Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat / Mercedes kupuje MV Agustu

Recommended Posts

MV Agusta Brutale 800 RR dobitnik prestižne nagrade

 

mv agusta-brutale-800-rr.jpg

 

MV Agusta Brutale 800 RR je dobitnik priznanja za dizajn godine na ovogodišnjem izdanju ''Bike India'' nagrada. Italijanski motocikl je nagradu dobio na ceremoniji održanoj un Mumbaiju, koja se održava 14. put zardom. Na događaju su se našla neka od najpoznatijih imena indijske automobilske i moto industrije, a svi su ustali i aplaudirali kada je proglašen pobednik u kategoriji ''najbolji dizajn''.

''Italijani definitivno znaju kako da naprave motocikl izuzetnog izgleda, a MV Agusta Brutale 800 RR je pravi primer toga. Osim svog izgleda, motocikl ima i fantastički trocilindarski agregat, zapremine 800 kubika, koji donosi 140 KS'', naveo je jedan od članova žirija. U kompaniji nisu krili zadovoljstvo osvojenim priznanjem. ''Ova nagrada predstavlja dokaz našeg vrednog rada, a posebno znači što dolazi iz zemlje koja je izuzetno važno tržište za premium motocikle. Očekujemo da ovo priznanje učvrsti reputaciju koji imamo ne samo u Indiji, već i širom sveta.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Dragster 800 RR America

 

mv-agusta-dragster-800-rr-america.jpg

 

MV Agusta je lansirala novu specijalnu verziju modela Dragster 800 RR, posvećenu 25. rođendanu modela ''Brutale America''. Da podsetimo, pre četvrt vela je prvi Brutale, kog je dizajnirao legendarni Masimo Tamburini, oživeo ime ''America'' i to sa prepoznatljivom crveno-belo-plavom kombinacijom boja.

 

MV-Agusta-Dragster-800-RR-America 11.jpg

 

Prvi ''America'' model na trocilindarskoj platformi od 800 kubika je prestavljen 2012, a sada je dobio novu interpretaciju u vidu mašine koja nosi ime Dragster 800 RR America. Novi Dragster America donosi atraktivnu kombinaciju boja koja dodatno naglašava originalne karakteristike ovog motocikla, čime se on još više ističe svojim spoljašnjim izgledom. Tu su i tehničke karakteristike vodeće u klasi, izuzetna pažnja posvećena detaljima, uključujući i rezervoar za gorivo ukrašen zvezdama, kao svojevrstan omaž  modelu 750S. Prelepe unikatne felne su, sa druge strane, omaže zastavi SAD, što se može zaključiti po crveno-plavo-beloj kombinaciji boja, uz ''America Special Edition'' oznaku na instrument tablu, zajedno sa brojem proizvedenog modela. MV Agusta Dragster 800 RR America će biti proizveden u svega 200 primeraka, a budući kupci će uz njega dobiti i potvrdu o autentičnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Superveloce stiže naredne godine

 

mv-agusta-superveloce-800-1.jpg

 

MV Agusta je na Instagramu saopštila da će Superveloce 800, koji smo kao koncept videli na prošlogodišnjem EICMA sajmu, 2020. stići na tržište. Studija iz Milana je zasnovana na F3 i predstavlja svojevrsni omaž MV Agustinim modelima iz sedamdesetih i trkačkim naporima kompanije toga doba. Kako navodi MV Agusta, stvaranje motocikla je počelo sa šasijom, motorom i kočnicama F3 800, ali finalna kreacija predstavlja dodatnu nadogradnju ovog sportskog motocikla.

 

MV-Agusta-Superveloce-800-2.jpg

 

Agregat je potpuno sređen, kako bi se iz njega izvuklo više snage na srednjem i većem broju obrtaja. Na ovom motociklu je radio i SC Projects, koji potpisuje asimetrični 3-u-1-u-3 izduv, koji podseća neke ranije iz istorije ove kompanije. MV Agusta je napravila i novi oklop za ovu mašinu, od ugljeničnih vlakana, koji takođe vuče stilske karakteristike iz trkačke prošlosti brenda. Tu su i kružni LED farovi napred i pozadi, koji naglašavaju klasični izgled, dok vetrobransko staklo skriva TFT instrument tablu u boji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta lansirala novo specijalno izdanje

 

mv-agusta-shining-gold-1.jpg

 

Kako piše sajt Moto-Berza, MV Agusta je objavila detalje novog specijalnog izdanja Dragster 800 RC naked modela, koje donosi novu grafiku i izduvni sistem visokih performansi. Nazvan ''Shining Gold'', novo izdanje donosi grafiku sa pozlaćenim izgledom, uz dosta aluminijuma i ugljeničnih vlakana na sebi.

 

mv-agusta-shining-gold-3.jpg

 

Uz sve to, italijanski motocikl može da se pohvali SC Project Reparto Corse izduvnim sistemom. I to nije sve, jer će svaki kupac na poklon dobiti X-Lite X-803 Ultra Carbon kacigu, u boji koja se slaže sa onom na motociklu. ''Napravljena za posebne kupce, ovaj jedinstveni model donosi izvanredan završni rad i atraktivan izgled'', stoji u saopštenju renomiranog proizvođača. Nažalost, to je sve što znamo o njemu, ali čim budemo znali više podelićemo to sa vama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta zaradila 20 milion evra za svega nekoliko dana

 

MV-Agusta-Brutale-1000-Serie-Oro-2.jpg

 

MV Agusta je saopštila da su svi modeli Brutale Serie Oro i Superveloce 800 Serie Oro rasprodati!

Kako piše portal Moto-berza, oba izdanja su bila ograničena na po 300 primeraka, dok se ''normalne'' varijanta ova dva motocikla očekuju tokom naredne godine. Uz ograničeni broj išla je i odgovarajuća cena: MV Agusta Superveloce 800 Serie Oro je koštala 28.000 evra, dok je za primerak MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro motocikla bilo potrebno izdvojiti 43.000 evra. Matematika je jasna: 600 prodatih jedinica je italijanskom proizvođaču doneli 21.3 miliona evra. Nimalo loša zarada za seriju u ograničenom broju primeraka. Poređenja radi, Yamaha planira da tokom 2020. od prodaje R1 i R1M zaradi 55 miliona evra. Ovo pokazuje da iako su regioni u razvoju centri rasta za moto industriju, etablirana tržišta su i dalje zadužena za značajne finansijske uspehe, pre svega zbog bogatih kupaca koji traže premium modele. Ostaje nam da vidimo kako će ''normalne'' verzije ova dva motocikla proći na tržištu, ali ne očekujemo da se njihovi prodajni rezultati previše razlikuju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta i kineski Loncin novi partneri

 

mv-agusta-logo.jpg

 

Polako postaje trend da se zapadni proizvođači motocikala udružuju sa kineskim kompanijama, a najnoviji brend koji je krenuo tim putem je MV Agusta. Kako najavljuje italijanski proizvođač, zajedno sa kineskom kompanijom Loncin će praviti motocikle zapremine 350-500 kubika, a inicijalno se očekuje linija od četiri modela. U Kini proizvedeni dvotočkaši italijanskog dizajna bi u salonima MV Aguste trebalo da se nađu do kraja 2021, a očekuje se da će biti premium ponuda na tržištu motocikala male kubikaže. Partnerstvo između MV Aguste i Loncina se tu ne zaustavlja, jer je dizajnerska firma italijanske kompanije, Castiglioni istraživački centar dizajnirati modele od 800 kubika za Loncinov premijum brend, Voge.

 

''Ovo strateško partnerstvo predstavlja važan korak u konsolidaciji naše vizije budućnosti MV Aguste'', izjavio je Timur Sardarov, izvršni direktor italijanske kompanije. ''Naš cilj je da potvrdimo lidersku poziciju kada je proizvodnja premium modela u pitanju, istovremeno proširujući broj kupaca i liniju proizvoda. Radujemo se radu i rastu sa novim partnerom, a našim kupcima možemo da obećamo da će uživati u većem broju modela koji dele istu MV Agusta DNK i pedigre.'' Iako će partnerstvo doneti brojne benefite za MV Agustu, nema sumnje da će izazvati kontroverze među njatvrdokornijim ljubiteljima brenda. Mnogo se pričalo o tome na kakva tržišta i segmente bi kompanija trebalo da se fokusira, naročito nakon što je firma prošla finansijsko restrukturiranje. Ova najava je potvrda da MV Agusta menja svoj fokus sa manjeg broja modela visokih performansi, na brend koji će obuhvatati više od tradicionalne sportske kategorije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta spremila ''jeftiniju'' verziju Superveloce 800

 

197738-mv-agusta-superveloce-800 002.jpg

 

MV Agusta je za 2020. spremila ''regularnu'' verziju svog popularnog Superveloce 800 motocikla. I mada je Superveloce 800 ''jeftinija'' alternativa modelu Serie Oro, nedajte da vas ime zavara. Zasnovan na snažnoj trocilindarskoj platformi MV Aguste, Superveloce 800 na raspolaganju ima 145 KS i 88 Nm obrtnog momenta na raspolaganju.

 

MV-Agusta-Superveloce-800 001.jpg

 

Tu je i MVICS 2.0 paket elektronike, mada nemamo IMU podršku - što je slučaj s četvorocilindarskom platformom - mada smo takav scenario i očekivali. Ali ni kontrola proklizavanja, upravljanje kočenjem motorom i kvikšifter nisu loši i biće ''zvezde'' softverskog sistema na ovoj retro mašini. Uz to, imamo Marzocchi viljuške, u paru sa zadnjim Sachs zadnjim amortizerom, dok su za kočenje zadužene M4.34 čeljusti na prednjem točku, sa duplim 320-milimetarskim diskovima. Realno je za očekivati da će Superveloce imati odlične upravljačke karakteristike pri velikim brzinama, ali i da će svoji retro stilskim izgledom - kao i F3 - privući brojne poglede. Upravo je taj stil prošle godine privukao mnogo pažnje kada se našao na Serie Oro ediciji. Dostupan u dve boje, beloj i crvenoj, ''regularni'' Superveloce 800 donosi oklop od plastike umesto ugljeničnih vlakana. Prema dostupnim informacijama, proizvodnja je već počela.

Cena za evropsko tržište će biti 20.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koliko će koštati nova MV Agusta Rush 1000

 

mv-agusta-rush-1000 02.jpg

 

Jedna od ovogodišnjih premijera EICMA sajma koja je privukla dosta pažnje je svakako nova MV Agusta Rush 1000. Ova specijalna verzija ''Brutale 1000'' modela je izazvala oprečne reakcije svojim radikalnim izgledom, ali kako stvari stoje, italijanski brend neće imati problema kada je prodaja nove ''stritfajter'' mašine u pitanju.

 

MV-Agusta-Rush-1000 01.jpg

 

Međutim, oni koji žele novu MV Agustu će morati da za nju sprema značajna sredstva, jer kako je saopštila italijanska kompanija motocikl će na evropskom tržištu koštati 34.000 evra! Za taj novac, kupci će dobiti poprilično nadograđen Brutale 1000 RR paket. Uz novi izduvni sistem, Rush 1000 se može pohvaliti sa 209 KS, uz težinu od 185 kilograma. SC-Project potpisuje novi, unikatni izduv, a ostatak paketa čine Ohlins elektronsko ogibljenje, Brembo Stylema kočione čeljusti na 320-milimetarskim diskovima. Tu je i svojevrsna karbonska ratkapna, koja sakriva aluminijnsku felnu. Kako je MV Agusta ranije saopštila, novi Rush 1000 bi u salone trebalo da stigne u maju 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta predstavila nove boje za Superveloce 800

 

mv-agusta-superveloce-800 02.jpg

 

MV Agusta nastavlja sa proizvodnjom, i to u velikom stilu najavivši dve nove kombinacije boja za najnoviji i bez ikakve sumnje, najlepši superbajk italijanske marke, Superveloce 800. Ovaj lepotan je bio među prvima koji je sišao sa proizvodnih traka kompanije nakon što je nastavljena proizvodnja, obustavljena zbog pandemije virusa korona.

 

Slušajući svoje najvernije fanove, italijanska kompanija je spremila nove boje za svoj motocikl. To je rezultat povratnih reakcija dobijenih nakon prvog javnog predstavljanja ovog modela u Milanu. Prva nova boja je u stvari klasična kombinacija italijanske kompanije, Ago crvena i Ago srebrna, što je svojevrsni omaž slavnim danima u gran pri šampionatu. Zlatni ukrasni detalji na felnama i ramu dodatno naglašavaju pomenutu kombinaciju. Druga kombinacija je spoj metalik karbon crne i tamne metalik mat sive. Jednostavno, atraktivno i otmeno - najbolji su pridevi kojima možemo opisati kako izgleda. Naravno, i tu je zlatna za felne i ram.

 

mv-agusta-superveloce-800 01.jpg

 

Osim atraktivnog izgleda, Superveloce 800 donosi F3 800 redni trocilindarski agregat sa 148 KS na 13.000 obrtaja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreće proizvodnja MV Agusta Rush 1000 modela

 

203311-mv-agusta-rush-1000 3.jpg

 

Predstavljen na prošlogodišnjem EICMA sajmu, MV Agusta Rush 1000 model je defitinitivno privukao dosta pažnje ljubitelja dva točka. Donosi estetiku ''drag'' trkanja, podižući Brutale 1000 RR ''stritfajter'', na kojem je zasnovan, na viši nivo.

 

MV-Agusta-Rush-1000 2.jpg

 

Što se tehničke strane tiče, Rush 1000 se ne razlikuje previše od Brutale 1000 modela - oba imaju redni četvorocilindarski agregat od 205 KS (209 KS sa opcionalnim izduvnim sistemom), koji dele sa F4 RC superbajkom.

 

MV-Agusta-Rush-1000 1.jpg

 

U standardnoj opremi je i paket elektronike, koji donosi kvikšifter, kontrolu proklizavanja i ABS. Tu su i SC-Project izduvni sistem, Ohlins elektronsko ogibljenje, kao i Brembo Stylema 320-milimetarski diskovi na prednjem točku. Prema informacijama koje stižu iz Varezea, proizvodnja Rush 1000 motocikla će početi u junu, što je svega mesec dana kasnije nego što je prvobitno planirano, a prvi primerci će već u toku meseca stići do novih vlasnika. Kako navodi MV Agusta, biće proizvedeno svega 300 primeraka, a svaki će koštati 34.000 evra.

 

''Sa početkom proizvodnje Rush 1000, koja kreće od juna, vraćamo se na sprovođenje našeg 5-godišnjeg industrijskog plana najavljenog pre nekoliko nedelja'', izjavio je izvršni direktor kompanije Timur Sardarov. ''I dok budemo širili naše prisustvo na nove segmente i nova tržišta, nastavićemo da proizvodimo ekskluzivne motocikle, pritom ostajući verni bogatom nasleđu naše marke. Uveren sam da će novi Rush 1000, model izuzetno atraktivnog izgleda, oduševiti svoje nove vlasnike.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta najavila svoju novu unikatnu kreaciju

 

mv-agusta-brutale italia 03.jpg

 

Legendarni italijanski proizvođač motocikala MV Agusta najavio je izuzetno ograničenu seriju Brutale 1000 RR super ''nejkeda'', koja stiže pod imenom Blue and White M.L. Mašina je zasnovana na Brutale 1000 RR motociklu, koji na raspolaganju ima preko 200 KS i odlikuje se unikatnom kombinacijom boja inspirisanom sličnim ograničenim verzijama, dostupnim u MV Agusta katalogu.

 

MV-Agusta-Brutale-1000-Italia 02.jpg

 

Glavni inspirativni element je Brutale 910R Italia, motocikl koji je napravljen u čast italijanske pobede na svetskom prvenstvu u fudbalu, 2006. godine. Tada je svaki od članova selekcije Azura dobio po jedan primerak, a jedan je otišao u ruke selektora reprezentacije. Motocikle je uručio tadašnji izvršni direktor kompanije, Kladio Kastiljoni.

 

MV-Agusta-Brutale-1000-Italia 01.jpg

 

Ostali motocikli koji su inspirisali Adrijana Mortona, vodećeg dizajnera MV Aguste, su Brutale 800 Italia iz 2013. godine, kao i različite verzije Brutale America modela. Pored blistave boje, ova unikatna mašina ima ukrasne elemente u mat zlatnoj boji, a tu su i aluminijumske felne. Kako ostatak motocikla deluje prilično fabrički, možemo da pretpostavimo da donosi preko 200 KS kao i njegova osnova. U paket su uključeni i modovi vožnje koji pokrivaju trku, sport, kišu i od strane vozača prilagođene vrednosti, a motocikl će verovatno imati i sisteme kontrole paljenja i okretanja točka, takođe kao i Brutale 1000 RR. Pošto se radi o unikatnoj kreaciji, novi vlasnik će dobiti obavezan sertifikat koji potvrđuje da je serijski broj motocikla 001/001. I kao što se od takve egzotike očekuje, cena još nije poznata. Imajući sve u vidu, sumnjamo da je mala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta planira novi F4

 

mv-agusta-f4 1.jpg

 

Ako je verovati dostupnim informacijama, MV Agusta radi na novoj verziji svog najpoznatijeg sportskog motocikla modernog doba, litarskog F4.

F4 se nekoliko godina ne nalazi u liniji italijanske marke, nakon što je njegova proizvodnja prestala 2018, usled usvajanja novih Euro4 emisionih regulativa. U proizvodnji su ostali F3 800 i F3 675, mada mnogima nedostaje četvorocilindarska mašina sa preko 200 KS.

''Labudova pesma'' F4 je bila specijalna varijanta po imenu Claudio, napravljena 2018. u seriji od 100 primeraka. Imao je 214 KS, težinu od 180 kg i cenu od oko 72.000 evra. Ipak, ljubitelji F4 imaju razloga za zadovoljstvo, jer je direktor kompanije, Timur Sardarov potvrdio da se sprema povratak ove popularne mašine. ''Imamo jasne i precizne planove za oživljavanje brenda, u kojima se nalazi i novi F4. Planiramo povratak ove platforme najkasnije do 2023, uz povratak u WSBK šampionat.'' Od nove generacije F4 možemo očekivati izuzetne performanse. MV Agusta F4 je bio jedan od najsnažnijih i najuzbudljivijih sportskih mašina na tržištu, pa verujemo da će italijanska kompanija napraviti dostojnog naslednika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Ferari među motociklima'' prodat za 100.000 dolara

 

mv-agusta-850ss 03.jpg

 

Osnovana 1945. godine od strane Đovanija Aguste, kompanija punog naziva Meccanica Verghera Agusta je veoma brzo od porodičnog posla postala međunarodni igrač. MV Agusta je zaslužna za prve proizvodne četvorocilindarske motocikle na svetu, a tokom svoje bogate istorije zaslužna je i za brojne raritete na dva točka. Takav model je i 850SS.

 

mv-agusta-850ss 02.jpg

 

Nazvan ''Ferarijem među motociklima'', model iz 1977. koji vidite na fotografijama je nedavno prodat na sajtu eBay za 100.000 dolara. Pitanje je zašto je ovaj motocikl toliko poseban i zbog čega ima toliku cenu?

 

mv-agusta-850ss 01.jpg

 

Pre svega, 850SS je izuzetno redak. Napravljeno ih je manje od 50, a svi predstavljaju konverziju modela 750S America, Uz činjenicu da ih ima veoma malo, tu je i agregat koji je takođe jača strana ovog sportskog motocikla sa italijanskim stilom. Zapremine 837 kubika vazduhom hlađena jedinca dolazi u paru sa Lafrankoni izduvnim sistemom. Smrću Domenika Aguste kompanija je ''ispala'' iz igre. Osamdesete su bile još teže, a za novi početak su se čekale devedesete. Pod novom upravom i uz veliku finansijsku podršku, MV Agusta je novi četvorocilindarski motocikl predstavila 1997. godine. Što se ovog motocikla tiče, model nedavno prodat za šestocifreni iznos će kompletno biti sređen iako je u voznom stanju, od 1977. je prešao svega nešto više od 4.500 km. Novi vlasnik je uz njega dobio i sva originalna dokumenta - i pre i posle konverzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi MV Brutale 1000 RR

 

mv-agusta-brutale-1000-rr 04.jpg

 

MV Agusta je predstavila novi Brutale 1000 RR, najavivši ga kao mašinu koja predstavlja svršenu ravnotežu stila, tehničkih komponenti i dinamičkog razvoja. Prethodna izdanja ovog modela su imala ograničene serije, poput Serie Oro namenjene onima sa dubljim džepom, novi Brutale 1000 RR bi trebalo da bude pristupačniji masama.

 

mv-agusta-brutale-1000-rr 03.jpg

 

Dizajnerski tim je vredno radio na izgledu koji će ne samo biti izuzetno atraktivan, već i koji neće izgubiti na aktuelnosti u godinama koje dolaze. To je naročito vidljivo kada je u pitanju novi LED far. U svakom pogledu, Brutale 1000 RR je izuzetna mašina.

 

mv-agusta-brutale-1000-rr 02.jpg

 

Motocikl donosi istu DNK kao i Serie Oro verzija, mada su neki delovi zamenjeni kako bi od nje bio jeftiniji. Uprkos tim izmenama, Brutale 1000RR je i dalje prilično lak sa ''suvom'' težinom od 186 kilograma.

 

mv-agusta-brutale-1000-rr 01.jpg

 

Najnoviji redni četvorocilindarski agregat italijanskog brenda, zapremine 998 kubika, donosi 208 KS na 13.450 obrtaja i 116.5 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Pričajte šta hoćete, ali to su zaista fantastične brojke za jedan ''nejked''. Maksimalna brzina ide preko 300 km/h...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...