gagi82 1 Posted April 10, 2014 Prije neka 3 mjeseca kupio sam polovan punto classic 1.2 8v, 2009 god, sa predjenih 40k.Taj prvi vlasnik, inace automehanicar, rekao nam je da je pk remen malo ostecen, te ga je odmah zamjenio. Cim sad dosao kuci, gledao sam kako stoji taj remen, spaner pk remena je malo uvucen prema unutra (prema motoru) i remen bas ne ide po sredini preko njega nego malo ide i van te remenice na njemu.Za ova 3 mjeseca nisam napravio vise od 250 Km, da bi mi neki dan pukao taj remen, tj sav se pocijepao po duzini, pretpostavljam da ga je ostetila remenica na spaneru. otisao sam kupio novi remen Dayco 5PK 1175 (inace punto je sa klimom), takodje sam sad uzeo i spaner novi Dayco APV 1079.Cim sa stavio spaner, opet se vidi da je on nekako uvucen prema unutra u odnosu na remenicu na radilici, za sigurno 3-4 mm. Stavio sam i remen, ali isto onako izgleda kao sa starim spanerom, znaci remen ide van spanera, dok je auto ugasen skoro je u ravnini sa njim, a kad se upali motor, ide van za neka 2-3 mm. Strah me da vozim, jer ne vjerujem ni da ce ovaj remen izdrzati dugo na ovaj nacin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 10, 2014 I ovaj ce ubrzo da pukne, vidis kako ostavlja trag na kaisu. Nego koja li je to muka bila da se izvitoperi, da pobegne za ta par milimetra? Uopste mi ne ulazi u glavu... Po katalogu za tvoj punto ide bas ovaj spaner? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi82 1 Posted April 10, 2014 Pa po katalogu je ovaj spaner, ovo sam slikao danas kad sam postavio spaner i remen. Inace kad je motor ugasen, remen je ono na granici, u ravnini sa ivicom spanera, ali kad se upali, bjezi jos malo van, i spaner ostavlja ovaj trag po remenu, stvarno ne znam sta nije u redu. Zamolio bi nekoga od clanova foruma koji imaju punto classic da slikaju ovaj dio, cisto da uporedim. Sutra cu vjerovatno voziti auto kod majstora da pogleda ovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 10, 2014 Najbolje je da odvezes kod majstora opet, to sve treba da bude u ravni, ili je tu nesto ranije budzeno pa ga zato i zenio prethodni vlasnik/mehanicar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 10, 2014 valjda ud`o Buco Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 10, 2014 Ma na isto mu dodje, bitno da se razumemo pogledaj gore slike... Ovo po meni nije normalno, ili ja gresim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 10, 2014 Samo da se podbaci nesto iza spanera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 10, 2014 Slazem se Mico Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 10, 2014 Pa sta ga t.pis onda ko kisa oko Kg, kazi coveku sta da odradi po naski Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi82 1 Posted April 10, 2014 Ako nije problem da neko uslika ovaj isti dio kod sebe na puntu jer ne mogu nigdje na internetu da iskopam sliku.Moze li kojim slucajem ova remenica na radilici biti naopako okrenuta, ili cak da treba sa vanjske strane da bude ovaj nazubljeni dio sa senzorom a remenica sa unutrasnje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 10, 2014 Nazubljeni deo ide sa unutrasnje strane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 10, 2014 Gagi ko sto rece kolega podbaci nesto iza spanera, taman za kolko ti je pobego unutra i resis muku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi82 1 Posted April 10, 2014 Pa puno bi trebalo podbaciti, pogledaj malo prvu sliku, ima sjenu ali se opet vidi, sigurno 3-4 mm, spaner na sebi pozadi ima dva zuba od mozda 5 mm, kad bi nesto podbacio, ti zubi bi jedva dohvacali tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi82 1 Posted April 20, 2014 Samo da napisem razvoj situacije, skinuo sam remenicu sa radilice, ustanovljeno je da remenca uopste nije bila od punta classic 1.2 8v nego od fiat panda 1.1 Narucena druga remenica po fiat eper-u, dayco dpv1040, stize u utorak ili srijedu.E sad me zanima jos jedna stvar, ovaj remen sto sam ja kupio sam uzeo po starom remenu koji je bio tu sa tom pogresnom remenicom dayco 5 PK 1175, po fiat eper-u, pored ove remenice sto ide, stoji da ide i remen pod sifrom 55191970 odnosno dayco 5 PK 1145, cisto me zanima da li je ovo ispravna info, pretpostavljam da vlasnici punta classic 1.2 8v sa klimom znaju koji remen ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gosa70 0 Posted April 20, 2014 Kod mene je Fiat originalni kajs sa kataloskim brojem:55191970 a oznaka mu je 5PK1145 isto motor 1.2 8v sa klimom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagi82 1 Posted April 23, 2014 Danas konacno sve zavrseno, remenica stigla, namontirana, sve stoji kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 23, 2014 Bravo... Sad samo krstari drumovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted March 9, 2021 Pozdrav drugari, zamenio bih pk kajs na 1.2 8v, zanima me da li da zamenim samo pk kajs i roler pk kajsa, ili trebam zameniti ceo onaj metalni deo sa rolerom na njemu, tj kako se zove, zatezac?! sta se tu menja, jel odlazi taj zatezac nekad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted March 9, 2021 (edited) @strahinja987 ne znam kad si radio veliki servis poslednji put? Uglavnom se na velikom servisu praktikuje pored zamene zupčastog kaiša i španera menja i PK rolera sa PK kaišom. Nije zgoreg da promeniš oba ako sumnjaš da roler nije odavno menjam ili da je počeo da se čuje. Naravno, vidi da bude neki kvalitetniji proizvođač INA, Dayco itd da bi to trajalo. Edited March 10, 2021 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted March 10, 2021 19 hours ago, Axic said: @strahinja987 ne znam kad si radio veliki servis poslednji put? Uglavnom se na velikom servisu praktikuje pored zamene zupčastog kaiša i španera menja i PK rolera sa PK kaišom. Nije zgoreg da promeniš oba ako sumnjaš da roler nije odavno menjam ili da je počeo da se čuje. Naravno, vidi da bude neki kvalitetniji proizvođač INA, Dayco itd da bi to trajalo. Hvala na odgovoru, pk kajs nije dugo menjan, verovao ili ne ja mislim 8 god, to naravno...ali ja mislim na zatezač pk kajsa u sklopu kog se nalazi i roler...dal se menja celi zatezac ili samo roler na njemu?! Celi zatezac sa rolerom kosta 3400 a samo roler 1800, e sad ne znam sta sevpraktikuje, znam da roler moze da se pokvari ali sta se moze desiti samom zatezacu pa da otkaze? Izbegavam zameniti ispravan fabricki deo ovim nasim losim zamenskim delovima, ako bas ne mora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted March 10, 2021 @strahinja987 ako sumnjaš u kvalitet zamenskih delova možeš iz ovlašćenog servisa poručiti isti taj PK roler i PK kaiš iz originala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted March 10, 2021 2 minutes ago, Axic said: @strahinja987 ako sumnjaš u kvalitet zamenskih delova možeš iz ovlašćenog servisa poručiti isti taj PK roler i PK kaiš iz originala. Ma nije to problem, nego samo da utvrdim sta menjati...samo roler, ili ceo sklop zatezaca...u zatezacu se nalazi neka opruga kao koja moze da popusti, pa ne znam jel iko menjao taj zatezac ceo ili samo skinu roler sa njega i stave nov roler sto jeste mnogo povoljnija opcija...hvala axicu svakako na odgovorima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted March 10, 2021 @strahinja987 ja kad sam kod sebe menjao, promenio sam ceo komplet. Moguće i da može samo taj roler posebno ali ne vidim svrhu zameniti njega a kasnije može da se desi da ta opruga popusti pa aj jovo nanovo. Ne košta bogatstvo pa da se eksperimentiše s tim. 1 1 kakoonobese and strahinja987 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites