Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

uzeo karter 3200 plus diht masa 700 i uzeo ulje,a iovako sam za koji kilometar trebao da menjam ulje i filter

veceras bio kod majstora,doobro sam ga udario,kaze mozda cak i uljna pumpa napukla moguce:mellow:,al daj boze da nije,cak sam i katalizator malo zakacio al nije strasno,tako je sam sam kriv,veliko govno sam pojeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, silenci said:

...kaze mozda cak i uljna pumpa napukla moguce:mellow:,al daj boze da nije...

Ako krene da pali lampicu ulja prilikom kočenja (naročito malo oštrijeg), ali i kada staješ na semafor, parking ili sl, onda je i ona stradala. Upali lampicu i ugasi je skoro odmah...ali to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako nije napukla od udarca bice dobro,sad ne znam gde se tacno nalazi uljna pumpa dal bas u karteru il malo iznad,kad sam udario odmah se upalila lampica za ulje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozivela musava konacno,sredjena sve,nije pukla uljna pumpa,al zato je pukla usisna grana za uljnu pumpu,sto stoji u karteru,jedva smo je nasli 30 eura i to polovna,ostalo je sve dobro proslo,al majstor se namucio 2 dana da sredi sve ,bassam ga sjebao,kaze,zato su i ruke bile najskuplje

Stavio zimske gume,najvise zbog putovanja,idemo u planine jer tamo nema zime;)

 

IMG_20181026_133647.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosli sinoc sa Durmitora,za 3 dana presli 900 km bez problema,posle svega sta se izdesavalo,fantasticno.Po bordu prosecna 3,8l

DSCF2794.JPG

DSCF2796.JPG

IMG_20181028_131023.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni auto definitivno nije ispravan. Potrošnju od 3,8l mogu da ostvarim samo na ravnom, bez gasiranja. Zimi, doduše sa snegom, do planine Javor i nazad, mislim da je bilo nešto tipa 6l. Doduše, nisam je štedeo, uzbrdo uvek pun gas itd, i pun auto stvari, ali opet, manje mi je troši bravo 1.9jtd od 140ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad smo isli do tamo je bila po bordu 4.4l,jer nas je bilo 4 i baas pun gepek stvari u povratku nas je troje bilo i sinoc kad sam dosao 3.8l.Znaci normalna voznja Ibarskom,na autoputu od Ljiga do Prelinje 120 130 najveca,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Cg preko kanjona morace Ideja po bordu 3.6lit,a u povratku preko Zabljaka do Bg.a po bordu prosecna 3.3lit.Nas dvoje u kolima i puna stvari...

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

5.2-5.8 lit drzi po bordu sada na Taksiju po Bg. preko 6 lit sa video samo jednom od kada sam je kupio.Sve po bordu pricam,cep nisam nikada merio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi Marko trebao da kupi jaci auto :D Stoji to manja kubikaza trosi manje po gradu i lokalu,al na otovrenom putu,jos ko voli malo zustriju voznju ,tu vec ode u obrtaje i postane mucenje motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad radara na svakom koraku, više i ne možeš žustriju vožnju kao nekad. Zapravo možeš ali ćeš platiti to zadovoljstvo. :)

 

Kako je krenulo oko cene registracije i goriva idealan će biti neki 1.6. :D

 

Inače i moj mjet je na magistrali otprilike sa potrošnjom isto kao i kod kolege silencija i werpa. Najduži put je pređenih 1100 km sa 41l goriva što izađe oko 3.7-3.8 i to uglavnom vožnja sa klimom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma koji ce mu jaci auto,na autoputu do 130 max 140,nista preko toga,na magistrali sasvim se dobro nosi i sa dosta jacim autima do 90 na sat,pogotovu na ibarskoj gde je stalno prometno,a ja sam zustriju voznju platio u cg,majke im ga spalim crnogorske policije,spustanje u Pljevlju,znaci otvoren saobracaj nemozes ni toliko brzo da vozis,a oni stavili 40 ogranicenje i to tabla precnika 15cm,ja isao 63 na sat i odmah me zaustavili.

Morao ici dole u pljevlju u postu da platim 20 eura i kaze covek u posti ti si 10ti od jutros,sve tablice iz Srbije,i to znaci da su namerno zaustavljali i kaznjavali samo vozace iz Srbije,i zato mene Cg vise nece videti u zivotu,imaju prelepu prirodu,al odvratni su,cast izuzecima.

A u radnjama 80% proizvoda iz Srbije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam skoro gledao po netu i na YT potrošnju za ovaj 1.3dizlo u raznim modelima, generalno su jako zadovoljni ljudi sa potrošnjom, i kreće se u opsegu koji su kolege navele.
I ako nisam neki ljubitelj dizela, ovaj 1.3 me baš zainteresovao. Pogotovo sad, zbog svih ovih novih zakona i ograničenja, performanse ovog motora su krajnje zadovoljavajuće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da zbog ovih uslova i nacina u ovoj drzavi,a koja ce se valjda uskoro promeniti,ova kubikaza je sasvim korektna za svakodnevnu voznju,pa  cak i za duzi put

Kum nedavno kupio odlicnog punta 1.3 mjet,uvoz iz nemacke,ja ga provozao i bolje ide no musa,valjda zbog tezine,bas lepo ide i povlaci i koliko sam procitao tezak je 980 kg,sto je 200 kg lakse nego musa:wallbash:,neverujem

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno ne znam,1.3mjet nisam vozio na dalje destinacije,ali jesam 1.5dci.Dusu mu uzeh i napravih potrosnju vecu od libre.Ja magistralom idem od 100-130,ap 140min ali obično oko 150.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, silenci said:

zato mene Cg vise nece videti u zivotu,imaju prelepu prirodu,al odvratni su,cast izuzecima.

kakav sovinizam i netolerantnost.. formirati stav o nekoj zemlji na osnovu saobracajnog prekrsaja?

mene je srpski policajac izbacio iz voza (nisam bio u prekrsaju) na Kolovrat u 1 poslije ponoci al i dalje volim zemlju Srbiju…i rado je posjecujem.

ako ikad budes u dilemi da li da dodjes u Crnu Goru preporucujem ti usce rijeke Bojane i veliku plazu u Ulcinju..naici ces na gostoprimstvo i prijateljski stav..

pozdrav :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ja sam dosta puta bio u CG,pogotovu na moru,eto sad sam isao na Durmitor i oni panduri su bili netolerantni,znaci najmanje 10 vozaca iz Srbije je kaznjeno to jutro,cemu to,siguran sam da su dobili takve instrukcije.A Cg je prelepa sa prirodom,al Vlast je takva tamo da sve rade protiv Srbije,a sta su Crnogorci nego Srbi,al Milo i njegovi pricaju drugacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa debili,pa sa bajsem bi tuda vozio 50,a oni stavili 40 ogranicenje,kao da je naselje,a zive duse nema,samo spustanje prema Pljevlji,pa u Hrvatskoj kroz sela je ogranicenje 70 na sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ces, moras da postujes to sto pise, znas i sam.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene vise nervira koliko Crnogorci koce po krivinama,pa pravina pun gas.Evo jednog primera gde me je bas iznervira jedan gospodin.ELem isao i HN ka Baru,toyota auris puna linija i krivine solidne 50kmh ,al ajde ,ne zuri covek.Krece brdo plus se dodaje jedna traka,rekoh sad cu da ga obidjem,kad zapusi malo auris op ode napred ja pun gas za njim,100-120 je isao tada,ali sam iskoristio krivinu da ga obidjem kad me iznerivarao,on prikoci malo,ja pun gas iz krajnje desne trake usao u krivinu,na izlazu iz krivine presao 1m u traku za suprotni smer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...