Markobgd 609 Posted April 1, 2014 (edited) Ih, twinturbo!!! Da citiram opet već toliko puta pominjanu mi babu: "Malo mačku, teleća glavuša"Njih nije bilo kod nas (bar ja nisam video) kada sam jurio auto. Jednu sam video sa 30000km na satu u jednom italijanskom salonuali beše oko 17000jura pa još na to carina,pdv,dovoz... Mnogo!!!Imala je kožnu crnu sa belim koncem šivenu instrument tablu i još mnogooooo extra opreme! Edited April 1, 2014 by Markobgd Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 1, 2014 A sta mislis tek da vozis preko 2.0 Ma lako ces prezaliti tih 50e za 45ks I 400kubika Trenutno imaju 2 twinturbaljke Obe 2009, jedna je 8790e a druga 7900e Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted April 1, 2014 Twinturbo mi nekako i dalje deluje kao egzotika kod nas. Pogotovu što imamo možda 2 komada na forumu i još nikakvih informacija o motoru. @zrnkemiki što sam stariji više obraćam pažnju na neke druge stvari A i najiskrenije rečeno nikada mi nije zafalilo konja na Stilu tako da ne znam zašto bi na 1.6mjet-u. Ono što mi ej mnogo više nedostajalo je brzina više da ga malo rastereti na autoputu što oba agregata svakako imaju. Marko izvini na off-ovanju Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2014 A sta mislis tek da vozis preko 2.0 Ma lako ces prezaliti tih 50e za 45ks I 400kubika Trenutno imaju 2 twinturbaljke Obe 2009, jedna je 8790e a druga 7900e Sad me ič ne zanima! Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 1, 2014 Pobice nas Marko Pa pazi twinturbo je sve super dok radi al kad krene da brljavi tu su verujem TWIN muke Ma naravno, daleko od toga da je 120konjica malo, samo kazem da bi ja pre isao na varijantu 2.0 Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2014 Opušteno! Razgovara se o vrlo ozbiljnoj temi!!! Pa pazi twinturbo je sve super dok radi al kad krene da brljavi tu su verujem TWIN muke Tu si u pravu, bojim se da bi na kraju bio 1.9 BZT (bez turbo) Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 1, 2014 čija je ova JELTA Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 2, 2014 Deo je izdvojen u novu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63899-lancia-nuova-delta-srebrna-bicolore/ Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 6, 2014 Danas urađen veliki i mali servis i sa zamenom ulja i u menjaču a sve to sa originalnim delovima. Nakon servisa provereno stanje svih sistema i parametara i u ovih okruglo godinu dana koliko je auto kod mene nije zabeležena ni jedna greška na istom! :clap: Ja....pa malo je reći prezadovoljan!!!! Što bi rekli sipaš i nemisliš.Pu,pu pu da ga ne ureknem.Stanje skinutih delova iznenađujuće dobro, mada realno gledajući i nebi smelo biti drugačije s*obzirom da fabrika kaže veliki servis na 140000km a ovaj prešao 112500km.Malo sam požurio ali nije mi žao! :lol: ! Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 6, 2014 Svaka cast!Gde si na kraju odlucio da uradis servis? Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 6, 2014 Uradio sam servis kod Dejana sa Umke kao što i planirah. Zadovoljan urađenim! Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 6, 2014 Koliko te izasao servis? Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 6, 2014 Delovi i ulja oko 31.500din a ruke 7.000din Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 11, 2014 Vratih se sa malog poslovnog puta do Budimpešte, što mu dođe kao neka probna vožnja nakon servisa. Naravno sve klapa besprekorno. (beše user u jednom trenutku na granici, curi nešto ispod reko sjebo majstor nešto kad ono kondenz od klime :wallbash: )U međuvremenu stavljeni sigurnosni šrafovi na točkove, čisto da ne prizivam što bi se reklo! Potrošnja sa klimom i vožnjom uglavnom 130-140km/h i nas četvoricom unutra 6.2 po bordu. Realno verovatno i malo više ali ja zadovoljan. Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 11, 2014 Gde si uzeo sigurnosne i koliko su te izasli, razmisljam da ih i ja stavim? Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 11, 2014 U KIT-u 1450,00 izgledaju mi skroz ok za ze pare. Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 23, 2014 Deo je sada ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/28654-nuova-lancia-delta/?p=1043873 Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted May 23, 2014 Prava ljepotica! Reci mi, ima li velike razlike u održavanju između 1.9 i ovog 2.0 multijet motora? Cjenovno najviše Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted May 23, 2014 Ne bi trebalo da bude vecih razlika. Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted May 25, 2014 Prava ljepotica! Reci mi, ima li velike razlike u održavanju između 1.9 i ovog 2.0 multijet motora? Cjenovno najviše Ogromnih razlika ima! salim se naravno.. Ja sam platio celih 12 500 din set zupcenja sa vodenom pumpom iz ORIGINALA za 2.0 mjet... Za 1.9 ne znam ni da li je uopste jeftinije, za 8v mozda i jeste jeftnije ali za 150 konja i 16V ne verujem... Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 25, 2014 Ja sam za 1,9 platio 12600din Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 25, 2014 Ja platih set zupčenja iz originala sa pumpom 9000 sa popustom za članove u Stojanovu. Doduše bila je akcija. Share this post Link to post Share on other sites