Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Biciklizam

Recommended Posts

au svaka ti cast za kilometrazu,ja jam juce punim tempom od mene,Surcin,pa preko ledina do novog Bg,pa do save i onda nasipom uz savu,nazad za surcin,ne znam koliko je to km,al sigurno malo preko 20 km,a to sam presao za oko sat vremena,al imao sam malu pauzu na nbg

mogli bi se mi iz bg negde skupiti pa u malu voznju

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojan

Najbolje da se lanac i zubcanici odmaste sa vd sprejom i na cist lanac da se nanese ulje. Ovako se talozi po lancu staro ulje i sve ono sto se po njemu uz put nakupi.

Nego, iskustvo iz prve ruke. Juce sam biciklao prema Umki. Na ulazu u umku ubodem rupu sa 35km/h, na mene naleti ortak i padnemo.

Da nismo imali kacige gadno bi se proveli. Tacno sam osetio udarac o asvalt.

Ako vozate bicikle redovno i na duze distance, kacige na glavu ma kolko pederski izgledale :-) Ja sam udesio levu saku i poderana mi je citava desna strana tela. Na bajsu je, iznenadjujuce, najgore proslo sediste koje vise nije upotrebljivo dok prednji tocak mora na ispravljanje.

Verovatno bi mnogo drugacije prosli da se nismo "slepali" zarad brzine i da nismo imali spd pedale :-)

Edited by debelizmaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaciga i rukavice i do prodavnice.

 

Za lanac je najjednostavnije koristiti benzin. Odlično čisti, a isparava i nema potrebe preati ga. Tek kad se lanac, kaseta i lančanici operu onda se nanosi ulje i to samo na lanac. Pored namenskh ulja i sprejeva za lanac, za preporuku je obično ulje za šivaće mašine. Jako je jeftino, a odlično radi posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj odličan je. Naćiću negde sliku kako od plastične flašice napraviti alat za pranje lanca. Jako jednostavno, a delotvorno.

Suština je da se flašica od 0,5l preseče i na ostatku napravi zarez za lanac. U Flašicu se sipa benzin, navuče se na kavez i provrti lanac.

Mada, ja najviše volim brzu spojku na lancu. Svaki put kad ga perem skinem ga i potopim u benzin, operem kasetu i lančanike i sve vratim na mesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaću i ja da izguglam. Mada sam sada jednoruk pa dosta toga ne mogu da uradim :-D zato ce pranje lanca da saceka par dana. Tocak sam skinuo i odneo u radnicku na ispravljanje. Ostaje da nadjem dobro sediste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko iskustva sa Capriolo? Ja sam imao Varanus ali sam ga prodao pre operacije pa sad gledam da kupim neki novi bajs i nesto mi se svidja ovaj http://www.capriolo.com/capriolo-bicikli/2014/mtb-29/level-94-crno-crvena. Planiram da dam do 50000 a moguce je neki bajs da narucim iz Planetbike i Venera bike jel bih tu pola dao ucesca a pola na par rata,pa moze neki predlog slobodno i nije mi bitno da ima diskove je 90% vozim po asfaltu

Edited by Gagy.GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja capriolo roadster tour, pre njega sam imao anakondu, ali vise definitivno ne! U Palanci nemamo normalnog servisera za capriolo, tako da ono "imam garanciju" pada u vodu. Ulozak srednjeg pogona mi je menjan dva puta, jer se pojavio luft, a evo vec i ovj treci osecam pod nogom da pocinje da se klati. I to sve za oko 3000 predjenih km. Bio sam veliki pobornik "kupujmo domace", ali posle ovog iskustva vise ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u porodici imam 3 capriola. Svi su se odlicno pokazali. Burazer vozi drumasa, firebird, i ume i po 150km dnevno da ubije. Ja vozim speedster i isto vozim duže ture. Iznenadjen kvalitetom komponenti na speedsteru. Posle udesa koji sam imao, promenjeni su samo sediste i prednja felna.

E sad, capriolo je prilicno unazadio kvalitet bicikala od prosle godine . Speedster ima nesto manju cenu sada ali gume nisu vise miselin, glave vise nisu shimano...sve komponente su za klasu-dve losije. Zato treba obratiti paznju.

Ja sledeceg sigurno kupujem nekog polovnog dobrog drumasa :-D krenuo da ostavljam novce sa strane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primera radi, samo felna koja je na mom starom spidsteru kosta isto kao ceo tocak kriptonx na novom speedsteru. Kad sam serviseru predlozio da kupim ceo tocak da se ne bi jebavali sa preplitanjem rekao mi je da su ti capriolo tockovi uzasno losi jer stavljaju neke bzvz glave na njih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slažem da je kupovina novog Capriola bacanje para.

Međutim, prvo pitanje je što MTB kad se vozi asfalt? Neki trekking bi bio mnogo bolji izbor.

Ako nećeš polovno onda pogledaj Cube u prodavnici u Resavskoj. Kad sam detetu kupovao bicikl imali su lepe trekkinge za oko 50000 dinara. Ni oni nisu preterano kvalitetni, al su verovatno bolja osnova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gagy, taj bicikl ima vise od 15 kila. To je bas mnogo. Da uzimam bicikl za grad, uzeo bih mozda mtb ili mozda trekking ali sigurno bez prednjih i zadnjih amortizera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav je to MTB bez prednje viljuške? 

 

To što ti hoćeš, a što ja zdušno podržavam, je neka vrsta city bicikla. Suviše različitih stvari je podvedeno pod taj pojam i teško je definisati, ali kapiraš šta hoću da kažem. Ja sam krenuo tim putem. Imao sam odličan KTM trekkingkoji sam prodao i prešao na cyclocross Focusa koji sam konvertovao na ravan volan.

20140311_123511.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa generalno ja hocu da uzmem neki treking model. E sad kesa imam za bajs oko 250-300€ sad a ostalo bih na neke rate. Gledao sam i Polar Mirage imaju lepih modela a naleteo sam i na jedan Ktm ali ne znam oznaku sad.Mada ima i jedan Scoot sto mi se svidja i svima je slicna cena i oprema

Da na njima su pretezno shimano acera oprema i neki imaju diskove sto meni i nije bitno. Videcu kad dodjem sa posla da postavim neki od tih par modela koje bih uzeo pa onda da mi date predlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet da poslusas Paju i da ne budes tvrdoglav kao ja :D Ja sam kupio u martu Polar Forester suma sumaru sa svom opremom koju sam kupio izasao me je oko 50000 din. Ne mogu da kazem da sam ne zadovoljan cak sta vise i prezadovoljan sam bajsom ali realno za taj novac sam mogao kupiti 5x bolji bajs polovan. I verovatno cu sledecu sezonu docekati na nekom novom bajsu, ovaj ili ide na dobos ili ga stavljam zeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odma' trgujte. Tvoj forester je nabudžen tako da je pristojan bajs, čovek hoće trekking i svi srećni, a ja ne moram da gledam oglase. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...