Jump to content
FAS Goran
Sofija

Grande Punto ili Dacia Sandero?

Recommended Posts

Evo iskustvo iz taksija,dizel jeftiniji u svakom pogledu,sa plinom nije tolika razlika da se isplati za privatne potrebe.I svi preporucuju 75ks,mada ja licno 90. Stvar izbora.

Srecna kupovina :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

- auto vozim po gradu-uglavnom

- naravno povremeno more, planina, vikend..( znaci otprilike 30 % voznje na otvorenom)

- vozim dete, te stoga ne ludujem u brzoj voznji, ali zelim pristojno mocan auto ( da ne bude ono - sa klimom ne vuce ni na ravnom, a kamoli na uzbrdici..)

-i naravno kao i svi ovde zelim sto sigurniju ( sa sto manje ulaganja) i jeftiniju voznju ( tek kada kupim auto planiram da skitam :laughing:, a ne da se hvalim fino garaziranim autom,jer nemam kinte za 10 l benzina <_< )

Evo konacno dodjoh i do pitanja- GP DIZEL ili GP BENZIN ( sa uradjenim plinom ili ukoliko ga nema planiram da ga ja ugradim)????????????

Ja potpuno imam istu rutu voznje kao i ti. Vozim 1.3 Mjtd ali bih sada sigurno uzeo benzinca sa TNG upravo zbog jeftinije voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sharance +1

Možda će moj predlog nekima zvučiti čudno, ali što ne bi razmislila o Puntu Classic kao što je moj (nije na prodaju, da se razumemo odmah :) ). Za 5000 možeš da nađeš primerak star recimo samo 3 godine koji je praktično još nov i tek razrađen. Kilometraža će mu po pravilu biti debelo ispod 100.000 i sigurno nije dirana. A takav auto je tek izašao iz garancije, održavan je u ovlašćenom servisu i lako mu je proveriti servisnu istoriju. Njegov 1.2 motor u gradu ti je puna kapa, a manjak snage osetićeš možda tek kada ga nagaziš na autoputu ili kreneš uz neko žešće brdo. Zauzvrat dobijaš auto vrlo jetin u vožnji i održavanju. Ima ih sa gasom ali nije problem ni da se ugradi. Ovaj auto zadovoljava bez problema sve potrebe moje četveročlane porodice pa ga zato i preporučujem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam upoređivao brojke, ali moj subjektivni osećaj je da mk2b 1.2 ide mnogo bolje od mk3 sa istim motorom. Za GP bih rekao da se malo više muči dok mi je Z10 koju sam probao za nijansu slabija od moje Astre i to tek kada se zavrti dok su u nižim obrtajima tu negde.

 

Inače, evo vam konkretnog primera. Za laganu vožnju po ravnom je Astra sasvim dovoljna. 130 na autoputu drži bez problema, ali zato preko par uzbrdica na Voždovcu i Dedinju sa 4 osobe u kolima krećem sa 3000 obrtaja i šaltam na 5-6000 da bi išla normalno jer drugačije zaista ne može. Jeste da je zaista to malo ekstremniji uspon i veliko opterećenje, ali opet se baš pomuči na tome dok Stila tuda šaltam na 2500 i fino ide. 

I druga mana po meni su međuubrzanja pošto je malo rizičniji motor za preticanje jer ga treba dobro nagaziti i zavrteti da bi išao, što se ostalog tiče meni je sasvim dovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi menjao multijet za benzinca, zbog manjka snage ili potrosnje ili cene odrzavanja?

Cena odrzavanja je ista ako se uporede nov benzinac i nov dizel nema tu nikakve razlike, manjka snage nemam cak nemam ni gde da je iskoristim, jer uglavnom vozim po ogranicenju + 10%. Ako izuzmemo one lovacke price o potrosnji uporediti dva auta 1.3mjtd i 1.2 LPG ovaj drugi je u prednosti bar sto se ekonomije tice na predjenih 100km. Valjda je svakom bitna zavrsna racunica ako se uporede dva potpuno ista automobila sa razlicitim pogonskim gorivom i cenom za istu kilometrazu.

Uzeo bih sledeci auto sa LPG-om samo zbog nize cene za 100km voznje. Meni trenutno na bordu pokazuje 4,7l prosek ako cu da lazem sebe i vas onda stvarno trosi 4,7l ako ce mo ispravno treba dodati jos 1l da bi se dobila tacna potrosnja gradsko prigradske voznje.

Naravno da necu menjati auto neko cista konstatacija sta bih sada uzeo da menjam kola.

Edited by Sh@rance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde ćeš boljih ekonomista od taxista ?

Posle svih ovih igranki oko atesta- reatesta i koje čega, o plinu bi razmišljao samo u nekoj krajnjoj nuždi. niko ne priča o izgubljenim živcima i vremenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde ćeš boljih ekonomista od taxista ?

Posle svih ovih igranki oko atesta- reatesta i koje čega, o plinu bi razmišljao samo u nekoj krajnjoj nuždi. niko ne priča o izgubljenim živcima i vremenu.

 

Baš sam zagledao u inostranstvu šta voze taksisti. 80% čade i to debelo, a ostatak su hibridi, tj Prius koga ima neverovatno mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni 1.3 multijet sa punim rezervoarom 42l predje 800 do 850 km po bg, doduse cesto prelazim gazelu...a ide kao zmaj! Ubrzanja su mu nerealna za tako mali motor :-) preporuka od mene je GP 1.3 multijet sa 75ks...nema plivajuci zamajac...to ti je puna kapa ;-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DACIA SANDERO I 2008. – 2012. – POLOVNJAK, MOTORI, KVAROVI
Nakon uspeha Logana, Dacia je ušla na tržište 2008. godine sa novim modelom - Dacia Sandero. Mali gradski automobil se može pohvaliti dovoljno prostranim prostorom, dovoljno velikim prtljažnim prostorom, a naročito privlači svojom cenom, što je znatno niža od uporedivih modela više poznatijih brendova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dajte bre, kakve dačije sandero prve generacije? Za to zaista treba imati jak stomak :P Ne bih je uzimao u razmatranje ni u kom slučaju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo je odrzavanje kao da je Renault, sve ostalo je kao da je Dacija.

Supruga ima sluzbenog Sandera 1.2 16v, godinu dana je kod nas (u maju ce da napuni dve godine), osim za sluzbeni auto, za nista drugo nije....jedino sto ima dosta prostora, ostalo ma nista, zvucna izolacija, zavrsna izrada, kvalitet materijala...nista.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zato i kažem jak stomak, da možeš da sedneš u njega i da ti ne pozli dok gledaš oko sebe, prvo na parkingu dok prilaziš autu, a onda kada sedneš u njega. Znam da je auto solidan, pouzdan, ali je meni odvratan. Idea koju vozim je ružna, al ima neki šarm, unutra nije plastična, ima bar digitalnu dvozonsku klimu, sve el. podizače, komande na volanu, veliki ekran borda... a to nisam video na  Sanderu i Loganu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako moze da se poredi nebezbedan rumunski auto sa italijanskim koji je imao svih 5 zvezdica na crash testu kad se pojavio?ili to nije bitno onome ko poredi ova dva auta?Pri tom je Grande duplo lepsi spolja,unutra itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim sa nisi upravu sto se tice (ne)bezbednosti Dacije, 4 zvezdice.

 

Grande kad se pojavio dobio je svih 5 zvezdica, ali je takodje skoro bilo zvanicno da je umesto tih 5 dobio 0 zvezdica, ne zato sto je on postao manje bezbedan, vec zato sto se kriterijumi poostravaju iz godine u godinu.

 

Naravno ostaje i dalje to da Dacija, koja je ruzna, losih materijala enterijera, klimavih prekidaca po kabini, nikakve zvucne izolacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan BG said:

Grande kad se pojavio dobio je svih 5 zvezdica, ali je takodje skoro bilo zvanicno da je umesto tih 5 dobio 0 zvezdica, ne zato sto je on postao manje bezbedan, vec zato sto se kriterijumi poostravaju iz godine u godinu.

Tako bi onda Dacia otišla u minus. :D 

Nisu oni ništa pooštrili kriterijume u smislu da sada udaraju aute većim brzinama ili sl., nego više poena sada dobijaju razna elektronska pomagala (razne asistencije i upozorenja...npr. prilikom promene trake bez upaljenog žmigavca i milion sličnih), a to sve Grande iz 2005. godine nema...i tako od maksimalno dobrih ocena pade na tu 0. Ali, ostaje da je sam auto k'o auto konstrukcijski bezbedniji od Dacia modela koji je napravljen skoro 10 godina posle njega. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne spominjem da bolje opremljene verzije GP-a poseduju senzor pritiska u gumama, hill holder, vazdusni jastuk za kolena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic

 

Moze da bude a i ne mora da znaci.

Znas da u firmi imamo par desetina novih GP (valjda su 2014-to), svaki je nikakve opreme, gumenog volana, manuelne klime, celicnih felni....i fali im jos sto sta.

GP EVO mu valjda dodje restyle originalnog GP.

Ispravice me vec neko upuceniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisilo je sve od od želje kupca. Ne mora Evo da bude opremljeniji od klasičnog Grandea samo zato što je Evo.

@Ticma je imao Grandea Evo 2010. godište sa kožnim sedištima, el. podešavanje lumbalnog dela sedišta, digitalnom klimom, senzorima za pritisak u gumama, senzorima za kišu, panoramu, tempomat, dodatni jastuk za kolena vozača...onako baaaaaš dobro opremljen GP Evo. A, eto...ti mlađi u vašoj firmi su ogoljeni.

Bio je jednom na okupljanju Stilo JTD 115 bez klime (isto bio od neke firme iz inostranstva), i do danas to je jedini Stilo JTD koji sam video bez klime. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, ovo kod nas je bila flotna kupovina, limarija, motor, menjac, tockovi i ono najosnovnije.

Kad pomenu Stila bez klime, vidjao sam benzince 1.2 i .1.4 i jtd 80hp bez klime, ali 115hp, nikada nisam.

Verovatno su uzimani za neka hladnija trzista, te su smatrali da im ona nije potrebna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...