ivan.ik 625 Posted July 7, 2015 Uporedio startovanje i gašenje lampica alternatora i pritisak ulja.Prvo je na zimus na 9,5 C sa već paljenim motorom / ohladio se par sati. Drugo je na letnjih vrelih 34 C prvo paljenje. Primećujem da na nižim temperaturama ranije gasi lampicu alternatora dok lampicu za pritisak ulja gasi tek kad obrtaji pređu 750 o/min. Letnji start i ređe ulje uslovljavaju ranije gašenje lampice , oko 600 o /min. Treba uzeti u obzir da je ulje zimus bilo na 5000 km pređenih a sada ima skoro 8500 o/min. Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted July 7, 2015 Čime se vi opterećujete i trujete čoveku temu Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted July 7, 2015 (edited) svaka čast kada tako nešto uspete i da primetite.. Edited July 7, 2015 by diskusija Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 7, 2015 Nisam ni obraćao pažnju, nago kad je postavio snimak / setim se da sam kolegi radio snimak onih tačkica za nivo ulja.Nije loše videti šta se kod koga kako gasi pa imati neke repere. Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 7, 2015 hehe citam i gledam avatare, koji je ovaj sad sto se kurci sa slikama...kad ono .ik....presece me, taman pomislih da vas ima dvojica na svetu pa da se roknem Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 7, 2015 Hamilton se učlanio na forum Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 7, 2015 Uporedio startovanje i gašenje lampica alternatora i pritisak ulja.Prvo je na zimus na 9,5 C sa već paljenim motorom / ohladio se par sati. Drugo je na letnjih vrelih 34 C prvo paljenje. Primećujem da na nižim temperaturama ranije gasi lampicu alternatora dok lampicu za pritisak ulja gasi tek kad obrtaji pređu 750 o/min. Letnji start i ređe ulje uslovljavaju ranije gašenje lampice , oko 600 o /min. Treba uzeti u obzir da je ulje zimus bilo na 5000 km pređenih a sada ima skoro 8500 o/min.Dzaba su oni vas tamo stacionirali Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted July 9, 2015 Bezuspešno Pripreme pionira FK Palilulac iz Krnjače čije sam boje branio kao golman 6-7 godina Hej kolega, i ja sam tu malo igrao pre nekoliko godina jedan kratak period. Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 9, 2015 Sta ga su sportisti Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted July 9, 2015 Zeleno-žuti Bogiša koje si ti godište? Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted July 10, 2015 @ Markobgd ocistih i ja celokupni usis kao i ti... Prvi utisak je bio da je auto dobio nekih 10-15% snage odnosno da je rastereceniji, nijansu mirnije tise i lepse radi i u leru i u voznji, a sto se potrsnje tice nisam je bas nesto precizno testirao, jer sam juce preuzeo auto, ali mi deluje da je po bordu manja za nekih 0.5 litra mozda i jace, to mi i nije toliko bitno koliko da sve radi pravilno i besprekorno.... Zadoovljan sam itekako odradjenim, usis mi nije bio toliko prljav kao kod tebe, jer sam ja na oko 100 000 km zatvorio EGR pa sam ovih 37 000 km presao bez EGR-a i DPF-a, sada mi je grana kao nova, bukvalno kao ispolirana unutra, ociscena elektronika i klapne gasa i svih leptira, prekontrolisan turbo, vakumi svi i sve je OK, nisam osetio do sad onu turbo rupu zbog zapusenosti kad ne odreguju klapne i leptiri kako treba... Sve u svemu ja sam bas zadovlljan, posao je veliki i obiman, bio sam bez auta skoro 4 dana, ali sad je milina voziti ga... Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 10, 2015 Odgovorih ti tamo u tvojoj temi al da prenesem i ovde.Svaka čast! Sad je mirna glava a pre svega auto radi i ide baš onako kako i treba. Ti si sad završio sa tim delom priče jer ti je EGR zatvoren, ja pak nisam gasio ni njega niti skidao DPF tako da mi je u planu da ovo čišćenje ponovim za nekih 100kkm ili možda čak i na narednom velikom servisu koji planiram za nekih 70~80kkm. Share this post Link to post Share on other sites
toma ks 19 Posted July 10, 2015 I kada treba da gasi lampicu? Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 10, 2015 Cim nabije pritisak Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 11, 2015 Nema više zavirivanja ispod auta Vratih napokon šus pleh danas. Nisam hteo da ga vraćam od poslednjih radova da bi mogao da iskontrolišem da slučajno ne zaslinavi negde.Sve suvo i čisto! Ćao-zdravo dok mi još nešto ne padne napamet Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted July 11, 2015 Ja bih tebi zavario haubu, to je jedino rešenje Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 11, 2015 Neka, neka, ja ga razumem Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted July 11, 2015 Svaka cast na odrzavanju. Za jedno dve godine bi mogli da pravimo neki dil Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 11, 2015 (edited) Hvala kolega. Možemo samo da idemo zajedno da gledamo neke druge Delte po placevima, jer se mislim da neću skoro menjati ovu Edited July 11, 2015 by Markobgd Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 11, 2015 Vrhunsko tvrđenje pazara I ja da ti pozavidim Share this post Link to post Share on other sites