Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Biciklizam

Recommended Posts

Praktična konverzija u električni bicikl

 

hybrid 4000.png

 

Ako vam je dosta pedaliranja, a niste sigurni da želite trajno električni bicikl, možda je ovo uređaj za vas.

Američka firma Livall je predstavila PikaBoost, malu kutiju koja krije elektromotor i baterije, a jednostavno se montira na bicikl. Tu je i korektna cena od 299 dolara. Livall PikaBoost ima nekoliko prednosti, a jedna od njih je masa od samo tri kilograma (staje u ranac), može da se montira i skine bilo kada, omogućava domet od 30 kilometara sa jednim punjenjem, a tu je i regenerativno punjenje na nizbrdicama. Osamnaest baterijskih ćelija ima kapacitet 234 Wh (punjenje traje oko tri sata na kućnoj utičnici), a možete da prilagodite i snagu motora, zavisno od uspona koje planirate da savladate. PikaBoost ima zadnje svetlo te na njemu možete da punite i mobilni pomoću USB utičnice.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas vozom do Beške, pa dalje bajsom preko Banstola do Fruške gore ( Iriškog venca i Zmajevca, pa do Brankovca ). Oko 30 km pedalanja u jednom smeru.

Pa onda sve kontra.

Meni bio veoma lep dan, samo šteta što je već obdanica kraća, pa sam morao malo ranije da se "zaokrenem" od planiranog ( želeo sam bar do Letenke ), mada je veoma teško vremenski ubosti da se na voz za povratak stigne u pravo vreme. Ni prerano, ni prekasno. Ja sam u Bešku došao skoro 40 minuta "pre roka" i tek tada, dok sam čekao napolju, shvatio sam koliko je onaj vetar jak, hladan i kako "ubiva".

 

 

‚3.jpg

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1091 elev gain... Bravo, 

 

samo mi pojasni, da li je to suma uspona, ili najviši vrh....  jer koliko vidim fruškać je na oko 600mnv

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zbir svih "penjanja". Jer, mada FG nije visoka, ako voziš duž grebena (ja sam tako išao možda oko 35 km ), ti stalno ideš gore-dole i tu su česti nagibi od oko 12%. I to baš "ubija", a lako se tako u zbiru onda nakupi tih "1.091 elev gain".

Takav ritam (stalno gore-dole) je idealan za hibrid. Kada sam Jazz-om prešao duž FG, on je na toj ( za biciklistu veoma, veoma zahtevnoj) deonici pokazivao prosek potrošnje ispod 3 litra ( ako se dobro sećam, bilo je samo 2,7). Jer bi na toj svakoj kratkoj nizbrdici hibrid regenerativnim kočenjem dopunio bateriju u meri da se uzbrdo dosta penjao uz asistenciju EM-a, a uz pomoć struje iz baterije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas samo do Avale ...

I sve bi bilo idealno da mi pri spustu nije pukla "kišna ekstenzija" koja me godinama verno služila :) Doduše, stavljao sam je samo povremeno, za duže kišne vožnje, jer me nerviralo kako "tandrče" čim vozim brže oko 25 km/h.  

Tek, nema druge, moram da neke druge flaše napravim novu "ekstenziju" :) Zaista je veoma funkcionalna. I još više neaerodinamična :) 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka ti cast. Kod nas kisa bukvalno ceo dan, ne staje. Jedva nesto na brzak zavrsih napolju po kisi.

A ti ubijas kilometrazu, jos sa dodatnim blatobranima

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko nije rekao da na -17 treba da forsirate pri vožnji bajsa.

Ali, ako čovek možć da na -17 diše dok hoda, može i da diše dok vozi bajs umerenim ritmom. Naravno, uz dobru odeću i obuću, pa i masku, ali i ski naočare. Ako može čovek entuzijasta da skija na -17 ( a može ), ništa mu neprijatnije neće biti ni da vozi bajs. Naprotiv. Biće mu manje hladno na bajsu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno, uz dobru opremu, nema zime. Ima biciklista koji voze zimi, po snegu, hladno. Samo su retki. Vecina zavrsi sezonu sa nailaskom hladnih dana.

Ovi extremisti sto voze oko i ispod nule... to su neki "specijalci" ...

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja cu sebi morati da napravim neki trenazer,nesto sam smisljao,pa cu da probam da napravim,a imam mesta u potkrovlju i da odrzavam kondiciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas vozio bajs,vreme je bilo kao u proleće 15 stepeni,a vozio sam novom deonicom,koja tek treba da se otvori od Surcina do Nbg,mogu da kazem odlicno izgleda.Izgubio sam kondiciju,kad ovih dana samo jedemo i pijemo,ovo danas dobro doslo

IMG_20230108_131658.jpg

IMG_20230108_125219.jpg

IMG_20230108_132244.jpg

IMG_20230108_125208.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li decko, vozis li ti na zimskim gumama :) (vreme je ludilo, lepo ja rekoh da nam za automobile jos malo nece trebati ni AllSeason gume).

Tri trake, lepo... Kako napreduju sa radovima, kada planiraju da otvaraju tu deonicu za ukljucenje sa NBG na Milosa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...