Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Biciklizam

Recommended Posts

1 hour ago, moron said:

Koliko god da dugo i naporno da razmišljam, ne pada mi na pamet šta bi po gradu možda bilo brže sredstvo prevoza od automobila ...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Ja biciklom idem na posao svaki dan od Konjanika do centra grada već godinama.  Bilo leto, bila zima. Treba mi 15-17 minuta. Brže bi moglo da nema semafora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna, možda se preko dana "srećemo" negde u centru ... :)  Ja već preko sedam godina do posla lagano, bezbrižno, pedalama, ali, svakako brže nego što bih "svoju rutu" od 20-ak semafora prešao automobilom ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svim članovima Foruma sve najbolje u 2022. godini!

Puno dobrog zdravlja i sreće za njih, članove porodica i prijatelje, a posebno puno srećnih kilometara na dve noge i/ili na dva ili četiri točka !

:)

 

Knez.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno,Srećna vam nova godina i sve najlepse,da vise vozimo bajseve nego aute i svaka vam cast na prvim kilometrima u novoj godini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da kupim sobni bicikl... Vozili bi ga i ja i supruga verovatno, sa tim da ja imam oko 100kg i 187 visinu (ne znam koliko je bitna informacija)...
Ne znam ništa o tome i nadam se da ćete me vi bar malo posavetovati?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Djuk85 said:

Ne znam ništa o tome i nadam se da ćete me vi bar malo posavetovati?

Ne kupuj. 

 

U 99,9% slucajeva ce ti biti civiluk, zauzimati prostor i biti neupotrebljen. Sacuvaj pare i idite setajte, kupite prave bicikle a za ovo mozes i u teretanu da odes pa motas tamo. 

 

Veruj mi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koga god znam i da poseduje taj sobni bicikl ili elipticni trenazer svi do poslednjeg su imali tu sudbinu. 

 

Nit ga mozes prodati za neke pristojne pare u odnosu za koje bi ga kupio a ne mozes ga spakovati ekonomicno. 

 

Uzmi obicne bicikle i kupi obican trenazer (power trainer) gde montiras svoj bicikl na to, sa udobnoscu i pozicijom koja je tebi odgovarajuca pa motaj. Em ga je lakse prodati, manje mesta zauzima. 

 

Najgora stvar kod tih kucnih bicikala je neudobnost sedista i lako se ojedes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam za pravi bajs. Može da bude bitno jeftinije u startu. Izlazi na svež vazduh. Vidiš prelepe krajolike.

E sad, rođaka mi ima sobni bajs trenazer, već desetak godina. Vežba često, i bas je skoro htela da ga menja jer nešto krcka. Pogledam ga ja, vidim da je šasija, tj glavne cevi u osloncu od tankih cevi i da su popustile. Oterali kod varioca, ojačao profilima. I sad ce terati još par godina.

U principu, sve je do tvoje volje. Za vežbanjem. Imaš gomilu klipova na YouTube, vežbe bez tegova, opterećenja, samo sopstvenom težinom. Tako da bez dinara uloženog možeš da vežbas, skineš neko kilo....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sobnom biciklu sam mozda presao 10km i batalio zena mozda 20 (tvrdoglava) zavrsio kao civiluk pa se preselio kod kuma (htela kuma da vozi) u garazi gde skuplja prasinu i smeta
Trenazer sam srecom pozajmio i vozio par dana posto je zena htela da me izbaci iz kuce, kolicina znoja je neverovatna postavljao sam peskire po podu da skupljaju znoj. Istu sudbinu su dozivela dva moja drugara jedan je morao da vozi u podrumu a drugi na terasi
Na pravom biciklu sam presao vise desetina hiljada kilometra i brojim i dalje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam napomenuo da je sobni bicikl u stvari ženina ideja :D svestan sam ja da će to biti čiviluk... Verovatno ću naći neki jeftiniji po oglasima, čisto da mogu sebi da oprostim novac. Prostora imam dovoljno po kući, to nije problem... I ja sam više za pravi bajs, ali zadnjih godina sam imao malo slobodnog vremena...valjda ću se aktivirati od proleća...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2022 at 7:57 PM, moron said:
Jutros me jedan "preteče" i odmah "uteče" ... Napolju je bilo prijatnih -10
 
503592290_na-10.thumb.jpg.8ba2f7de7b05de8db7ef458a0a8d9796.jpg

Ti baš provociraš.... Odlazak na posao, bajsom, na sigurnih - 10°C.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni kolega pa gdje blatobran? Ja sam uspeo jedino na cciiklokors treninzima i takmicenjima da se usvinjim maximalno, tamo blatobrani samo smetaju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eno su u podrumu, nikad stavljeni. Retko vozim po ovakvom terenu, ali desi se.

Najveća šteta je što mi vise vremena treba za pranje bajsa, odeće patika, nego što je vožnja trajala

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina skroz. 

Razlika kod 'Opracu bicikl u tus kabini' i 'Opracu bicikl u tus kabini, oribati kupatilo i spremiti rucak' je velika imajuci u vidu da me u prvoj varijanti vise neceti videti na forumu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Švajcarska uvodi crvene registarske tablice

 

tablice crv.jpg

 

Švajcarci uvode novu registarsku tablicu koju je teško ne primetiti. Korišćenje ove tablice neće biti obavezno, ali će mnogima olakšati vožnju. Naime, ove tablice su namenjene svima koji koriste nosače za bicikle.

Montirani sa biciklima na njima zaklanjaju pogled na tablicu na automobilu, pa vlasnici moraju da je sele na nosač. Sada to više neće morati jer će moći da nabave i crvenu tablicu sa crnim oznakama, koja će biti isključivo vezana za nosač. Švajcarska je već obavestila niz evropskih zemalja o ovoj promeni, a trenutno su na listi zemalja koje su odlučile da prihvate ovu odluku Nemačka, Francuska, Italija, Austrija, Estonija, Holandija, Norveška, Poljska, Španija i Velika Britanija. Švajcarci nove tablice mogu da naruče od 1. marta, a prve isporuke se očekuju krajem istog meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pametno resenje, koje kod nas, naravno, nikada neće biti primenjeno.

 

Eventualno, kod nas najpre da za nosač bicikla uvedu obavezan godišnji tehnički pregled, obavezno osiguranje i registraciju, sa tablicom i registracionom nalepnicom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, neshaoct said:

Naime, ove tablice su namenjene svima koji koriste nosače za bicikle.

Montirani sa biciklima na njima zaklanjaju pogled na tablicu na automobilu, pa vlasnici moraju da je sele na nosač.

.

A ovo vazi samo za nosace kao gore sa slike jer jedino i oni imaju mesto za kacenje tablice. Sto znaci da auto ili mora da ima kuku ili fabricko resenje gde se izvlaci nosac iz branika ili slicno (neki opeli, volvo i slicni proizvodjaci) sto je oko 1000e doplata u dodatnoj opremi (verovali ili ne) 

 

Sto kaze kolega @moron kod nas ne moze jer se ne izdaje treca registarska tablica za vozila (ukljucujuci i za nosac) a nema vise nosaca bicikala koji ne zaklanjaju tablice i svetlosnu grupu a da se kace na 3/5ta vrata. Bio je Saris Gran Fondo 2 ali se vise ne proizvodi i to samo za 2 bicikle. 

 

saris-gran-fondo-bike-rack-review-1.thumb.jpg.8ddd1b24aacc410e240314fc3eb129c9.jpg

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche ulazi i na tržište električnih bicikala?

 

porsche e bike 2.jpg

 

Ne samo da su se drastično okrenuli prema električnim automobilima, pa im je Taycan za kratko vreme postao jedan od najprodavanijih modela, već se Porsche ozbiljno uključio i u osvajanje tržišta električnih bicikala.

 

Naime, Porsche je prošle sedmice preuzeo jednu kompaniju iz ove oblasti. Nakon što su prošle godine dogovorili preuzimanje većinskog vlasničkog udela u hrvatskoj kompaniji Greyp (iza koje stoji Rimac), sada je nemački proizvođač automobila preuzeo i deo firme Fazua, sa sedištem u Bavarskoj. Fazua se bavi proizvodnjom pogonskih sistema za električne bicikle, a njihove elektromotore u svoje proizvode ugrađuje čak 40-ak proizvođača e-bicikala. Njihovi sistemi su jedinstveni po tome što se elektromotor, zajedno sa baterijom, može lako ukloniti sa bicikla - što pak vlasnicima omogućava da bicikle koriste i bez pomoći elektromotora i baterija, ali i bez njihovog dodatnog tereta, ako ga u nekom trenutku ne žele. Porsche je sada postao vlasnik 20% kompanije Fazua, sa dogovorenom opcijom prema kojoj ima pravo da prvi kupi još deonica, kako bi u budućnosti mogao postati i većinski vlasnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...