Jump to content
FAS Euroauto Goran
boki

Kamere & presretači

Recommended Posts

46 minutes ago, dj90 said:

j gagarina i o brigada ka blokovima

Ovo cu proveriti cim se vrnem u BG, mogu izbliza videti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, dj90 said:

na put naravno, sve ih je više

ima na raskrsnici j gagarina i o brigada ka blokovima, ima i na adi itd itd

I biće ih još više...i ne služe za crveno/brzinu/žutu traku. Ne treba se bojati svake kamere u gradu u smislu saobraćaja.

 

Postoje i postojaće još više kamera za nadzor. Već sada mogu (kad im zatreba) da identifikuju neko vozilo ili lice, i da ga onda policajac ručno prati (da mu rekonstruiše kretanje unazad jer je to lice npr. učestvovalo u nekom krivičnom delu, pa se u sklopu istrage pogleda šta je radilo, gde je išlo danima pre samog dela...gde su ga sve uhvatile kamere). Tome služi i služiće 99% kamera u gradu. Pre par meseci su tako naknadno rekonstruisali ponašanje vozača gradskih autobusa i poslali 250 koverti zbog toga što su vozili bus i telefonirali istovremeno, ili jeli i vozili...

 

Bio je predlog Zakona da se omogući Policiji da to ubuduće može da radi sistem automatski (mnogo brže nego da policajac sedne i ručno pregleda), ali je predlog Zakona koji je predviđao i tu opciju nedavno povučen iz procedure. Biće opet aktuelan za jedno godinu dana... U pitanju su biometrijske kamere koje mogu ne samo da snime, nego i prepoznaju...i onda policajac sedne, ubaci biometrijske podatke određenog lica iz njegove LK i sistem sam pretraži gde ga je kamera sve uhvatila u poslednjih npr. 7 dana...i onda se gleda šta je i gde radio/išao/sreo se. Mnoooogo brže nego da policajac sam ručno bulji u monitor danima i vadi te iste podatke (što mogu već sada da rade). Ali, baš zato što je mnogo brže i automatski, postoji i veća mogućnost zloupotrebe po sistemu ''ae časkom mi samo pogledaj ovog ili onog'', iako nema nikakvih opravdanih razloga da se to pogleda za konkretno lice (istraga/papir/Sud)...

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistem ima toliko mogucnosti da vrlo precizno moze da ti mapira kretanje svih vozila u bilo kom vremenskom intervalu. Baza je vrlo jednostavna. Svaka kamera moze npr da ima svoj br i zna se tacna lokacija tj brojevi koji oznacavaju geografski polozaj. Svaka tablica je jednostavan niz karaktera. Treci parametar je vreme(takodje niz brojeva). Baza se puni nizom jednostavnih karaktera i vrlo lako se sortira. Nije komplikovano napraviti softver koji niz podataka ubaci na mapu i izcrta kretanje odredjenog vozila u odredjenom vremenskom intervalu. 
Prepoznavanje tablica je toliko jednostavno i jeftino da moze svako da priusti. U trznim centrima vam se otvara rampa sama jer je kamera prepoznala tablicu i pre nego sto ste ocitali bar kod sa papirica. Zna sistem kada ste usli i da izlazite u roku od besplatna 2 sata  ili sl. 
E sada, ove kamere koje vidjamo svaki dan na ulicama imaju neverovatno vece mogucnosti nego prosto citanje tablica. Sta sve mogu, pretpostavljam, videcemo uskoro. Ko garantuje da se toliki nadzor ne zloupotrebljava? Samo na osnovu moje tablice, sistem moze da nauci gde idem na posao, sa kime se druzim, gde mi deca idu u skolu, gde kupujem, kada nisam kod kuce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurio više od 300 km/h, snimila ga kamera i izvukao se

 

168661-brzina.jpg

 

Belgijanac kojeg je prošle godine uhvatila kamera za merenje brzine u vožnji sa čak 306 km/h na E313 u blizini opštine Liege u Bitsingenu, ne mora da očekuje kaznu. Zašto?

Zato što mobilna kamera za merenje brzine nije odobrena za brzine veće od 300 km/h. Radilo se o mobilnoj kameri za kontrolu brzine, koja je bila postavljena uz autoput. Oprema je u oktobru prošle godine utvrdila da je muškarac prolazio brzinom od 306 km/h, ali kako se sada saznaje vozač ipak neće dobiti kaznu. To je zato što su pravila za kamere u Belgiji propisana takozvanim kraljevskim dekretom i maksimalna brzina za dotični tip je određena na 300 km/h. Sve iznad toga se zato ne može koristiti za svrhu kažnjavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam gde ode moj post al evo da pisem opet...naime dal mora da vas zaustavi pandur ako vas snimi radarom..konkretno ulica od Telekoma na nbgd pa ka Milutina Milankovica p(Bulevar Umetnosti.)
Fin pravac 8.30 ujutru i gospoda stoje na kraju ulice, cesu jajca i snimaju narod.
U momentu kad sam ih video isao sam 64 a brzinom zene koja vidi popust u butiku sam smanjo na 45 i prosao pored njih...malo smo se gledali al me zaustavili nisu...jel da ocekujem nesto ili jok?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, shortee said:

Ja ne znam gde ode moj post al evo da pisem opet...

Svako može da klikne na bilo čiji profil, uključujući i svoj :Di tako pogleda sve postove sa tog naloga. Evo ovde tog tvog posta. :thumbup:

 

7 minutes ago, shortee said:

...malo smo se gledali al me zaustavili nisu...jel da ocekujem nesto ili jok?

Može, a i ne mora da zaustavi. Obično zaustave, u najvećem broju slučajeva je tako.

Više vole da zaustave jer tada ide ''prostiji'' prekršajni postupak jer se od starta zna ko je vozio auto. Kad samo snime i pokrenu postupak, prvo se poziva vlasnik auta da se izjasni ko je vozio, pa se tek onda pokreće prekršajni postupak protv tog lica. Dodaje se par meseci, i može da bude tehničkih problema u vođenju postupka u našem svetu sa brdom ovlašćenja, prodaje auta bez prevoda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Neso sad sam ga naso kad si mi ti pokazao ...nadam se da nece nista da stigne ...

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, shortee said:

konkretno ulica od Telekoma na nbgd pa ka Milutina Milankovica (Bulevar Umetnosti.)
U momentu kad sam ih video isao sam 64

Zena mi radi blizu pa prolazim relativno cesto. Neretko znaju da se zavuku u tom delu, jer cim predjes nadvoznjak preko AP iza Telekoma, imas prvo znak za ogranicenje od 40 km/h. Plus odmah iza toga znak za decu na putu, jer su sa leve strane i vrtic i skola.

A da te upecaju na toj pocetnoj brzini, upadas u "tarifu" prekoracenja u naselju 20-50 km/h. Sto podrazumeva oduzimanje dozvole na minimum 30 dana, 4 boda i kaznu od 6-20.000 din. Slazem se da su tri prazne trake kao prazna avionska pista izazovne za to ogranicenje, ali vodite racuna i zbog dece i zbog sebe ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znate koliko kamere za merenje brzine donose novca nemačkim gradovima?

 

kamere nemacka.jpg

 

Na pitanje Nemačkog udruženja pravnika (DAV) nemački gradovi su odgovorili koliko su zaradili od kamera za nadzor brzine 2020. godine godine i brojke su zaista impresivne.

U vrhu je Hamburg u kojem su kamere za merenje brzine i nadzor prolaska kroz crveno svetlo na semoforima zaradile 17.1 milion evra za godinu dana. Čak deset gradova je prebacilo granicu od milion evra. Neki gradovi se nisu javili, ali u rekapitulacijama njihovih budžetskih prihoda se vide i ti podaci. Tako je Keln 2019. godine zaradio 17.6 miliona evra od saobraćajnih kamera, a Lajpcig 11.6 miliona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...