Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Dok su svetla reflektora usmerena na ženevski auto-salon, BMW je objavio prve fotografije i specifikacije svog novog modela, X4. Kao što se i očekivalo, produkcijska verzija uglavnom je zasnovana na istoimenom konceptu iz 2013. U odnosu na taj automobil, stilske izmene obuhvataju prednji i zadnji branik, retrovizore i zadnje bočni prozore. BMW X4 je u suštini manja verzija modela X6, a postavljen je na platformu BMW-a X3 od koga je duži za 14 mm i niži za 36 mm. Unutrašnjost je dizajnirana takođe po ugledu na X3, uz obilatu upotrebu ukrasnih elemenata od aluminijuma. BMW nije zanemario ni praktičnu stranu ovog kupe krosovera. Zadnja klupa deljiva je u odnosu 40:20:40, tako da se pojedinačni delovi sedišta mogu nezavisno obarati.

 
Kada su spuštena sva tri dela, korisna zapremina prtljažnog prostora povećava se na 1.400 litara.

U ponudi će biti šest motora - po tri benzinca i dizelaša.

Paletu benzinskih motora čine dve 2.0 litarske TwinPower Turbo četvorocilindrične jedinice, sa 184 ks (135 kW) i 270 Nm i sa 245 ks (180 kW) i 350 Nm. Osim njih, kupcima je na raspolaganju i 3.0 litarski TwinPower Turbo šestocilindraš sa 306 ks (225 kW) i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

Kada je reč o dizelašima, najslabiji je 2.0 litarski četvorocilindrični TwinPower Turbo motor koji razvija 190 ks (140 kW) i 400 Nm.Vrh dizel ponude pripada šestocilindričnim 3.0 litarskim twin-turbo jedinicama od 258 ks (190 kW) i 560 Nm i 313 ks (230 kW) i 630 Nm. Očekuje se da će BMW X4 imati svetsku premijeru na sajmu automobila u Njujorku, u aprilu, a proizvodnja će početi u proleće.
 
 
preuzeto sa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW X4

 

165126-bmw%20x4%2011.jpg

 

Aktuelna generacija BMW-ovog Sports Activity Coupe modela X4 se pojavila na sajmu u Njujorku 2014. godine, ali bavarski proizvođač je već pripremio i njegovog naslednika. Ostaje doduše da se vidi kada će se održati njegova promocija. U pogledu dizajna najverovatnije ne treba očekivati ništa revolucionarno, dok će platforma biti CLAR, kao i kod novog BMW-a X3.

 

165125-bmw%20x4%201.jpg

 

Sa druge strane, treba očekivati najmodernije sisteme asistencije vozaču, sisteme konekcije i tehnologiju polu-autonomne vožnje, kao i paletu benzinskih i dizel motora sa 4 i 6 cilindara. Ostaje da se vidi da li će biti i M varijante, kao i plug-in hibridnih verzija. U svakom slučaju, najsnažniji šestocilindraš će navodno raspolagati sa nekih 400KS, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem. Takođe, u gami će se naći verzije sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumma BMW X4

 

lumma%20x4%2011.jpg

 

Lumma Design se kod najnovijeg doterivanja BMW-a X4 pozabavio pre svega izgledom i oslanjanjem, dok se pojačanje motora u kratkoj vesti ne pominje.

 

lumma%20x4%201.jpg

 

Ovde zato treba pomenuti set alu točkvoa od 22 inča (CLR racing serija), gume 295/25-22, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 35 mm), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi od po 90 mm, (kao i V8-Soundbooster za dizel verzije), kočiona klešta u boji po želji vlasnika, crne prednje ''bubrege'' i doteranu unutrašnjost (koža, nove pedale, Lumma patosnice...).

 

lumma%20x4%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW X4 za 2018.

 

bmw%20x4%202018.jpg

 

Podsećanja radi, aktuelna generacija BMW-ovog Sports Activity Coupe modela X4 se pojavila na sajmu u Njujorku 2014. godine, ali bavarski proizvođač već najavljuje novu generaciju. Kako pišu nemački mediji, prodaja novog X4 treba da počne na leto 2018. godine. U pogledu dizajna najverovatnije ne treba očekivati ništa revolucionarno, dok će platforma biti CLAR, kao i kod novog BMW-a X3. Sa druge strane, treba očekivati najmodernije sisteme asistencije vozaču, sisteme konekcije, head-up displej, aktivni tempomat, kao i M Sport paket (M aero body kit, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem i kočnice, M sedišta i volan...). Takođe, novi X4 treba da bude i nešto lakši i ekonomičniji od sadašnjeg modela, uz prostraniji i funkcionalniji enterijer. U paleti motora će se najverovatnije naći motori poznati iz novog X3, što između ostalog podrazumeva benzince sa 184KS, 252KS i 360KS (verzija X4 M40i), kao i dizelaše sa 190KS i 265KS. Ostaje da se vidi da li će biti plug-in hibridne verzije, dok bi budući X4 M pod haubom mogao da ima šestocilindraš sa više od 400 konja. U gami će se naći verzije sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, ali više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW X4 bez maske

 

169688-bmw%20x4%2011.jpg

 

Podsećanja radi, aktuelna generacija BMW-ovog Sports Activity Coupe modela X4 se pojavila na sajmu u Njujorku 2014. godine, ali bavarski proizvođač je već pripremio novu generaciju. Kako su nedavno pisali nemački mediji, prodaja novog X4 treba da počne na leto 2018. godine, ali su slike jednog nemaskiranog primerka već sada pred nama. U pogledu dizajna prednjeg dela i bokova nema iznenađenja, ali zato pažnju privlači zadnji kraj i izgled svetala.

 

169687-bmw%20x4%201.jpg

 

Automobil će dobiti platformu CLAR, kao i kod novog BMW-a X3, a treba očekivati i najmodernije sisteme asistencije vozaču, sisteme konekcije, head-up displej, aktivni tempomat, kao i M Sport paket (M aero body kit, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem i kočnice, M sedišta i volan...). Takođe, novi X4 treba da bude i nešto lakši i ekonomičniji od sadašnjeg modela, uz prostraniji i funkcionalniji enterijer.

U paleti motora će se najverovatnije naći motori poznati iz novog X3, što između ostalog podrazumeva benzince sa 184KS, 252KS i 360KS (verzija X4 M40i), kao i dizelaše sa 190KS i 265KS. Na ovim slikama je inače X4 M40d, što znači da je pod haubom dizelaš sa 340KS. Ostaje da se vidi da li će biti plug-in hibridne verzije, dok bi budući X4 M pod haubom mogao da ima šestocilindraš sa više od 400 konja.

U gami će se naći verzije sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, ali više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U martu prestanak proizvodnje aktuelnog BMW-a X4, uskoro nova generacija

 

bmw x4

 

Aktuelna generacija BMW-ovog Sports Activity Coupe modela X4 se pojavila na sajmu u Njujorku 2014. godine, dok će njegovu novu generaciju bavarski proizvođač predstaviti kasnije ove godine. To su predstavnici BMW-a potvrdili još prošlog meseca na sajmu automobila u Detroitu, ali nisu saopštili tačan termin promocije (nezvanično se očekuje na sajmu u Ženevi). U međuvremenu se pojavila informacija da će proizvodnja još uvek aktuelnog X4 u Južnoj Karolini u SAD-u prestati sledećeg meseca.

 

bmw x4

 

U svakom slučaju, slike nemaskiranih primeraka su objavljene još prošle godine pa tajne oko izgleda novog X4 ionako već dugo nema.

 

bmw x4

 

U pogledu dizajna prednjeg dela i bokova nema iznenađenja, ali zato pažnju privlači zadnji kraj i izgled svetala.

 

bmw x4

 

Automobil je dobio platformu CLAR, kao i kod novog BMW-a X3, a treba očekivati i najmodernije sisteme asistencije vozaču, sisteme konekcije, head-up displej, aktivni tempomat, kao i M Sport paket (M aero body kit, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem i kočnice, M sedišta i volan...).

 

bmw x4

 

Takođe, novi X4 treba da bude i nešto lakši i ekonomičniji od sadašnjeg modela, uz prostraniji i funkcionalniji enterijer. U paleti motora će se najverovatnije naći motori poznati iz novog X3, što između ostalog podrazumeva benzince sa 184KS, 252KS i 360KS (verzija X4 M40i), kao i dizelaše sa 190KS i 265KS. U ponudi će biti i verzija X4 M40d, što znači da je pod haubom dizelaš sa 340KS. U gami će se naći verzije sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, ali više detalja tek sledi. Ostaje da se vidi da li će biti plug-in hibridne verzije, dok bi budući X4 M pod haubom mogao da ima šestocilindraš sa više od 400 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW X4 i zvanično

 

bmw x4 21.jpg

 

Prva generacija BMW-ovog Sports Activity Coupe modela X4 se pojavila na sajmu u Njujorku 2014. godine (od tada je prodato više od 200.000 komada), dok će njegovu novu generaciju bavarski proizvođač predstaviti početkom marta na sajmu u Ženevi. Do tada, pred nama su već prve slike i detalji, kao i nekoliko video priloga.

 

bmw x4 22222.jpg

 

Inače, proizvodnja još uvek aktuelnog X4 će u fabrici u Južnoj Karolini u SAD-u prestati sledećeg meseca.

 

bmw x4 222222.jpg

 

U svakom slučaju, slike nemaskiranih primeraka su objavljene još prošle godine pa tajne oko izgleda novog X4 ionako već dugo nije ni bilo.

 

bmw x4 2222222.jpg

 

Dakle, u pogledu dizajna prednjeg dela i bokova nema iznenađenja, ali zato pažnju posebno privlači zadnji kraj i izgled svetala.

 

176213-bmw x4 222.jpg

 

Automobil je napravljen na platformi CLAR, kao i novi BMW X3, a takođe ima i najmodernije sisteme asistencije vozaču, sisteme konekcije, head-up displej, aktivni tempomat, Infotainment sistem iDrive sa 6.5 ili 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i M Sport paket (M aero body kit, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem i kočnice, M sedišta i volan...).

 

bmw x4 3333.jpg

 

Takođe, novi X4 je i nešto lakši (minus 50 kg) i ekonomičniji od dosadašnjeg modela, uz prostraniji i funkcionalniji enterijer.

 

bmw x4 333.jpg

 

Automobil je od prethodnika duži za 8.1 cm, širi za 3.7 cm i ima za 5.4 cm duže međuosovinsko rastojanje. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.30.

 

bmw x4 22222222.jpg bmw x4 222222222.jpg

 

U ponudi će na početku biti sedam verzija (tri benzinske i četiri dizel), svi sa 4x4 pogonom i 8-stepenim automatskim menjačem:

  • BMW X4 xDrive20i: R4 | 184KS | 290 Nm | 8.3 s | 215 km/h
  • BMW X4 xDrive30i: R4 | 252KS | 350 Nm | 6.3 s | 240 km/h
  • BMW X4 xDrive20d:R4 | 190KS | 400 Nm | 8.0 s | 213 km/h
  • BMW X4 xDrive25d:R4 | 231KS | 500 Nm | 6.8 s | 230 km/h
  • BMW X4 xDrive30d:R6 | 265KS | 620 Nm | 5.8 s | 240 km/h
  • BMW X4 M40i: R6 | 360KS | 500 Nm | 4.8 s | 250 km/h
  • BMW X4 M40d: R6 | 326KS | 680 Nm | 4.9 s | 250 km/h

bmw x4 33.jpg 176208-bmw x4 3.jpg

 

U Nemačkoj će najjeftiniji biti BMW X4 xDrive20i sa cenom od 49.700 evra, dok bazni dizelaš BMW X4 xDrive20d tamo košta 52.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW X4 M

 

Očekuju se 3.0 litarski šestocilindrični turbo motor sa više od 400KS, pa 8-stepeni automatik, pogon na sva četiri točka, M aero body kit, M alu točkovi, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jače kočnice i sportski enterijer...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW X4 M

 

182340-bmw x4 m.jpg

 

Još jedan novitet iz BMW-a je i sportski X4 M (F98) koji bi u prodaji trebalo da se pojavi u prvom kvartalu sledeće godine. Ipak, jedna slika ovog automobila bez ikakve maske je već sada procurela u javnost. Pod haubom se očekuje 3.0 litarski šestocilindrični turbo motor sa oko 460KS (uz 8-stepeni automatik), a u paketu će se naći i M aero body kit, proširenja blatobrana, M retrovizori, sportski podešeno oslanjanje, high-performance kočnice, M alu točkovi, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i M volanom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: BMW X4 M40d

 

182957-bmw x4 m40.jpg

 

SUV klasa nikada nije bila previše interesantna mladima, jer nekako nije dovoljno sportski. BMW je to shvatio i počeo svoju familiju X modela polako da menja i prilagođava. Tako, samo četiri godine nakon što je predstavio prvu generaciju X4, inspirisanu kategorijom sportski-aktivnih kupea srednje veličine, na tržište dovodi njegovog naslednika, koji je još više sportski i mladalački nastrojen. Život nije holivudski film, mada ima tu i tamo interesantnih priča koje mogu poslužiti kao solidna osnova za dobar scenario. Jedna od njih dolazi i iz automobilskog sveta, a mogla bi, ali i ne mora, da obuhvati BMW. Naime, već odavno smo konstatovali da centrala ovog proizvođača možda jeste u Nemačkoj, ali se kada je reč o strateškim odlukama nekako više gleda u pravcu Amerike…

 

BMW_X4_M40d-043-1.jpg

 

I nije tu u pitanju onaj ''američki san'', jer BMW, zaista, ne mora da sanja, budući da je upravo on san mnogih, pogotovo mladih, pa i nešto starijih Amerikanaca koji se i još uvek osećaju mladima, ali i dalje im ''klasični'' SUV-ovi nisu dovoljno privlačni. Oni bi nešto više sportski, a da nisu limuzine, ni kupei… Nešto kao SAC, tj. ''Sports Activity Coupe''. U Minhenu su to na vreme shvatili i svoju porodicu modela X lagano počeli da menjaju, a globalno trižište je to sasvim dobro prihvatilo. Tako je od 1999. do danas proizvedeno oko 5.6 miliona BMW-a iz familije X.

 

BMW_X4_M40d-038-1.jpg

 

Pri tom, ne treba zaboraviti da je samo u prošloj godini tržište SUV-a činilo 32% ukupne prodaje vozila i to uz porast od 2% u odnosu na 2016. A to je dobar početak priče i možda osnove za jedan interesantan filmski scenario… Međutim, ovo nije onaj film 300 i ona prepoznatljiva rečienica: ''Ovo je Sparta!'' Ne. Ovde je u pitanju je Spartanbrug, grad u SAD, u Južnoj Karolini i fabrika BMW-a kojoj se trenutno proizvode četiri od ukupno šest članova familije X, a to su X3, X4, X5 i X6. I ona radi, gotovo, punim kapacitetom, što iznosi nešto oko 1.900 vozila dnevno. Taj broj će se i povećati, kada u proizvodnju uđe i novi X7, no to je priča za neki drugi scenario i film. Možda ''rimejk'' onog ''Sedmorica veličanstvenih'', iako bi još uvek nedostajala dvojica?! Inače, dva manja modela BMW-a iz X porodice, X1 i X2, izrađuju se u Regenzburgu, odnosno u Evropi, što, opet, ne ulazi u ovaj ''scenario'' o modelu X4 i Spartanburgu, ali nikad se ne zna i možda usledi neki novi ''rimejk''?!

 

033_FK_4658.jpg

 

Bilo kako bilo, upravo je BMW X4 u svojoj prvoj generaciji, odnosno od kada se 2014. pojavio na tržištu, prodat u nešto više od 200.000 komada. Sada je došlo vreme da se priča osveži, tj. se napravi ''rimejk'', da ostanem u filmskom žargonu. Mogao bih to nazvati i drugim delom filma ili nastavkom, mada je realno bilo malo nastavaka flmskih hitova koji su nadmašili svoj prvi deo… Eventualno, kultni ''Kum'' i još po neki svetli primeri?! Zato je bolje da ovo bude ''remake''…

 

BL71954_01.jpg

 

I činjenica je da ovde imamo upravo jedan slučaj koji je pre ''rimejk'' nego puki nastavak. Uloga ostaje ista, samo je glavni lik po novom scenariju više sportski tip, atraktivan i snažan, a prefinjen i uglađen, ali na momente i grub! I možda se kao baš takav u poptunosti ne uklapa u holivudske standarde, ali Amerika ga voli… To je činjenica! Potpuno novi X4 je tako dizajniran da hvata poglede i to čini veoma uspešno. Ima onu ''Američku lepotu''… Nešto slično kao u spomenutom fimu, tj. zreo je i privlači mlađe! E sad, jedino što nije baš iz srednje klase, već ga BMW jasno gura visoko društvo, gde mu je, uostalom, i mesto…

 

RN44665.jpg

 

Duži za 81 i širi 37, sa većim međuosovinskim rastojanjem od 54 mm, a opet niži za 3 milimetra, novi X4 već na prvi pogled deluje dinamičnije od svog prethodnika. Naravno, prednjim delom dominira karakteristična, trodimenzionalna, maska hladnjaka sa ''BMW bubrezima'' i prorezima kroz koje se protok vazduha automatski reguliše kako bi se povećala efikasnost. Tu su i nove LED svetslosne grupe, kao i svetla za maglu u istoj tehnologiji. Generalno u potencijalnu ''knjigu snimanja'' treba dodati da se spoljašnjosti, ali i unutrašnjosti, modela X4 razlikuju od verzije do verzije, pa je tako xLine ona najklasičnija, M Sport nešto više sportska, a M Sport X ponaviše sportski nastrojena. S obzirom da sam vozio M40d, sasvim je jasno kojoj on pripada…

 

BMW_X4_M40d-075-1.jpg

 

Prilično zakošeno vetrobransko staklo i uopšte niska, kupe, linija krova još više podgrevaju utisak dinamičnosti, tako da ni podatak o otporu vazduha od 0,30 uopšte ne čudi. Pozadi su, takođe, svetlosne grupe u 3D LED tehnologiji i naglašen difuzor sa po dve izduvne cevi, prave, a ne lažne, sa svake strane! To je dobro, jer u holivudskoj filmskoj industriji, pa i u novijoj automobilskoj, mnogo toga je ''fejk''! Generalno posmatrano, zbog nešto šireg traga točkova, ali i svih linija, pregiba i zaobljenja na karoseriji, X4 druge generacije deluje mnogo atraktivnije od svog prethodnika. I, što je još važnije, dinamičniji je u vožnji…

 

BMW_X4_M40d-086-1.jpg

 

Pre nego što se posvetim voznoj dinamici, još samo malo da se zadržim na enterijeru. On ne samo da je moderan i da, zaista, nudi premijum doživljaj, već je i odlično organizovan i praktičan, što je, svakako, tradicija ove marke. U kokpitu nema ničeg suvišnog, što bi vozaču odvraćalo pažnju od njegove osnovne uloge. Dobro… Možda malo ove sada popularne tehnike iz SF filmova, kada su u pitanju sistemi komunikacije, navigacije i sličnog, ali na to sam se već navikao kod BMW-a.

 

BMW_X4_M40d-097-1.jpg

 

Instrument tabala je nešto niže postavljena, a pozicija sedenja malo povišena, mada to ne kvari opšti utisak. Sportski oblikovana sedišta napred odlično obuhvataju telo i pružaju veoma dobar oslonac pri dinamičnoj vožnji, a istovremeno su dovoljno udobna. Pozadi tog bočnog oslonca ima manje, ali je zato komfor nešto veći, tim pre što je sa porastom međuosovinskog rastojanja povećan i raspoloživi prostor za noge putnika. Što se tiče glava, padajuća linija krova bi mogla da se nekome učini kao problem, no nema mesta panici! U drugoj generaciji X4 ima više mesta za odlaganje sitnica, tj. pregrade su nešto dublje i prostranije, baš kao i držači za čaš i flaše. A što je još značajnije, zapremina prtljažnika je povećana na 525 litara u osnovnoj konfiguraciji, odnosno 1.430 litara, kada su nasloni zadnjih sedišta, čiji se nagib inače podešava, preklopljeni.

 

BMW_X4_M40d-102-1.jpg

 

BMW ovde nudi kupcima mogućnost izbora između šest motora, po tri benzinska i tri dizel, sa po četiri i šest cilindara. A budući da je sve ovo, nekako ''američka priča'', automatska, doduše osmostepena, transmisija se nekako podrazumeva…

Ipak, kako bi bar malo iskočio iz sterotipa i usprotivio se sveopštoj hajci na dizel agregate, sasvim namerno, odlučio sam se za model X4 M40d. Em je u pitanju M model, em ga pokreće šestocilindarski redni dizel motor. Iz zapremine 2.993 ccm on oslobađa 326 KS i to pri 4.400 o/min, dok je maskimalni obrtni moment od 690 Nm na raspolaganju u rasponu između 1.750 i 2.750 obrtaja u minuti. Ovaj motor čak i u SAD može da prođe kao odličan izbor za pogon X4, pogotovo u kombinaciji sa osmostepenom automatskom Steptronic Sport transmisijom, te proverenim xDrive pogonom…

 

BMW_X4_M40d-133-1.jpg

 

Jer, kada samo pogledate ovaj SUV, tj. SAC, već iz njegovih proporcija, niske siluete i širine, a samim tim i niskog težišta, te točkova od 20 cola, jasno se naslućuje sportski karakter vozila. E sad, da dizel kao gorivo nije problem, osim što trenutno nije u trendu… I to svi znamo. Međutim, realno je da X4 M40d do 100 km/h stiže za 4.9 sekundi, a maksimalna brzina mu je, naravno, elektronski ograničena na 250 kilometara na čas!

 

RN44575.jpg

 

A potrošnja goriva?! Ma, koga još u SAD briga za to… Galon, a to je nešto više od četiri litra košta, u ovom slučaju dizela, košta u oko 2.8 dolara! Pri tome, BMW X4 M40d prosčno troši oko 6.6 litara… Agilnost koju ima novi X4 ima svakako je za primer. Isprobao sam ga, između ostalog i na uskoj stazi ''BMW Performance'' centra u Spartanburgu prepunoj brzih krivina, gde je i sa isključenom elektronikom ponašanje bilo odlično. Zahvaljujući odličnoj raspodeli težine u odnosu 50 prema 50 procenata po osovinama, ovaj BMW u krivinama ostaje prilično dugo neutralan. Prilikom dodavanja gasa, zadnji deo ima tendenciju da proklizne, ali sigurno da ne možete baš dugo driftovati…

 

BMW_X4_M40d-126-1.jpg

 

Čak ni kada to želite, baš kao mi na delu staze koji je bio, namerno, natopljen vodom. Jednostavno, xDrive pogon je tu da brine o sigurnosti. Pri naglom kočenju vozilo ostaje stabilno i upravljivo, a preciznost u krivinama je izuzetno dobra. Ono što svakako treba uzeti u obzir kada je tema agilnost i ponašanje na putu, je činjenica da je nova generacija X4 za čitavih 50 kilograma lakša od prethodne. Pored te smanjene ukupne mase, vozilo koje smo mi koristili je imalo i sistem adaptivnog M oslanjanja, M Sport diferencijal, M Sport kočnice, Variable Sport Steering i Performance control…

 

BMW_X4_M40d-112-1.jpg

 

Pored ovih ''sitnica'' ili, da se opet izrazim filmskim žargonom, ''glumačkih improvizacija'' koje mu omogućavaju da potpuno uđe u ulogu, atraktivni X4 bio je opremljen i nizom drugih sistema aktivne i pasivne bezbednosti. Tako ''Driving Assistant Plus'' sistem sa kontrolom upravljanja i zadržavanja saobraćajne trake, aktivnim tempomatom i još podužim spiskom dodatne opreme, pored toga što povećavaju stepen sigurnosti vožnje, te asistiraju vozaču, obezbeđuju i dodatni komfor.

 

P90291929-highRes.jpg

 

Na kraju, da li je ovaj ''rimejk'' BMW-a uspeo? Odgovor je apsolutno potvrdan!

U svojoj drugoj generaciji X4 se nametnuo kao impresivni elegantni sportista, koji može može da zadovolji potrebe pojedinca, ali i porodice. Dovoljno je prostran i praktičan, a istovremeno i dinamičan u vožnji. Pogotovo, model M40d. Naravno, uvek će biti onih i koji će tvrditi suprotno… Znam, i meni su neke originalne verzije bolje od filmova koji su kasnije snimljeni po istom ili slično scenariju, ali to ovde nikako nije slučaj! Ovaj ''rimejk'' je bolji od svoje prve verzije i ubeđen sam da će biti i popularniji! Ko ne veruje neka sačeka do jeseni kada BMW X4 stiže na naše tržište, pa neka onda sam proceni…

 

BMW_X4_M40d-084-1.jpg

 

Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed

Fotografije: BMW

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...