Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2020. BMW X4M Competition

 

500 konja iz 3.0 šestaka sa dve turbine - da li je bolji, brži od BMW X3M Competition, Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, Mercedes AMG GLC63, Porsche Macan GTS?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes i ove godine osvojio BMW M Award i na poklon dobio BMW X4 M Competition

 

markes bmw opet.jpg

 

BMW je i ove godine nagradio vozača sa najviše osvojenih bodova tokom Moto GP kvalifikacija, a to je u ovoj sezoni španski motociklista Mark Markes. BMW M je dugogodišnji partner Dorne Sports, organizatora Moto GP-a, pri čemu je ovo već 17. izdanje BMW M Awarda. Pobednik BMW M Awarda na kraju svake sezone kao nagradu dobije BMW M automobil, a ove godine to je BMW X4 M Competition u Toronto Red metalik boji i sa Merino Adelaide Grey kožom u enterijeru. Automobil je Markesu uručen ovog vikenda u Valensiji.

 

BMW X4 M Competition pokreće 3.0 litarski TwinPower Turbo motor sa 375 kW/510KS i 600 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 4.1 sekunde i za el. ograničenih 250 km/h (opciono može da bude i 285 km/h). Sve to uz uz 8-stepeni Steptronic Sport automatik, M xDrive pogon na sva četiri točka, M Sport diferencijal, M aero body kit (veći otvori za vazduh na prednjem delu, širi blatobrani, zadnji spojler..), M retrovizore, crne prednje ''bubrege'', adaptivno M oslanjanje, high-performance kočnice (diskovi 395 mm napred i 370 mm pozadi), M alu točkove od 21 inča, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa kožom, ugljeničnim vlaknima, sportskim sedištima, M volanom i sportskim pedalama. Treba pomenuti da je Markesu ovo već sedmi put da dobija BMW M Award, kao i da su BMW M Award u prošlosti osvajali i Rosi i Stoner (po tri puta), Lorenco (dva puta), a Žiberno i Hejden po jednom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test BMW X4 M Competition

 

Ovako BMW zamišlja da zadrži prednosti SUV modela (prostor/praktičnost), a doda performanse M3/M4 modela - X4 M:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X4 xDrive20d na testu Auto magazina

 

x4 test024.jpg

 

Kombinacija sportskog kupea i SUV-a nije nikakva novost. Pa ipak, BMW svaki put uspe da napravi čudo kada je u pitanju ova kombinacija. Počelo je sa X6, a sada je pred nama već druga generacija manjeg X4. Smena generacija automobila se obavlja sve brže, a novih modela je sve više. BMW X4 je auto koji je vrlo brzo dobio potpuno novu generaciju i to posle samo četiri godine proizvodnje. Nema nikakve zavere, jednostavno, bio je zasnovan na mehaničkoj platformi BMW-a X3 prethodne generacije. Kada se pojavio novi X3 odmah je nastao i novi X4.

 

x4 test023.jpg

 

Da podsetimo, to je kupe verzija modela X3 sa kojom deli kompletnu mehaniku uz izmenjen dizajn zadnjeg dela. Upravo on je taj koji auto čini tako atraktivnim, baš kao u slučaju većeg X6. BMW X4 donosi mnogo novina, na planu mehanike ali i estetike. Za početak, tu su specifična tanka zadnja svetla čiju je estetiku započeo fantastični kupe Serije 8.

 

x4 test022.jpg

 

Ona su glavni element koji novi X4 razlikuje od starog, bar na prvi pogled. Kada se malo bolje zagledate, sve je drugačije. Umesto ksenona tu su sada bi-LED glavna svetla u farovima koja su standard, dok se adaptivna doplaćuju, baš kao i na test primerku.

 

x4 test021.jpg

 

Tu su sada aktivne ''roletne'' u prednjoj masci koje pomažu bržem dostizanju radne temperature energetski efikasnog motora. Naravno, od sada može da se poruči ''autopilot'', odnosno sistem poluautonomne vožnje kao na drugim modelima BMW-a, koji pomaže vozaču ne samo u održavanju odstojanja od vozila ispred, već i u održavanju sredine saobraćajne trake.

 

x4 test020.jpg

 

Auto sam koriguje volan čak i u krivinama i u stanju je da potpuno samostalno vozi u trajanju od desetak sekundi, posle čega vas tera da vratite ruke na volan nastavljajući sa asistencijom. Zadnja LED svetla su takođe standard, baš kao i električno otvaranje prtljažnika. Poboljšana je aerodinamika, spušteno je težište a postignuta je i idealna raspodela mase u odnosu pola-pola. Što se tiče unutrašnjosti, na prvi pogled je takođe sve slično kao kod odlazećeg modela. Ipak, sve je potpuno drugačije i usklađeno sa najnovijim modelima. Nema više analognih instrumenata, tu je sada veliki displej dijagonale 12 inča. BMW se potrudio da ne izgleda jeftino kao kod nekih konkurenata tako što je postavio okrugle ivice brzinomera i obrtomera napravljene od aluminijuma.

 

x4 test019.jpg

 

U zavisnosti od režima vožnje, menja se i dizajn instrumenata. ''Sport'' i ''Comfort'' mod imaju sličan dizajn cajgera, dok je ''Eco'' tirkizan sa drugim prioritetima u prikazu. Inače, izbor modova vožnje se obavlja preko novih tastera smeštenih levo od menjača. Povećana je pregrada za mobilne telefona, sa vidno istaknutim X logotipom na centralnoj konzoli.

 

x4 test018.jpg

 

Auto je uživo dosta veći nego što smo očekivali. Osamnaestice su najmanje felne sa kojima se isporučuje. Na test primerku su 20 inča; uopšte ne izgledaju veliko što samo govori koliko je auto u stvari korpulentan. Povećan je trag zadnjih točkova (razmak između njih), a produženo je i međuosovinsko rastojanje. Prvo smo seli pozadi i ispostavilo se da smo bez razloga brinuli o prostranosti. Doduše, krajevi sedišta su zaobljeni zbog koševa, pa će najkomfornije sesti dve osobe iako je X4 homologovan za petoro. Dakle, nema problema ni sa prostorom za glavu a ni za kolena.

 

x4 test017.jpg

 

Napred je posebna priča. Manje-više, sve je isto kao u X3 uz par detalja sa X logoom. ''M Sport X'' paket je za svaku preporuku jer dosta menja karakter automobila i direktno utiče na zadovoljstvo boravka u kabini. Sedišta imaju sva podešavanja na koja smo navikli u ''Sport'' linijama - posebno se podešava dužina donjeg dela, a na struju se širi i skuplja naslon, tako da svako može da prilagodi komfor prema svom afinitetu.

 

x4 test016.jpg

 

Mi smo odabrali uže podešavanje koje pruža osećaj kao da sedite u trkačkoj kadici. Nagib kompletnog sedišta smo podesili tako da noge budu praktično potpuno opružena. Sad dolazi velika razlika u odnosu na limuzine. Zaboravite na nisko sedenje. Čak i u najnižem položaju sedište je dosta visoko, tako da nema onog opruženog položaja nogu, ma koliko da smo nagib kompletnog sedišta podesili ka napred.

 

x4 test015.jpg

 

Interesantno je da čak i na toj najnižoj tački sedište pruža sjajnu preglednost i to takvu da lako vidite prednji kraj haube, što nije baš uobičajeno. Inače, interfejs multimedije i podešavanja je poznat od ranije, sa tradicionalnim ''tačpedom'' na vrhu okruglog džojstika. Prijatno nas je iznenadio satelitski prikaz mape navigacije koji omogućava i vrlo detaljnu topografiju. Doduše, za satelitski prikaz prilikom zumiranja mape neophodno je da povežete telefon sa internet pristupom.

 

x4 test014.jpg

 

Nismo očekivali veliku količinu aluminijuma na tasterima i dugmićima koja je inače rezervisana za klasu iznad. Uz treću zonu klime pozadi moramo da priznamo da BMW X4 po svom luksuzu i sofisticiranosti detalja čak prevazilazi prvu generaciju modela X6.

 

x4 test013.jpg

 

Za takav utisak su se pobrinuli i noviteti iz viših klasa, kao što su veliki aluminijumski ključ sa displejem i kontrola ozvučenja gestikulacijom - ako vrtite kažiprstom u krug pojačavate i utišavate muziku, dok dva prsta menjaju stanice, odnosno numere sa USB-a ili CD-a. BMW X4 je dostupan sa nekoliko motora različitih nivoa snage tako da svako može da odabere auto prema svom afinitetu.

 

x4 test012.jpg

 

Naš test primerak je opremljen optimalnom kombinacijom - 2.0 dizelašem od 190 konja i standardnim pogonom na sva četiri točka sa osmostepenim automatskim menjačem. Motor je više nego dovoljno snažan ne samo po gradu i magistrali već je i na auto-putu prilično dominantan.

 

x4 test011.jpg

 

Međuubrzanja su veoma snažna čak i pri visokim putnim brzinama; bez problema možete da izađete na autoban i da se ne osećate frustrirano, naprotiv. Pri svemu tome auto je iznenađujuće tih, što zbog niskog koeficijenta aerodinamike od 0.30 Cd, što zbog akustički izolovanih stakala.

 

x4 test010.jpg

 

Menjač je standardno vrlo inteligentan; u ''Comfort'' modu je podešen tako da veoma rano menja brzine, na manje od dve hiljade obrtaja pri umerenim ubrzanjima. Turbo-rupa je minimalna pa vas auto prosto izaziva na ubrzanja. Ipak, ako želite žustriju vožnju i trenutnu reakciju motora, tu je ''Sport'' mod koji menja karakter automobila.

 

x4 test009.jpg

 

Osim slabije servo asistencije volana koja ga otežava, pedala gasa je osetljivija. Menjač je u stepenu niže kako bi motor bio na idealnijem broju obrtaja, spreman da povuče u svakom trenutku. Ako želite da reakcija automobila na naglo dodavanje gasa bude još brža, ručicu menjača treba gurnuti ulevo u ''Sport'' režim.

 

x4 test008.jpg

 

Iako već jesmo u ''Sport'' modu mape motora i menjača, ova opcija spušta još jedan stepen niže tako da su vozaču na raspolaganju maksimalne performanse i idealno polazište za momentalno ubrzanje. U tom kontekstu osam brzina ima prednost, jer je radni opseg podeljen tako da je motor uvek na idealnim obrtajima u zavisnosti od potrebe vozača.

 

x4 test007.jpg

 

Ipak, to nije zgodno za manuelnu promenu brzina. ''Klackalice'' na volanu su idealno pozicionirane i mi smo ih uglavnom koristili za kočenje motorom. Bez obzira što je SUV, X4 se u vožnji ponaša kao pravi BMW. Volan je vrlo direktan, pa nije potrebno skidati ruke sa idealne pozicije tokom ulaska u krivine.

 

x4 test006.jpg

 

Tokom brzih ulazaka u oštre krivine, na naglo dodavanje gasa elektronika dozvoljava tek blago proklizavanje zadnjeg dela kako bi se unelo i malo adrenalina. Naginjanje je minimalno, između ostalog i zbog relativno tvrdog ogibljenja ali i niskoprofilnih pneumatika. Uprkos velikoj masi potrošnja nas je prijatno iznenadila. Po gradu treba računati na oko 8 litara, dok je pri 130 km/h (na oko 1.900 obrtaja) više nego štedljiv sa prosekom od svega 6 litara dizela. BMW je još jednom uspeo da pomiri nepomirljivo - SUV karakteristike sa sportskim karakterom. Pri svemu tome X4 je vrlo praktičan auto, sa velikim prtljažnikom koji ga čini pravim porodičnim automobilom.

 

x4 test005.jpg

 

Ipak, ono što ga izdvaja od svih drugih je više nego elegantna i luksuzna pojava. Svaki detalj je bitan, a na X4 je mnogo toga što izaziva uzdahe, od izgleda pa do performansi. Koliko god da zvuči neprikladno, ključ sa ponosom možete da stavite na sto u društvu. Veliki displej okružen aluminijumom sadrži mnogo informacija, a među njima je i mogućnost programiranja vremena pokretanja ventilacije kabine tako da vas ne sačeka vrela atmosfera u letnjim danima. Ključ se puni bežično, na istom mestu na kom se puni i telefon. Uz sve to, bežična je i 4G antena koja pojačava signal.

 

x4 test004.jpg

 

Kao kad dirigent zamahuje palicom, tako kružnim pokretom kažiprsta možete da pojačavate zvuk audio sistema. U meniju možete da podesite koju funkciju će obavljati dva prsta.

 

x4 test 001.jpg

 

Test primerak je opremljen sistemom za automatsko parkiranje. Za razliku od dosadašnjih koji su upravljali samo volanom, BMW-ov upravlja i gasom i kočnicom. Sve što vozač treba da uradi je da na displeju klikne koju vrstu parking mesta želi da traži.

 

x4 test002.jpg

 

Kada potvrdi odgovarajuće mesto, auto sam obavlja sve, a vozač za to vreme u cilju bezbednosti drži pritisnuto ''parking'' dugme uz ručicu menjača. Ako ga pusti procedura se prekida. BMW se potrudio da atmosfera tokom vožnje X4 bude zaista posebna. Osim suptilnog ambijentalnog osvetljenja kabine u plavoj boji, u pragovima su postavljeni projektori koji emituju specifičnu šaru na asfalt osvetljavajući prostor oko vozila.

 

x4 test003.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamann BMW X4

 

hamann x4 02.jpg

 

U ponudi tjuning kuće Hamann se nalazi i paket za BMW X4 nove generacije, uključujući elemente za doterivanje stajlinga i modifikaciju oslanjanja.

 

hamann x4 01.jpg

 

Sve u svemu, Hamann za novi X4 nudi aero kit (prednji spojler, lukovi blatobrana, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), modifikovano oslanjanje, nove izduvne cevi, kao i komplet Anniversary Evo alu točkova (do 22 inča).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X4 M Competition od 0-288 km/h

 

3.0 redni šestak sa dve turbine pravi 510 konja i 600 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da ovaj veliki SUV dovede do stotke za 4.1 sekundu i zaustavi kazaljku na 250 km/h. Ustvari, elektronika će je zaustaviti na toliko, a kada se skine elektronska blokada auto može da ide do 285 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X4 M Competition na Autobanu

 

3.0 BiTurbo sa 6 cilindara, 510 konja i 600 Nm. Do ''stotke'' za 4.1 sekundu, maksimum na 250 km/h, odnosno nakon skidanja elektronske blokade na 285 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW X4 M Competition

 

202236-ac x4 03.jpg

 

BMW Abu Dhabi Motors prikazuje modifikovani BMW X4 M Competition u upadljivoj Toronto Red boji, a koji je prošao obradu u kompaniji AC Schnitzer. Ta obrada podrazumeva novi stajling paket, pojačanje motora, modifikovano oslanjanje i dvobojni kožni enterijer.  

 

202235-ac x4 02.jpg

 

Aero body kit se sastoji od elemenata poput prednjeg spojlera i zadnjeg krovnog spojlera, a tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 20-25 mm) i paket za pojačanje 3.0 twin-turbo šestocilindričnog motora. Ovo poslednje znači da X4 M Competition ima 90KS i 100 Nm više (sada 600KS i 700 Nm).

 

202234-ac x4 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW X4 M

 

3d 4 03.jpg

 

Nakon što se nedavno pozabavio doterivanjem BMW-a X3 M, japanski tjuner 3D Design je sada (očekivano) doterao i X4 M.

 

3d 4 02.jpg

 

I ovde su dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, zadnji spojler, zadnji difuzor), novi alu točkovi, modifikovano oslanjanje, kao i novi elementi za unutrašnjost (aluminijumske pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana), dok paketa za pojačanje motora nema.

 

3d 4 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom BMW X4 M40i

 

3.0 šest cilindara turbo sa 360 konja i 500 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X4 M40i

 

Zvuk koji čujete iz kabine na ubrzanju od 0-258 km/h nije pravi...pojačan je utisak jer dolazi iz zvučnika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X4 M40i

 

Nije ''puni'' M, nego M Performance.

Ima B58 (3.0 šestak) pod haubom sa 360 konja. Isti motor ide i u druge BMW modele, od Serije 2 (240i), pa sve do X5, ali sa različitim konjažama...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: BMW X4

 

BMW X4 jedan je od najpoželjnijih coupe SUV-ova, a ovo su njegovi plusevi i minusi :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: BMW X4 xDrive20d

 

Kome je limuzina nepraktična, karavan previše običan, a i SUV mu nekako nije dovoljno jak da pojača lični status...e, za njih je BMW napravio SUV Coupe kao što je ovaj X4.

BMW se jako trudi da ubedi ljude da ovo nije samo X3 sa drugačijom linijom krova, koja i ne utiče mnogo na gepek jer je kod X4 on samo za 25 litara manji nego kod X3. Iako je tako mala razlika u broju, mnogo se više primeti u praksi kad treba zatvoriti vrata gepeka i da ne udare u kofere. Na testu je 2.0 dizel sa 190 konja i skuplji je za oko 5.000 evra od istog ovakvog X3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X4 M Competition by Joshua Davies

 

Joshua Davies je grafički dizajner i umetnik, oduvek je voleo BMW automobile bla-bla... :D pa ga je eto BMW pozvao da oslika jedan X4M Comp.:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: BMW X4

 

Jedan od onih automobila kojim sebe nagrađujete za uspeh u životu, a zavist komšija je neprocenjiva radost :D

2.0 twinturbo sa 190KS/400Nm sa blagim hibridom tj. uz elektromotor sa dodatnih 11 konja koji su tu pre svega kada auto kreće iz mesta. Pogon je na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW X4 M40d na Autobanu

 

Najbrži auto na svetu - ...ali ne zbog toga na šta mislite, već zato što sa punim rezervoarom može da pređe mnooogo kilometara velikom brzinom jer je dizel - potrebno mu je manje pauza na pumpama i zato je najbrži na dužim putovanjima. :D

Dizel ispod haube daje 340KS/700Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X4 Black Shadow Edition

 

223118-bmw x4 02.jpg

 

Obnovljeni BMW X4 je na nekim tržištima (kao što je indijsko) sada dostupan i u novom specijalnom izdanju.

BMW X4 Black Shadow Edition dolazi sa prednjim svetlima sa crnim akcentima i LED tehnologijom, crnim M Aerodynamic Paketom, M okvirima stakala u sjajnoj crnoj boji, 20-inčnim alu točkovima, M Sport kočnicama i crvenim kočionim klještima, kao i M kožnim sportskim volanom, panoramskim krovom, ambijentalnim osvetljenjem, Harman Kardon audio sistemom sa 16 zvučnika, zadnjom kamerom, parom 12.3-inčnih ekrana...

 

223119-bmw x4 01.jpg

 

Uz standardni xDrive pogon i 8-stepeni automatski menjač, BMW X4 Black Shadow Edition se nudi u verzijama xDrive30i (2.0 lmotor sa 252KS i 350 Nm) i kao xDrive30d (3.0 šestocilindraš sa 265KS i 620 Nm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: 2022. BMW X4 M Competition

 

Glavi ''problem'' ovoga auta je BMW X3 M, jer zašto kupiti X4 M kad je manje praktičan, skuplji i mnogima verovatno nije lepši kada mu pogledaju zadnji deo.

Ali, nije baš tako prosto...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2022. BMW X4 M40i

 

Druga generacija X4 je već prošla kroz restajling za 2022. godinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW X4 M40i

 

227678-dahler x4 03.jpg

 

Najnoviji tjuning projekat Dahler Competitiona je ovaj modifikovani BMW X4 M40i (G02 LCI).

 

227679-dahler x4 02.jpg

 

Vozilo fabrički ima 360 KS, dok ovde raspolaže sa 410 KS i 610 Nm odnosno 430KS i 630 Nm sa drugim paketom.

 

227680-dahler x4 01.jpg

 

Osim toga, u ponudi su i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi (u mat crnoj ili srebrnoj boji), točkovi od 20, 21 ili 22 inča (u boji po želji vlansika), sportske opruge (auto je niži za 25 mm), kao i novi detalji za unutrašnjost po individualnim željama klijenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart BMW X4 M

 

227974-manhart x4 04.jpg

 

Manhart je proširio svoj tjuning program za BMW X4 M Competition. Manhartov paket pre svega podrazumeva da je šestocilindrični twin-turbo motor pojačan na 635KS i 785 Nm obrtnog momenta.

 

manhart x4 03.jpg

 

Više snage će omogućiti i bolje ubrzanje do 100 km/h, koje kod fabričkog primerka iznosi 3.8 sekundi dok je najveća brzina 295 km/h sa M Driver's Package-om.

 

227975-manhart x4 02.jpg

 

U Manhart paketu su aero body kit (prednji branik sa spojlerom, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika (izduvne cevi od po 100 mm), točkovi od 20 i 21 inča, gume 265/35 i 305/50, jače kočnice, modifikovano oslanjanje (auto je niži 30 mm), Manhart amblemi i doterani enterijer (koža, alkantara, ugljenična vlakna...).

 

manhart x4 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova generacija BMW-a X4 navodno otkazana, ali stiže električni iX4

 

bmw x4 02.jpg

 

Kako pišu pojedini mediji, BMW X4 možda neće doživeti sledeću generaciju, barem ne sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. BMWblog piše da nemački brend procenjuje da neće biti dovoljno potražnje da bi garantovao model sa SUS pogonom. Novi X4 je već imao kodno ime za svoju treću generaciju, G46, ali to se na kraju možda neće dogoditi. Dok će X4 baziran na CLAR-u biti ukinut u godinama koje dolaze, isti izvor izveštava da je na pomolu čisto električni iX4. Navodno je poznat u BMW-u kao NA7, a trebalo bi da krene u proizvodnju u novoj BMW fabrici u Debrecinu u Mađarskoj od novembra 2026.

Biće napravljen na platformi Neue Klasse sa baterijama Gen6, poboljšavajući domet i brzinu punjenja za 30 procenata u poređenju sa postojećim. Ove baterije zvuče veoma obećavajuće jer BMW procenjuje da će težina pasti za čak 20%, dok bi troškovi proizvodnje mogli da budu prepolovljeni. Pored toga, predviđa se da će emisije CO2 povezane sa proizvodnim procesom pasti za neverovatnih 60%. Očekuje se da će baterije sledeće generacije održati 80% svojih performansi čak i nakon decenije korišćenja.

 

bmw x4 01.jpg

 

G02 X4 postoji od 2018. godine i verovatno će ostati u ponudi još najmanje nekoliko godina. Možda će postojati jaz između nestanka SUS verzija i lansiranja EV-a, što neće biti slučaj sa modelom X3 jer će taj dobiti sledeću generaciju sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i električnim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...