Jump to content
FAS Goran
biske028

Lancia Lybra 1.9 JTD - problem sa pokazivačem nivoa goriva

Recommended Posts

Imam problem, auto ne pokazuje koliko ima goriva, kazaljka stalno ili ide iznad polovine ili ispod. Postavio sam i drugi plovak, ali je taj problem i dalje prisutan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bas odlican si...:D

Da objasnim kako je kod mene kad auto stoji nizbrdo ili na ravno onda laze pokazuje manje a kad stoji na uzbrdo onda pokazuje normalno,stavljna druga pumpa sa drugi plovak i isto je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nadam se nesto novo,

prekuce sam odvojio ce dan na resavanju ovog problema, i mislim da sam otkrio kljucnu stvar kod vecine BAUK problema.Prvo da kazem da mi je ovo bio treci put da vadim plovak koji se nalazi izmedju zadjih sedist i prtljaznika sa gornj strane. Prvi put nisam nista video neispravno drugi put sam pokidao klemu na plovku jer sam milon puta zaturao iglu od unimera u rupice na klemama al se ispostavilo da sam trebo biti pazljiviji, pa je morao pasti remont kleme. Tada sam rastavio inace plovak od kucista sa pumpom i ocistio klizzac pazljivo vodenom smirglom. Posto sam se uverio da se otpor menja normalno od 0 do 292 omma otprilike vratio sve i opet BAUK.

BAUK s kod mene manifestvao tako da mi pokazivac na in. tabli pocinje da meri od 15l. Znaci sipas pet l on doda na kazljci jos pet uredno, takodje i na displeju trip opcije kad tek upalis auto poveca sa 15 na 20l tj. sa 150 na 200 km moguceg prelazenja puta, tad je trenutna potrosnja10 l na 100km. Ovde samo da napomenem da se taj bauk menjao kad god sam skidao plovak, tj. pocetna kazaljka menjala netacan polozaj.

E treci put posto sam skinuo plovak i video da je sve ispravno, nije nista bilo zaglavljeno i slicno, poceo sam da sam klizac testiram direktno kad ga povezem bez pumpe naravno, to su dve tanje zice na klemi plovka dve deblje su za pumpu. Tada sam upecao BAUKA jer sam primetio da se pocetni polozaj kazaljke menja u zavisnsti u kom polozaju klizaca raskacim kontakte. Neko sad misli to je normalno, ali ja pricam o tome da taj polozaj ce ostati i kad nakon togaa pomeras rucno klizac plovka i kontakt je dat naravno da bi kazzaljka mogla da funkcionise. FORA je u tome da komp pamti zadnji polozaj kazaljke u momentu raskacivanja klema.Znaci kad ponovo prikacis kleme nakon ciscenja recimo plovka koji bio recimo zaprljan, ili si ga menjaao nesto bilo puklo, ili si vadio gorivo da pekontrolises rezervoar, uvek su to razlozi da se nakon ukljucenja ponovnog pojavi normalna ili bar drugacija pozicija kazaljke od one ranije, ali ako nisi resetovo zadnji memorisan polozaj citace sa greskom. Da bi se to izbeglo bilo sta da se radi oko plovka, kad se to sve zavrsi ne treba vracati kleme odma. Prvo dati kontakt bez klema, pokazace minimum na kazaljci i rezerva ce biti upaljena. Ugasi kontakt. Zakaci klemu. Ponovo daj kontakt. Sad ce kazaljka da ocita pravo stanje i da nastavi da radi normalno........Oni koji imaaju te pocetnne duhove, savetujem, nista ne vadite osim kleme, pa upalite kontakt bez kleme, pa ugasite , pa ponovo zzakacite klemu i probajte. Ako nevalja ni tad, onda tek prekontrolisite plovak....

Eto zanima me vsa reakcija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...