Jump to content
FAS Goran
cileee

Da li se konjske snage vremenom gube?

Recommended Posts

A jeste sada, da je to tako niko ne bi bacao pare na cipove, vece turbine i dizne.... Nego bi svi poskidali lonce i stavili KN pecurke i bili prezadovoljni, pocelo ozbiljno razbacivanje konjima na ovom forumu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahahahahhahhahahahahahahhahahahahhaha :-D skinem auspuh i platim isto koliko i cipovanje kaznu za uznemiravanje javnog reda i mira :p

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos po100% :-D

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока

Edited by CileBGD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko konja ostane Mercedesu nakon 14 godina i 647.000 km?

 

mercedes%20e55.jpg

 

Kada je izašao iz Mercedesove fabrike 2003., ovaj E55 AMG je razvijao na radilici 469KS i 700 Nm. 14 godina i čak 647.000 prevaljenih kilometara kasnije ovi podaci trebalo bi da budu skromniji, ali za koliko? Ne mnogo, otkriva video LegitStreetCarsa. Momci su stavili automobil koji je prevalio put do Meseca i delimično nazad, na dinamometar i napravili tri prolaza u četvrtoj brzini. Rezultat je i više nego impresivan, posebno kad se u obzir uzme da motor nikad nije menjan ni rastavljan! Automobil je na zadnjim točkovima isporučio 366KS i 504 Nm. Ako znamo da otprilike 18 posto snage i momenta ispari od radilice do točkova, to znači da je ovaj E55 izvorno razvijao 384KS i 574 Nm. Gubitak od 18KS i 70 Nm nakon 14 godina i 647.000 km je zaista impresivan rezultat, ali treba napomenuti da je automobil imao samo jednog vlasnika i da ga je taj uredno servisirao čitavo vreme posedovanja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko konja razvija dvadeset godina star Mercedes C43 AMG, plaćen samo 200 dolara?

 

mercedes c43 amg.jpg

 

Benzinski i dizelski motori s godinama gube snagu, a deficit konja pod haubom najčešće je proporcionalan pažnji koju vlasnik posvećuje svom vozilu. Nesrećni Mercedes C43 AMG iz video isečka koji možete pogledati u nastavku definitivno nije video mnogo dobrih dana u svojih gotovo 20 godina na putu. Sudeći po stanju karoserije i šasije, kao i prema brojnim loše odrađenim popravkama i zarđalim komponentama, reklo bi se da je čudo što je automobil još uvek u voznom stanju. Ali to nije najveće iznenađenje. Alex iz LegitStreetCarsa je ovaj primerak kupio za samo 200 dolara i odmah je odlučio da ga stavi na dinamometar. Pokazalo se da ručno sastavljeni V8 još uvek diše punim plućima, praktično neokrznut zubom vremena i kriminalnim (trademark @silenci:D) zanemarivanjem. 

M113 aluminijumska jedinica je bila deklarisana na 306KS i 410 Nm mereno na radilici, ali budući da je motor uparen sa automatikom, očekivani gubitak na osovini bi trebalo da iznosi oko 15 posto. To znači da je novi C43 AMG po izlasku iz salona razvijao otprilike 260KS i 350 Nm na pogonskim točkovima. Nešto manje od dve decenije kasnije rezultat je gotovo neverovatan. Moćni V8 još uvek zvuči jednako žestoko, a tri pokušaja su rezultirala isporukom 231KS i 305 Nm. Rezultat je još impresivniji kada u obzir uzmemo podatak da je automobil prevalio 284.000 kilometara.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili obrnuto... :D 

 

Novi BMW M5 na točkovima ima čak 625KS !!?

 

 

Proizvođači automobila neretko kriju stvarne brojke snage motora...

Pored Mercedesa koji je redovno u ovoj ulozi pored Audija pojavio se i BMW. Upravo novi M5 je stavljen na valjke i gle čuda... Sa fabričkih 600KS koji obično prikazuju snagu na radilici motora, ovde je izmerena snaga od 625KS na točkovima.

Ako preračunamo gubitke koji su prethodno bili dobijamo brojku od 634KS na radilici motora. To je dosta više od fabrički deklarisanih 600KS. U kombinaciji sa xDrive pogonom na sva četiri točka očekivano je da najbrža serija 5 ikada 100 km/h uhvati u vremenu od 3.4 sekunde što je strogo rezervisano za super sportske automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko konja ima BMW nakon 30 godina i 450.000 km?

 

179692-bmw e30.jpg

 

Automobil sa godinama postaju tromiji. Ako ih redovno servisirate i održavate prilično ćete usporiti ovaj proces, ali određeni pad u performansama je neminovan. ''Blake’s Garage'' na YouTubeu je nabavio jedan prilično izraubovani BMW 325i serije E30 iz 1988. za 1.600 dolara. Automobil sa standardnim benzincem M20 je prevalio skoro 450.000 km, pa je definitivno video bolje dane. Momke je zanimalo sa koliko snage raspolaže nakon tri decenije u pogonu. 325i je standardno razvijao 168KS kad je izašao iz salona ali prosečni rezultat nakon tri ''prolaza'' na dinamometru sada pokazuje rezultat od svega 100KS, sa maksimalcem na 126.64 KS. Ako uzmemo u obzir da BMW-i u fabričkom stanju često razvijaju veću snagu od deklarisane, onda je u slučaju navedenog 325i reč o priličnom padu performansi. Priča ima srećan završetak za ovaj primerak, jer će ekipa u njega ugraditi novi motor S52 iz BMW-a M3 sa ZF-ovim automatskim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko konja je preostalo Škodi Octaviji nakon 697.000 pređenih kilometara?

 

skoda octavia tdi.jpg

 

Tužna je činjenica da motori sa unutrašnjim sagorevanjem s vremenom gube snagu. Ipak, čini se da se neki primerci zubu vremena opiru bolje od drugih. ''Car Throttleova'' Škoda Octavija nas je impresionirala stanjem 1.9 litarskog TDI motora nakon gotovo 700.000 pređenih kilometara, a sada je došao red da nas ostavi bez teksta performansama tog istog motora nakon 20-ak godina upotrebe. Inicijalno je automobil raspolagao sa 90KS, ali pre desetak godina prvi vlasnik je tjunirao motor. Remapirana ECU jedinica i povećani pritisak turbo punjača su rezultirali nešto većom snagom, boljim odazivom na gas i nižom potrošnjom. Nakon pređenih 354.000 km automobil se ponovo našao na dinamometru a prosečni izmereni rezultati kažu da češka maratonka raspolaže sa 106.8KS i 245.45 Nm obrtnog momenta.

Izgleda da su poslednje generacije dizelskih motora pre sveobuhvatnog trenda downsizinga bili pravi dragulji, pa ne bi trebalo da nas iznenadi ako ove automobile vidimo na putevima i nakon još dvadeset godina. Naravno ako to zakon dozvoli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mDP-pATjcsx7bk1vTAcgYiu_vV4lDwVyU8O PetrolHeads Auto Vlog: Da li fabrika laže? Abarth 500 135ks i Honda Civic Type R 320ks

 

Da li vas je ikada zanimalo koliko fabrika ''omane'' u iskazivanju snage auta? Mene jeste, zato sam rešio da proverim koliko ks ima Civic TypeR i mali Abarth. Rezultati su nas iznenadili! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhaha, gledao sam ovo čim je izašlo, Hondaši na aparatima :D

I nije uključen smoothing na dijagramu, imao bi još manje konja :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mladja je napakovao R-a stariji model sa kompresorom na 360ks, ne znam da li je na oglasima jos uvek. Zna se sta je najbrze na stazi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koliko konja je izgubio 20 godina stari Mondeo sa 241.000 kilometara

 

204773-ford mondeo.jpg

 

Ispod haube se nalazi atmosferac 2.5 V6 koji je, kada je izašao iz fabrike, imao 202 KS i 235 Nm obrtnog momenta. Koliko KS je i dalje prisutno?

Znamo da automobili s vremenom gube snagu, a stvar je posebno izražena kod modela starijih od 20 godina koji pritom imaju pozamašan broj kilometara na brojčaniku. Britanski DriveTribe je odlučio da proveri upravo jedan takav primerak koji su kupili za šaku novca. Reč je o Fordu Mondeo ST200, sportskoj verziji osvežene prve generacije modela. Trenutno na brojčaniku stoji 241.000 kilometara. Prilična brojka. Drivetribe je Mondeo odvezao na valjke gde su došli do sledećih brojki:

 

 

Kao što ste mogli videti u videu, rezultati su pokazali da je 20 godina automobil izgubio 33 KS, odnosno sada ima 169 KS. Ekipa iz Drivetribea je odlučila da sada krene sa pravim poduhvatom - pomenuti Mondeo će srediti, zameniti mu sve komponente koje su zrele za zamenu, pa će se javiti naknadno sa novim brojkama. U svakom slučaju pratićemo ovaj projekat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko konjskih snaga je ostalo Ferrariju 348 nakon 30 godina?

 

ferrari 348.jpg

 

Gledanje auta od pre nekoliko decenija kako oslobađa svoj puni potencijal je nešto što se ne viđa svaki dan jer većina vlasnika klasičnih automobila radije svoje blago čuva od sunčeve svetlosti - u garažama. Ali, automobili su stvoreni za vožnju i dobro je znati kakvim potencijalom klasici i moderni klasici raspolažu nakon decenija iza njih. Test na dinamometru je poput lekarskog pregleda, a rezultati otkrivaju celokupno mehaničko stanje motora i menjača i mogu nam reći puno stvari. Evo vrlo dobrog primera: test starog Ferrarija 348.

 

Prema opisu videozapisa, automobil je imao nekoliko problema sa motorom pre godinu dana, ali većina ih je popravljena u poslednjih 12 meseci. Nedavno su uklonjeni svi mali problemi sa senzorima pogonskog sklopa i čini se da je motor u dobroj formi. Podsetimo se, Ferrari 348 (1989. do 1994.) je prethodnik Ferrarija F355 kojim je krenuo novi uzlet marke iz Modene, a pokreće ga 3.4 V8 od 300 KS, poslednji motor na kojem je radio pokojni Enzo Ferrari. Ugrađivao se u sve tri karoserijske verzije (Transversale Berlinetta, Targa i Spider), dok je u kasnijoj verziji Competizione raspolagao sa 320 KS. Nakon sređivanja motora koji je godinama lepo pokretao Ferrari 348 iz videa, pitanje je sa koliko snage raspolaže sada. U prvom delu videa možete saznati detalje o automobilu, dok u drugom delu 348 tri puta ide na valjke.

 

 

Najbolji rezultat je bio 272 konjskih snaga i 290 Nm najvećeg obrtnog momenta. S obzirom na to da su to brojke merene na točkovima, snaga motora iznosi 313 KS i 333 Nm. Iznenađeni?

Dobar servis zlata vredi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko KS ima BMW M3 (E46) nakon 280.000 km?

 

218051-bmw e46.jpg

 

Kad god pričamo o starim automobilima, uvek se oslanjamo na podatke o njihovoj snazi i performansama koje je proizvođač naveo kad su bili novi. Međutim, koliko od tih konja se još uvek nalazi ispod poklopca motora posle 20-ak ili 30-ak godina?

 

Ekipa sa YouTube kanala Vehicle Virals se upravo to zapitala i odlučila da to proveri stavivši E46 M3 sa 280.000 pređenih kilometara na valjke. Naime, automobil je kupljen pre godinu dana za samo 3.000 američkih dolara, a ako ste upoznati sa cenama Bavaraca sa M značkom, znate da je to veoma dobar ''dil''. Takođe biste mogli da pomislite da za tu cenu E46 M3 možda i nije u najboljem stanju - i bili biste sasvim u pravu. Automobil je imao dosta problema, uz činjenicu da je prešao 280.000 kilometara. Ispod haube je 3.2 S54 redni šestocilindraš, sa BMW-ov automatizovani SMG manuelnim menjačem. Motor je lagano modifikovan ECU mapom.

 

Fabrički, BMW je za američko tržište naveo snagu od 333 konja, a u teoriji bi navedene modifikacije trebalo da dodaju oko 17KS. Pre testiranja, Christian i njegov prijatelj iz Vehicle Virals navode da bi stari M3 proizvodio oko 280KS na zadnjim točkovima što pretpostavlja gubitak od 16%. Ustvari, testirani E46 M3 je pokazao da je sposoban da proizvede 290KS pri 7.250 obrtaja, što se, s obzirom na kilometražu, čini kao pristojan rezultat. Da li bi na trećem testiranju M3 proizveo i više? Moguće, ali toliko plavog dima je izlazilo iz četvorostrukih cevi na drugom testiranju da Christian nije bio spreman dalje da rizikuje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M5 Competition v AMG E63 v RS6 v Panamera Turbo

 

Na papiru, Panamera bi trebalo da ima najviše snage sa svojim 4.0 twin-turbo V8 u kombinaciji sa električnim motorom - 700KS/870Nm obrtnog momenta.

Ipak, BMW tradicionalno ''voli da slaže'', tj. da deklariše manje konja nego što mu automobili stvarno imaju - da li će i danas biti isti rezultat? Ili bi RS6 ili AMG E63S mogli da donesu iznenađenje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...