amelonix 0 Posted April 3, 2014 Pozdrav svima,juce odlucih da provjerim ulje u mjenjacu i osta sokiran kada mi na mjeracu pokaza da nema ulja skoro nikako,znaci ispod minimuma,odmah kupim 2l i dolijem medzutim evo vec 3 dana ispod auta mi ostaje lokva ulja koje je sigurno iz mjenjaca pa mislim da je vec 0,5l iscurilo. Da li se nekom od vas to desavalo i koji je uzrok.mozda neki semering isl.malo sumnjam i da je kuciste napuklo jer bas pravo mnogo kapa,i ako bih morao zamjeniti citav mjenjac da li odgovara od nekog drugog modela lybre,alfe,maree ili moram traziti striktno od lybre 1.9 jtd.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 3, 2014 Obrisi pa lepo pogledaj odakle izlazi, moze da curi i na semerinzima, i kod p.osovine a i na sastavu menjaca, posto je iz dva dela Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted April 6, 2014 Desilo se to da je puklo kuciste mjenjaca,vjerovatno je tu bio neki strani predmet ostao od prijasnje izmjene seta kvacila koji je i napravio havariju,po zidovima mjenjaca se vide ostecenja od udara i nekoliko pukotina.Kupio sam polovan mjenjac od alfe 147 jtd i potpuno je isti,placen 90e,novi set kvacila (lamela,korpa,druk) SACHS 160e,cilindar kvacila 18e,ulje 16e,majstoru za ruke 50e,ukupno 335e ili 650KM,hebi ga zapalilo me krvnicki ali tako ti je to hoces vozat e plati jarane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted December 3, 2014 (edited) Primećujem tragove menjačkog ulja ispod motora, a logično, primećujem i opadanje nivoa ulja u menjaču. Dolivao sam već par puta.Mislim da je u pitanju semering poluosovine, kod diferenecijala, ali zapravo samo teoretski pretpostavljam da tu postoji semering, koji eventualno može da popusti pa onda treba da se menja. Pitam za iskustva drugih forumaša. Da li postoji semering na poluosovini ili mi je teorija pogrešna ? Gde bih teoretski mogao da tražim kvar kod tragova menjačkog ulja ? Da li je ovo sa semeringom relativno uobičajen kvar ? Ako je neko menjao - koliko ga je koštalo ? Edited December 6, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted December 3, 2014 gosn Mihailovic...imao sam problem sa menjackim uljem, curelo je i dolivao sam, ne znam da li ima semring, ali meni je curelo na MERACU menjackog ulja...da kazem piskilo je tu, otisla ona guma...inace guma je ista kao za merac ulja kod yuga...probaj da krenes prvo od toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted December 3, 2014 Hoće da curi na semeringu poluosovine, najpre počinje da vlaži a ako se ne reaguje postaje intenzivnije.Cena semeringa poluosovine (ako se dobro sećam, nije isti za levu i desnu stranu) je 560,00 din u Kiti komercu.Zamena, hmmm, ispuštanje ulja, skidanje poluosovine, ne bi trebalo da je skuplje od 3000,00 din. Najbolje je kada je auto na dizalici zbog još nečega pa onda primeniš pravilo kolateralne štete za novčanik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted July 2, 2015 Negde mi curi ulje:ne mogu odrediti odakle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted July 3, 2015 (edited) Moja Lybra je puštala ulje gde god je mogla. Motorno ulje:1. Semering radilice - levi (prema točku)2. Semering radilice - desni (prema menjaču)3. Semering bregaste4. Poklopac ventila Sve sam ovo rešio. Menjačko ulje1. Semering poluosovine... i opet negde curi menjačko ulje ! Ne znam gde. Kondenzat uljnih para iz kartera (iberlauf)1. Gde god nađe zgodno mesto - pojavi se ! Imam Libru, evo punih pet godina, i nijednom nisam imao prilike da vidim da ništa ne kaplje ! Pošto imam garažu, uvek držim karton na podu garaže. @milenkos78Ne mogu tačno da zaključim, prema slikama koje si postavio. Ali: menjačko ulje je bistro (uglavnom) a motorno ulje je crno. Prvo definitivno utvrdi da li ti curi jedno ili drugo. Ako je motorno ulje u pitanju, mislim da curi na semeringu radilice koji je prema menjaču. (ako sam dobro skapirao slike) Kao što sam već gore napisao, ja sam to popravljao. Nezgodna stvar je da mora da se skida menjač, što je skupa operacija. Sam semering nije skup. Edited July 3, 2015 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted July 3, 2015 (edited) Nije crno ulje iz motora sigurno, bistro je. Ne znam da li sam nešto ja mogao zeznuti, kada sam sam menjao viljušku. Sad skontam na prvoj slici da mi manžetna nema šelnu na poluosovini prema motoru.... Edited July 3, 2015 by milenkos78 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted July 3, 2015 Nisi mogao ništa da zezeš menjanjem viljuške. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted July 7, 2015 (edited) Sad skontam na prvoj slici da mi manžetna nema šelnu na poluosovini prema motoru....Kod mene tu stoji plasticna vezica,i savrseno dobro vrsi posao. Edited July 7, 2015 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted July 8, 2015 Sad skontam na prvoj slici da mi manžetna nema šelnu na poluosovini prema motoru....Kod mene tu stoji plasticna vezica,i savrseno dobro vrsi posao. Hvala na uvaženom savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted August 27, 2015 Ja reših svoj problem. Bio je u pitanju semering spojničke osovine. U servisu Goran zamenilii i sad, napokon, nema ni jedne kapi ulja ispod motora ! Niti menjačkog, nit motornog, nit kondezata. Suvo ! Sve je to lepo i fino, ali samo da napomenem da sam deset godina vozio Fiat Tipo 1.4 , koji je kod mene dostigao i "punoletstvo" (preko 18 godina star), ni jedna jedina kap ispod motora ! Tad nisam ni znao da postoje ovoliki slini semerinzi ! Nit sam šta radio, nit sam šta menjao, ali Tipo nije ostavljao tragove ulja. Nit' sam menjao viljuške, niti spone, niti stabilizatore. Ništa, rodžaci, samo sam vozio i menjao ulje i filtere ! Quote Share this post Link to post Share on other sites