BojanRak 5 Posted July 2, 2018 Drugari, Samo da se javim da sam imao sličan problem skorije, i da sam ga za sada rešio, bez zamene brave (a nadam se i trajno). Auto je 2014. godište, iz januara, i kupio sam ga pre ~9 meseci polovnog. Pre 3-4 meseca desila mi se situacija da brava nije reagovala na signal za otljučavanje, ali je posle toga ubrzo proradila. Sve do pre nedelju dana, kada je do kraja zakucala, čvakao sam je sigurno preko 15 min, dok nije prvi put oslobodila. Na savet komšije, namažem je dooooobro tovatnom mašću i sad radi kao podmazana (i bukvalno ). Elem, moje razumevanje kako radi brava je sledeće (nisam otvarao da proverim, ali ko ima skinutu, verovatno može to da uradi) - unutra je mehanizam sa oprugom koja se nategne u trenutku zaključavanja 5. vrata, koja se oslobađa elektromagnetom (signal sa prekidača na gepeku) i odbravljuje vrata. Međutim, kako se brava ne podmazuje, tako i opruga zariba i nema silu potrebnu za odbravljivanje. Kao potvrdu ove teorije mogu da kažem da je brava odlično radila kada sam uspeo da otvorim gepek (100% otvaranja na većem broju pokušaja), u gornjem položaju vrata gepeka, sve dok je nisam ponovo zatvorio - istog trena je prestala da reaguje na komande. Ovo iznad se odnosi na situaciju pre podmazivanja, dok nakon podmazivanja opet radi u 100% situacija. Dakle moj savet vam je - probajte, debelo namažite i probajte da ubacite što više tovatne masti u mehanizam gde se vidi zub brave i javite rezultate P.S. Neko je gore pominjao šolje amortizera - i ja sam menjao jednu, na desnom točku na oko 85.000 km - deo je van garancije bio oko 2.500 RSD (+ ruke), italijanski, za fabričku ugradnju 2 Kosta Smosta and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites