Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Ja tu nista ne bih dir'o ali ti obzirom da te poznajem neces moci jos dugo da gledas kako je neka sijalica za nijansu slabija. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Markobgd said:

:lol::lol:

Čekaj, jel ti stvarno ne bode oči ova razlika u intenzitetu:o

img_1462741761334.jpg

:lol:

 

Jok Mare :D meni se cini da ti fali jos samo gore na krovu, kad pomeris dasku da svetli i odozgo za svaki slucaj. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5.5.2016. at 7:52 PM, Markobgd said:

Uspešno zamenjene komplet kočnice danas.

Počeo sam oko 13h i evo nakon 6 sati završih sve pedantno. Malko sam se i šetkao u tom vremenu do prodavnice delova da zamenim prednje pločice pošto su mi dali pogrešne (za Audija nekog) a i do drugara mehaničara po žensku torex gedoru 16' <_<, žabar morao da iskomplikuje nešto pa to ti je.

IMG_20160505_151120.jpg

Elem, prezadovoljan sam urađenim. Sad još ostaje da nakon 400~500km vidim kako ću biti zadovoljan kočenjem. 

 

Prednje pločice i nakon 50000km nisu potrošene ni do kraja onih oborenih ivica:blink:. Potrošile su se svega 2mm u odnosu na nove danas stavljene! TRW je go.vno neviđeno...to je moj zaključak! Doduše nikada nisu pisnule ali to im je jedini kvalitet očigledno!

Kako i kolikCkom silom je to kočilo bog te pita. 

IMG_20160505_183718.jpgIMG_20160505_183655.jpgIMG_20160505_183604.jpg

Diskovi su ispod ili na granici minimuma.

IMG_20160505_131148.jpgIMG_20160505_142825.jpgIMG_20160505_142829.jpgIMG_20160505_140413.jpgIMG_20160505_140430.jpg

Proverene sve gumice, klizači, klipovi...sve jw u najboljem redu i bez oštećenja. Klizači očišćeni šmirglom 2000 i podmazani grafitnom mašću. Čeljusti ošmirglane, oprane sa Sgrassom, osušene i ofarbane vatrostalnom srebrnom bojom.

IMG_20160505_132729.jpgIMG_20160505_145452.jpgIMG_20160505_153010.jpgIMG_20160505_171945.jpg

IMG_20160505_171952.jpgIMG_20160505_180939.jpgIMG_20160505_152307.jpg

IMG_20160505_180933.jpgIMG_20160505_145438.jpgIMG_20160505_183445.jpgIMG_20160505_183454.jpg

Prednje fabričke čeljusti su ATE a zadnje Bosch

IMG_20160505_132720.jpgIMG_20160505_145430.jpg

Diskovi su u fabričkom osnovnom premazu koji će skinuti kočenje. Prvenstveni sam razmišljao ima li potrebe da taj premaz šmirglam ali uz konsultacije sa cenjenim kolegom sa foruma koji je malo više iskusniji od mene oko mehanike ostavio sam da to samo spadne.

 

 

 

 

 

 

Kad spomenu trosenje plocica i diskova, ja sam pri kupovini auta pre oko 2 godine i 5 meseci stavio napred nove plocice ATE... Presao sam bez malo 60 000 za malo jace od 2 god, i plocice se nisu ni pola pojele... kako i na koju foru boga pitaj... Diskovi su prvi fabricki, a ovo su trece plocice ako je za verovati servisnoj knjizici od preko... Diskovi su mi u boljem stanju nego kod tebe, tako da cu pustiti da se potrose sa sve plocicama... Zaista mi nije jasno kako se tako sporo trose kocnice, na stilu sam za 70k menjao 2x plocice, a diskovi su bili novi kad sam ga uzeo... Da napomenen da nikad nije nista zaskripalo ni malkice... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moji skinuti diskovi su bili fabrički i očigledno su im ove TRW pločice je.ale majku jer se nisu 2mm potrošile za 50kkm. 

Ti imaš dosta otvorenog puta čim prelaziš 30kkm godišnje pa nije ni čudo mala potrošenost pločica. Kod mene je mahom gradska vožnja u pitanju bila bar do sad.

To za pištanje mi je veoma bitno. Nisam imao tih problema nikad pa se iskreno nadam da neću ni ubuduće.

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos malo pa reflektor da ubacis. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je novi set Valeo napred pištao prvih 500-600km. Već sam pomislio da je to to i da nikada neće prestati.

Ipak prestalo je i sada ni da šušne samo prlja felne kočiona prašina :)

Pre toga sam imao fabričke diskove koji su izdržali 210k ako kilometraža nije čačkana

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Markobgd said:

Moji skinuti diskovi su bili fabrički i očigledno su im ove TRW pločice je.ale majku jer se nisu 2mm potrošile za 50kkm. 

Ti imaš dosta otvorenog puta čim prelaziš 30kkm godišnje pa nije ni čudo mala potrošenost pločica. Kod mene je mahom gradska vožnja u pitanju bila bar do sad.

To za pištanje mi je veoma bitno. Nisam imao tih problema nikad pa se iskreno nadam da neću ni ubuduće.

 

 

 

Imam otprilike pola pola otvorenog puta i grada... mada sam i ja misljenja da mi se jedu povise diskovi nego plocice... danas bacih pogled sigurno su diskovi 2mm pojedeni, to jest 2mm je zub na celu diska... Ne menjaju mi se jos mislim da mogu jos 10-15 kkm da isteraju tamo negde do pred kraj godine...

 

Aj ako nisi bacio stare diskove ismeri kolika je bila debljina mesa koje je ostalo sublerom, ili koliki je zub bio? da cisto uporedim sa mojim diskovima onako otprilike... ovako kako vidim po tvojim slikama, skoro pa sam u fazi da su mi diskovi ko tvoji... auto je na 155 kkm (pravih)... mada i pre 8 000km kad sam menjao ulje krajem januara diskovi su bili malte ne identicni kao i sad, desete milimetra su u pitanju, e sad ako bi cekao da se pojedu plocice do kraja, to bi bilo jos 30 ooo km sigrno, a sa diskovima ko zna sta bi bilo... 

 

koje diskove si uzeo? i plocice? marka? pare? (nisam video da si napisao izvini ako dupliram...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merio sam baš diakove posle skidanja. 

Prednji su ispod 26mm što je donja granica a zadnji ispod 8mm što je daleko ispod minimuma. 

Nisam imao trešenje pri kočenju, cviljenje, neravnomerno trošenje ali jednostavno nisam bio zadovoljan kočenjem i najverovatniji uzrok je kvalitet pločica prednjih i sama debljina diskova. Zato sam sve zamenio. 

Inače je uzet komplet ATE i evo cena...

 

Prednji diskovi 9.281din komad

Zadnji diskovi 2.722 din komad

Prednje pločice 6.167 din komplet

Zadnje pločice 4.247 din komplet

Đuture 34.520 din

 

Ja sam prošao jeftinije zahvaljujući drugaru.

Sve je uzeto u Wint-u i svaka preporuka za njih.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debljina novog diska bi trebala da bude oko 28 mm dok min. dozvoljena debljina je 26 mm a za zadnji koji su isti kao na Stilu debljina novog diska je 10 mm a min dozvoljena debljina je 9 mm. 

Tako da maximum disk može sa svake strane da se skine po 1 mm.

Kod Stila i Bravo je oko 1,8 mm max. dozvoljeno trošenje.

Sale ako je disk ujeden oko dva mm sa jedne strane računaj da je za zamenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

28mm nov donja granica 26mm za prednje. Za zadnje kao što .ik kaže 10mm jov i 9mm donja granica.

Nije ti od tih 2mm sve ujedeno ima tu dosta slojeva rđe pa te vara ali imaš taj mm sigurno pa su svakako za zamenu jer ga imaš sa obe strane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ste sigurni da je 28 mm nov? ja ne mogu da izmerim pojedeno, samo mogu zadebljanje odnosno zub u celu diska i on je oko 26 mm... a ovo pojedeno je sa obe strane jos po 1mm sigurno i oko 24mm je... mada premericu tacno kad sidjem na kanal neki.. u svakom slucaju zamena me ceka uskoro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milion posto 28mm nov. Tvoji su možda obrađivani pre nego je auto došau u tvoj posed naročito što taj venac zbog rđe treba da pokazuje i više odnosno oko 30mm debljinu.

Menjanje pod hitno koliko vidim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sale , proveri za Bravo. Mislim da je njihova debljina kao novi 26 mm. dozvoljeno da se pojedu 1,8 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravu je .ik

Screenshot_2016-05-11-23-37-45.png

 

Kad smo kod kočnica, pređoh oko 550km i sad već pomalo normalnije kočim.

Ovo je u odnosu na moju raniju kočnicu sad na pipanje bolje vipe nego osetno.... kako li ćw tek kočiti kad počnem ozbiljnije da stiskam pedalu:o

Zadovoljan sam urađenim baš. Pipkaću kočnicu još ovoliko kilometara čisto preventive a posle dajem prave utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naplasiste me... u sekundi sam pomislio kako mi se diskovi lome u raspadaju u zvezdanu prasinu.. xaxaxa salim se...

Tako vec moze ja izmerih 26.xx milimetara a mislim da mi je preko 24 mm meso... premericu bas tacno.. mislim da mogu jos koju hiljadu km da isteraju meso deluje podebelo... sad mi ide ponovo veliki servis i mali servis pa da se ne izlozim prevelikom trosku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tata i mama prostorno....

Klima, unutrašnja i spoljašnja jedinica u kutijama jedna iza druge lagano u gepek a na zadnjoj klupi i dalje mesta koliko ti volja;)

IMG_20160515_103539.jpgIMG_20160515_103549.jpgIMG_20160515_103622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zumirao sam sliku vidi se i unutrasnja(ne zekis nas)Znas samo sta je mana?!Pa nema vise mesta za busilice koferce s alatom, bakar ,izolacija..b:stuart::lol:Pravi porodicni auto,jednom sam stajao na parkingu pored Delte i zacudio sam se da je iste ako ne i duza od Stila karavana sa sve kuku:)

Edited by @bane@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaaha, malko kad se pomere kutije u levo može da stane mali bosch i šrafilica a za ostalo je tu zadnje sedište:lol:

 

Duža je od Lybre karavanke, 4520mm broji;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec je stigla klima za drugaricu? Brz si. :-)

Zaboravio sam da te pitam sinoc, gde si nabavio ovu mrezu za drzanje stvari u gepeku? (Ako nije stigla sa Deltom)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...