Jump to content
FAS Goran
danijel55

Lancia Lybra 1.9 JTD - pali lampicu ulja / troši ulje

Recommended Posts

Meni na Lancia Lybra pali lampicu oil stand check. Ulje je promenjeno pre 2000km i na maksimumu je proverio sam.

Zasto se pali lampica?

Edited by neshaoct
izdvojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, obzirom da je Lybra puna nekih senzora, verovatno ti je crkao neki senzor ulja, ili se toliko isprljao da vise ne registruje. Meni se to nekada desi kada mi je ulje na polovini a ja ga parkiram nizbrdo, onako nosem na dole. Onda upali tu lampicu pri startu, ali je brzo i ugasi kada se auto opet ispravi. Kada parkiram uzbrdo, onda nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako misliš ulje na polovini?? Pa iole dobar JTD ne sme da troši ulje. Većini ovde na 10,000km nivo ne padne uopšte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

provjeri ulje u mjenjacu,kod mene je palilo tu lampicu od ulja,a ja mislio da fali u motoru,provjerim kad ulje na max,nakon par dana provjerim ulje u mjenjacu i vidim da je ispod min,puklo kuciste mjenjaca i svo ulje otislo van....ima na mjenjacu mjerac odnosno sipka poput one u karteru samo manja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja Lybra (1.9 jtd) uspesno me odvezla na put, nedavno se vratih, predjosmo nekih 2.000 kmh, nista nisam primetio, auto isao super i bas sam ga cerao preko 120 kmh, gde god sam mogao....pre toga, nekih 1.500 kmh pre zamenio sam rolere, spanere, kaise, promenio sve fitlere, novo ulje itd, dakle izmenio to sve pre nekih maksimum 4.000 kmh, i sad posto sam se vratio s puta, jedan da nesto obavim u gradu, kresnem paljenje, izbaci mi check oil lampicu, sa nekih par crtica praznih na displeju, jednom crvenom i jednom belom....ja kao otkud sad ulje, bezveze menjao ga prakticno skoro,, uzmem sipku, pogledam kad ono ulje na sredini, na pola meraca, dakle nije alarmantno prema sipci, i pitam se otkud mi izbacuje uopste check oil.....vozio tako.....par dana.

 

Uzmem jutros sipku - posto je nastavio da izbacuje isti check tokom paljenja - kad ulje na dnu sipke, na donjem minimumu, sto znaci da je posrkao za neke 3.000 iljade bas dosta ulja.....Sta bi moglo biti? Sta da gledam, slusam? Nisam primetio da baca neki dim u retrovizoru, sem na leru, crni, kada bas turiram gas, jel na leru, i kada ga bas rapim recimo iz druge u trecu, sa ostrijim uzbrzanjem, hoce da bljucne malo crnog dima, ali nema nekek zavese, nista sad da bi zamaglio put....

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, ajd probacu ponovo da meri, naci cu neku ravnu pistu, ali sta ako zaista trosi ulje? To me brine....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ravno je tamo, merio opet, nije neka nizbrdica, uzbrdica, ne vidim nigde dole da curi ulje.....hm, neka ideja? Opet merio, mislim stoji tu vec dva i kusur sata od proslog vadjenja sipke....

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li sus-pleh, meni evo opet kaplje ulje na cepu, ali posto imam sus-pleh ne pokazuje na betonu nista jer sus-pleh od gore ima neki mekani deo koji se "natopi" uljem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ga, da, moguce da se zadryava jer na lybrinom imaju isto jedan deo koji moye prakticno sakriti curenje, odo do majstora, nervira me sad ovo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, tipa sta, ok turbina, mogla bi se barem reparirati, a motor je sirok pojam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili ti je propišao neki semering radilice. To je još i najbolja varijanta.

Ako dobro vuče i dobro pali, ne dimi plavo onda najverovatnije nije motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali na prvi zub.....nisam primetio da dimi plavo.....a oko vuce, kazem vratio sam se sa puta oko 2.000 kmh, i vozio ga ne ispod 120, ali moguce, sad kad nesto prekontavam, da mozda u nizim obrtajima malo slabije povlaci tu do 1700, 1900....ili se tripujem ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije libra ali je stilo 1.9 jtd , vratih se sa mora i meni se desava isto , samo ne svlaci ulje bas toliko odjednom ali je pocelo. kod mene je turbo - video sam - baca po malo , baca ali ide i sve ostaje na sus-plehu. pogledaj odozgo nekom jacom lampom tu plastiku - kroz motor , mora biti namascena kao i kod mene , bar malo - jbg-a .................

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sta nam je ciniti, reparacija turbine? Koliko to kosta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam , ja sam bas prosao pored ovih turbo uzice kad sam se vracao iz crne gore. neko kaze 200e neko 250e sve sa skidanjem i slanjem kod njih u uzice i vracanjem na kola , jer kao najbolji su -- bar ovde u bgd-u tako pricaju majstori. mada vidim da ima i po bgd-u tih turbo servisa , znaci mora ih imati i u n. sadu , ali ne znam sta da ti kazem - iskreno ...... svi hvale samo ovaj u uzicama. kao daju i garanciju i ako se nesto desi salju novi turbo tj. reparirani. ja licno mislim da oni vec imaju to uradjeno na lageru i samo zamene sa tvojim sjebanim , ali ce nam to pojasniti neko ko je bas to i radio na svom autu - licno. mislim da o tome vec i ima posebna tema ovde na forumu - pretrazi malo.  :welcome:

 

ima i polovni da se kupe po opadima - kao ispravni sa garancijom i njihovom ugradnjom (sabac - bgd) , ali svi kazu da je bolje reparirati ili popraviti svoj , ako je turbo - to moras videti. vidi se iz kanala , skines sus-pleh a mozda i ne moras i vidis da li turbo prska - vidi se sve oko njega onako zamazano - umasceno.

ja sam mog stila uzeo pre 4 leta (mozda i vise) i tada je bacao po malo skoro ne primetno - tada je ulje bilo ok od servisa do servisa na 10.000km , sad baca vise i to se vidi na sipci sa vremena na vreme - 200-300 gr. na 5000km , od prilike -- ali kazem ti i ide i ja ga tako vozim , pa cemo videti dokle ...........

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skines tvoju i saljes za Ue. Oni ti kazu koliko para i salju ispravnu koju vec imaju na lageru, a moze i licno tvoju da rade, kako hoces. E sad, trebalo bi da skines i usisnu granu da ocistis, ulje se menja i cisti sistem podmazivanja turbine. Tako se radi po pravilu i trebalo bi da se to proveri sa njima ( T.servis) zbog uslova garancije koje daju ( 1god).

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema na cemu.

sistem se cisti zbog nekih opiljaka , ne daj boze ako su ostali da ne naprave opet haos - pretpostavljam , znaci nije mali posao - jbg-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moze da bude mali, tipa samo usrafi drugi turbo, a moze da bude i veliki ako se cisti usis i podmazivanje. Onda se i razupcuje auto, i skida cr pumpa i itd :) Moze da kosta i 150 a i 400e :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...