Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Ih, twinturbo!!! Da citiram opet već toliko puta pominjanu mi babu:

"Malo mačku, teleća glavuša"

Njih nije bilo kod nas (bar ja nisam video) kada sam jurio auto. Jednu sam video sa 30000km na satu u jednom italijanskom salonu

ali beše oko 17000jura pa još na to carina,pdv,dovoz... Mnogo!!!

Imala je kožnu crnu sa belim koncem šivenu instrument tablu i još mnogooooo extra opreme!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta mislis tek da vozis preko 2.0 :D
Ma lako ces prezaliti tih 50e za 45ks I 400kubika :D

Trenutno imaju 2 twinturbaljke :D
Obe 2009, jedna je 8790e a druga 7900e
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twinturbo mi nekako i dalje deluje kao egzotika kod nas. Pogotovu što imamo možda 2 komada na forumu i još nikakvih informacija o motoru.

 

@zrnkemiki što sam stariji više obraćam pažnju na neke druge stvari :) A i najiskrenije rečeno nikada mi nije zafalilo konja na Stilu tako da ne znam zašto bi na 1.6mjet-u. Ono što mi ej mnogo više nedostajalo je brzina više da ga malo rastereti na autoputu što oba agregata svakako imaju. Marko izvini na off-ovanju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta mislis tek da vozis preko 2.0 :D

Ma lako ces prezaliti tih 50e za 45ks I 400kubika :D

Trenutno imaju 2 twinturbaljke :D

Obe 2009, jedna je 8790e a druga 7900e

 

Sad me ič ne zanima! :thumbdown::laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobice nas Marko :D Pa pazi twinturbo je sve super dok radi al kad krene da brljavi tu su verujem TWIN muke :D
Ma naravno, daleko od toga da je 120konjica malo, samo kazem da bi ja pre isao na varijantu 2.0

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opušteno! Razgovara se o vrlo ozbiljnoj temi!!! :laughing:


Pa pazi twinturbo je sve super dok radi al kad krene da brljavi tu su verujem TWIN muke :D

 

Tu si u pravu, bojim se da bi na kraju bio 1.9 BZT (bez turbo) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas urađen veliki i mali servis i sa zamenom ulja i u menjaču a sve to sa originalnim delovima. Nakon servisa provereno stanje svih sistema i parametara i u ovih okruglo godinu dana koliko je auto kod mene nije zabeležena ni jedna greška na istom! :clap: :clap: :clap:

Ja....pa malo je reći prezadovoljan!!!! Što bi rekli sipaš i nemisliš.

Pu,pu pu da ga ne ureknem.

Stanje skinutih delova iznenađujuće dobro, mada realno gledajući i nebi smelo biti drugačije s*obzirom da fabrika kaže veliki servis na 140000km a ovaj prešao 112500km.

Malo sam požurio ali nije mi žao! :no:crybaby:         :lol: :lol: :lol: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko te izasao servis? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratih se sa malog poslovnog puta do Budimpešte, što mu dođe kao neka probna vožnja nakon servisa. Naravno sve klapa besprekorno. (beše user u jednom trenutku na granici, curi nešto ispod reko sjebo majstor nešto :rant: kad ono kondenz od klime :wallbash: :wallbash: :wallbash::popo: )

U međuvremenu stavljeni sigurnosni šrafovi na točkove, čisto da ne prizivam što bi se reklo! :ermm:

Potrošnja sa klimom i vožnjom uglavnom 130-140km/h i nas četvoricom unutra 6.2 po bordu. Realno verovatno i malo više ali ja zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si uzeo sigurnosne i koliko su te izasli, razmisljam da ih i ja stavim? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazi. Hvala ti

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prava ljepotica! :)
Reci mi, ima li velike razlike u održavanju između 1.9 i ovog 2.0 multijet motora? Cjenovno najviše

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo da bude vecih razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prava ljepotica! :)

Reci mi, ima li velike razlike u održavanju između 1.9 i ovog 2.0 multijet motora? Cjenovno najviše

 

Ogromnih razlika ima! :D salim se naravno.. Ja sam platio celih 12 500 din set zupcenja sa vodenom pumpom iz ORIGINALA za 2.0 mjet... Za 1.9 ne znam ni da li je uopste jeftinije, za 8v mozda i jeste jeftnije ali za 150 konja i 16V ne verujem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...