Jump to content
FAS Goran
danijel55

Lancia Lybra 1.9 JTD - pali lampicu ulja / troši ulje

Recommended Posts

Ali pre takve kontrole ja bih prvo oprao IC jer ako je tamo završilo onih prošlih pola litra sa još novih pola lako može da se skocka ibertura a onda mu džabe sve...

Imali smo skoro na opisan sličan slučaj sa Joshijevim drugarom i njegovim Renoom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd da se i ja javim, napisah vam da sam primetio po sipci, a i na displeju je izbacivalo sheck oil level,  neverovatnu potrosnju ulja....kazem neverovatno jer svaki motor trosi ulje, i sve dok trosi do 0,5 +-, na hiljadarku, iljadarku i po kmh, kako kaze moj drug inzinjer, nije strasno, narocito ako je voynja ostrija, radi puno kratkih relacija, ili se vozi na jako visokim obrtajima ili je motor vec pregazio kmh. E sad, ja sam pre nekih 4.000 kmh, kako i napisah, menjao ulje, filtere, i ostalo, auto je radio ko pracka, ni sad nema nekih promena u radu, ali sam prema sipci nakon displej checka primetio da trosi ulje, da bismo se juce majstor i ja zaprepastili, jer merimo sipku i shvatimo da je nakon 4.000 potrosio gotovo vecinu ulja, tek na dnu sipke smo videli crticu....

 

ok, bio sam na putu, 2.000 kmh, vozio na tri iljade obrtaja, menjao gorivo iz zemalja, ali sam natankovao kod nas pun, plus Wyns diesel aditiv, i prosto ne moguce uz sve uslove, koji mogu povecati potrosnju ulja do neke mere, da je toliko opet potrrosio ulja....m,ajstor pod haubu, nema nigde znakova curenja, turbina se cuje tek malo ujutru kad je hladno, kasnije ne, nema dima, sem crnog kada ga nacepim iy trece u cetvrtu, i roknem po gasu, izbaci onaj jedan "bljuc" crnog dima, ali bez ikakihy dimnih zavesa. Nisam primetio da losije vuce nego sto je vukao.....motor nartavno nismo otvarali, ali smo primetili da kada smo ga startovali, s otvornom haubom, i izvadili sipku na pola, da ostane otvoren taj otvor meraca ulja, da blago ima sivkastog dima.

 

Dakle, pregledom majstor, dijagnostika itd, i ono sto se moze pogledati golim okom, videti, a dobar je majstor, nije primetio nesto.....e sad, konsultujuci se sa kolegom, kazao mi je da je moguce da je do samog ulja, odnosno, da selenia ulja, desavalo im se, nekad ne bude odgovarajuceg kvaliteta, uvale nam ovde bofl, i da ono standardno na 10.000 menjanje, a da potrosi 0,2 litra na tu kilometrazu ne pali....posto je bilo tako maoo ulja, dosuli smo jedno litar, check oil signal na displeju se kasnije prilikom palenja ugasio, sto znaci da je sam senzor ispravan....i sad ja ga tako vozim,,,, a nemam pojma sta mi je ciniti, mislim auto radi, ide, pali, sve ono ok......razmisljam o toj opciji da ne valja ulje, i zato vas pitam sta mislite da li je moguce da bi se stvari promenilo ako uzmem neko drugo ulje, menjam ponovo filter i natakangam, pa da pratim koliko trosi ulja tad, pre nego sto krenem da dalje ubijam glavu trosenja ulja povecanog, da ne govorim o nekom otvaranju motora, i drugim bedacima....Bio bih zahvalan za misljenja iskustva. Pozdrav svima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je neka falsina od ulja pa nema potrebna svojstva. svasta su pricali za seleniju. ja iz tih razloga od prvog dana je ne koristim vec samo mannol molibden,em je jeftiniji em je mnofo bolji. ima ga u prodavnici jurko sabac izuzetno povoljno. pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i majstor rekao, jer kaze ne deluje mu da je motor produvao, niti da je turbina u toliko lose stanju, te mi je naveo da je ima, doduse retka iskustva, da samo ulje bude fals, i da promenm ulja ne bude ovakve enormne potrosnje ulja u karteru

Share this post


Link to post
Share on other sites

wr kupio u partizanskoj u NS, VDV autocentar....novi sad

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel skidao creva od turbine? Jel merio kompresiju motora, a vidi dim na sipci? Kako je onda utvrdio da je sve dobro i nista mu nije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresiju nije, prosto ostavili smo za danas, turbinu gledao, kaze da je ok....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmerite vi kompresiju, pa ako je ok, skinite turbo i posaljite na pregled i ako treba neki servis, ako nije motor 99% ce biti da je turbo, svakako mozes da promenis ulje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj da li ima ulja u interkuleru....ne znam da li je neko pisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste...

Ali pre takve kontrole ja bih prvo oprao IC jer ako je tamo završilo onih prošlih pola litra sa još novih pola lako može da se skocka ibertura a onda mu džabe sve...
Imali smo skoro na opisan sličan slučaj sa Joshijevim drugarom i njegovim Renoom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala svima, procackacemo jos, kompresiju itd, pa javljam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednoj lybrici je slicno auto trosio ulje - epilog, klipnjaca se raspala, radilica prolupala, polovan motor bez agregata na kraju... A isla je kao zmaj, sa sve trosenjem ulja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to Duletova Lybra? Kakav čovek ako je on, mene loži da se samo šalio da se motor raspao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok, Duletova Lybra fercera kao dox-a, verovatno ste se sprdali nesto...

 

Drug u Cacku kupio, prosula se ko nista, ko zna sta je kupio, a izgledala je ko iz salona...

 

Jbg, naleti poneki jtd, onako, namucen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ide dok god ne stane, a i kad stane, moze se popraviti, bez obzira sta mu je, samo je pitanje koliko je ko spreman,  i koliko ce morati da izdvoji novaca za to, to je generalno iskustvo i naravoucenije svih nas u Srbiji, koji vozimo polovne automobile, iz druge ili trece ruke, bez obzira da li im na satu pise 300.000 ili 60.000......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, nisam video da je neko pisao o temi potrosnje ulja vezano za Lybru 1.9 jtd.

U poslednjih godinu dana mi se drasticno povecala potrosnja ulja. Sad mi ide i litar na 1000km. (Selenia 10w40). Verovatno je pukla neka karika ili se nesto vec desilo sa njom.

Da li je neko imao slican problem i imate li neki savet sta raditi? Svakako sam hteo da je prodam uskoro, vozim je 8 god i dobro sam je odrzavao, 

ali na satu imam oko 340000km i to ako je tacno. Ne bih je svakako prodavao sa takvim stanjem motora, ali ako nesto ne uradim jedina opcija mi je otpad, nazalost.

 

Svaki savet je dobrodosao.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nenad88

Nepotrebno otvorenu temu spojicemo sa postojecom sa identicnom problematikom na 1.9 Lybri. Tako da slobodno pogledaj i taj sadrzaj:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63921-lancia-lybra-19-jtd-pali-lampicu-ulja-troši-ulje/

 

Imas i slicnu generalnu temu za 1.9 JTD motore i to na 16 strana:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42764-19-jtd-prevelika-potrošnja-ulja

 

30 minutes ago, nenad88 said:

nisam video da je neko pisao o temi potrosnje ulja vezano za Lybru 1.9 jtd

Pronalazenje sadrzaja koji te zanima puno ce ti olaksati koriscenje Search opcije foruma.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...