Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Biciklizam

Recommended Posts

Da, ali, MTB koji ja koristim ima oko 15 kg, kada bih na 500L stavio 3 bajsa na dupetu 308SW (koliko sam često vozio na Thule 9103 i po 500-600 km a da bajsevi i niosač ni ne mrdnu), ali, te trake koje ti koristiš, bi izvalile/polomile onaj gornji plastični spojiler kod trećeg stop svetla od 500L (jer 3 MTB bajsa sa nosačem imaju 50 kg). Po svim Thule konfiguratorima 500L nije predvidjen za nosač za peta vrata.

Koristio sam ja veoma davno na 307 Thule nosač sa trakama za peta vrata i to mi se činilo kao moguće rešenje za baš kratke deonice, ali, za iole duže, ne deluje mi to kao pouzdano i stabilno rešenje.

Ja na 500L vozim na krovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/30/2020 at 3:37 PM, moron said:
Da, ali, MTB koji ja koristim ima oko 15 kg, kada bih na 500L stavio 3 bajsa na dupetu 308SW (koliko sam često vozio na Thule 9103 i po 500-600 km a da bajsevi i niosač ni ne mrdnu), ali, te trake koje ti koristiš, bi izvalile/polomile onaj gornji plastični spojiler kod trećeg stop svetla od 500L (jer 3 MTB bajsa sa nosačem imaju 50 kg). Po svim Thule konfiguratorima 500L nije predvidjen za nosač za peta vrata.
Koristio sam ja veoma davno na 307 Thule nosač sa trakama za peta vrata i to mi se činilo kao moguće rešenje za baš kratke deonice, ali, za iole duže, ne deluje mi to kao pouzdano i stabilno rešenje.
Ja na 500L vozim na krovu.

To je vec ozbiljna tezina. Moj jedan drumas je ok, ovo je vec ozbiljna prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada budeš u prilici (nije žurba), molim te uslikaj mi tvoj nosač na kolima, jednu-dve slike, da vidim sve kao celinu, ali i da vidim i kako ti stoje hvataljke/kuke, gde ih sve tačno kačiš za kola (jer ne razumem ni kako "dole" uhvatiš, kada je dole celom širinom plastična obloga petih vrata)

Unapred hvala  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, debelizmaj said:

A nosac slikam kad stignem, spali smo na jednog 500L,zeninog, pa mi treba priprema :D

Ma, ne moraš da slikaš, već mi samo reci, gde tačno kačiš onih 6 traka. Dve gore (preko spojilera), to razumem, ali, one bočne ("na" kraj šoferke ili niže, na lim ?) i gde tačno donje kuke i kako dole uhvatiš kukama (kada dole ima ona debela plastika preko donjeg dela vrata)? Jesi li nešto modifikovao (širio) kuke za donji deo ili nije trebalo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson predstavio svoj prvi električni bicikl

 

harley-e-bike 02.jpg

 

Čini se da svaki od proizvođača motocikala želi da svoje parče kolača u sve popularnijem segmentu električnih bicikala. Nakon što su to uradili Ducati, KTM, Yamaha, Triumph, a nedavno i Aprilia sa svojim eSR1 modelom, sada je svoju mašinu predstavio i Harley-Davidson.

 

Kada su se krajem godine pojavile fotografije modela koji nosi naziv Series 1, mnogi su bili uzbuđeni, jer se činilo da konačno imamo električni bicikl napravljen da se dopadne i bajkerima. Originalna kreacija je pokazala kako bi ovakve mašine izgledale da je tehnologija postojala početkom šezdesetih (slika ispod). Ram u luksuznoj crnoj boji, prelepi detalji od nikla na felnama,ma kao da gledamo muzejski eksponat. Međutim, prava stvar je mnogo manje privlačna. Nema elegantnog crnog rama, nigde ni traga od nikla, a ni retro sedišta. Sve u svemu, kreacija prosečnog izgleda, koja se ne razlikuje od drugih predstavnika u ovom segmentu. Da nam Harley-Davidson nije pokazao šta je sve moglo da bude, ne bi nas bilo ni briga. Što se cene tiče, ona iznosi 3.400 dolara, što jeste skuplje za ovaj segment. Ipak, ''Harli'' je premium brend i ne pravi jeftine proizvode.

 

harley na struju03.jpg

 

Razumemo da bi sa svime malopre pomenutim Series 1 bio još skuplji, ali deo nas smatra da je ovo propuštena prilika koja bi se i te kako isplatila američkom proizvođaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo dobro oblacenje jer se moralo voziti u rasponu od 17-22 km/h da ne bi slike bile mutne. Bilo je i dela uzbrdo (od NS ka Irigu, uz iriski venac) deonica od oko 800m, tu je moralo i sporije i da se promeni tajmer za slikanje sa 4s na 5s zbog manje brzine. 

 

Od Iriskog preko Miseluka sve do zeleznickog mosta se maltene nije ni motalo (cudo ove XT nable i pored 2.4 Conti guma) ali je picio vetar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast! Zanimljivo mi je s obzirom da volim bajseve i vozim u slobodno vreme ali tek sa toplijim danima. Jednostavno ne uzivam u voznji ako mi mrznu ruke, slinavim ili se moram dobro oblaciti da bih vozio...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimi po nekom pravilu (ko ima mtb) - pravac u brda i sume. Toplije, manje brzine, nema vetra, nabija se snaga, vezba se tehnika. 

Sve ispod nekih 15C je i dalje hladno za drumasa, ali se moze voziti na kadencu i do nekih 20-22km/h bez nekog cimanja, znaci samo vozis i vozis. Zimi se tope kalorije na bajsu/trenazeru i ide u teretanu na serije vezbi sa nogama, ko se ozbiljno sprema. Luksuz je otici u toplije krajeve i poneti 2 tocka ;)

U principu windproof rukavice ti rade posao, a slinavljenje... Pa ne pamtim kada sam imao. Ne znam da li ti je to do nekog forsaza ili reakcija toplo-hladno ali meni jedino pluca prorade pa se isciste i sinusi, sto moze biti samo dobro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim hibrida ali jednostavno ne uzivam u voznji kada je ispod nekih 15c. Volim voznju na kadencu a u zavisnosti od vremena koje imam, to su ture od 20 pa do 120 km...jedva cekam mart4a4acd0c217673fc710cce8bbf921fbd.jpg

Послато са Xiaomi помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim kad god mogu, nije cesto, ali mi je dobar trening.
Ovo je sa voznje Prokuplje / Beli kamen. Oko 18km u jednom pravcu. I oko 700m visinske razlike.
Poslednjih 5km je bilo snega.

Prvi put sam vozio po snegu. Dobra avantura5da73cde749c52c000d2c49cee809c9b.jpg161b4579d36087d1c39f33c6e8365c08.jpg661e1c76c9659c19ed895b17839624fe.jpgc406710dcfee7203c9e5bd6e05bce73b.jpg

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posao iz grada sa temp u plusu. A izasao na prevoj u lepom minusu. Sad koliko...nije puno, mozda neki stepen.

Nisu mi jasni biciklisti koji spakuju bajs kad padnu temerature. Vozim i kad je mali plus. Odlicno, ne znojis se

Sve je u oblacenju, ne treba preterivati, ali treba poneti. Ako se u npr ovon slucaju, vracas nizbrdo sve vreme, ne grejes se od pedalanja.

Cak i nemam biciklisticku opremu. Planinarska odlicno zavrsava posao

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...