian friendly" auto. 

Pored odsustva plivajućeg zamajca, skupih dizni, mogućnosti vožnje na ložak, prednosti da ne polupa ventile kada prezupči, otpornosti na TNG... obavezno dodati na spisak otpornost na verglanje sa praznim akumulatorom. 

Evo odma upisujem u pozitivnu listu ideu 1.3mjet od 70ks, sa automatskom klimom. Verglao sam prošle zime ko som, i ništa nije crklo, palio na kablove, i opet ništa. Ako ne daj Bože budem palio na gurku odmah javljam. 

P. S. 

Koji čip je u pitanju, ako nije tajna? 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/30/2017 at 8:07 PM, igor0511 said:

A zasto ne bi uzeo jacu opremu? Na novom vozilu oprema menja cenu i po 5000e, pretpostavljam da onda menja nesto u voznji.

 

Ako juri BMW to je jer verovatno zeli uzivanje u voznji. Za uzivanne treba jaca oprema.

 

Za malu razliku u ceni imas daleko veci komfor. E sad to sto si ti verglao sa losim akumulatorom ne menja tu bas mnogo :D

 

Bez ljutnje Dule, ali volis malo da "navodis vodu na svoju vodenicu" i favorizujes ono sto je trenutno u ponudi :)

Paaa trenutno imam u ponudi BMW u Sport paketu,Audi A3 S-Line.Mercedes B180 Executive i jos x kola u opremi pa ne vidim kako ja to navodim vodu na svoju vodenicu.

To sto sam palio sa losim akumulatorom  se vama izgleda nikad nije desilo?

Dodjem do auta koji je besprekorno palio i sednem i krenem da  verglam a ono polovicno.

To vam se nikad nije desilo jel da?

Neki ljudi na forumu kao da su pali s Marsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav god auto bio u klot opremi ja ga zaobidjem i cekam dok se ne pojavi nesto sto trazim. Kazu da sam lud sto sam dao 10k za 159, mislim da nisam posto sam se lagano popisao po svakom xdrive-u po snegu da ne spominjem predrkani zvuk petaka...
Sada ce neko reci ali znas kakav audi ili vw ima za te pare ima naravno, samo je 159 dosla sa 135kkm a taj gospodar prstenova ce za te pare to god u toj klasi imati 500kkm. A vec sam pisao da sam neko vreme vozao A4 2010, odusevljenje je pocelo istog trenutka kada sam izasao iz njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar ukusa ali A4 je misaona cinjenica naspram 159.

Bolja sedista,bolji menjac,premium osecaj u voznji.

Dovoljno je za zatvoris vrata i sve ti bude jasno.

Da nisam imao pa da lupetam  ali imao sam vise primeraka i jednog i drugog modela i niko me ne moze ubediti da je 159 bolja.

Raspada joj se naslon za ruku  posle 200k km?

Kvalitet na nivou.

Rucica menjaca se guli na 200k km a pritom se i olabavi pa mora da vadis plocicu da bi dotegao sraf.

Tapacirung vrata dise,stof sedista bude sav saren  tj promeni se ispod dupeta a na krajevima ostane fabricki i to na ispod 200k km.

Menjac ide tesko kao u FAP-u a sedite u Audi pa onda recite da nije premium.

Imao sam pre par meseci dva A4 sa 300k km i to je bilo extra sacuvano u svakom pogledu a u voznji makismalno utegnuto i bez ikakvih luftova i cvrcaka.

E na tim kilometrazama se na Alfi presvlaci volan,menja rucica menjaca i presvlaci naslon za ruku dok je kod nemca to i dalje u extra stanju.

Da ne pricam o kratkom tapcirungu patosa koji s vrmenom pocinje da se izvlaci ispod lajsni praga pa zvrlji kao nedovrsen.

Naravno opet pricam o 159 na kojima sam to cesto vidjao.

Sve ima svoje zasto nesto kosta vise i nije to samo u zemlji Srbiji nego svuda u svetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, u audiu je sediste kao da sedim na fosni netapaciranoj, ne znam gde si video oooo sa 300+kkm da nije sve za tapaciranje, jedino ako je neko vec uradio. Evo konkretno na ovom je na 90kkm trap bio za remont, njemacki kvalitet. Mozda pricas o stanju tj kvalitetu nekog skupljeg modela ali opet nerealno. Drugo je kada se sve nalicka za prodaju ali prica da je enterijer posle 300kkm kao nov...
Te 159 o kojima pricas su verovatno bili neki lesevi posto eto znam petoro ljudi cije su u top stanju ali su naravno i placene vise od tih 4000€ za 2008 god gde stoji NOV NOV NOV u oglasu, naravno da za te pare dobijes lesinu u koju ces da utreskas jos 2k minimum i opet nece biti auto. Rekao sam ko zna koliko puta, audi kod mene moze biti RS ili nesto max priblizno, ostalo sve sto sam vozio je izvikano i napravljeno za voznju drva, udobnosti nema, kvalitet izvikan i precenjen.

Kum je uzeo A6 2012, zamisli trazio je kome da ga proda posle 20 dana i da mu vraim Alfu nazad, zasto kada je to pravo dobro njemacko vozilo koje je samo statusni simbol i nista vise. Za te pare koliko kosta A6 mozes da biras AUTO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi i ostalima cim je nesto lose opisano su lesevi.

To je u najmanju ruku smesno kad procitam.

Audi je auto za 159 i pricaj sta god hoces  jer  ne mozes meni parirati  a zbog toga sto sam ih promenio vise nego  pola foruma.

Ne volim da pametujem ali toliko ljudi sam  u kupivini cuo kako su poleteli na 159 posle npr BMW ili nekog Audi modela i da su se zaebali.

Jebes auto koji moras da parkiras u rikverc jer ako ga parkiras  redovno imas velike sanse da viris  sa parkinga jer ne smes da se priblizis ivicnjaku  zbog prednjeg branika. Eto samo jedne odlike 159-ke.

Eto vagenovac  kaze da je njegova Alfa presla 120k km a volan mu je presvalcen,rucica menjaca takodje a vidite cuda isto je i sa naslonom za ruku a ono spomenuto povlacenje tapcirunga patosa  je izrazeno samo tako.

Pa kako to kad auto ima "proverenih" 120k km?

I da,ja sam licno vozio 159 2009 pre nekih 3 godine sto znaci veoma mlad auto na kom to nista nije bilo presvlaceno pa ipak osecaj u tim sedistima je smesan naspram A4.Te gluposti o klupama ostavite kuci jer cinjenice su tu.

Ili mozda hoces da kazes ticma da je manjac na 159 bolji nego na A4? :-)

O ostalim stvarima  da ne pricam.

Bolest je sto je bolje ono sto se vozi a to je odlika  vozaca u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ucinjeno. 

Ja i ne vidim svoj potpis ali sam isao sad u podesavanja i video da je bio link ka PA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule brate lupas samo tako, ali dozvoli da elaboriram :D

 

Odakle ti samo to da je meni presvlacen volan, menjac, naslon, odvalio i ostao ziv, volan mi je malo izlizan, kao i na svim ostalim autima, a naslon u top stanju, jer vozim sa obe ruke na volanu 9-3, a i malo mi se vise znoje ruke, ali ista je situacija sa superbom kojeg smo novog kupili, isto sa pasatom kojeg sam novog imao, isto sa bmw e39, sa 156, 147 slabo vozim pa nije tako, ali na grandeu opet jeste itd.

Sedista su u top stanju i dalje, a 159 je sada na 145k, jer znaci uskoro da ocekujem da se raspadnu?

 

Dalje sta hoces da impliciras, da mi 159 nije na pravoj kilometrazi pa pokazuje da je kvalitet 159 izuzetan i medju najboljima u klasi jer ima daleko vise km ili da je prava kilometraza pa da je sve u izuzetnom stanju jer je presvlaceno :D

 

A to sto ti je proslo mnogo auta kroz dvoriste ne znaci skoro nista za iskustvo jer ih nisi aktivno vozio osim sto si ih preparkirao po dvoristu, makar veliku vecinu. Ja sam vise vozio tudje aute nego sto si ti vozio te svoje :)

 

Dalje sto pricas za 159 i a4 b8, pa imam par dobrih drugara sa a4 b8, ajde sto se svi slazu da je a4 b8 generalno bolji auto, ali niko ne spominje drasticne razlike, slazu se da su sedista u 159 mnogo bolja od osnovnih u audiju, pa jedan drugar je skoro prepakovao u njegov b8 karavan kozna jer je bio nezadovoljan sa obicnim.

Udobniji je a4 b8 samo ako nema sline i na 16-17c, ako ima sline neudobniji je, a opet dosta losije lezi uz mnogo losiji osecaj na volanu. Takodje sline a4 ima spusten i ispupcen donji deo prednjeg branika pa takodje lako najebe na bankinu odanpred kao 159, ali to bi znao da si nekada a4 b8 sline vozio osim po dvoristu.

Takodje na autoputu je bolja zvucna izolacija kod audija, ali su redom svi od vlasnika a4 rekli da bi mogli voziti 159 bez problema. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duke nemoj pogresno da me razumes, imam mogucnosti da kupim sta god hocu. Accord CL je za svakog svabu a da ne spominjem CU ozbiljan auto i znam sta je dobar auto i sta vredi platiti a sta ne. Ti si ih promenio dosta zato sto ti je to posao, ja sam ih vozio dosta zato sto ih ljudi oko mene imaju i znam sta poredim. Uzimao sam u razmatranje i novog Focusa ST, Kia Optima (jedina koju bih vozio) Evo X ali nije bio ni jedan kod nas pa sam odustao. Dakle Alfu sam uzeo zato sto je nesto sto mi se svidja i sto sma hteo, meni lezi po voznim karakteristikama a to za parkiranje i ivicnjake, neko ce i dzipa da olupa a ne auto. Nas mentalitet je takav da ako nije svabo nije ni auto, a to sto svi vlasnici istih cute kada vise po servisima to je druga stvar, ma sitnica crko menjac, raspala mi se oba diferencijala na x drive a presao 130kkm dizne kaput, nista strasno. Losi trapovi na Alfama su cista glupost, ljudi opet kazem kupe lesinu pa kao jbt sve se raspada. Kod mene je sve i dalje prva ugradnja evo jos malo 160kkm (skoro 25 sam presao od jula) i evo crkao mi je jedan grejac za sve to vreme. Menjac je na svakom italijanu tvrdji, posle Honde jeste bilo mucenje ali ono...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...