Jump to content
FAS Goran
bravodenisu

Fiat Stilo sa Opelovim 1.6 16v - troši ulje

Recommended Posts

Zdravo drugari!
Imam jedno pitanje jer ne razumem se bas u automobile pa sam hteo da vas pitam.

 

Preko leta nam je doneo neki kao poznanik sa nekog placa iz Nemacke Fiat Stilo 1.6 16v benzinac ocuvan Decembar 2006 sa 123-hiljada realnih kilometara skoro full opremljen sa registracijom izasao(4150 Euro).

 

cxcb22004.jpg  cxcb22005.jpg
 
Video se i po njemu da je jako malo vozen i bukvalno nov unutra, nema ni jedne ogrebotine unutra,volan,sediste,kvacilo skoro novi. Cim je stigao uradio sam odmah veliki servis jos 300Eura (ulje,kajs,filteri sve sta ide u veliki servis), Ja veoma malo vozim inace 4~5 hiljada Km. godisnje ne vise.

 

E sad moj problem je sto sam primetio da trosi ulje i ne malo nego jako puno.

Svaka 400Km. sipam jednu litru. Motor je 1.6 16v Opelov pa ovi na velikom servisu su sipali Castrol (10w-40)

 

cxcb22006.jpg
 
Nisu znali koje ulje je bio pre ali su sipali ovaj castrol jer su rekli da za ovaj motor ide ovo ulje, pa i ja takodje stalno kupim taj Castrol i sipam. Motor nije bucan,naprotiv dosta je miran i tih i nema masti nista na njemu,nigde nista ne curi ni kap ulja ispod nego jednostavno verovatno sve izbaci kroz auspuh.
 
cxcb22007.jpg  cxcb22008.jpg
 
Kada mu dajem u parkingu malo ostri gas dim je prvo veoma crn pa onda ide nekako sivkast i smrdi na zapaljeno ulje i kako kraj auspuha ide prema dole na betonu izbacuje verovatno ulja jer beton ispod auspuha pocrni. Auspuh je suv kad stavim ruku i uvek je crn! Bio sam kod nekog drugara da proveri kompresiju jer ima to za merenje i kaze da je OK kompresija i na sva 4 mesta je ista. Bas sam sada razocaran sa ovom potrosnjom ulja i ne znam sta da radim i sta je najbolje...
Odneo bi kod nekog majstora koji se razume i nije toliko skup pa da otvori motor i da vidi ako se moze bilo sta odmah videti? Ako su te neke gumice ili karike onda bi nekako i mogao da menjam jer bi me izasao oko 250Eura (mislim) ali ne daj BOZE klipovi ili sta ja znam onda stvarno ne znam sta da radim jer nigde ni ja ne radim, pa ne bi znao sta je bolje!
 
Molio bi vase komentare ili vasa misljenja sta bi moglo biti ili sta bi bio najbolje uraditi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da su se spekle gumice zbog toga sto se slabo vozi auto ili su pa zapekle i neke karike

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si MS PK! Kada sam ga dobio tesko se i pomerio kada sam probao  malo da ga guram po dvoristu. Tockovi jedva su se pomerili izgledao kao da guram neki kamion, pa tek kada sam ga nekoliko kilometara vozio poceo je da ide lakse i da koci bolje jer nekako je sve to zapeklo pa odmah sam znao da je ovaj auto u nemackoj jako puno vremenski nije bio vozen. E sada zasto i zbog cega ko to zna.

 Daj Boze da bude zbog toga ili ne znam sta da kazem!!!

Edited by bravodenisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas kao sto ti je i rekao MS PK, od stajanja i ne voznje je to, otisle gumice ili cak i ne daj boze karike, ali najeftinije ti je da probas za pocetak da promenis ulje, znaci da predjes na neku drugu marku, selenia, motul, shell...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije ti ovo nikakva olaksavajuca okolnost, morace da se menja nesto ako je do toga, a za te poduhvate mora da se otvara motor. Prosetaj do nekog majstora da to lepo pogleda
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Htedoh reci mozda sa nekim boljim uljem smanji potrosnju na prihvatljivo, ipak se castrol kopira najvise
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imamo u firmi Astru i ista prica na 120-130000 km .

Radjena I nekakva generalna i sad malo manje trosi  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

šta god da je, pa i da je stajao, kao kažeš, ne bi trebalo da toliko troši ulje. Traži...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako za bilo koji 16v benzinac nije čudno da troškari ulje, litra na 400 km je previše.

Ako definitivno utvrdiš da je to ta potrošnja, kreni od gumica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo na skidanje glave kod nekog dobrog majstora i sve ce odmah biti jasno !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste tacno na 400 Kilometara ubacim litru da bi bilo na meracu malo ispod maximuma.Posle svakih 400 kilometara na meracu ide malo ispod minimuma.Probao sam na svaka 500 kilometara da ubacim litru i malo je uvek treba da dodam posle.

 E posto se ne razumem bas puno otvaranje glave kako sam razumeo je neizbezno. Gunice ako samo treba onda je najeftinije pa koliko sam svatio nisu ni karike bas toliko skupe ako bas treba neka ali kada se otvori i odmah se vidi da je nesto i klip ostecen onda stvarno ne znam sta cu!!! Onda ili da potrazim drugi motor ako nadjem neki koji pase ili da je prodajem! Mada mi je zao sto sam kupio skoro i 4 nove zimske gume i kocnice i veliki servis sve kompletno i inace unutra je bukvalno nova ali eto ova potrosnja mi dala nespavane noci i noci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da su karike jer kazes merio si kompresiju i da je ok,do duse jedino ako su uljne karike mada 90% gumice ventila !

 

Ako skidas glavu tu mora i obrada glave, bice tu i neke sitnice oko ventila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK momci HVALA vam puno na brzim odgovorima! Moracu ipak da nosim to nekom majstoru pa da on to otvori i da vide sta tacno treba da se menja! Moguce da su samo otisle te gumice ventila od stajanja pa ide i obrada glave i diftung poklopca pa ulje menjati i filtar. Pa se nadam da ostalo je sve u redu. Ako uspem sto pre to odraditi javicu ovde tek da se zna! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Na diagnostiku ne pokazuje ni jedna greska! Odlucio sam kada cu otvoriti moj motor a trebalo bi ove ili sledece nedelje, glavu motora cu nositi u Beogradu Misic Group-(Stanko Misic)Zvezdara jer sam cuo da su kao oni jako dobri i provereni pa da mi odrade kompletnu proveru glave motora i oni ce menjati gumice ventila i sta jos treba sve i takodje oni ce mi reci dal bi trebalo i karike menjati ili ne daj Boze jos ...  Nihove delove.kompletnu proveru i ravnanje ce mi izaci od 120 do 150 eura.

Edited by bravodenisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat ima taj motor u svojoj astri i ima slican problem...ne toliko kao tvoj...neki majstor mu je rekao da je problem do nekih gumica....posto se on slabo razumije nije zapamtio sta i kako ali je rekao da je to karakteristicno za taj motor...uglavnom nije neki veliki kvar pa se raspitaj u vezi toga...majstor mu je trazio djelovi +ruke 30 ili 40e slagacu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogi majstori nisu pristalice ravnanja glave motora, ako se auto nije pregrevao.

 

Mozda nisu pristalice ali to nije ispravno razmisljanje, kao sto MS PK rece glava mora da se "lizne", ipak je to aluminijum i svako zatezanje ga deformise, tako da treba samo da prodje proveru, nije to skidanje ne znam koliko materijala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...