Jump to content
FAS Goran
boki

Kamere & presretači

Recommended Posts

Čim su objavili biće sigurno. Za ovu prosečnu brzinu pisali su da je kao moguće voziti 140 km/h i da se neprobija taj vremenski okvir od rampe do rampe. Mada opet voziš 130 km/h i da pretičeš mora bar 150 km/h ja nisam dobio dosad ništa,mada moj auto i nemože brže. Verovatno to ubrzanje posle rampe plus ne bude se uvek prvi na rampi ima još kola tu verovatno prodje to vreme. Jedino ako čovek ima tag onda uglavnom ne čeka. Možda i taj lik što je dobio to 131 km/h vozio dosta brže ali kad se sabere vreme od rampe do rampe dodje ta brzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi vezano za to obavestenje da pocinju da mere prosecnu...znaci do sad su nas lagali buduxi da nsiu merili nista jer znam sebe i jos bar 3 kolega kojima bi moralo da je doslo nesto do sad.....e sad kako su recimo smislili da izmere npr Vrcin rampa i recimo izlaz za Vranje...to je tacno 340km al ima raxnih deonica gde imas znakove 130 pa 120 ili recimo grdelica gde pise 100 na nekim deonicama.koje su u krivinama...prosto je nemoguce izracunati prosek na tako mesovitim brzinama...ili ce da mere onda na delovima puta npr na po 20 25 km i da tu hvataju prosek i tako kaznjavaju ...
Gde je drug nesa da nam objasni sve...

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavno, samo odrede vreme za maksimalnu dozvoljenu brzinu. Od Bg ka Makedoniji, posle nisa je uglavnom 100 ogranicenje. Ja sam sve vreme isao 130-140 i nista mi nije stiglo, ni u jednom pravcu. Jedino sto moze radar da te spuca tu gde je 100, ali za merenje brzine izmedju naplatnih rampi nista ne stize ako se vozi sve vreme maksimalnom dozvoljenom brzinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U normalnim državama je obavezno da se vozači znakom upozore da se na deonici puta meri prosečna brzina. Tako je u Sloveniji i Hrvatskoj bilo poslednji put kad sam bio pre par godina. Koliko znam i kod nas u zakonu stoji da svako snimanje fiksnim kamerama mora biti jasno obeleženo. Šta vredi kad nema ko taj zakon da sprovodi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem cemu ovakvo razmisljanje, imas lepo znak da je maksimalna brzina ta i ta i sad neko treba naknadno da obavestava vozace da ce biti merena prosecna brzina ?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Tadej said:

Ne razumem cemu ovakvo razmisljanje, imas lepo znak da je maksimalna brzina ta i ta i sad neko treba naknadno da obavestava vozace da ce biti merena prosecna brzina ?!?

U pravnoj državi je to normalno, kod nas nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Tadej said:

Ne razumem cemu ovakvo razmisljanje, imas lepo znak da je maksimalna brzina ta i ta i sad neko treba naknadno da obavestava vozace da ce biti merena prosecna brzina ?!?

Po zakonu treba da bude upozorenje. Jednostavno takav je zakon, a to sto se kod nas ne postuje...pa to je dokaz da smo gori od divljeg zapada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po zakonu treba da bude upozorenje. Jednostavno takav je zakon, a to sto se kod nas ne postuje...pa to je dokaz da smo gori od divljeg zapada.

A ovi sto voze preko ogranicenja, takodje krse zakon...to nije divlji zapad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam to rekao. Ne menjaj kontekst jer svi mi prekoracujemo brzinu i na zapadu prekoracuju brzinu ali jednostavno na deonicama gde se iz nekog razloga meri brzina postoji obelezje za istu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisam to rekao. Ne menjaj kontekst jer svi mi prekoracujemo brzinu i na zapadu prekoracuju brzinu ali jednostavno na deonicama gde se iz nekog razloga meri brzina postoji obelezje za istu. 

Moje misljenje je da nema potrebe...ni po zakonu ni logicno

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, xalexas said:

U pravnoj državi je to normalno, kod nas nije.

Drugar iz CH pise juce popio kaznu zato sto nije drzao propisno odstojanje od vozila ispred na AP. Kazna 1200 CHF (a moze biti i veca jer se gleda plata), 2 meseca bez dozvole. Razumem njegovu frustriranost, pogotovo kad dodjes iz drzave gde pojedini sa ubistvom prodju sa 6m nanogice 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shortee Mislim da se maksimalna prosecna brzina odredjuje pod pretpostavkom da si na ulaznoj i izlaznoj rampi prosao 130kmh tj distanca izmedju rampi deli se deli sa 130Kmh i onda dobijes vreme koje ne smes da prekoracis. Tacno je da na odredjenim deonicama postoje znaci ogranicenja, takodje svaki auto razlicito ubzava i usporava i to dodatno komplikuje realno maksimalno vreme zato i racunaju vreme tako sto dele distancu sa 130. Ako si prebacio to vreme, onda ne postoji ni jedan moguci izgovor da se ne plati prekoracenje prosecne brzine. 
Dodatni problem je sto bi trebalo da proveravaju i prosecnu brzinu izmedju kontrolnih tacaka pa ako si napravio pauzu ili vozio u koloni zbog radova, a onda nastavio da vozis npr 180kmh i dalje neces da prebacis max vreme izmedju rampi, ali mozes da budes kaznjen jer si izmedju npr izmedju kontrolne tacke kod iskljucenja za SD i k.tacke za isklj. VP(male plave kamere koje stoje ispod znakova koji najavljuju iskljucenje za odredjeni grad. Nema ih na svakom znaku) na a.putu BG-NI imao prosek od npr 160. Takodje moze i presretac da te snimi usput. 

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to lepo ali ništa od toga nije zarad povećanja bezbednosti već zbog represije i da uzmu pare.


Ukoliko se želi povećati bezbednost dugoročno, moraju se uvesti ozbiljnije obuke i seminari a ne samo kazne. Valjalo bi imati i primere ljudi koji su zaista kažnjeni za svoja dela, kao što je onaj Italijan direktno sproveden na psihijatriju u Švedskoj kad je vozio 170 kmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da postoji tolerancija do 140km/h. Dosta puta sam isao bg-ns na 140, bez neke preterane guzve, tj bez smanjenja brzine i nikad nista nije stiglo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji nikakva tolerancija do 140. Kad voziš uglavnom 140, prosek ti ne bude nikad preko 130. Na autoputu ćeš svakao više puta usporiti i to se obično na kraju svede na prosek od 110 -  120km/h. Lako se proveri na board kompjuteru. Nikad nisam prešao prosek od 120km/h a vozio sam uglavnom 130 do 140km/h, a u preticanju i preko toga. Upravo zbog toga uvode merenje na kraćim deonicama jer tu teško možeš da imaš niži prosek ako voziš preko ograničenja.

 

Očekujem da će naš IT sektor ubrzo napraviti neku aplikaciju koja će obaveštavati o lokacijama kamera i prosečnim brzinama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetuj bord komp prilikom uzimanja kartice na napl rampi i pogledaj prosecnu brzinu kada stignes na rampu da platis izlazak kako rece xalexas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da će smisleno postaviti kamere na rizičnim mestima kao što su uključenja na auto put. Tu podržavam da se postave kamere za merenje prosečne brzine. Merenje da bude zbog bezbednosti a ne samo zbog popune budžeta sa kaznama. Ne vidim nikakav problem da se stave znakovi upozorenja o merenju prosečne brzine jer to pomaže bezbednosti. U Sloveniji na primer kamere za merenje brzine na autoputu stoje gotovo ispred svake opasne krivine. Ljudi misle o bezbednosti a ne o kažnjavanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da imate u vidu da su brzinomeri uglavnom bazdareni da na tim brzinama lazu i po 10-12 km/h ;). Lako se vidi koliko, kada se uporedi sa GPS. Dodatno i zato moze opusteno da se gazi vise od onoga sto pise na satu. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan sa 18" na Delti i vecim profilom gume od fabrickog 140km/h na satu -> 136-138 km/h po gps :) 
testirao vise puta.

 

I sto je dobro, po gradu je 50 km/h po satu i po gps-u isto

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, andreja.micovic said:

Sve je to lepo ali ništa od toga nije zarad povećanja bezbednosti već zbog represije i da uzmu pare.


Ukoliko se želi povećati bezbednost dugoročno, moraju se uvesti ozbiljnije obuke i seminari a ne samo kazne. Valjalo bi imati i primere ljudi koji su zaista kažnjeni za svoja dela, kao što je onaj Italijan direktno sproveden na psihijatriju u Švedskoj kad je vozio 170 kmh

Zato u kulturnim zemljama(većina u EU) ima upozorenja za fiksirane kamere za merenje brzine,cilj im nije da te otresu od love nego da ne budeš rizik u saobraćaju.U Nemačkoj se zato i insistira na dobroj obuci vozača,da bi se dobio vozač koji zna i poštuje pravila,mada,budala svuda ima…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...