moron 3687 Posted December 30, 2020 Da, ali, MTB koji ja koristim ima oko 15 kg, kada bih na 500L stavio 3 bajsa na dupetu 308SW (koliko sam često vozio na Thule 9103 i po 500-600 km a da bajsevi i niosač ni ne mrdnu), ali, te trake koje ti koristiš, bi izvalile/polomile onaj gornji plastični spojiler kod trećeg stop svetla od 500L (jer 3 MTB bajsa sa nosačem imaju 50 kg). Po svim Thule konfiguratorima 500L nije predvidjen za nosač za peta vrata. Koristio sam ja veoma davno na 307 Thule nosač sa trakama za peta vrata i to mi se činilo kao moguće rešenje za baš kratke deonice, ali, za iole duže, ne deluje mi to kao pouzdano i stabilno rešenje. Ja na 500L vozim na krovu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted December 30, 2020 On 12/30/2020 at 3:37 PM, moron said: Da, ali, MTB koji ja koristim ima oko 15 kg, kada bih na 500L stavio 3 bajsa na dupetu 308SW (koliko sam često vozio na Thule 9103 i po 500-600 km a da bajsevi i niosač ni ne mrdnu), ali, te trake koje ti koristiš, bi izvalile/polomile onaj gornji plastični spojiler kod trećeg stop svetla od 500L (jer 3 MTB bajsa sa nosačem imaju 50 kg). Po svim Thule konfiguratorima 500L nije predvidjen za nosač za peta vrata. Koristio sam ja veoma davno na 307 Thule nosač sa trakama za peta vrata i to mi se činilo kao moguće rešenje za baš kratke deonice, ali, za iole duže, ne deluje mi to kao pouzdano i stabilno rešenje. Ja na 500L vozim na krovu. To je vec ozbiljna tezina. Moj jedan drumas je ok, ovo je vec ozbiljna prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted December 30, 2020 Kada budeš u prilici (nije žurba), molim te uslikaj mi tvoj nosač na kolima, jednu-dve slike, da vidim sve kao celinu, ali i da vidim i kako ti stoje hvataljke/kuke, gde ih sve tačno kačiš za kola (jer ne razumem ni kako "dole" uhvatiš, kada je dole celom širinom plastična obloga petih vrata) Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted December 30, 2020 A za mene sliku od tih 7-9 Kg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted December 30, 2020 Ovo je bajs koji sam vozao na nosacima https://www.giant-bicycles.com/int/tcr-advanced-1-disc-2017 A nosac slikam kad stignem, spali smo na jednog 500L,zeninog, pa mi treba priprema 4 ISV_01, silenci, igor0511 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted December 30, 2020 (edited) Ozbiljna masina Edited December 30, 2020 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4030 Posted December 30, 2020 Odlicna makina Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted December 31, 2020 17 hours ago, debelizmaj said: A nosac slikam kad stignem, spali smo na jednog 500L,zeninog, pa mi treba priprema Ma, ne moraš da slikaš, već mi samo reci, gde tačno kačiš onih 6 traka. Dve gore (preko spojilera), to razumem, ali, one bočne ("na" kraj šoferke ili niže, na lim ?) i gde tačno donje kuke i kako dole uhvatiš kukama (kada dole ima ona debela plastika preko donjeg dela vrata)? Jesi li nešto modifikovao (širio) kuke za donji deo ili nije trebalo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted January 1, 2021 Prvi januar na Avali više nije što je nekada bio ... 3 Djuk85, Ivan and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted January 1, 2021 Nije. Zanimljivost, moja cerkica ima tri godine i nije videla normalan sneg u Beogradu. Bilo je nesto malo, padne ujutru pa se otopi. 1 1 moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 8, 2021 Harley-Davidson predstavio svoj prvi električni bicikl Čini se da svaki od proizvođača motocikala želi da svoje parče kolača u sve popularnijem segmentu električnih bicikala. Nakon što su to uradili Ducati, KTM, Yamaha, Triumph, a nedavno i Aprilia sa svojim eSR1 modelom, sada je svoju mašinu predstavio i Harley-Davidson. Kada su se krajem godine pojavile fotografije modela koji nosi naziv Series 1, mnogi su bili uzbuđeni, jer se činilo da konačno imamo električni bicikl napravljen da se dopadne i bajkerima. Originalna kreacija je pokazala kako bi ovakve mašine izgledale da je tehnologija postojala početkom šezdesetih (slika ispod). Ram u luksuznoj crnoj boji, prelepi detalji od nikla na felnama,ma kao da gledamo muzejski eksponat. Međutim, prava stvar je mnogo manje privlačna. Nema elegantnog crnog rama, nigde ni traga od nikla, a ni retro sedišta. Sve u svemu, kreacija prosečnog izgleda, koja se ne razlikuje od drugih predstavnika u ovom segmentu. Da nam Harley-Davidson nije pokazao šta je sve moglo da bude, ne bi nas bilo ni briga. Što se cene tiče, ona iznosi 3.400 dolara, što jeste skuplje za ovaj segment. Ipak, ''Harli'' je premium brend i ne pravi jeftine proizvode. Razumemo da bi sa svime malopre pomenutim Series 1 bio još skuplji, ali deo nas smatra da je ovo propuštena prilika koja bi se i te kako isplatila američkom proizvođaču. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted January 11, 2021 Još uvek se može lepo sa bajsom sa letnjim gumama Ako baš napada sneg, izvlačim MTB ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10833 Posted January 11, 2021 ja bih voleo da napravim jednu vožnju po snegu, nikad nisam, a trenutno i nema snega.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 11, 2021 Bezi bre, probao kao dete jos, muka ziva 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4030 Posted February 8, 2021 Momenat kada te službeno pošalju da radiš na 2 točka Snimanje za fruškogorski koridor - putna markacija. 10 1 Siciliano, neshaoct, silenci and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted February 9, 2021 da li prethodi neka posebna obuka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4030 Posted February 9, 2021 Samo dobro oblacenje jer se moralo voziti u rasponu od 17-22 km/h da ne bi slike bile mutne. Bilo je i dela uzbrdo (od NS ka Irigu, uz iriski venac) deonica od oko 800m, tu je moralo i sporije i da se promeni tajmer za slikanje sa 4s na 5s zbog manje brzine. Od Iriskog preko Miseluka sve do zeleznickog mosta se maltene nije ni motalo (cudo ove XT nable i pored 2.4 Conti guma) ali je picio vetar. 2 silenci and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted February 9, 2021 Svaka cast! Zanimljivo mi je s obzirom da volim bajseve i vozim u slobodno vreme ali tek sa toplijim danima. Jednostavno ne uzivam u voznji ako mi mrznu ruke, slinavim ili se moram dobro oblaciti da bih vozio... 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4030 Posted February 9, 2021 Zimi po nekom pravilu (ko ima mtb) - pravac u brda i sume. Toplije, manje brzine, nema vetra, nabija se snaga, vezba se tehnika. Sve ispod nekih 15C je i dalje hladno za drumasa, ali se moze voziti na kadencu i do nekih 20-22km/h bez nekog cimanja, znaci samo vozis i vozis. Zimi se tope kalorije na bajsu/trenazeru i ide u teretanu na serije vezbi sa nogama, ko se ozbiljno sprema. Luksuz je otici u toplije krajeve i poneti 2 tocka U principu windproof rukavice ti rade posao, a slinavljenje... Pa ne pamtim kada sam imao. Ne znam da li ti je to do nekog forsaza ili reakcija toplo-hladno ali meni jedino pluca prorade pa se isciste i sinusi, sto moze biti samo dobro. 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted February 9, 2021 Vozim hibrida ali jednostavno ne uzivam u voznji kada je ispod nekih 15c. Volim voznju na kadencu a u zavisnosti od vremena koje imam, to su ture od 20 pa do 120 km...jedva cekam martПослато са Xiaomi помоћу Тапатока 2 ISV_01 and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4030 Posted February 20, 2021 Ajmoo, lepo vreme, krug da se obrne 6 rkoma1986, debelizmaj, igor0511 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10833 Posted February 21, 2021 Vozim kad god mogu, nije cesto, ali mi je dobar trening.Ovo je sa voznje Prokuplje / Beli kamen. Oko 18km u jednom pravcu. I oko 700m visinske razlike.Poslednjih 5km je bilo snega.Prvi put sam vozio po snegu. Dobra avanturaSent from my POT-LX1 using Tapatalk 6 MS PK, moron, Siciliano and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4030 Posted February 21, 2021 Bas dobro izgleda, raj za oci. Osecam da je bilo ispod 0C? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10833 Posted February 21, 2021 Posao iz grada sa temp u plusu. A izasao na prevoj u lepom minusu. Sad koliko...nije puno, mozda neki stepen.Nisu mi jasni biciklisti koji spakuju bajs kad padnu temerature. Vozim i kad je mali plus. Odlicno, ne znojis se Sve je u oblacenju, ne treba preterivati, ali treba poneti. Ako se u npr ovon slucaju, vracas nizbrdo sve vreme, ne grejes se od pedalanja.Cak i nemam biciklisticku opremu. Planinarska odlicno zavrsava posao Sent from my POT-LX1 using Tapatalk 2 moron and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites