Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

U to sam i ja uveren Kuvalja, rado bih skidao usis da operem ali mora sve napolje, i pumpa i pun q stvari tako da se premišljam. Najgore je što ne znam da li uopšte ima klapni kod ovog motora!

Totti matori mi je pomagao, ustvari više mi je bio moralna podrška jer sam malo i zazirao da li ili ne da se zahebavam.

A inače na svako moje pitanje on uglavnom viče "ma čupaj bre, bole te q ko da tu ima nešto da rikne"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican posao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih izbušio jednu rupu na sredini limića, onako malecnu, pa da ti ni ne prijavljuje grešku. :)
Inačee, izakao si se lepo. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam se i to da uradim ali mi onda pločica gubi smisao jer opet gov.a prolaze pa prolaze. Ako prijavi grešku odoh kod Gorana ili negde drugde da ugasim softverski i ćao!

A ako prijavi grešku, smem da vozim? Treba da putujem za Vršac ovih dana pa da me neiz.ebe negde usput?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma smeš bre, neće zbog toga u safe mod da ode. :)
A ako bi izbušio rupicu, ne bi prolazilo skoro ništa, a ne bi bilo greške na ECU. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR se hladi vodom da bude manje čađe. Ali to je samo jedna od primjena. Uostalom vidjet ćete skoro nove benzince kada prijeđu na DI pa će vam sve biti jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da vozis bez problema ako ga ne baci u safe mod :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma idi odma i ubi softverski i njega i dpf. Dpf skini i sacuvaj za nekad ako bude trebalo i gotovo. Pusti taj motor da dise kako valja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kad si video beli dim kolika je knedla bila jel odzvanjalo ........."nema sta da rikne....nema sta da rikne" ;):)

Dobar posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rupicu da izbusi ako nije odgovarajuceg precnika prijavice gresku, a za taj motor treba naci info kolika treba, i da opet ce garaviti motor ali manje normalno, tako da ja ne bi busio nista, ako upali lampu egr off kod Gorana i cao.

Marko nr bi trebao da baci u safe ali postoji sansa da dok je upaljena lampica vuce koji % manje ali nista znacajno mozda i ne izvalis, npr kod mene to nije bio slucaj a kod drugara u alfi sa istim motorom jeste, i cim obrisem gresku on do sledeceg javljanja vuce normalno pa kad upali opet to neko skoro neprimetno oslabljenje, i onda smo gada ubili softverski.

Inace kada je egr iskljicen trebalo bi da manje prlja dpf....

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR se hladi vodom da bude manje čađe. Ali to je samo jedna od primjena. Uostalom vidjet ćete skoro nove benzince kada prijeđu na DI pa će vam sve biti jasno.

 

Kako to ?

EGR se ugrađivao na benzince još osamdesetih godina prošlog veka.

Marko, proradi li onaj ELM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MS nema razloga da diram DPF sad. Ako nekad......

Lion slagao bih kad bi rekao da se nisam usr.o i pomislio šta sam sad sje.ao!

Sad sam prešao nekih 20km u svim režimima vožnje pa i do crvenog, nema greške još uvek.

Mislim da ide bolje, ustvari siguran sam da ide bolje. Imam još želju da dizne proverim kod Moravčevića i ako ima potrebe da ih očistim. Nije verovatno to nikada rađeno a primetio sam u zadnjih metar dana da ponekad zna da malo zablesi na trenutak na leru pa to povezujem sa diznama tako da će gospođa da dobije tretman istih ako je porteban!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ubijaj o istom trosku. Sta ce ti, a sa zacepljenim egr-om sigurno bolje ide, tj.povlaci iz nizih obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Ik ako mi veruješ nisam ni probao sad kad sam namestio BT na lapu. Ima dana!

Što se tiče hlađenja EGR-a nisam bio upoznat da se svi hlade vodom pa sam mislio da je ovo kod mene neka novina. Niko nike spominjao da mu iscuri antifriz pa sam se iskreno ukenjao kad je procurelo! Odmah je palo zvanje mog majstora da pitam šta sam sje.ao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kako to ?

EGR se ugrađivao na benzince još osamdesetih godina prošlog veka.

 

Dobro što se ugrađivao tada ali ćemu služi kod benzinskih DI motora specijalno high pressure i water cooled EGR. Pa sjećaš se možda čega je sve bilo sa prvim EGR motorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ubijaj o istom trosku. Sta ce ti, a sa zacepljenim egr-om sigurno bolje ide, tj.povlaci iz nizih obrtaja.

Kakvom trošku pa ja sve prljavo odradio i sad neko da mi nešto naplati?! Ma hajte molim Vas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR se hladi vodom da bude manje čađe. 

 

Pitao sam za ovo. Kako to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

EGR se hladi vodom da bude manje čađe. 

 

Pitao sam za ovo. Kako to ?

 

Vraćaš više plinova, motor se više grije. Ako EGR nije hlađen neće na dobro. To je čisto logički, nema velike filozofije. Zanimljivo je tek vidjeti nove kamionske motore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbmga ali valjda ako ga ohladis onda se vise cadji zalepi...pre bi ga zagrejao pa da izadje....ali sta ja benzinac znam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...