Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Uporedio startovanje i gašenje lampica alternatora i pritisak ulja.

Prvo je na zimus na 9,5 C sa već paljenim motorom / ohladio se par sati.

 

Cold_start_9_C_1.jpg Cold_start_9_C_2.jpg Cold_start_9_C_3.jpg Cold_start_9_C_4.jpg
 
Cold_start_9_C_5.jpg Cold_start_9_C_6.jpg Cold_start_9_C_7.jpg 
 
 
Drugo je na letnjih vrelih 34 C prvo paljenje.
 
Cold_start_34_C_1.jpg Cold_start_34_C_2.jpg Cold_start_34_C_3.jpg Cold_start_34_C_4.jpg
 
Cold_start_34_C_5.jpg 
 
Primećujem da na nižim temperaturama ranije gasi lampicu alternatora dok lampicu za pritisak ulja gasi tek kad obrtaji pređu 750 o/min. Letnji start i ređe ulje uslovljavaju ranije gašenje lampice , oko 600 o /min. Treba uzeti u obzir da je ulje zimus bilo na 5000 km pređenih a sada ima skoro 8500 o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka čast kada tako nešto uspete i da primetite..

Edited by diskusija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni obraćao pažnju, nago kad je postavio snimak / setim se da sam kolegi radio snimak onih tačkica za nivo ulja.

Nije loše videti šta se kod koga kako gasi pa imati neke repere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe citam i gledam avatare, koji je ovaj sad sto se kurci sa slikama...kad ono .ik....presece me, taman pomislih da vas ima dvojica na svetu pa da se roknem  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uporedio startovanje i gašenje lampica alternatora i pritisak ulja.

Prvo je na zimus na 9,5 C sa već paljenim motorom / ohladio se par sati.

Cold_start_9_C_1.jpg Cold_start_9_C_2.jpg Cold_start_9_C_3.jpg Cold_start_9_C_4.jpg

Cold_start_9_C_5.jpg Cold_start_9_C_6.jpg Cold_start_9_C_7.jpg

Drugo je na letnjih vrelih 34 C prvo paljenje.

Cold_start_34_C_1.jpg Cold_start_34_C_2.jpg Cold_start_34_C_3.jpg Cold_start_34_C_4.jpg

Cold_start_34_C_5.jpg

Primećujem da na nižim temperaturama ranije gasi lampicu alternatora dok lampicu za pritisak ulja gasi tek kad obrtaji pređu 750 o/min. Letnji start i ređe ulje uslovljavaju ranije gašenje lampice , oko 600 o /min. Treba uzeti u obzir da je ulje zimus bilo na 5000 km pređenih a sada ima skoro 8500 o/min.

Dzaba su oni vas tamo stacionirali :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezuspešno :D

Pripreme pionira FK Palilulac iz Krnjače čije sam boje branio kao golman 6-7 godina :)

Hej kolega, i ja sam tu malo igrao pre nekoliko godina jedan kratak period.  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Markobgd ocistih i ja celokupni usis kao i ti... Prvi utisak je bio da je auto dobio nekih 10-15% snage odnosno da je rastereceniji, nijansu mirnije tise i lepse radi i u leru i u voznji, a sto se potrsnje tice nisam je bas nesto precizno testirao, jer sam juce preuzeo auto, ali mi deluje da je po bordu manja za nekih 0.5 litra mozda i jace, to mi i nije toliko bitno koliko da sve radi pravilno i besprekorno....

 

Zadoovljan sam itekako odradjenim, usis mi nije bio toliko prljav kao kod tebe, jer sam ja na oko 100 000 km zatvorio EGR pa sam ovih 37 000 km presao bez EGR-a i DPF-a, sada mi je grana kao nova, bukvalno kao ispolirana unutra, ociscena elektronika i klapne gasa i svih leptira, prekontrolisan turbo, vakumi svi i sve je OK, nisam osetio do sad onu turbo rupu zbog zapusenosti kad ne odreguju klapne i leptiri kako treba...

 

Sve u svemu ja sam bas zadovlljan, posao je veliki i obiman, bio sam bez auta skoro 4 dana, ali sad je milina voziti ga... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovorih ti tamo u tvojoj temi al da prenesem i ovde.

Svaka čast! Sad je mirna glava a pre svega auto radi i ide baš onako kako i treba. Ti si sad završio sa tim delom priče jer ti je EGR zatvoren, ja pak nisam gasio ni njega niti skidao DPF tako da mi je u planu da ovo čišćenje ponovim za nekih 100kkm ili možda čak i na narednom velikom servisu koji planiram za nekih 70~80kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema više zavirivanja ispod auta Vratih napokon šus pleh danas. Nisam hteo da ga vraćam od poslednjih radova da bi mogao da iskontrolišem da slučajno ne zaslinavi negde.

Sve suvo i čisto! Ćao-zdravo dok mi još nešto ne padne napamet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na odrzavanju. Za jedno dve godine bi mogli da pravimo neki dil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala kolega. Možemo samo da idemo zajedno da gledamo neke druge Delte po placevima, jer se mislim da neću skoro menjati ovu

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...