Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

AC Schnitzer BMW X4

 

184535-ac x4 11.jpg

 

Nova generacija BMW-a X4 je prošla kroz tretman u tjuning kući AC Schnitzer koja je za ovaj SAC (Sports Activity Coupe) između ostalog pripremila nove alu točkove i aero paket.

 

184536-ac x4 111.jpg

 

U nakraćem, paket za X4 podrazumeva AC Schnitzer AC1 alu točkove od 19 ili 20 inča, aerodinamički kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji difuzor...), nove izduvne cevi, sportske opruge (auto je za 25 ili 30 mm niži od fabričkog), kao i opcione elemente za unutrašnjost.

 

184537-ac x4 1111.jpg

 

Za sada nema informacija o eventualnom pojačanju motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: BMW X4

 

bmw x4 dm.jpg

 

BMW su mnogi čudno gledali kada je od svog X5 napravio kupe. A dok su drugi gledali i kopirali, BMW je prodavao X6, a uz njega i X4. Iz ugla kupca, automobil se ne kupuje samo mozgom nego i emocijom. Iz ugla proizvođača, automobil se pravi tako da zaradi. Iz kombinovanog ugla, nekada treba napraviti nešto mimo logike i čistog racija, da bi se pogodio ukus koji baš nema veze sa racionalnošću. Komplikovano? Pa da, jeste, zato što je ideja o pretvaranju glomaznog SUV-a van svake pameti, kao što je van svake pameti montirati ekstremno niskoprofilne pneumatke na terenac, što mu dođe kao pokušaj pravljenja trkačkog konja od korpuletnog konja genetski namenjenog za rad u polju. Samo, to se ipak radi, pa SUV sa sportskim pneumaticima nije izuzetak nego pravilo. A to su dobro i prvi uočili stratezi BMW-a i ''namirisali'' kupce koji žele SUV, ali nalik kupeu. Tačnije, oni koji su spremni da žrtvuju deo praktičnosti SUV-a zarad stila.

 

BMW_X4089.jpg

 

Kada se pojavio, X6 je izazvao totalno oprečna mišljenja, ali se po prodaji pokazao kao pogodak, a isto tako prošla je i konverzija X3 u kupe SUV, koji se u X4 verziji odlično prodavao, a BMW, kao i ostali koji su krenuli istim putem, ovaj segment su pretvorili iz SUV, u SAC. Ako ikoga uopšte zanima, iz Sports Utility Vehicle, pretvoren je u Sports Activity Coupe.

 

BMW_X4069.jpg

 

Prvi X4 je u odnosu na svoju osnovu X3 relativno dugo čekao, dok je nova, druga generacije, razvijana uporedo sa aktuelnim X3. Drugim rečima, nakon samo četiri godine pojavila se nova generacija. U osnovi, recept je zadržan. Ovaj BMW je do B stuba X3, a nakon njega nešto drugo. Da, upravo već od B stuba krov počinje da se spušta, i da nije ozbiljne visine, i generalno masivne pojave, X4 bi mogao da prođe kao kupe. Samo, ovo nije kupe nego je SAC. X4 je, kao i X3, poprilično porastao. Duži je za 7.5 cm, sa povećanim međuosovinskim razmakom za 5.25 cm. Sa 4.75 m ovo nije mali automobil, i debelo je dužinom nadmašio, recimo, prvi X5. Drugim rečima, ima tu dovoljno i dužine i visine, da ovako evoluirani SUV ipak ostane dovoljno prostran i praktičan. I da ne elaboriramo izgled i stil. Kao i prvi X6, pa i X4, izaziva oprečne komentare i mišljenja, što je i dobro, obzirom da je indiferentnost pogubna.

 

BMW_X4082.jpg

 

Samo, postoji jedan detalj upravo na tom zadnjem ''kupe'' delu koji je diskutabilan. Vrata prtljažnika su praktično potpuno u ravni sa odbojnikom. Ako se prisetimo uloge odbojnika da čuva vozilo od oštećenja, jasno je da ovde zona elastične deformacije gotovo da i ne postoji pre nego što prepreka stigne do vrata, i da se iole jače naslanjanje na neku banderu ili vozilo, neće završiti samo na odbojniku, nego će stići i do samih vrata, koja su mnogo manje elastična. U praksi, dobro otvoriti oči i gledati šta se nalazi pozadi, i koristiti sve blagodeti kamere za vožnju unazad, i ne oslanjati se potpuno na podatak iz cenovnika da su otporni na udarce od 4 do 15 km/h.

 

BMW_X4159.jpg

 

U prednosti SUV-a spada odlična ponuda prostora i velik prtljažnik, dok se svim SAC i ostalim podverzijama lepi etiketa izgubljene praktičnosti. Da li je baš tako? Pa baš i nije. X4 je do pola kabine X3.

 

BMW_X4_ent_5.jpg

 

Identična armatura, pregledna i prilagodljiva digitalna instrumentacija, višenamenski ekran i komande. Sa tim se BMW ne igra. Ako izuzmemo da retko uvodi velike novine, i na pogled i na dodir sve je na nivou premium marke.

 

BMW_X4_ent_6.jpg

 

U test vozilu bilo je i M elemenata, pa koliko god osporavali paprene cene dodatne opreme, u ovom slučaju M upravljač i sportska sedišta su ''must have'', i nisu šminka, nego nešto što donosi na funkcionalnom kvalitetu.

 

BMW_X4_-ent1.jpg

 

Iako je ''SAC'' i vozač visine preko dva metra bez problema nalazi dobar položaj za upravljačem. Generalno ponuda prostora napred je dobra, uz tipičan BMW osećaj ''ušuškanost'' u automobil. E sad, od ''B'' stuba pa prema pozadi šta se događa? Krov se evidentno spušta nadole, ali mesta ima.

 

DSC_0092.jpg

 

Iza vozača ili suvozača od 185 cm, bez problema se smešta osoba iste visine bez manjka prostora za glavu ili kolena. Da, prostora i subjektivno i objektivno ima manje nego u X3, ali ga ne manjka. Prtljažnik je platio najveću cenu, ali sa 525 litara sigurno nije ni mali ni neupotrebljiv. Doduše, jeste dosta nizak i dubok, ali nije mali. Sedišta se preklapaju u 40:20:40 odnosu, pa se utovarna zapremina lako poveća do 1.430 litara.

 

BMW_X4_ent2.jpg

 

Jedino stvarno loše, a izazvano oblikom karoserije je slaba preglednost u nazad. Niska ivica krova i  staklo pod oštrim uglom, proizveli su to da vozač u ogledalu malo toga može da vidi, uključujući debele C stubove koji stvaraju dosta velike mrtve uglove. Generalno, ovo je problem svakog kupea, pa ni ovde nije izuzetak.

 

BMW_X4010.jpg

 

Svakim danom stiže sve više vesti o ukidanju dizel motora, a i od pogleda na cenu evrodizela na pumpama zaboli glava. Samo, biće nam žao dizela, kada jednog dana nestanu sa lica zemlje. Dvolitarski dizel od 190 KS smo sreli u X3 sa istim osmostepenim automatikom i xDrive pogonom. Kutivisana i tiha pogonska jedinica sa 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koja, ne baš mali SAC, sa lakoćom pokreće trošeći sasvim prihvatljivih 8.5 litara u gradu, ali i 7 litara, pa i ispod toga na otvorenom putu. Iz tog ugla, X4 se može svrstati čak i u ekonomično vozilo, koje i dalje dovoljno uverljivo ubrzava za 8 s do 100 km/h, i to sa lakoćom i bez mnogo buke. Menjač je uglađen i odlučan, a promena moda vožnje nije reda radi, nego menja karakter vozila.

 

BMW_X4008.jpg

 

I da se ipak ne zaboravi, nije ovo kupe. Visok je i težak prazan gotovo 1.800 kilograma, i nije previše tvrdo trimovan. Šta više, iznenađujuće je udoban na neravnoj podlozi, i impresivno dobro neutrališe neravnine što se tiče osećaja na upravljaču. Balans je takođe dobar, i naginjanja u krivinama nema mnogo, samo, ipak se ne treba zaboraviti - ovo nije kupe, nego SUV sa podrezanim repom, pa fizika i centrifugalne sile deluju mnogo ranije. Granice X4 u krivinama, čak i uz dobre pneumatke u prvoj ugradnji, ipak su na nivou SUV-a a ne kupea, što je i za očekivati, mada i dalje ostaje impresivno precizno upravljanje.

 

BMW_X4044.jpg

 

Koliko je X3 izgubio u funkcionalnosti pretvaranjem u X4? Gledajući brojke ponešto jeste žrtvovano, ali u svakodnevnoj upotrebljivosti baš i nije. Ne vozi se svakog dana pet osoba i pun prtljažnik, zar ne? A i kada pomanjka prtljažnog prostora, krovni nosač uskače u pomoć u svakom segmentu automobila. A da li se dobilo na stilu? Svako ima prava na svoj stil i želje, pa će spram toga BMW X4 dobiti ''like'' ili ''dislike''. Definitivno, ovo je udobno i upotrebljivo vozilo, koje vlasniku donosi i nastup sa stilom. Jedino što ostaje, i ne može se izbeći je što mora da se plati.

X4 20d startuje od 50.990 evra, dok je test vozilo već imalo pristojno skupe dodatne opreme u vrednosti od 18.793 evra. Kad se podvuče crta, za X4 sa Dmotion testa treba izbrojati 62.992 evra. Mnogo, malo, taman? Zavisi od perspektive.

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW X4

 

dahler x4 1.jpg

 

Švajcarska tjuning kuća Dahler se ranije ove godine prvo pobrinula za novi BMW X1, zatim za X3 i X2, a sada je na red stigao i BMW X4.

 

dahler x4 11.jpg

 

U Dahler ponudi za X4 su novi desetokraki alu točkovi od 21 i 22  inča, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, crni prednji ''bubrezi'' i paketi za pojačanje motora.

 

dahler x4 111.jpg

 

Tako je verzija X4 M40i pojačana sa 360KS na 420KS i 630 Nm, dok je dizelaš M40d umesto 326KS dobio 380KS (i 780 Nm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X4 na testu ''Novosti''

 

bmw x4 vn.jpg

 

Voziti sportski kupe ili SUV? Zašto ne oba! Najbolje od jednog i drugog sveta BMW je spojio u svojoj novoj generaciji modela X4. Jedan od atraktivnijih automobila na tržištu se diči izgledom i voznom dinamikom ''sportiste'', ali u isto vreme ima i sve SUV prednosti, sa visokom pozicijom sedenja i lakim ulaskom i izlaskom iz vozila. Doduše, danak atraktivnom dizajnu i spuštajućoj liniji zadnjeg dela plaćaju putnici pozadi, gde mesta za kolena ima na pretek, ali će oni viši od 185 centimetara temenom ''češati'' krov automobila. Ukoliko planirate da na dužim relacijama češće prevozite više osobe na zadnjoj klupi, bolje je da se opredelite za nešto praktičniji model X3, u suprotnom - ovaj automobil će zadovoljiti sve potrebe četvoročlane porodice, a pri tome će garantovati da na putu ne ostanete neprimećeni. Kada je enterijer u pitanju, reč je o tipičnom BMW uređenju, svi materijali su izuzetno kvalitetni, a tvrdu plastiku je moguće pronaći samo na dnu vozačevih i suvozačevih vrata, što je, ruku na srce, praksa i kod ostalih premijum nemačkih brednova.

 

Sedišta su sportski profilisana, a možda su za nijansu uža nego što bi to odgovaralo korpulentnim vozačima. X4 nije mali auto, a manevrisanju kroz grad ne pomažu ni veoma široki B stubovi i preširoki C stubovi, koji sa minijaturnim zadnjim staklom znatno umanjuju preglednost (još jedan danak plaćen atraktivnom dizajnu). Zato su tu odlične kamere od 360 stepeni, bočni i zadnji senzori, koji pomažu da da se ovo 4.752 mm dugo vozilo bez stresa parkira i provlači kroz beogradski ''krkljanac''. Instrument tablu krasi ekran osetljiv na dodir veličine 10.5 inča. Reč je o najefikasnijem i najlakšim za korišćenje ''infotejment'' sistemom u odnosu na premijum konkurenciju. Čak možete i da pojačavate zvuk ili menjate radio stanice i bez dodira ekrana ili džojstika. Dovoljno je da u vazduhu zavrtite prstom ispred ekrana - u desno za, recimo pojačavanje zvuka, a u levo za utišavanje.

 

bmwwMG-foto-promo (1).jpg

 

Ipak, ono zbog čega mnogi najviše i kupuju BMW je uživanje u vožnji, a X4 tu opravdava sva očekivanja, iako je reč o visokom vozilu. Za jedan SUV odlično drži pravac u krivinama, pa vozač često može da pomisli da je za volanom BMW serije 3. Dobrom utisku doprinosi i besprekorna zvučna izolacija, u kabini je veoma tiho, a spokoj narušava samo (ne previše naglašen) šum vetra pri velikim brzinama, koji se odbija o masivne retrovizore i o točkove veličine 19 inča.

 

bmwwMG-foto-promo (2).jpg

 

Pravu narav X4 pokazuje na regionalnim putevima i auto-putevima. Tada do punog izražaja dolazi fantastični dizel-motor sa 2.000 kubika i 190 konjske snage, koji i najduže putovanje pretvara u zabavu. U ponudi su i jači benzinski i dizel motori, ali je po našem mišljenju reč o nepotrebnom dodatnom trošku, jer ovaj zadovoljava u svim uslovima vožnje. Takođe, automatski menjač sa osam stepena prenosa potpuno relaksira bez obzira na to da li je reč o ''krkljancu'' u centru Beograda ili preticanju na otvorenom putu. Jednostavno, kada god pritisnete papučicu gasa, motor i menjač izvršavaju zadatak upravo onako kako je vozač to i zamislio. Na volanu se nalaze i ručne papučice - ''šifteri'', ali je automatski menjač toliko precizan da je najbolje da mu se prepustite.

 

bmwwMG-foto-promo (3).jpg

 

Na našem testu smo ostvarili prosečnu potrošnju od sedam i po litara dizela na sto kilometara, uz oštriju vožnju na otvorenom i uz provlačenje kroz popodnevni saobrćajni kolaps u Beogradu. Dobra vest je veličina rezervoara za gorivo od 65 litara što garantuje više nego pristojnu autonomiju. BMW X4 u Srbiji košta od 50.000 evra, a model na testu ''Novosti'' sa veoma bogatim paketom dodatne opreme i modernim bezbednosnim sistemima - desetak hiljada više.

 

bmwwMG-foto-promo (4).jpg

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mDPC72X28PYiS-1NczpMl0W9u40FdXlgk58 ThrottleHouse video: BMW X4 M40i vs Audi SQ5

 

Ekipa sa ovog YouTube kanala je htela da proveri zbog čega se toliko priča o SUV modelima kojima su glavni adut performanse. Zato su uzeli ova dva modela i uporedili ih.

U Americi, model SQ5 kao sa testa je jeftiniji za oko 5k dolara u odnosu na X4 kao sa testa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pripremi Manhart BMW X4 M

 

manhart x4 1.jpg

 

Nedavno predstavljeni BMW X4 M je već privukao pažnju tjunera, pa je tako nemački Manhart za njega najavio kompletan tjuning program (sličan paket će verovatno ponuditi i za BMW X3 M). Manhartov paket nosi oznaku MHX4 600 što znači da je 3,0 litarski šestocilindrični motor pojačan na 600KS (fabrički ima 480KS odnosno 510KS u X4 M Competition verziji).

 

manhart x4 11.jpg

 

Više snage će omogućiti i bolje ubrzanje do 100 km/h, koje kod fabričkog BMW-a X4 M iznosi 4.2 sekunde, odnosno 4.1 sekundu kod Competition verzije. U Manhart paketu će se naći i aero body kit (prednji branik sa spojlerom, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, točkovi do 22 inča, jače kočnice, modifikovano oslanjanje, Manhart amblemi i doterani enterijer (koža, alkantara, ugljenična vlakna...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW X4

 

189747-ac x4 1111.jpg

 

Nova generacija BMW-a X4 je prošla kroz tretman u tjuning kući AC Schnitzer koja je za ovaj SAC (Sports Activity Coupe) između ostalog pripremila nove alu točkove i aero body paket.

 

189746-ac x4 111.jpg

 

Njihova ponuda za X4 podrazumeva AC Schnitzer AC1 alu točkove od 19 ili 20 inča, aerodinamički kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), nove izduvne cevi, sportske opruge (auto je za 20 ili 25 mm niži od fabričkog), AC Schnitzer natpise, kao i opcione elemente za unutrašnjost.

 

189744-ac x4 1.jpg 189745-ac x4 11.jpg

 

Na kraju, tu su i paketi za pojačanje motora, pa verzija X4 xDrive30d pojačana sa 265KS na 315KS, a X4 M40d sa 326KS na 380KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CarTV.jpg CarTV video: 2020. BMW X4 M Competition

 

SUV srednje veličine sa akcentom na performanse. TwinPower 3.0 Turbo sa 510 konja pri 6.250 obrtaja, i 600 Nm u opsegu od 2.600-5.950 obrtaja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X4 M Competition za Moto GP vozača sa najviše osvojenih bodova tokom kvalifikacija

 

bmw x4 m 11.jpg

 

BMW će i ove godine nagraditi vozača sa najviše osvojenih bodova tokom Moto GP kvalifikacija. BMW M je dugogodišnji partner Dorne Sports, organizatora Moto GP-a, pri čemu je ovo već 17. izdanje BMW M Awarda. Pobednik BMW M Awarda na kraju svake sezone kao nagradu dobije BMW M automobil, a ove godine to će biti BMW X4 M Competition u Toronto Red metalik boji i sa Merino Adelaide Grey kožom u enterijeru.

 

bmw x4m 1.jpg

 

BMW X4 M Competition pokreće 3.0 litarski TwinPower Turbo motor sa 375 kW/510KS i 600 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 4.1 sekunde i za el. ograničenih 250 km/h (opciono može da bude i 285 km/h). Sve to uz uz 8-stepeni Steptronic Sport automatik, M xDrive pogon na sva četiri točka, M Sport diferencijal, M aero body kit (veći otvori za vazduh na prednjem delu, širi blatobrani, zadnji spojler..), M retrovizore, crne prednje ''bubrege'', adaptivno M oslanjanje, high-performance kočnice (diskovi 395 mm napred i 370 mm pozadi), M alu točkove od 21 inča, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa kožom, ugljeničnim vlaknima, sportskim sedištima, M volanom i sportskim pedalama. Treba pomenuti da je Mark Markes do sada već šest puta dobio BMW M Award, kao i da su BMW M Award u prošlosti osvajali i Rosi i Stoner (po tri puta), Lorenco (dva puta), a Žiberno i Hejden po jednom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2019. BMW Z4

 

Ako ništa drugo, dizajn je kod ove serije Z automobila BMW konačno pogodio. BMW kaže da je najviše pažnje posvetio vozačkom iskustvu, vozačkom zadovoljstvu.

Ok, ima zadnji pogon, ima idealni raspored mase 50:50, ali da li je to dovoljno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW X4

 

3d design 2.jpg

 

Japanski tjuner 3D Design u svojoj paleti ima i tjuning program namenjem BMW-ovom SAC modelu X4 (G02).

 

3d design 22.jpg

 

Klijentima su dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, novi alu točkovi od 19 i 20 inča (u bikolor ili mat crnom izdanju), modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), novi elementi za unutrašnjiost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana), kao i paketi za pojačanje motora u benzinskoj verziji X4 M40i (+45 ili +55KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flamenco Red BMW X4 M40i

 

abu dhabi x4 001.jpg

 

Nova generacija BMW-a X4 se nalazi u izložbenom prostoru BMW Abu Dhabija, i to u verziji X4 M40i sa upadljivom Flamenco Red bojom i AC Schnitzer elementima.

 

abu dhabi x4 002.jpg

 

AC Schnitzer je ovde zaslužan za novi prednji spojler, spojler na prtljažniku i zadnji krovni spojler, a tu su i M Performance retrovizori od ugljeničnih vlakana, M Performance kožni volan, kožna sedišta, crveni kontrastni šavovi i detalji od ugljeničnih vlakana.

 

abu dhabi x4 003.jpg

 

X4 M40i pokreće 3.0 litarski šestocilindrični benzinski motor sa 360KS i 500 Nm obrtnog momenta, dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4.8 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...