Jump to content
FAS Goran
thedoctor92

Fiat Nuova Bravo - odjednom problemi sa strujom

Recommended Posts

Pozdrav Bravo je 2010 godiste i ima 100.000 km , juce isao do NS-a i presao oko 100km-a i jutros da ga upalim sve normalno udjem u garazu ubacim kljuc kad ono upalio sve lampice errore radio se pali gasi brisaci krenuli da rade skroz poludeo,kazaljke krenu da se dizu ali ne mogu.....naravno ni da se upali ne moze,izguram ga napolje probam da ga zakljucam otkljucam na daljinu ni to nece..kao da ne radi akumulator...a sve normalno bilo do juce...citao sam sad po netu kazu da moguce da je do ecu-a da je rikno ili da mora da se resetuje ili da je do akumulatora da se napuni menja sta vec...valjda je to....i tako ako neko nesto zna nek prica !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savremeni akumulatori sa gelom samo odjednom zabodu. Ja svratio do kuće, ušao bukvalno na 60 sekundi i vratim se u auto, a on ni makac. Isto tako luduje. Jednostavno samo zabode i to je to. Kao što reče Sale, 99%. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fala na brzom odgovoru obojici valjda je to ako je i tebi poludeo tako odjednom,nemam drugi da probam nabavicu,svakako ovaj ima 4 godine jbg 2010 je godiste auto,dolazi i caletov drugar sa dijagnostikom jos malo pa cemo videti...samo da nije taj ecu sta vec jebo mater :) usrao sam se kad je poludeo odjednom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

reseno,odneo taj original njegov magneti marelli do radnje da ga proverim rikno :) uzeo novi energizer i sve radi normalno :D restartovao se komp valjda posto nije imao akumulator izbacivao asr disconected i hill holder da ne radi i posle 10 km voznje se restartovalo samo upalio opet asr ne sija vise nista i sad normalno radi sve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno da je samo do toga... Moderni automobili sa dosta elektronike jednostavno traze dobar accu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedan problem resen zahvaljujuci iskustvu ljudi sa ovog foruma !

 

Svaka cast :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće Fat da upali greške, ali kada popali sve živo što ima, onako random :D, onda je akumulator krivac, kao što si i video. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se zimus jednom desilo kad je bas bas bilo hladnmo, a auto mi nije bio u garazi ja dam kontakt a ono kazaljke nesto krenule da brljave opasno vratio kljuc pa opet malo teze zaverglao al upalio... Verujem da je pri kraju i da ce morati zamane za sledecu zimu, sad sljaka ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace, Bravo stvarno retko prijavljuje fantomske kvarove - za ove 3.5 godine par puta je pri hladnom startu prijavio preveliku temp rashladne tecnosti i kazaljka temp. zakuca i jednom je, posle visecasovnog stajanja na avgustovskom suncu, prijavio da ABS ne radi i to je sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sličan problem imao 5 dana nakon kupovine svog Stila, udjem u auto dam konktakt on pišti, ječi svetli sve zivo o startovanju motora da ne pričam...ja opet kontakt on opet, sledeć pomisao "šta li mi je ovo ovaj uvalio..." Zovem majstora koji mi je inače drug kažem sta se dešava on dodje donese njehov aku Stilo kresnu iz prve i naravno meni odmah laknulo... :)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sličan problem kod mene. Akumulator je fabrički koliko mogu da vidim, a automobil je proizveden 2007. godine.  Normalno se vozio ceo dan, a  onda ga kratko ostavio ispred zgrade da uzmem nešto. Kad sam se vratio i probao da zaverglam ono ništa, samo lajt šou sa instrument tablom.

 

Upalio sam ga na kablove(i to jedva), da bi ga samo oterao do garaže. Kad sam uključio svetla izbacio mi je niz grešaka na board-u, a koje su se poništile kada sam ugasio farove... U svakom slučaju, nešto što nisam očekivao da se tako manifestuje. Merio sam koliki je napon u radu, iznosio je 14,3V. Pretpostavljam da je to ok. Kad se isključi auto jedva je 10V, a onda padne i ispod. 

 

Sad tražim koji akumulator da uzmem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj napon od 14,3 ti je napon punjenja tako da si eliminisao sumnju da je problem do punjenja. 

 

To je taj glupi problem sa novim akumulatorima sa gelom... samo odjednom zabode bez bilo kakve indicije da bi možda mogao eventualno kojim slučajem da crkne... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao svima, danas sam imao pravo zezanje sa bravcem. Ujutru je upalio lepo kao i svakog dana, bez ikakvih problema i informacija na displeju. Posle podne oko 17h kada sam hteo da ga upalim samo je izgubio struju. Otključan je daljincem, okrenuo ključ na MAR lampice se upalile, radio se uključio sve kao i obično, odradio proces dok se nisu pogasile signalne lampice...inkada sam hteo da ga upalim samo se sve ugasilo. Izvadio ključ pokušao ponovo bez ikakve rekacije. Odjednom je nestala struja u celom autu. Na daljinac nije reagovao, pokušao ponovo da dam kontakt nista i odjednom posle 3 min mu se vratila struja prihvatio je daljinsko otključavanje, ponovo u MARu su bile uključene signalne lampice i kada sam hteo da ga startujem opet mrak.

 

Ostavio sam ga tako nekih 4 sata, pokušao ponovo da ga upalim ista priča je bila hoće, neće do pola...da bi prilikom trećeg pokušaja pred skidanje akumulatora da ga napunim i proverim, kada se vratila struja uspeo sam da startujem auto. Datum i vreme su se resetovali, ostavio sam ga da radi 10 min, kasnije provozao da vidim kako će da se ponaša na putu. Odmah je upalio regeneraciju čim sam krenuo, završio sve regularno...da bih na kraju shvatio da mi prozori ne rade kao pre, tj. neće da podiže automatski prozor kada zadržim dugme i neće da mi spušta i podiže prozore preko ključa. Nisam primetio da nešto drugo nije radilo, doduše klimu i ostalo nisam ni probao da ne bih vukao dodatnu struju.

 

Svakako ću ga voziti kod električara, ali me zanima da li je neko imao slično iskustvo i da li možda neko zna šta bi moglo biti i kako da vratim funkcije koje su pobrljavile?

 

Hvala. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomash

 

Koji akumulator je u autu i koliko star? Dobar deo ovih novijih generacija baterija jednostavno izguraju garanciju i riknu bez ikakve najave.

Svakako bih prvo proverio napon punjenja (dijagnostikom ili unimerom) i video da li je alternator OK. A zatim probao da dopunim akumulator na punjacu, pogotovo ako imas veci deo gradske kreni-stani voznje koja satire bateriju.

Mislim, to su banalne stvari koje svako od nas moze da proveri. I poprilicno sam siguran da je nesto od toga u pitanju, na Bravu je gomila stvari oko elektronike odlicno ispeglana.

Ako sumnjas da nesto vuce struju, opet se i to lako proveri unimerom. Samo sto se ne vezuje u paralelu i meri napon (kao u slucaju provere punjenja) - nego se vezuje na red i meri struja. Ako ima izrazenu vecu vrednost u mirovanju (normalno je par desetina mA), skida se jedan po jedan osigurac i trazi komponenta u problemu. Licno bih svakako krenuo od prvobitno pomenutih, banalnih stvari.

 

PS: Za prozore, probaj onu foru sa kalibracijom. Pisali smo ovde, spusti prozor ali ne pustaj dugme jos par sekundi nakon sto dodje u donji polozaj. Zatim isto to uvis.

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomash

On 3/25/2014 at 12:26 PM, thedoctor92 said:

...udjem u garazu ubacim kljuc kad ono upalio sve lampice errore radio se pali gasi brisaci krenuli da rade skroz poludeo,kazaljke krenu da se dizu ali ne mogu.....naravno ni da se upali ne moze,izguram ga napolje probam da ga zakljucam otkljucam na daljinu ni to nece..

On 3/25/2014 at 6:25 PM, thedoctor92 said:

reseno,odneo taj original njegov magneti marelli do radnje da ga proverim rikno :) uzeo novi energizer i sve radi normalno

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norauto, od 60Ah kupljen je da tim akumulatorom, vozim ga već godinu dana,

Sad ga gledam na minus elektrodi vidi se kao plavi sneg, biće da je oksidirala. 

Plus elektroda mi se razlabavila, samo je skliznula

Da li to može da pravi problem?

 

IMG_20220904_133702.jpg

Edited by Tomash

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Tomash said:

Da li to može da pravi problem?

Može, naravno.

Očisti klemu kao i pol na akumulatoru, lepo je stegni i vidi u narednim danima da li je akumulator preživeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako možes spoji sa gornjim postom, prošlo je 30 min, nisam mogao da editujem post.

 

Očistio klemu i pol, očekivao sam da će se teže skinuti, mahom je bilo trošno.

Kontakt odličan, pali bez problema...

 

@Ivan hvala ti za kalibraciju, odradio sam kao što si rekao, sada funkcioniše kao i ranije.

 

 

 

IMG_20220904_140828.jpg

IMG_20220904_141210.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Tomash said:

 

@Ivan hvala ti za kalibraciju, odradio sam kao što si rekao, sada funkcioniše kao i ranije.

Nema na cemu, naravno ;). Tu smo da se pomognemo. 

A i za ovo iznad ti rekoh da je verovatno 1. baterija, 2. punjenje/alternator. Pa tek onda sve ostalo, jer je Bravo odlicno ispeglan od bubica sa strujom i elektronikom. Imao sam ranije Stila pa znam detaljno, a ovo je njegova nadogradjena tehnologija. 

PS: Ako je dizel u pitanju, za iduci accu slobodno biraj malo vecu kapacitivnost i udarnu struju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...